Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.25

Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.25

30. April 2012 um 20:37

Danke vielmal für die ratschläg mer versuechet hüt grad mal glycerinzäpfli isch sitem nomittag nur am schreie und trinke will sie au nid

Gefällt mir Hilfreiche Antworten !

Mehr lesen

30. April 2012 um 20:48

Sorry
Wenni mi drimische. Aber mini chli het da au gha min doc het mir gseit i söll ere babyöpfelsaft geh und milchzucker

30. April 2012 um 22:09

Martina
Häsch imfall betreuig dur e hebamme zgnuet! Nutz die!!!! Vo wo bisch du? Chan der cho go helfe? Wenn so e chlises pupi nid wot trinke isch foif vor zwölfi, da gits denn kei spielrum! Hol der hilf!

30. April 2012 um 22:10

Martina
Du ossinge isch ganz näch, 15/20 minute vo mir!

30. April 2012 um 23:29

Fabi
Wow cool segs nid ihr sind jo do voll im huus bau cool chunt sicher ganz guet und noher hender eues eigeti hûsli und riich...

Martina cha dir leider nöd helfe mitem buuchweh vode leandra kenne das nôd hoff aber das e gueti nacht hesh unds bizli besser wird mit dene zäpfli..

Sabrina joo ossinge ish nid wiit weg vo mir sinds nur 10 min.. Juhuu chash di sust grad am mittwuch nomi uf de weg zu ihre mache und mir treffet eus alli bi de martina!! Sry süessi lade eifach lüt ii zu dir hihi nei nei ke angst hehe

Katie juhuu cool gits dich au no hoff ish alles ok bi dir? Wow ish de noah sho 6 mt alt gopf we die ziit rennt abartig aber das ish sho guet joo no 3 wuche den ish ET juhuu werd aber e überträge haso de 29.5 irgendwie im kopf aber easy mol gucken gell.. Wer au nid bôs wen de chli next wuche chunt obwohli mir das so voll nid vorstelle cha haha

Ramona hoff dir gats au wider besser und es lauft alles supi mitem chline süesse Nico?!

Ursi bruchsh du mol no tel nr wegem windelkübel od hetsich das erlediget??

Me; got sowit guet! De chli druckt sis fudi so amini buchdecki has gfühl es verisst mi innerlich! Bücke ish sho gar nümme möglich aber easy am do bini 37 0 we krass
Sust bini sho au langsam recht froo wen de stinker da ish!! Huere puff mit de shwigermuetter hani gha!! Und jo hüt hetsi den de boge überspannt und ich wet echt nix mee mit ihre ztue ha!!! Zum glück stot min maa so hinder mir und au guet hetsi ihri giftsprütze nid nur mir gegeüber abdruckt!!

Soodeli wünsh eui morn en shöne frei ich muess etz dringend pfuuse hehe bis bald

1. Mai 2012 um 6:11

2.5?
Da chani nid, min maa hät frei. Aber d'wuche drufabe gahts.

2. Mai 2012 um 9:41

Katie
Haha jo voll me het jo den au nerve und geduld sich da no mit de shwimu umezshloo.. Esau theater! Gester hani mol wider shö eis gstritte mit mim maa weg dere!! si ish voll überzoge das Jill zu ihre gat weni gang ho gebäre debi gatsi zur beste kollegin! Ez sell ich ihre das sege das jill nid zur ihre chunt suoer weni das mach den redet si nime mit mir und mir hend nome puff!!
Am mentig het mi ma bday gha den ish si verbi cho mit sinere sis grad zur gliche ziit we mini best kollegin mit fam die sind logisherwis intressanter xi fûr jill wenn ihren "fründ" chunt weder es grosi! Mir hetsi nud mol chöne id auge luege und het mir grad mol knapp hoi xeit! Den hetsi mi vollkomme ignoriert idere ziit wos da xi sind bi mir vorcho we de letsht dreck!!!
Denn ishes drum gange das mir xeit hend jill chunt mitem brüeder sho no uf welt und si so nei de chli muess dra glaube jill sicher nid und ich so mol si du hesh doch ke ahnig!! Min maa hetsi den zum shwige brocht! Und ebe den wegem hüete min maa seit nur so jo da waden grad am beste ish wens losgat und si trüllet sich um und gat! Riese aroganti zickigi art! Ha ihre welle jill bringe am fritig dasi zum coiffeur cha go aber noch dem mentigs uftritt hets mir abglösht! Weiss fang nüm was mache und mir werdet eif nüme warm mitenand! Ish zvil vorgfalle!

Sry girls fürs us

3. Mai 2012 um 17:41

Buchweh
Mer chann nüt degege mache es sind 3 monets kolike het d'hebame gmeint da müemer dure. Aber danke eu allne.
Jetzt het sie immer im spaate nomittag und denn bis am elfi zabig chrämpf. Trinke tuet sie wieder regelmässig.

Ah wegem mittwuch niggi sorry min maa hett sich an chopf glangt und sich entschuldigt.
Hoffe dass es scho mal klappt!

3. Mai 2012 um 22:38

Gugus ihr liebe
Nehmed ihr no neuzuewachs uf? Ich lese scho es wili bi eu mit und würd au gern chli mitmische!

Liebi grüessli

3. Mai 2012 um 23:12

Babywanted
Joo logo shick mir doch dini date per pn..
So wets obe dra xehsh das setti alles ha wer super

Verzell chli vo dir....

Martina joo ev klappets next wuche ev grad mit de sabrina wa meinsh?

4. Mai 2012 um 9:55

Treffe
Ja eh eifach nid am mittwuch da han i arzt termin mit de leandra
Und i bereite nüt vor dihei hahahaha i maag eifach nid :-p gömer gah laufe bi schön wetter und glace schlecke.

4. Mai 2012 um 13:56

Jo also
Bin e fiesi bösi alti schrulle! Immer en guete ratschlag uf de lippe und total unlustig und naturli au sehr unfründlich!

Nai saich,ich heisse sandra, bi 24gi und chume usem wunderschöne wifelde im thurgau! I ha e chlises baby (oder besser chlikind) dihai wo am 10. Juni denn scho jöhrig wird!

Ich warte druf, dass es cha losgo mit üebe für szweit, aber da wird vemuetlich ersch mitte ende nögst johr de fall si!

Aber gell was willsch!

Mini date schick ich dir denn sobald i am laptop bin, über sIphone goht jo das leider nöd!

So viel emol zu mir! Und sus froged eifach i gibe über fasch alles uskunft!

4. Mai 2012 um 20:43

Welcome sandra
schön dich bi eus zha.

@ramona wiä gohts eu so? gohsch du nsch der ms wieder go schaffä?

@martina super dast etz weisch wases isch und leandra wieder trinkt.

@niggi magsch no? diä schmigermüetterä . hät si d jill denn nüm am fr? machsch mol ä pool-mamiparty?

@jeanine wiä gohts bi eu so?

@katie isch bi eu au noni besser mit dä schwimu?

wünsch eh no en schönä obä

8. Mai 2012 um 14:16

Geschlossen
http://forum.gofeminin.de/forum/matern1/__f191569_matern1-Wir-sind-die-Schweizer-Kugeln-Mammas-star-Vol-26-star.html#0r

Noch mehr Inspiration?
pinterest