Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.25

Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.25

30. Januar 2012 um 16:00

Meld mi au ganz churz
Ursina.. Ja soviel ich weiss muesch uf die nachfüllkasette achte.. Die sind zum teil sautür.. Slso ich han keine aber verstah dis problem. Ziehsch das voll dure mit de stoffwindle? Hut ab, das wär mir z viel arbet

Niggi mega schad wegem treffe, aber ich hoffe scho das mers irgendwenn entli mal anebringed

Nadja, wie gahts so ellei? Bin sicher du machsch das tip top

Weg de rüebli flecke woni msl uf FB gschriebe han ariel fleckentferner! Es mega wundermittel alles anderi hed nüt gnüzt

Soo muess wiiter, han hüt es date

Bis gliii

Gefällt mir Hilfreiche Antworten !

Mehr lesen

30. Januar 2012 um 17:35

Hooiii
Iich liise fliiessiig miit aber han nuull bogg zuum schriiebe

@wiindleeiimer, angelcare dää iisch dr absolutii haammer

@shanniie, uii viiel vergniiege biim date was maachet dr schööns? Äässä kiino?
Daanke füren tiip miit em ariiel

@me, nüd neus starte iine neuii ruundii und bii glii wiieder ES-ziiet

Schön oobe

30. Januar 2012 um 20:32

Huhu
Jeannine uuui vil spass gish bricht dure gell hehe es mentigs date
Gell ariell ish supi hani au dahai uf vorot me weiss jo nie

Ursi jo ha au angelcare und zahle für 6 kassette 79.- due det drii aber nur gaggi windle und bisi inen andere somit hebet mir das ca 3/4 bis 1 jahr findi easy
Het do mol wer aglüte und si lütet immer wider aa zum froge ob bruuchsh und das aktion hend wend wetsh chader firma usesueche und wirder direkt haigshickt aso ke shlepperei..

Sust we gats eui soo??

Ich bi ez sho froo wens mai ish und ich nümme shwanger bi haha bi eif nid gern shwanger und ha sho wasser

Shöne obig eui ihr liebe

2. Februar 2012 um 6:47

Good morning
Martina Keis Problem Schaffsch denn du na 100%??

Kathie Wie gahts dir und em Noah?

Nadja Wie gahts dir? Henders einigermasse chöne klâre, du und din ex?

Niggi Weiss gnau wies meinsch...ich mag au nümme. Aber probiers etz na zgnüsse wills vorussichtlich s'letschtimal si wird woni ss bin. Das mitem wasser isch so en seich hans zum glück nöd. Wie gahts dim rugge??

Ursi: Ja die windelchübel..cha dr leider kein tipp geh, mir hend keine. Mir sammled windle ufem balkon und wenns zfest schmöckt tümmer de chübel entsorge. Aber das chömmer nur mache will mer kei marke zahle münd
Schön gahts dinere prinzessin so guet. Wie gahts dir mit de panikattakene?

Sophia Wie gahts dir? Wieder chli meh rueh ihkehrt?

Lisa Ja gäll mängmal chunt mer eifach nöd zum schribe oder mag nöd.

Corinne, Denise Wie gahts oi? Weiss nöd wieso aber verwechsle oi ständig

Me: nervös bini...nachere wiitere wuche müesse ligge hani hüt am 9ni fa und hoffe so sehr es isch wieder besser mitem gmh. Bitte alli duume drucke!
Und morn isch mini hochzit
Freu mi risig aber bi scho chli nervös...gester hani skleid gholt und ohjee etz gahts so schnell. Ich glaube ich ghei morn um vor nervosität...

2. Februar 2012 um 8:57

Schaffe
@ramona ich schaffe nur no 7täg nachher chann i selber bestimme ob i gang oder nid isch familiebetrieb. I chann eifach nid dihei höckle mal gugge.

Me ich glaube dass es mis stramperli endlich gschafft hett zum sich dreihe...min Buch het sich gsenkt und irgendwie han vielmeh druck uf de blase i han de nöchst FA termin erst am 13.2 mal luege was sie denn meint.

Hey fraag wer het au scho müesse de diabetistest mache isch ja jetzt obligatorisch. I hanen ja gmacht siit det muess i all tag de bluetzucker selber kontrolliere autsch....doch bin ich no wiiit entfernt vo zucker....das nervt mich chli hoffe dass die letschte 2mt. schnell umegönd.

2. Februar 2012 um 14:36

Diabetis
Cyberengel: de test isch nid obligatorisch! Er wird eifach standartmässig gmacht. Aber du häsch immer s'rächt zum nei säge. Und wenn dis chindli schön wiiter wachse und zueneh tuet muesch du dich nid wiiters mit steche quälä.

Ich find schnee doooooooof! Aber mini chnöpf wend go schlittle! Also use idi wiisi pracht!

2. Februar 2012 um 18:56

Ursi
Das mitem windelchübel gibi dir no dure has nid vergesse muess nur no go rechnig sueche.. Hehe und -5 grad das gat jo no!! Mir hend -10 grad verhaut dir fast de shnuf vom warme is kalte krass

Ramona juhuuuui morn ish ur big big day und den wird shö in wiis im wiise ghürote git sicher no tolli fotis mit shnee nur mega arshzapfekalt du armi.. Aber natürlich ganz en wunderbare super shöne tag und hüt nomol richtig guet eis pfuse mitem alte name hehe
Mitem rugge ish biz besser.. Gange ez mi und fr go shwümme! Bi gest nomol bem FA xi notfallmössig welli es riese chrible de bei und ärm gha ha ez hani antistaxs becho und ish sho biz besser aber muess glich luege sho wider verdacht uf ss vergiftig naja...

Sabrina und guet gshlittlet?? We hesh das gmacht? Naya ines tuech gno und kind sind aei gshlittlet? Froog da so sau dummi sache gell haha

Martina gat jo nümme so laang bis zum FA hehe juhuuu bald bald heshes gshafft ich has gfühl gat no ewigs bis im mai

Bea: vo ihre het jo niemert meh ghört sobalds en neue fred git, sett dringendst mol eine mache wird si glôsht.. Hoff das ish ok für eui?

Sooo muess jill us de wanne go zieh hehe

Shône obig eui allne

2. Februar 2012 um 21:11

Liebiii ramona
Ich wünsche dir e erholsami nacht , hoff chasch guet schlofe energie tanke und morn wirsch die schneekönigin siii die schönscht natürlich !

En unvergessliche tag gnüssen und ich läs den schö mit wies gsi isch )

Allne anderne en liebe gruess hoff ihr hends alli guete .. Kuglene
Und mamas

3. Februar 2012 um 5:04

Danke vielvielmal bin natüürli scho wach und find de schlaf nümme aber freuuu mi risig

3. Februar 2012 um 5:05

S'erste smiley sett das si

3. Februar 2012 um 8:53

Ramona
gnüss din tag! wünsch eu nur s bescht.

3. Februar 2012 um 9:18

Bellaaaa
Au nomal vo mir aaaalles gueti für hüt!! Freu mi scho uf die schönscht bruut vo de welt

5. Februar 2012 um 22:16

Guätä obä
ursi ich han en angelcare windeleimer, bin voll z friedä!

ramona hoffä häsch en unvergässlichä tag gha am fr! freu mi uf d fotenä

jeannine wiä isch dis date am mo gsi?

nadja wiä gohts eu so? händer alles chönä reglä?

katie wiä laufts bi eu so? wieder besser mit dä schwiegis?

rescht, corinne, sophia, sabrina .... wiä gohts eu so?

guät nacht mitänand

6. Februar 2012 um 11:53

Hallo mitenand
Wie gahts eu so?

Bin am friitig ade ramona ihrere hochziit gsi und escisch mega schön gsi sie isch mit abstand die schönscht gsi gratuliere da ine au nomal hoch offiziell ramona

Niggi, ganz es tolls neus baby hesch der da zue gleid isch sicher genial zum fahre und zum züg verstaue?

Geschter isch d taufi vo de céline gsi, es isch meega schön gsi

Sabrina ich schick dir s geld no, da mir eus ja jetzt ned gseh hend am 28. (ha di ned vergässe )

Ela, ja mis date isch tip top gsi er isch denn am mittwuch nomal cho

Sorry muess scho wieder wiiter bis gliiii allne en schöne tag

6. Februar 2012 um 19:09

schliche mi au mal wieder inä...

Mer sind sitem fritig stolzi huusbsitzer und well min Ma bis mindestens am mittwuch frei hät wege dä chälti simmer eigentlich immer im huus chli am umbaue ect.
Mer gönd zwor d schwiegereltere wee dem extrem uf d nerve, aber i ha mini ohre uf durzug gstellt im moment und bi eifach dankbar das chömid go hälfe und wenns nur s ufpasse uf de raik isch, isches scho viiiiel wärt!

de raik chrabblet amel chli im neue grosse wohnzimmer ume und gnüssts scho voll... er stoht au scho fast uf wenn er was findet zum ufezieh... krass wiä schnell das da goht... er isch doch erst biz meh als 7 mönät....

wiä gohts eu allne?

@ela, hàsch mer mol was gschriebe... i ha schowieder vergesse was gfroget ka hàsch sorry!

@ramona, au da no alles guàti zur hochzit!! freu mi scho uf d fotene vo de wunderschéne bruut!

@ursina, mer hend au en angelcare windelchèbel, mache aber d sàckli selber hend so dünni folie und dià stopfi i alti bruchti isàtz, goht ganz guàt und isch ned so tüür

@niggi, wià gohts dim büchli? alles klar?

@jeannine, ohh äs date hoffe äs knisteret heftig

sooo ich sett de raik is bett duä er isch meh als nur müäd....

6. Februar 2012 um 20:12

Jeannine
Hehe hammer baby gell es fahrt sich grandios und morn gats id ikea den xemer wevil mir verstaue chônd juhuuuui hihi
Sust we gats eui soo?? Celine ish ez amix de krippe? Gats guet??

Ramona hoff du hesh en wundershône shmerzfreie tag gha? Ha fest adi denkt...

Fabi aaa cool den gats bi eui demfall au vorwärts ish doch shö
Jo di chline knôpf wachset und gedeihet hehe

Ursi du glaubshes nid ich ha siteme jahr kei windelsäck me bstellt alli rechnige dure gluegt froog mini best kollegin die hets au vo det bruche nämli au!!

Sust we gats allne soo??

Mir sowit guet ussert es wasser aber mit shwümme hanis recht guet unter kontrolle und joo 10 kg sho mee uf de rippe haha und ab hüt hani beshlosse dases mir ez glich ish wevil und ich nümme luege den werdi halt no dicker haha

Shöne obig zeme

7. Februar 2012 um 10:58

Hallo zäme
Ich han am fritig en wuuuuunderschöne Tag gha..chas chum in wort fasse...han etz na träne i de aue wenni dra denke Isch eifach de hammer gsi..bin sehr glücklich
Danke oi vielmal fotene chömed denn na..han erst fengs zwei..die restliche chömed denn endi wuche

@shannie Danke vielmal... schön dass debi gsi bisch!

@fabi Juhhuuu herzlichi gratulation zum huus! cool dasses klapped het

@niggi Bish gad am ikea leer chaufe??
ah und ja für mich isch das ok wegem lösche vo de bea.

Wie gahts oi susch allne so??

Liebi Grüess und allne es schöns Tägli, hoffe mer es wird bald wieder wärmer...

8. Februar 2012 um 23:19

Chrank
Wenns d'chind nid verwütscht denn sicher mich. Ich liege voll chrank im bett! Stille klapt nüm aber d'naya verweigeret jede schoppe und isch ständig am schreie. Ich ha es schlechts gwüsse und es fuxt mi dasi nid länger ha chöne stille!

Bea: lösche

Lumpi: schön häts dir gfalle! Ischs fest chalt gsi? Würsch wieder so hürate oder lieber wenns wärmer isch?

9. Februar 2012 um 9:58

Sabrina
ohh nei wünsche gueti besserig...was hesch? gripp oder magedarm? hesch öper wo chli ufd chind chan luege damit du zur rueh chunsch???

Es isch chalt gsi,uhh mega aber mir sind mehrheitlich dine gsi...hend nur paar wenigi fotene dusse gmacht....Weni wähle chönti würdi villicht scho im suumer aber da de tag eifach total perfekt gsi isch und mir wüki es wunderschöns hochzit hend dörfe erlebe stimmts total so für mich!
sandere isch, du chasch ja au im summer hürate und denn regneds wie blöd...das hett ich persönlich schlimmer gfunde.

9. Februar 2012 um 20:13

Huhu
Ramona we gats? Alles in ordnig be eui?
Ha den ikea stoo loo.. Het eif nix gshids gha
Aso die zwei hochziitsfotene sind wundershö freu mi sho uf mee

Ursi gueti besserig

Sabrina dir natürli au ganz gueti besserig und das wegem stille mach dir nid so en kopf...

Sust we gats im reste??

Ich ha morn glukosetest ha shono respekt defor aber mee wegem nix esse aber den hanen juhuuui
Sust gats mir recht guet sit ich 2x gang go shwümme ide wuche hani es wasser recht im griff..

Shöne obig eui allne

11. Februar 2012 um 7:52

Ich ha en sturme chopf, schweri glieder und e verstopfti nase. Wenni treppe uflaufe schnuffi wie es grossi und ide ohre dröhnts wie wahnsinnig!

Und min maa hät das weekend grossi gebiparty!

Ursi: merci fürs päckli, sisch aacho!

15. Februar 2012 um 14:05

Guten Tag
Ich hab mal eine frage wie schwer waren eigentlich eure Stramperlis in der 32ssw?
Da man bei mir ja Terror macht habe ich langsam richtig angst dass was nicht stimmt.
Zu erst alarm schwangerschaftsdiabetes auf passen das baby wird zu gross und zu schwer....und nun verdacht auf Schwangerschaftsvergiftig....L angsam aber sicher weiss man nicht mehr was man machen soll, alles was man macht und sich verhält ist falsch so kommt es mir vor.
Nehmen sie ja nicht mehr zu meint meine FA, meine Diabetesberaterin fragt mich immer nur ob ich auch genug esse.
Und dann muss man aus dem Netz erfahren dass Insulin (muss ich nur abends nehmen da der Blutzucker Tags über super ist) zu gewichtszunahme führt.....Gott ist doch alles nur noch zum davon laufen.

Mein ü-ei ist nun 32+2 1600g und 40cm und jeden Tag fleissig am Strampeln. Gedreht hat es sich nicht bis jetzt.

Sorry dass ich mich ausgekotz habe aber es tut gut mal alles von der Seele zu schreiben.

16. Februar 2012 um 0:01

So Ladys ich schaffs au mal na.

Gester hani vom IPhone welle schriebe aber es sich nid gange zum verschicke. Geburtstag vo mim Maa isch super über d'Bühne. Ich has sogar gschafft einigermasse gsund zsii.

Defür isch mis Auto futsch... Jetzt warti druf das d'Garage d'Ersatzteil bstellt. Ich warte scho siit em Mäntignami. Unfassbar.

d'Naya hät gester ihres erste Breili gässe und hät absolut de Plausch gha. Hüt hät sie s'glichi Breili aber nüm so toll gfunde.

Han ich eu gschriebe dass'd Amy zum Häärlidieb hät müässä?

De Meo schafft mich... endlich händ mir das Fäkaliewort "Ga...gg...i" entsorgt fangt er mit was neuem aa. Entweder er spuderet mit de Zunge oder er seit jedem, egal ob bekannt oder fremd: ich hasse dich! Ich ha ihm versuecht erkläre wie fies das Wort isch... Aber er wot eifach nid lose... den hanis versuecht ignoriere... Aber er ignoriert das ignoriere eifach au! Ha mi Nägst Wuchs für en Kurs aagmeldet... mal luege obs date en Tip hend.

@Cyberengel: Ich cha dir kein Tip geh... ussert, suech en andere FA und lah dich namal durechecke... Und berate. Es isch wahrschinlich gfährlicher wenn du so hilflos dur de Tag laufsch als wenn du nid zuenimmsch oder öppis.

18. Februar 2012 um 11:51

Mir hend hüt au grad ufs 3 gwechslet. Also sorry ! S'geld überwisi nägst wuche wenni zahlige mach, ok?!

Hei isch das ruhig bi euis!!

Niggi wie gahts dir? Am büebli?

19. Februar 2012 um 20:08

Martina
Hmm muesi jo nid vil sege min senf hani sho per sms dure loo

Ursi hui si wachst?! Hesh nebetbii immer no stoffwindle??

Sabrina ha so mûesse lache wegem meo debi ishes sicher nid lustig wener das seit...
Uund amy het hii ghebet bim hörlifresser? We gats dinere verkeltig?

Me: eus gats sowit guet halt wasseriilagerig und en fette ranze aber sust gats eus guet bi froo wens mai ish und ich nümm so dick bi
Ha aber 2 tag frei wo jill bi de mum/schwimu ish und die gnüssi ez no voll 3 mt lang juhuui gang det immer no go shwümme duet mega guet und entzieht mirs wasser..

Nexte dunstig hani no hebamme die wird mi au wider zeme stuuche weli sho zvil zuegno ha aber es ish mir glich
Jill het au sho bald ihren zweite geburi ui uui ziit rennt.....

Schöne obig und hoff im reste gats guet?

21. Februar 2012 um 8:44

Guuguuuuus
hey ihr liebe...isch ganz schön ruhig da im forum

Martina: Alsoich würd etz sege dis baby isch völlig im normalbereich ine...aber han nechste mo undersuech, denn bini 32+5..seg der denn mal wie schwer mi gschetzt wird zum vergliche. im allgemeine macheds da immer chli es gschiss...bi de sina hets uhh lang immer gheisse uii nei sie seg viel zliecht und zchli...i de wuche 36 isch sie erst uf 2kg gschetzt worde..und all hend es tamtam gmacht drus..cho isch sie bi 40+4 mitme stolze gwicht vo 2900gramm bim letschte US, ca. zwei täg vor geburt isch sie uf 3000gramm gschetzt worde
Mach der kein kopf...

Niggi: Du bisch e armi mitem wasser..han das zum glück gar nöd! defür druckt mir de chli spatz di ganz zit uf de mage und es isch echt sehr unahgnehm....ständig isch mer schlecht etc...Janu no 8 wuche
Ja gnüsses no, hesch recht mer schribed mal no wegem treffe..wer cool wenns no klappe würd bevor oisi zwei schätz da sind..

Sabrina: Gahts der wieder besser?

Denise: Wie gahts dir?

Susch ah alli zäme wie lebeder?? Freu mi vo oi zlese..

ois: alles sowit okey...sina isch en mega schatz! im moment gaht recht viel binere...isch schön zum gseh....
bi mir immer na glich...im moment isches stabil aber set glich no ligge und schone soviel wie möglich..snervt mi langsam. will eifach wieder mal chöne lebe und gnüsse....wenni bi ois dstege ufelaufe und no sina träge bini voll im arsch und schnuf wienes walross...es isch scho langsam streng merki...aber ja isch ja etz nüme lang und ic freu mi risig

21. Februar 2012 um 10:29

Juhuuuu
@ Ramona ohje hoffe die acht wuche gönnd schneller ume als mer denkt. Drück der jedefalls Dume dass nid no die ganz Zyyt muessch liege.

@Niggi zum Glück gitts sms

Me: Also Sie hend letscht Dunnstig gseh dass es kei Schwangerschaftsvergiftig isch sondern ä Blaseentzündig....hettets sicher scho eher chönne gseh wenns nid grad Panik gmacht hettet.
Jetzt muess ich Antibiotikum neh und juhu i verträgs nid so ganz....Doch es blibt mer nüt adners übrig wenigst nur no morn und übermorn...und am Dunnstig wieder id Kontrolle.
Diabetes voll im griff und Wasser isch au fast weg ...doch vom dreihe will mis Pfüdi immer no nüt wüsse lieber drückts mitem Chopf mir in Rippeboge inne

29. Februar 2012 um 7:50

Guete morge
So we gats eui allne so??

Ursi da chader leider au nid helfe..

Ish echt sau still da drinne

Eus gats sowit guet ha 2 tag jill frei den goni immer go shwümme und due chli liege next wuche am dunstig wird jill sho 2 de wahnsinn echt we die ziit rennt!! Aber freu mi ez sho uf ihren geburi juhuu den bini au sho 30 ssw die ziit rennt anderst...

Machets guet ihr liebe und es shös tägli eui allne

1. März 2012 um 7:15

S o p h i a
Happppyyyy birthday allesallesgueti witerhiiiii .

8. März 2012 um 2:33

Hey ihr Liebe

Wie gahts oi allne so???

8. März 2012 um 14:50

News
Blaseentzündig isch weg wie Diabetis au kommisch häää.... hett alles zäme ghange statt zerst ursach sueche lieber chli Panik mache.....
I bin jetzt denn scho wieder ide 36ssw und ich maag nümme, will wieder mal chönne gah Kleider shope ohni dass i id Umstandsmode muess hihihihi
Pfüdi hett sich dreiht endlich und i hans nid mal bemerkt. isch afangs 35ssw uf 44cm und 2,2kg gschätz worde. Und rechne tüends dass end gwicht bi 3,3kg sie wird. Alles voll Normal.

Kinderzimmer isch jetzt fertig igrichtet und es chunnt immer wieder was dezue vo Kolleginne wo bi ihrne chind am ufruume sind. Also de Tipp vowege chauf nid zviel isch super gsi suscht hett i sicher scho mängs dopplet.

@Ursina selbst ist die Frau bisch recht erfinderisch also wenn i denn au mal so Problem sött ha denn meld i mich bi dir

17. März 2012 um 17:49

Ladys wie gahts oi??

5. April 2012 um 15:50

Nei nei mer sind no da ursina
Und es kugled immer no....will bi so doofem april wetter eifach nid use hetts gfunde hihihi
Wenn die ganze wehwehchen nid wäred wär eim das au no egal aber i maag eifach nüme hihihi.

5. April 2012 um 20:13

Ursi
Mir sind echt all no da und reget eus sicher all im stille uf wels do so usenand gheit ish!!

Martina haha wart nur uf din osterhase morn chunt den wider es standart sms am morge hihi

Me: eus gats blendend bi sit hüt 33 0 und ha hüt no FA gha im bueb gats guet er ish ez 2080 gr shwer hehe

Shöni ostere

6. April 2012 um 16:09

Scho soo lang nüm gschriebe
Well mit 3 chind eifach zu gar nüt meh chunsch !

Naya: ihr gahts super, sie isch jetzt halb jährig und s'ersti zähnli isch dusse, s'zweiti isch am kämpfe. Sie dreht sich weder vom rugge uf de buch na umkehrt, sitze tuet sie im trip trap und breili esse tuet sie wie e grossi. Chume mängisch fast nid na mit mache.

Amy: hey die isch jetzt 7!!!!!! Unglaublich. Sie hät e vor vor vorpupertierendi phase! Himmel, ich hoffe ständig das den pupertät nüm so schlimm wird well mer ja jetzt scho ei kriese nah em andere schiebet!

Meo: er haut immer weniger und isch en super grosse brüeder.

Me: ich ha na gar nüt abgnoh ! Schiebe drum e depriphase vor mir her. De dökti findet weniger esse meh sport. Aber mit 3 chind, kiga und hh lieht meh als e stund pro tag eifach nid drin!

Het na en maa zum verschenke! Wer wot?

Niggi: isch dis mannli eigentlich mal id therapie? Herzliche glückwunsch mega nachträglich zum zweite geburri vor jill! De naya ihres gotti hät am 5.3 ihre zweiti becho, de matti.

Da im dorf: am 26.3 hät e kollegin s'bebe becho, de Levio, am 3.4 isch er gstorbe. Plötzliche chindstod! Ich ha mega brüellet! Das isch doch mega fies!

Ursi: viel vergnüege ade taufi!

6. April 2012 um 16:13

Namal
Also martina, wenn häsch termin am 8.4? Ja denn bisch ja würklich uf de zielgrade... Und s'sina-mami? Sie isch ja au scho fast am schluss?!?

Alles liebi!!!!

12. April 2012 um 19:55

Ursi
Es het vorgester e leandra ayleen gee zuckersüess sobald ramona entkuglet het gits den au no en neue fred und den nume no ich hihi und den simmer uskuglet da inne

Hoff em reste gats guet?

15. April 2012 um 11:03

Hoi
hoi mitänand. wiä gohts eu so? ich lig gad mit angina flach

@martina gratulier dir nomol ganz herzlich. etz chömer den mol zämä go wägelä , sofern s wätter mit macht.

@ramona bald isches sowiet bi dir. hoffä chunsch wieder mol zum schlofä.

@niggi du bisch au im endspurt . wiä gohts der so?
wennt en neuä fred machsch, müsst mer glaub s alter au wieder mol a passä .

@sabrina wiä gohts dir? das mit diner kollegin duet mer leid, isch mega schlimm.

@all wiä gohts eu so? isch mega ruhig wordä da innä.

wünsch eu no en schönä sunntig.

16. April 2012 um 13:13

Sali zäme
Eus gahts guet sind eus am ilebe dihei.
Leandra nimmt sehr schnell zue am friitig isch sie no 2640 gsi und jetzt scho 2800g sie macht riese schritt. Stille klappt au super.
Mir sind super stolz uf sie au wenn sie am abig amel no bis am zwei am morge am quengele isch.

Geburt isch guet gange 12,5std und mer hends gschafft ka.
Sind nachem dritte tag im spital hei det wirsch ja doof...5 verschiedeni hebame und jedi verzellt dir was anderes.
Zimmerkollegin pennt mit licht ahhh i bin so froh dihei si es tuet mir guet und de leandra au

16. April 2012 um 19:53

Ursi
Ja mer liebs überalles ischs grösst wunder uf erde.

Ja di eint ufem zimmer hett amel umegfluecht dass sie nid chann schlafe wege de goofe ufem zimmer. Mir ih und nomal ä zimmerkollegin seged überforderet und hends nid im griff so sache han i mer aglost...bin lieb blibe de babies zlieb han mer eifach immer gsait scho bald gahts hei hihihi

17. April 2012 um 2:35

Guguus
Schön lauft wieder chli meh da inne

Sabrina: uii neii das mit dinere kollegin isch ja uhhhhh trurig! Krass...

Martina: oh dini chli isch so herzig..chas nur immer wieder sege

Manuela: gahts der scho besser?

Corinne: herzig gäll wenns so probiered ahfange zlaufe...

Niggi: Isch au schön di letschti zsii.all hend denn ihri babys scho und du hesch na di ganzi vorfreud...wenns mal da sind gahts ja leider soooo schnell

Ich: Juhuuiiii Mittwuch isch ET Hoffe es tuet sich bald mal öpis...mit isch oft schlecht und ich schlaf nöd guet daher bini echt froh wenns gli losgaht..

20. April 2012 um 23:37

Ramona
bisch no am wartä? mir gohts wieder guät dankä.

@all sind etz au wieder am hibblä . der julien isch jo au scho zwei wordä, diä ziet vergoht viel z schnell .

etz wo all mami sind wirds immer ruhiger da innä .
bestoht eigendli s inträssä no? zum mol en forum träff machä?

wünsch eu no ä guäti nacht

21. April 2012 um 14:06

happy birthday
alles guäti am jaron zu sim jöhrigä. fiired schön

22. April 2012 um 21:15

Hi Girls

herzlichi Gratulation am Jaron. Uiuiui, das gaht ja mega schnell immer....

ela: Bald händ mir ja wieder e chugle bi eus?! Juhuiii

Frag: kennt sich öppert us bi Weight Watchers? Chamer das über die dütschi HP mache? Ich wot nid ad Treffe gah, sondern das ganze Online mache. und über di DE HP sich das ganze zwei Drittel günstiger. Hilfeeeeeeee

23. April 2012 um 21:18

Huhuu
Au eus gits no

Martina dir gats jo guet sowit hehe freu mi sho uf eusi tee session next week da chunt mer in sinn muess der no bsheid ge gell

Ursi we gats dir/eui so?? Uuu du settsh mol no nr ha gell wegem windelkübel od ish das nüm aktuell?? Sry mis hirni ish nid grad es besti

Sabrina kenne mi nid us bi wight watcher sry und das mit dinere kollegin ish echt hart chadi guet verstoo wer mir au voll nôch gange...
We gats dir sust so mit dine 3 kiddis??

Manu cool vil spass bim hibble so sterbet kuglene nid ganz us!

Ramona sobald dis zwergli da ish hits mol en neue fred de ish jo sho halb jöhrig

Me: aso mir gats sowit recht guet! Hüt en 1.5 stündige putzafall gshobe und den vo de stadt hai gloffe ha ganzi 1.5 std bruucht und bi noher mega kaput xii! Naja stifle sust au vil ume und ha denkt das shaffi sho aber obi 2 std gemütlich im wald lauf od so ish sho en untershiid haha normalerwis hani 40 min bi am shluss nur no kroche..
Next wuche am do hani no de letsht untersuech mit de hebi den heter startshuss zum cho aber mir shwebt de 29.5 vor haha weiss au nid pässlet we für mich mol luege wener cho wet
Am dunstig bini 36 0 mei we die ziit rennt voll krass

Machets guet ladies und shöne obig

24. April 2012 um 12:09

Eus gahts super
Die chli muus machts super de tag nachtrythmus het sie langsam im griff.
Jetzt hämer die erst wuche wo de papi wieder am schaffe isch, han zerst horror ka da sie sich immer nur bi ihm beruhige lo het doch sie het schnell gmerkt dass es au bim mami schön isch. Am abig gaht sie jetzt am zehni is bett und nümme erst am zwei am morge sind mir froh hihihi

Mami nimmt mega schnell ab sind nur no 7kg bis usgangs gwicht. Mini hebame het scho gmeint ob ich au richtig esse es gaht ihre zschnell segi nid gsund......doch i iss regelmässig hihihi mit dessert

@niggi ja du söttsch mer no bscheid geh :-p

25. April 2012 um 8:54

meld mi mol churz da
eus gahts guet, sind jo no am umbaue bim huus und das isch echt stressig immer das hin und her fahre!
de raik isch sit afangs märz am zahne, 4 zäh hends scho gschafft uf 2 wartet mer jetzt no....

@ramona, gratuliere gaaaanz herzli zum nico! wünsche üch e tolli kennlernzit und gnüss äs i volle züge!

hoffe am räst gohts guet!
glg Fabi

25. April 2012 um 9:15

Ramona
Gratuliere herzlichst zum Nico gnüss kennelernzyyt.
Genau zwei wuche nach de Leandra isch das planet gsi

27. April 2012 um 10:17

Mal ä doofi frag
Mini chli muus het siit zwei täg kei stuhlgang meh....han de buchmassiert nützt nid, fencheltee nütz au nid, fiebermesser nütz au nid.
Chum wird sie wach am morge fangt sie wieder a ihri bei an körper zieh und schlafe tuet sie mir de tag dure denn au nümme!
Was chann i no probiere

28. April 2012 um 6:56

Zäpfli
Es git glyzerinzäpfli, ich cha der allerdings nid säge ob die ab jedem alter därfsch geh. Fräg mal ide apo. D'naya kackt au nid jede tag, aber sie hät nie buchweh.

Frühere Diskussionen
31 Antworten 31
|
8. Mai 2012 um 13:47
Von: china_12182419
1 Antworten 1
|
8. Mai 2012 um 13:24
Von: an0N_1235882199z
13 Antworten 13
|