Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.26

Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.26

8. Mai 2012 um 14:15 Letzte Antwort: 26. Juni 2012 um 6:15

E chlini SchwiizerTruppe vo Mamis&Kugelis, hend sich gfunde und sind e igschworeni Gmeinschaft!
Mir helfe üs mit Rootschläg und sind für jede doo!
Nüd isch falsch, nüd isch piinlich, mir sind offe und en bunte Huufe!

♥Neuzuegang isch immer Herzlich Willkomme, bitte mir(gorgerous) euri Date zueschicke per PN♥

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

##,............,#**#,.,#**#,
.##.... .....,,#####..........#
...##....,#.... ......#....//....#
....###*.....#...... ....((....#
......'''#................ ........#
.........''#......#........... . ..#
.............''##;........#... ..#,
. .................#........"##" ..#,
..................#........... ..... . .#,
..................#.....#..... .... .. ...#
..................#.....#..... ...... ...#,
..................#.....#... ........ ....#
.................####..#### ####..

Unseri Mamis

dualmom(Sabrina,29 Joor alt us Sulz bi Winterthur)
Kinder: mit de Amy♀,03/2005 und em Meo♂,10/2008 und ihrer Naya♀ gebore am 01. Oktober 2011 uf die 09.06 Uhr. Sie isch 49cm chli und 3590gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

gorgerous84(Niggi,27 Joor altus Langwiese ZH)
Mit de Jill Enola♀, gebore am 8. März 2010 uf die 14.13 Uhr. Sie isch 49cm chli und 3430gr schwer
Insiderli 25.04.2012♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

85ela (Manuela, 26 Joor alt us Thayngen SH)
Mit em Julien Jay♂, geboren am 09. April 2010 uf die 11.54 Uhr. Er isch 50cm chli und 3760gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

luuumpi89(Ramona,22 Joor alt us Tann in ZH)
Mit de Sina♀, gebore am 24.12.2010 und em Nico♂
gebore am 24.04.2012 uf die 15.04Uhr. Er isch 51cm chli und 3610gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

sopiehnchen84(Sophia, 27 Joor alt us Thalwil ZH)
Mit ihrer Ronja♀, gebore am 7. April 2011 uf die 9.01 Uhr. Sie isch 49cm chli und 3375gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

Nerazero83/Corinne(28 Joor alt us ZH )
Mit ihrem Jaron♂, gebore am 21. April 2011 uf die 19.57 Uhr. Er isch 53cm chli und 3560gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

Zuckersuess20/Denise(us Heerbrugg SG)
Mit ihrer Aleyna♀, gebore am 28.Mai 2011 uf die 04.42 Uhr. Sie isch 51cm chli und 3570gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

Fabi1351/Fabienne(27 Joor alt us Zug)
Mit ihrem Raik♂, gebore am 20.Juni 2011 uf die 18.49 Uhr. Er isch 50cm chli und 2590gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

shannie84/Jeannine(27 Joor alt us Immensee SZ)
Mit ihrer Céline Soraya♀, gebore am 8.September 2011 uf die 1.35 Uhr. Sie isch 42cm chli und 1840gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

wuschilein/Nadja(23 Joor alt us Flums SG)
Mit ihrer Ayleen♀, gebore am 21.September 2011 uf die 10.08 Uhr. Sie isch 45cm chli und 3130gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

starlight203/Katie(20 Joor alt nöchi Züri)
Mit ihrem Noah♂, gebore am 20.Oktober 2011 uf die 04.16 Uhr. Er isch 51cm chli und 4150gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

ursina78/Ursina(33 Joor alt chunnt us em Uri)
Mit ihrer Aliana Nathalia♀, gebore am 21.November 2011 uf die 16.17 Uhr. Sie isch 49cm chli und 3090gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

cyberengel86/Martina(25 Joor alt chunt us Ossingen ZH)
Mit ihrer Leandra Ayleen♀, gebore am 10.April 2012 uf die 18.26 Uhr. Sie isch 47cm chli und 2700gr schwer. ♥♥♥

Unseri (no) Kuglene

☼gorgerous84Niggi, 27 Joor alt us Langwiesen ZH)☼
ET: 24.05.2012
♂Es git en Bueb♂

Fähler, ändrige oder "erwiterige" bitte mir mälde.
Wird im neue Fred den ergänzt oder verbesseret!

VIEL VERGNÜEGE

Mehr lesen

8. Mai 2012 um 14:17

Huhu
sooo au ich has no gschafft zum mol en neue fred mache wird das mol nöd solang goo well wen min zwerg do isch wird den nomol eine gmacht den kugelet nimmert meh bi eus

hoff es stimmt so bi allne und falls nöd ihr wüsset kurzi pn amich bitte

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !
8. Mai 2012 um 14:24

so den no mol chliege schriebe vom andere fred hehe

babywanted cool we heisst den dini chli? bruche den eifach die date vo dir wets obe au xehsch vo eus.. nimmsch dir am beste grad öber als bispiel das den au so drinne stohsch we mir hehe chasch dir no schüüch ziitloo bis mir pn schribsch aber högstens 4 wuche den isch min chline au do den gits nomol en neue fred und den denki mol längeri ziit kenne mee hehe de letscht hemmer über es halbs joor gha aber leider simmer alli voll iigschloofe do inne vooolll schad...

aa katie dir hani no welle de neui name verpasse gits im nexte fred änderes ez grad dasis nöd vergisse

manu aso mit de pool party bisch glaubs no chli früeh oder nöd? erstens hani no gar ken kopf defür ez muess zerst mol min chline cho und zweitens wenn du ez gosch go bade stellen gern uf mir isch es definitiv no zkalt.. und vorem juli darfi jo den ee nöd bade aso wirder erst den ufgstellt und im august gohts den wieder 2 wuche is feriehüsli id toskana juhuuui aso chani dir det dure gar no nix sege..
jill goht nüme zur schwimu am fritig für was au bin jo de ganz tag dahai und gnüss mis töchterli no solang si allei isch mit mir

we gohts eigentlich im reste? han denkt lösch ez mol nimert use schriebet doch di eint oder andere mol wieder aber wer scho schön vo allne mol wieder was zghöre.. aaa mini hormon gönd grad mit mir dure haha

sooo liebi fraue ich bi ufem sprung.. martina ich chume go leandra bäbele juhuuu freu

gnüsset da schöni tägli

8. Mai 2012 um 17:57

Niggi
Es isch super schön gsi, jill isch ja so sweet. Freu mi ufs nöchstmal.

8. Mai 2012 um 19:34

Hoiii zäme
Ha mich schoooo lang nüme gmolde isch au einiges los gsi wobwechsel , biz stress mitm fründ .... Jo nuuu etz bini wieder voll debie

Wie henders sooo mit de kinderrrrr???

Ramona wie hesch du mitm nico ?
Niggi bald endspurt?

Oh menooo ha etz gad s lethst wuuucheend bi mim kolleg agfange schaffe er het sich selbstständig gmacht (coiffeursalon) bi violl motiviert gsi !!! Gsiiii!!! Ha nämlich mit mim schatz s 2. Kind planet ... Aber ihr glaubets nöd... Ha hüt positiv teschtet ... Freu mi voll aber ha schlechtsgwüsse! Wenn söll ichs den em sege vor ablauf vo de probeziiit???

Ohhh menoooo

8. Mai 2012 um 20:17

Denise
juhuu gratuliere

Und ich shrib no keni kugle mee hihi finds cool... Mis whats app spinnt het dir sust det gshribe huere müll
Ich wür bis zum erste FA sicher mol nix sege und au den nur wens en sehr guete kolleg ish sust würi sicher warte bus wuche 12

Joo bi im endspurt am dunstig 38 0 juhuuu er cha cho bi parat und mag nümme

Martina joo euse 2 std marsh um de see ish supi xii next wuche wider mit vorbehalt

13. Mai 2012 um 11:32

wünsch allnä en schönä muättertag . gnüssäd dä schön tag.

15. Mai 2012 um 22:38

Halloooo????
Huhu girls...

Lebet ihr no??? We gats eui soo?? We gats allne kiddis???

Ich rolle immer no umenand abem do bini 39 0 und ich find es ish ziit daser chunt! Schnauze voll haha obwohl ich immer no mag aber trotzdem... Schlimm wirds den weni afang überträge was sicher de fall si wird
Het öber vo oi weheförderndi massnahme ergriffe und hets was broocht?

Schloofet guet

21. Mai 2012 um 1:04

Nevio Liam
Hallo zeme am 20.5 um 19.46 ish euse Nevio Liam mit 3940 gr und 50 cm miteme ks uf welt cho
Sind riese glücklich und er xeht us we Jill haha ussert daser höörli het hihi

21. Mai 2012 um 11:10

Jö niggi gratuliere er isch echt megggaaaa herzig

24. Mai 2012 um 3:41

@niggi
Juhu endlich gschafft, und das doch no vor et.
Gratuliere dir nomal ganz herzlichst zum Pfüdi Nevio Liam, er isch so goldig.
Freu mi uf de Tag wo eusi drü schätz zäme am spiele sind.

Me: eus gahts guet hend jetzt denn bald sechs wuche gschafft, no sechs wiiteri und denn hoffe mer dass die schreiphase dure isch.
Sie isch so herzig nebem schreie chann sie doch scho ab und zue s'mami alache wenn mer am blödele sind <3

9. Juni 2012 um 0:33

Oh mann niggi, herzlichi gratulation zum baby boy! Händer eui scho chli iiglebt?

11. Juni 2012 um 22:28

Alles Gute
Hoi Niggi

Alles Gueti zu dim Chliine

17. Juni 2012 um 13:17

Wow
Ich ha ez denkt goni mol go gugge aber es het sicher nimert gshribe und den... Cooli sach

Sabrina danke lauft guet und bi oi?? Ez müemer den mol abmache es letsht mol hets nid klappet voll shad xii

Sunneshii wer bish du? Tönt so als kennet mir ois??

Ursi joo es gat echt rassig... Aber easy... Meh gnüssts bim zweite vil intensiver oder anderst oder eie au immer
Oha demfall fertig mit kiddis?

Bi ois lauft alles supi usset das de tag keni 24 std me het sondern nur no 8 od so unds unglaublich ish we die ziit rennt!! De nevio ish mega lieb und en ruhige shloft sho bald dure und het brav sini 2-4 std wach phase am morge und vorem is bett go am obig was tip top ish!!
Jill machts au fantastish.. Und ez bini wider dra kampf gegen di pfunde haha freu mi so weni cha is fitness go gange grad 4x ide wuche! Und no eimol go shwümme mitem maa am obig

Gnûsset es wetter

17. Juni 2012 um 17:15

Niggi
Hoi Niggi

Ich bis Tanja.
Ha denkt meld mi au mal wieder

17. Juni 2012 um 21:25

Heeey
Hoooi Tanja cool
We gats dir? Du hesh doch ends joor au es baby becho oder? Wa hets gee? Ish guet gange? Oder ish das sho es joor mee sither??

17. Juni 2012 um 22:29

Hallo mitenand .. Du wie henders?? Het enard ihrgend öper was vo de bea ghört (glob bea het sie gheisse)???

Wow i ha en meeeeeeggggaaaa sunneebrand ufm rugggeeee isch da schlimm i de ss niggi??

Schö dases so guet hesch mit dine 2 de nevio isch jo super und sicher ring wenner scho fascht durepfusst! D jill het gar kai problem mitm ???

Lg

18. Juni 2012 um 7:41

Denise
Kei ahnig ob das was macht ide ss! Denkes nid
We ish din FA xii? De hesh jo sicher ez endli mol gha oder?

Joo hüt 6.20 tagwach gat gar nid gange ez defür ga putze... Joo gat supi au mit de jill bis ez ke iiversucht aber ebe zit rennt nur so haha

22. Juni 2012 um 8:50

Schreibaby
Sali zäme
I hoffe es gaht allne guet? Bi so hammer wetter

Bi eus gsehts leider nid so toll us eusi chli muus schreit wieder jede abig, nur ich chann sie beruhige mit viel geduld und liebi.
Min maa isch so fertig mit de nerve dass ers nid chann, wenn i mal für 5min weg bin schreit er sie a dass sie endlich söll ufhöre brüele und dass er gern wieder mal en abig hett wo sie es engeli isch.
Wenn ich ihn druf hiwiise dass er sie nur no meh zum schreie animiert lauft er devo und isch enttäuscht und hässig zuglich. Es zerrt sehr a eusere beziehig i hoffe eifach dass sie ende dritt monet dure het.
Sorry hans eifach mal müesse schriebe sust friss i min frust i mich inne

22. Juni 2012 um 22:44

Huhu...
Ha uuu äs schlächts gwüsse das ich mi scho so lang nümä bi eu gmolde ha....
Isch uu ä strengi Zit gsi mit umbaue im Huus und den züglä... und chum sind mer izoge hät au scho denn de Raik Geburi ka am Mittwoch...
Mensch mis Baby isch jetzt scho äs Chlichind und scho 1 Johr alt, diä zit isch sooooo glaufe....
Langsam aber sicher hemer eus chli igläbt im Huus und i hoffe das i jetzt wieder biz meh wieder cha do si.... de raik isch ebe zu allem hi au no astrengend gsi äs wili lang (hät gad 6 Zäh i 5 mönät becho und mit jedem isch äs än meeega kampf gsi! )
jooo... hoffe ihr hend mi ned ganz vergesse!
gahts eu guät?
Liäbs Grüässli vo mir

26. Juni 2012 um 6:15

Hey ladies
Niggi: ja mer müend endlich mal abmache. Aber erst nach de ferie. D'amy chunt bald id schuel und mir händ na soviel ztue im kiga. Abschiedsfästli...
De Meo hät en mega schuub gmacht und es wird sicher streng wenn er na es jahr di hei isch. D'naya isch voll s'mamititti. Lüpfe lüpfe lüpfe. Aber ich gnüsses! Hüt gaht sie s'erst Mal zur schwiegi, ich muen ga schaffe und min maa hät kurs. Mal luege, bin nanig so begeisteret!!!

Ursina: steri? Wirsch da uusgrumt oder eifach alles abklemt? Und jetzt muesch hormon neh? Wahnsinn!

Ich bin am gripple. Ha de voll belendi hueste, gliederschmerze, en sturme chopf und gange so go schaffe. *igiiiiiiit*

schreibaby: din maa hät kei nerve meh? Tönt nid so guet. D'mübe cha nid helfe? Mängisch händ die au für d'manne tips! Drucke dumme das alles guet chunt. Au wenn die chindli so süess sind, sie sind di grôssti belastigsprob wo e beziehig bechunt!

Wir machen deinen Tag bunter!
instagram