Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Schwangerschaft / Wir sind die Schweizer Kugeln und Mamis vol.1

Wir sind die Schweizer Kugeln und Mamis vol.1

7. März 2014 um 21:34 Letzte Antwort: 12. Mai 2014 um 22:15

Mir sind e chlini gruppe vo schwiizer chuglene und Mamis Für es paar isches di ersti schwangerschaft, und drum simmer froh das mir es paar bereits mamis i de gruppe hend wo eus chönd rootschläg geh

Neuzuegäng sind herzlich willkomme!

Eusi Chugelis

<3 Care1988
alter: 25gi
ET: 03.04.14 und es wird es meitli <3

<3 Ullalilo
alter: 26gi
ET: 26.04.14 und es wird es meitli <3


<3 Schuzzeli
bereits Mami vomene Bueb März'12
ET: 29.06.14 und es wird en bueb <3

<3 Everly10
alter: 25gi
ET: 24.07.14 und s'isch na es Ü-Ei <3

<3 Meike165
alter: 30gi
ET: 05.08.14 und es wird es büebli <3

<3 Sandy19886
alter: 25gi
ET: 23.07.14 und s'isch na es Ü-Ei <3





VIEL SPÄSSE


Mehr lesen

7. März 2014 um 21:44

Danke =)
hend ihr schi kita plätz? oder blibed ihr länger diheime? ich bruch eine für ca. 2 täg i de wuche... müssti ez langsam afange sueche oder?

haha ligge grad mite ipad im bett ufem buuch, das passt am chline glaubs gar nöd, ich merks grad mega randaliere hend ihr mängisch au so moment wos eu schräg inechunt das ihr eifach es baby im buuch hend? mängisch realisier ichs glaubs gar nöd ganz...

Gefällt mir
7. März 2014 um 22:02

Cool
Huiiiii ja ich muess Au en tagemami für so 2 Tag die Wuche ha....
Am Liebste würd ich wieder voll go schaffe, aber wo chunnsch Suscht des Geld her
Han scho mal geschaut.... Aber isch Meega teuer für 2 Tag 800.- oder??
Ha ebe Au Nöd d ahnig vo dem allem... Düütschland isch ebe aaaaalles anders

Werd Au no kleinkindbetreuungsbeitrag beantragen.... Gits wohl no Chli Geld vom Kanton züriii... Mal luege

Ja Hüt isch mini chliine Au voll am randaliere...hab heut relativ viiiiel durenand gässe

Hehe.... Und zur ziiit macht sie mich am morge immer wach mit Karate weni links ligge

Gefällt mir
7. März 2014 um 22:11


Aber det muesch dich registriere und zahle zum luege oder?

Gefällt mir
7. März 2014 um 22:20

..:
ahh das isch natürlich praktisch wen di chli mitneh chasch! so cool...
nei han niemert wo mir eini cha empfehle, bin di einzig vom kollegechreis wo es baby bechunt.. hmm aber werd mich negst wuche informiere

ja scho huere tüür... muess den au mal luege woni evt na chli was beaträge chan..

soo ez chunt den min fründ zu mir, muessen na chli gnüsse er gaht die nacht uf gran canaria is trainingslager vom fuessball füre wuche isch zwar nur e wuche, aber ez ischer eest grad en monat weg gsi und muess scho wieder neumets ane mini hormooooooooon...

Gefällt mir
7. März 2014 um 22:21

Betreuig
also isch de link vo betreut.ch eifach zum e tagesmuetter finde? isch den e tagesmuetter nöd viel tüürer wie e kita?
care, hesch den du chlichinder erzieherin glernt? oder wie bisch dezue cho zum als tagesmuetter schaffe?

Gefällt mir
8. März 2014 um 7:08

Ihne lueg
Isch das jez gruppe wos us em andere thread ge het, oder het sich due jez anderst zämme kristallisiert?

Schöns werkend

Gefällt mir
8. März 2014 um 8:20

Kita
Ich bin schon seit Januar in mehreren Kitas angemeldet, aber es sieht nicht gut aus. Geplant habe ich ein halbes Jahr zuhause zu bleiben und dann erstmal 50% arbeiten zugehen. Das Problem zumindest hier ist, dass alle werdenden Eltern zu allen Kitas rennen und sich überall anmelden. Die Kita in meinem kleinen Stadtteil hat eine Warteliste von über 2 Jahre. Das ist doch nicht normal oder? naja, ich hoffe dass 1 Jahr vorher sich anzumelden ausreicht, sonst habe ich echt ein Problem.
Wie geht es euch denn heute? Ich fühle mich etwas besser. Denke ich werde heute in das Baby Zenter nach Bad Ragaz fahren. Mal schauen

Gefällt mir
8. März 2014 um 9:27

...
ja hoooi tinkerbell

ja verruckt die warteziitene i de kitas han grad gest mit mim fründ gredet und hend eus ez überleit ob mer nöd sölled e tagesmuetter organisiere für 2 täg i de wuche...
über was würd das ganze laufe? sind die irgedqo agstellt? und meineder es wer viel türer als kita?

Gefällt mir
9. März 2014 um 21:06

...
hoooi zämme : )
hender es schöns weekend gha? man das wetter isch ja zu geil! bin grad bi minere mum in buchs sg und blibe na bis ca. am donnstig da bi ihre.. isch doch eifach am schönste bim mami morn gahni uf dornbirn go shoppe mit de kollegin, han so zuegnoh und ez mueni chli neui sache chaufe

@sandy wie hesches gha a de fasnacht? --> ha dini fotis gseh im fb

Gefällt mir
10. März 2014 um 15:51

Werdeni mama us biel
Hoi zäme. Cool, dases e Schwizer-Gruppe git! Bi ir 15. ssw mit mim 1. Chind. ET isch am 05. September. Fröie mi ufene interessante Ustusch mit euch
LG Chantal

Gefällt mir
10. März 2014 um 16:08

Hoi Chanti
Herzlich Willkommen!

@schuzzeli: Kennst die Fräulein Hübsch Modelle? Was hälst du von denen?
Ich hatte vorher nur an ein Tuch gedacht. Allerdings keines zum Binden, da bin ich wahrscheinlich zu ungeschickt.
http://www.babytuch.com/de

Gefällt mir
10. März 2014 um 16:56

..
oh ja bi de mamis ischs würki am schönste, und si freut sich mega ufs baby

cool schribsch den nachem termin, gisch bscheid ich han s'organscreening endlich morn inere wuche freu mi riesig

@chanti willkomme wie gaz dir?

bin hüt mit de kollegin go shoppe aber het nur seich gha

die tragene findi au na cool, aber du meinsch nöd die tüecher oder?

Gefällt mir
10. März 2014 um 17:40

...
ahhh ez weisi wasd meinsch.. hmm kenn mich da überhaupt na nöd us, hesch die vom babygschäft gfraget?

Gefällt mir
10. März 2014 um 17:43

Hoi zäme
@Care: Ja eigentlich nid schlecht Buuch faht langsam afa wachse und d Hose afa zwicke wird bald zit für Umstandshose.. Schaffe zum Glück im H&M mit Unstandsmode.. de hani gnueg Uswahl u ersch no Rabatt

Gefällt mir
10. März 2014 um 18:18

...
@chanti praktisch dasd grad dete schaffsch
han ez au mal chli was kauft, bin ez den i de 22ssw und langsam chunt d'chugle füre wird chli unbequem i de jeans

Gefällt mir
10. März 2014 um 20:59

Hmm
und die het au nöd gwüsst wod sone trage bechunsch für ufd siite? wo bisch den go luege?

ja das isch es züg mit dene chleider.. ich passe au langsam in nüüt meh inne.. han richtig panik vorem summer, han vor de ss 51kg gha und bin würki uu dünn gsi und ez habi so zuegnoh dases mir richtig peinlich isch zum mich i de badi zeige

Gefällt mir
10. März 2014 um 22:25

...
hmm ja isch scho wichtig dasd dich sicher fühlsch mit de trage!

isch würki schlimm mit de figur.. ich bewundere fraue wo so schön schlank blibed währed de ss! ich han au scho 10kg zuegnoh obwohl ich würki nöd mal viel tuen esse isch scho komisch.. ja das stimmt weg de badi, me isch zu sich selber immer chli hert gell janu.. nach de geburt den wieder voll go sport mache

Gefällt mir
11. März 2014 um 10:04

Ich mach mir da nicht so Sorgen
Man sagt ja, dass das Stillen die Pfunde von alleine putzeln lassen. Da verlass ich mich einfach mal drauf
Erschrocken habe ich mich aber auch. Ich bin jetzt 19+0 und habe 8(!!!!) Kilo drauf. Fand ich viel, aber die FA meinte keine Sorge. Die Frauen die konstant zunehmen, nehmen auch konstant wieder ab.
Da verlasse ich mich jetzt einfach drauf

Gefällt mir
11. März 2014 um 10:20


Genauuuu, ich mach mir da auch nicht so sorgen... Bin jetz 33+3 und hab 11 kg drauf... Was relativ normal ist..
Dabei ess ich alles auf was ich Lust hab

Gestern hatte ich voll Migräne.... Mein Gott, ich dacht ich sterbe... Dann noch Übelkeit und Schwindel...irgendwann bin ich dann zum Arzt... Und von dem hab ich ärger bekommen weil ich zu viel unter Stress gearbeitet hab...( 6 Std nur gerannt.. Waren ausgebucht...Restaurant...) nach 4 Std hab ich voll rückenweh und Bauchweh gehabt... Aber ich könnte den denn auch nicht mit dem Puff allein lassen... Aber jetz hab ich n Einlauf gekriegt das ich ohne wenn und aber nach 3 Std heim geh

Okay... Jetz mache Ichs denn auch

Huiii und morgen haben wir termin für vaterschaftsanerkennung und am Donnerstag Shopping in konstanz...( was noch so fehlt) uuuuuuund........
Babybauchshoooooooting
Ich freu mich so drauf

Gefällt mir
11. März 2014 um 11:33

Oh wie cool
Ich habe mir überlegt auch so ein Babybauchshooting, und dann auch ein Neugeborenenshooting zu machen. Finde es eine wirklich schöne Erinnerung, vorallem weil ich bisher zu faul war Photos vom wachsenden Bauch zu machen und jetzt ein schlechtes Gewissen habe
Ich bin gespannt was du erzählst, wenn es super war würde mich interessieren wo du es gemacht hast.

LG und viel Spass

Gefällt mir
11. März 2014 um 11:44


Ich mache auch vorher und nachher...

Bis jetz hab ich nur selbst bisschen fotografiert aber so schöne professionell is doch besser

Gefällt mir
11. März 2014 um 12:09


Ja s schlächti gwüsse isch besch"""" aber ebe... Es git Gesetze... Und A die müend die sich Au halte...!
Huiii bi grad am babysache wasche
Sooo schön das uf de wöscheleine zu Gseh

Gefällt mir
11. März 2014 um 12:36


Ja also Han mal alles an Sache die ich 1-2 mönet bruuch...
Und Hygiene züüg gahni Etz am dunschtig Chaufe....
Aber Suscht Cha es losgah

Gefällt mir
11. März 2014 um 16:30

...
ja hoppla da lauft ja grad einiges
ich find au das me in erster linie uf sini gsubdheit luege muess i de ss, übernehmed eu nöd mädels! lieber chli zrugg trätte..

babybuchshooting machi den au eis mit mim fründ, mini cousine macht das hauptbrueflich aber macheds erst wen me de buch den so richtig guet gseht
ich muen ez chli ane ligge bon mit de kollegib de ganz nami unterwegs gsi und ez hani so grindweh

Gefällt mir
11. März 2014 um 20:48


Jetz ligg ich Au uf de Couch....
Bi schön Chli im Tivoli gsi... Und Chicorée outlet chlii Sache poste... Weil da ich suchscht immer hauteng trag... Passt nümme alles..
Han ich da chlii chauft

Mmmh... Wünsche eu en schöne abig!

Gefällt mir
11. März 2014 um 21:51

..
care gah im h&m go luege die hend u herzigi oberteilis für schwangeri han grad 4 kauft hüt chicoree hani eh nöd so gern.. det findi nie was

Gefällt mir
12. März 2014 um 10:04

Allein fürs Wohlbefinden lohnt es sich....
... auch noch kurz vor dem Termin posten zu gehen

Und du bist ja auch nach der Geburt nicht sofort spindel dürr. Oberteile mit denen du auch gut stillen kannst wären doch für dich jetzt Ideal.

Ich bin heute etwas deprimiert. Mein Freund und ich sprechen schon lange über einen passenden Namen, aber wir haben völlig verschiendene Vorstellungen und werden uns nicht einig. Heute morgen dann der Durchbruch, wir haben einen Namen, jupie. (Ich verrate lieber nicht welchen, sonst schimpft ihr auch noch mit mir )
Ganz stolz habe ich ihn meinen Arbeitskolleginnen erzählt. Ein grosser Aufschrei, "Nein, dass kannst du hier in der Schweiz nicht machen, das geht garnicht". Die deutschen Kolleginnen "Jööö wie herzig".
So was mache ich jetzt? Dann meinte eine Kollegin Andrin wäre doch schön. Den Namen kannte ich jetzt nicht aber hört sich noch schön an.
5 Minuten später meinte dann eine andere Arbeitskollegin, dass ich als deutsche meinem Kind doch keinen Ur-Bündner Namen geben kann.
Na was denn nun. Ich seh es schon kommen, der Kleine kommt zur Welt und ich habe da noch keinen Namen. Ich weiss, ich hab noch was Zeit, aber ich bin da echt kritisch. Zu vielen Namen habe ich einen Bezug und dann geht der Name einfach nicht mehr.
Geht es euch genauso oder habt ihr schon einen Namen? Ich nehme auch noch gerne Vorschläge an, die für einen Jungen in der Schweiz passen, aber auch in Deutschland noch ausgesprochen werden können. Also Roger zum Beispiel würde nicht gehen

Gefällt mir
12. März 2014 um 11:04

...
oh jeh meike.. ich schlüss mich a de care ah, nehmed de name wo für eu am meiste passt es isch würki schwierig zums allne recht mache und lah di nöd dur anderi beiflusse!

buebe name hemer scho, mir bruched nur na eine füres mädel aber werded eus da au nöd so ganz einig

Gefällt mir
12. März 2014 um 11:33

Ihr habt schon recht ...
... aber andererseit bin ich froh wenn man mir sowas sagt. Es bringt ja nichts wenn ich einen für mich schönen Namen auswähle, dieser aber garnicht in die Schweiz passt. Möchte doch nicht das der Kleine später auf dem Schulhof geärgert wird.
Ich denke wir werden wohl weiter suchen müssen

Gefällt mir
12. März 2014 um 12:58

Mmh
Ja, es war wahrscheinlich ein Fehler den Namen zu verraten, aber ich bin so. Wenn mich etwas beschäftigt, dann habe ich das Bedürfnis darüber zu reden. Typisch Frau wahrscheinlich.
Aber euch muss ich den Namen dann doch noch verraten und ihr dürft ehrlich sein. Der Vorschlag war Anton.
Ich möchte halt einen Namen aussuchen, den man kennt, den aber nicht jeder hat. In D sind alte Namen halt recht Angesagt, jedes 5. Kind heisst Paul. Ich möchte nicht so einen Modenamen. Und die Namen die ich sonst noch schön finde, die nicht so alte Namen sind, sind Luca und Nico. Aber auch die Namen überschwemmen momentan die Kitas.

Also, ihr dürft gerne eure Meinung zu Anton abgeben. Irgendwie habe ich das Bedürfnis nach einem Feedback.

Gefällt mir
12. März 2014 um 13:08


Hihi, meike, ich bin auch sooo ich hab's jeden erzählt... Und gab auch negatives... Meine Mami zum bespiel mag den. Och nicht so ....also noch nicht weil ich es englisch ausgesprochen haben möchte... Meine kleine wird Annie Josephine heisse... Aber mein Freund sagt dann einfach deutsch gesprochen Annie und ich sag ("ännie")

Anton... Naja is eben Geschmacksache
Mmmh... Is noch schwer n Deutsch/schweiz gerechten Namen zu finden...
Ich hatte als jungen Option noch Moritz... Den find ich super...oder eben englische Namen..

Gefällt mir
12. März 2014 um 15:08

...
hmm also falls mir en bueb bechömed heisster luan-eliah oder eliah-luan.. aber han paar mal ghört dass die näme ez grad mega im trend sind ich persönlich ha die näme mega selte ghört.. ez mal luege, dass sind eifach die beide wo eus beidne mega guet gfalled
und bimene meitli simer na chli am disskutiere.. mal güggsle nachem definitive outing fangemer den mal ernsthaft ah disskutiere

hmm ich chan mit anton ehrlichgseit nöd so viel afange, villicht aber au will ich i de lehr en patient gha han wo so gheisse het und de isch so en böse gsi
meike aber wie gseit, lah dich nöd beiflusse dur das!

Gefällt mir
13. März 2014 um 0:14


muen mich eifach schnell usbrüelle will ihr chönd sicher am ehnste verstah wie das isch...
ich wohne mitere kollegin inere Wg und sittem dezember weiss si das ich plane zum mit mim fründ ine wohnig ziehe bevor s'baby chunt.. es het uf de märz sooooo viel wohnige frei gha und si isch eifach z'fuul gsi zum alüte ubd besichtigunge mache. ich han ihre so viel wohnige zeiget und si isch genau eini gange go aluege wo ihre zwar meega gfallt het, si den aber vergesse het zum d'ameldig abschicke und ez hemer s'theater, han hüt u lang disskutiert mit ihre will si na nöd gsuecht het und wills würki nur na 4 mönet gaht bis s'baby chunt! us de wohnig schmeisse chani si nöd, negst chündigungstermin isch im september und de vertrag lauft uf sie und mich.. ich check eifach nöd warum si nöd richtig gsuecht het!!!! und ez mueni bis im september na mit ihre wohne will sis für de moment ufgeh het mit de suechi.. will momentan hets natürlich nüt meh schlaus...schisstmi ah, han mir vorgstellt dasi ab ca. mai mit mim fründ wohne chan und das mer d'wohnig schön chönd irichte für eusi chli familie.. ich meine klar sinds naher nur 2 mönet woni na mit ihre wohne aber glich schisstsmi grusig ah.. bini am übertriebe? mich machts eifach trurig dass si mir so stei in weg leit.. si isch aich eini vo mine beste kollegine, verstahs eifach nöd.. bin so enttüscht

Gefällt mir
13. März 2014 um 8:38

...
@sandy ja ich kenns, bi mir reden aich au alli vomene bueb min fründ het glaubs scho na freud, er isch selber fuessballer und würd sich glaubs scho recht freue über es büebli

ja weisch s'problem isch ebe das er na mit de muetter vo ihm wohnt.. ich has zwar würki mega super mit ihre aber irgedwie hani mir halt gwünscht dasi eifach den mal chli ellei bin mit ihm und eusem chindli.. und weisch gest wo d'kollegin und ich abgmacht hend das mer bis im september bliibed hani ihre eifach gseit dass si halt s'babygschrei in chauf neh muess, und das min fründ so zimlich immer wird bi eus si.. mir hend es schueh/akleidigszimmer und den hani ihre gseit dasi dete mis schlafzimmer wett mache und us mim jetzige zimmer s'chinderzimmer, und das het ihre zerst au nöd passt und woni si den gfragt han wie si sich das vorgstellt het (wo s'bettli, wickeltisch etc.. anetue) het si den au nöd chöne beantworte! finds eifach würki au völlig egoistisch und es macht mi würki extrem trurig. het das nöd erwartet vo ihre. wie du seisch, di erst zit isch doch eh mega intensiv.. janu

Gefällt mir
13. März 2014 um 10:04

Dreist
@Sandy: Ich kann deine Mitbewohnerin überhaupt nicht verstehen. Ich wäre stinkesauer und hätte ihr das auch genauso gesagt. Was ich mich jetzt nur gefragt habe, ihr müsst ja als du erfahren hast dass du schwanger bist darüber gesprochen haben und abgemacht, dass du in der Wohnung bleiben kannst und sie gehen muss. War sie denn damals mit dieser Abmachung total einverstanden? Nicht dass sie sich übergangen fühlt und deshalb so bockt. Schliesslich steht ihr beide im Mietvertrag, also hättet ihr beide Anspruch auf die Wohnung. Aber zu sagen, "Ich war zu faul, und ich habe vergessen die Anmeldung wegzuschicken", dass geht gar nicht. Ich wäre stinksauer.
Als mögliche Lösung, habt ihr nicht noch eine gemeinsame Freundin mit der sie zusammen ziehen kann? Vielleicht hat sie ja angst alleine zu sein?

Gefällt mir
13. März 2014 um 15:18

...
soo ihr liebe...
also si weiss sittem dezember dasi mit mim fründ ine wohnig wett bevor s'baby chunt.. und si het mir ja sogar s'agebot gmacht dass si use gaht demit mir i dere wohnig blibe chönd will die eifach super isch füre familie..
und weg anderne kollegine, di meiste wohned halt selber scho mitem fründ zäme drum gaht das nöd.. aber hend eus hüt usgsproche, und ez machemers halt so dass mer bis im september na zeme wohned.. si het den au gseit dass si mich unterstütze wett etc.. si isch würki e mega wichtigi person i mim lebe, und wend beidi nöd striite weg dem.. han ihre eifach namal klar gmacht dases für si nöd so cool wird si wen s'chline den i de nacht brüellt etc.. und si het gseit dass si wifach kei wohnig gfunde het will alli so tüür sind (wasi scho cha verstah will da in zh sind d'mietene tüür).. tja ez machemers halt so, bin gspannt wie dass na usechunt..

Gefällt mir
15. März 2014 um 13:55

Wuhuuu
Ladies, heut 34 plus 0

Langsam wirds immer aufregender

Und immer mehr heisshungerattaken

Gefällt mir
15. März 2014 um 18:59

...
ahhh so cool!! bald isches so wiit bi dir

lönd ihr euri chline schätzis taufe?

Gefällt mir
15. März 2014 um 19:04

Mhhhh
Dänk eher Nöd... Sind ja beidi dütschii und Au beidi konfessionslos....:/


Aber ha mir es Gotti zugelegt... für d chlii

Gefällt mir
18. März 2014 um 15:56

...
grad eze gha 28cm, 450gr., alles in bester ordnig, und es giiiirl

Gefällt mir
18. März 2014 um 21:34

...
danke sandy! freued eus mega

Gefällt mir
20. März 2014 um 9:24

...
@care du glücklichi, ez gaz nüme lang wieviel mal muess me aich id kontrolle gah so churz vor de geburt? warschindli in chürzere abständ oder? wie gaz dim chätzli?

läck bin voll am schaffe (i de pfleg) und merk soooo fest min ischias hend ihr au so rugge problem?
hend eus ez entschiede das mir euses meitli au taufe lönd, isch zerst na chli unklar gsi will min fründ vo bosnie isch..aber finds schön wen si es gotti und en götti het

Gefällt mir
20. März 2014 um 12:25

34 plus 5
Huiiii aufgeregt bini au scho...
Bin etz nurno 3 std am schaffe... Aber genau dann chömmet immer senkwehen...
Mega unschön

Geniesst die tage mädels ab samstig wirds wieder ungemütlich

Gefällt mir
20. März 2014 um 13:51

Ja
Da isch en hund scho guet.... Denn muesch quasi gah... Und nöd fuul siii... Ich han au eine ...

also ab usse

Gefällt mir
20. März 2014 um 17:08

Spannend
Ich glaube, ich fänd es noch spannend das Herz des Kleinen zuhören. Aber wahrscheinlich hast du recht, wenn man es mal gehört hat ist es gut. Spätestens bei der Geburt wird ja so gut wie immer ein ctg angelegt. Denke ich zumindest

Gefällt mir
22. März 2014 um 11:42

Hoooi ihr liebe müetterlis und bald müetterlis
wie gaz eu? läääck da het me mal frei und s'wetter wieder grusig
han sooo e strengi wuche gha und wüsseder was?? mini chefin seit so: "es wer guet wend bis afangs oder mitte juli schaffe chöntisch" ha denkt ich ghör nöd recht, han am 23igste juli et!!!!! han ihre gseit gha dasi das grad vergesse chan wens so stressig wieter gaht wie die wuche.. will hend so schweri patiente und min chreislauf isch am donnstig nach de pfleg völlig in cheller.. ich bin scho immer es arbeitstier gsi aber muen mi eidütig chli zrugg neh..

@care tuet sich scho was????

@sandy wie gaz dir??

und am rest? was macheder schöns am weekend?
mir gönd ez mitem zuekünftige götti vo de chline paar chinderwäge go aluege en name hemer au scho.. hends zwar niemertem welle sege aber cha mis muul nöd hebe Melina wird si heisse

Gefällt mir
22. März 2014 um 13:08

..
ab wen faht das mit de ss-streife aich ah? 30 wuche oder scho devor?
jööö ja gell chan ja jede moment los gah

ja voll, vorallem hemer würki schweri lüüt will mir e pflegabteilig sind.. ha das scho chli krass gfunde vo ihre.. aber si het halt kei chinder, die weis nöd wie das isch..

ha de name neumets glese und mich grad verliebt, den hani min fründ und mini mum gfragt wies de finden und het beidne, vorallem mim fründ meeeega gfalle und er wett unbedingt das si so heisst

Gefällt mir
23. März 2014 um 10:18


Also bi mier sind Streife ab 33ssw Cho.... Aber eh, was solls... Ghört ebe dezue....
Mier Gahts super... Ha Chli viil senkwehe aber Suscht.... Schöön viel Hunger

Huiii hüüt 35 plus 1...
Jetz wird's spannend...

Und Mädels, säget ihr mier bitte Au nomal, das d äetzte sich Nöd defür interessieret ob du rasiert bisch oder Nöd..... Weil ich krieg dieses Kino Nöd Usem Chopf...


Wünsche no en schöne sunntig

Gefällt mir
23. März 2014 um 10:37


Oh man... Hoffe ich vergess das wirklich

Aber so is das eben.... Glaub bei der 1 sten s. macht man sicher immer viiiiel mehr Gedanken und denkt über eig sinnloses nach

Gefällt mir
Diskussionen dieses Nutzers
Magic Retouch
Magic Retouch
Teilen
Noch mehr Inspiration?
pinterest