Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.25

Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.25

4. Januar 2012 um 22:22

Zyklus
Sophia: du findsch 35 isch lang? Ich ha immer zwüshet 42 und 48 tag... Und plane zum schwanger werde isch lotto gsi. Aber bins doch 3x worde

Rhytmus: bis anhin bini zfuul gsi eine iizbringe. Aber mitti monät machi mi ad seck. Hoffe sie schlaft denn trotzdem na so guet wie jetzt. Das wär ja bsunders fies wenn i versuech en rhytmus zmache und denn schlaft sie nüm richtig!

Gefällt mir Hilfreiche Antworten !

Mehr lesen

6. Januar 2012 um 7:33

Guete morge
Manu: schön gahts oi guet! Hender na die wuche ferie oder nomal eini? Mir hüratet am 3.2. also scho sehr bald freui mi meeega aber es git no so en huufe ztue hei hoffe mir schaffeds alles zorganisiere...

Niggi: Schön gahts der guet. Das mitem ruggeweh isch scheisse hani zum glück gar nöd bis jetzt...nimmsch magnesium? Wie lsufts mit schaffe?

Sophia Ich kenne das mitem ihschlafe...sina het immer wieder es paar mönet wo sie super schlaft und denn isch wieder e phase cho wo sie gar nöd guet schlaft. Het sich öpis veränderet od plagt sie öpis??

Sabrina Ich han au eher chli e lahmi drucke Gsässe isch sie erst mit 10mönet und churz danach gad chrabblet und ufgstande

Kathie: ohh und wie sind d'schwigis zu dir gsi?? Wer ja schön wenn sich das wieder es bitz würd ihränke...
Wenn würsch welle as treffe cho chönti di au mitneh, rappi isch ja 5min vo mir

Lisa: hihi jaa gäll ich iss au kei poulet meh im moment, git ja gnueg alternativene Druck der düümli für din ES

Ois: alles sowit guet...sina isch mega am zahne aber das kenned ihr ja und halt eifach so mega de hochzitsstress hend ihr da au gha od isch das nur bi ois eso???

6. Januar 2012 um 8:01

Gueta morga
mensch ich chuma würglich nümma dazua zum ina gugge. han sooo viel im chopf momentan wegsem ex und schaffa. drum duni mich mol für a wili verabschiede fu eu. ich chuma sicher wenn sich alles chli beruhigt het wider mol go inagüggsle aber im moment isch eifach alles zstressig. bin nu am umaschuena gsi wegs em bsuechsrecht, unterhaltsvertrag und co. isch jo schlimm he. aber hami wenigstens chöna mitem einig werda daser sie vorübergehend nid mit übernachte het sondern eifach entweder am SA oder am SO. sust chönter sie jo jedes 2. weekend ha SA + SO und 2 wucha ferie im johr. naaja mol gugge wes usachunt.

wünscha allne bis uf witeres alles gueti und hoffentlich bis bald. im FB bini ab und zua immerno für diejenige wo mich deta au kennen.

6. Januar 2012 um 8:05

Guete morge
Lisa druck eu ganz fescht d dümli dases iischlaht denn wäredmer ja wieder ziemli viel chugelis da

Sophia, hani das richtig verstande ihr sind au wieder am hibble? nei d taufi isch erscht am 5.2.

Katie, wow scho treit? Mis unkoordinierte müsli macht mit 4 mönet immerno kei astalte zum sich treie aber ha ghört dassd früehgebürtli da am afang nochli nahhinked mit de motorik..

Was hend eui chnöpf afängs fürne chleidergrössi? Ha soo viel herzigi sache im 62gsi aber sisch alles immer no ziemli gross das züg isch mängisch aber au total underschiedlich nummeriert hani s gfühl..

Nadja wie laufts so elei? Du machsch das sicher tip top!

Fabi, gits scho news wägem huus?

Me,ich ha geschter vom gschäft bscheid übercho und muess nüme go schaffe chume sogar no de halb lohn über vom januar mir fallt e riiiese stei vom herze

Wünsch eu ganz e schöne tag und hoffe ihr werded hüt alli königinne

6. Januar 2012 um 14:31

Zzzz
gopf da hani hüt morge en sau text zeme töggelet und schwupp xeni das jo gar nüd dure isch super echt mis neui update heti gschider si loo..

jeaninne und het celine nomol so supi gschlofe? wow cool das mitem gschäft.. findi echt guet isch dir sicher en sau stei vom herze gfalle? und merci nomol für gester

sabrina jo das mitem bei hani au zitewis den muesch vorallem wend wetsch laufe we so alaufe zerst voll müesam! aber sit de physio gohts recht guet.. hüt mol wieder xii go schwümme gschnuffet we es walross haha we gohts dir so? bizeli besser dahai???

sophia nei han kein so en stützgurt aber es ruggeweh chunt ebe vo mim riitunfall wo ich vor jahre mol gha han.. ide ss isch es eifach biz schlimmer we sust aber easy nur no vier mönet den isch au das übel wieder vorbi
oje jo das mitem schlofe kenni wird sich sicher bald wider iirenke.. we laufts mit fasnacht? scho voll drinne und debii? mir hend nögst weekend hilari eeeendlich freu mi scho risig haha ez mönd nur no kostüm cho

liisa drucke dumme das es klappet het wer jo es super schöns neujahrs gschenkli wo ihr do no becho würet

ramona jo hend immer no ferie bis mitte januar aber mit schaffe wirds sicher no guet goo de einti tag isch jo easy hehe und be dir? scho chliege abegstuft worde vom FA?oder immer no uf 40%?? jo magensium nimmi au aber nöd so regelmössig han kei krämpf oder so und es ruggeweh weissi jo vo wo das es chunt.. we laufts sust so bi dir? bisch ez 7te monet gell? gopf die ziit raset unglaublich ez hend mir erst grad no ziiteret und buum bald überlebt es kind usserhalb aso bi dir isch das jo scho de fall

nadja uui machsch nägeli mit köpf findi guet wenn das alles greglet isch.. sicher sau astrengend am afang aber den isch es dure noher

katie we isch xii mit de schwigis? die hend doch eifach gmerkt wen si sich nöd in arsch klemmet den xends de chli gar nie vo dem her si sind eifach shwirig das hend so schwigis asich

mee ich gange ez id stadt go vorhäng poste han im zweite kizi scho mol hiigmacht so wisi mit une winni poo und vo dene gits no di dicke wo ich scholang wet und hüt hets mi packt juhuu haha de kaste stoht au ez wird no de wickeltisch vo de jill züglet und all die viele spilsache wo ken platz meh gha het ii ihrem zimmer wird vo de stube den ii ihres zimmer üglet freu mi risig druf juhuui es goht voll vorwärts bi eus.. und next wuche den mol no go neus auto aluege bis mir eus den endgültig einiget wases git

chöntet ihr mir nöd bi glegeheit präsiert aber nöd mol no es sms dureloo wer alles chunt da ich jo es update gmacht han hani das mail nüme vom doodle eifach den weg de mengi spaghetti.. danke ihr liebe und schöne nomi

7. Januar 2012 um 11:45

Niggi Jaaaa scho 7te monet du au scho im 6te oder??? Ja hesch recht...gaht wüki schnell im moment..nei bin na uf 40%, am 16.1 hani termin und denn luegemers ah...würd gern uf 30 aber glaube ned dass sies macht. Ohh das wegen ruggeweh isch blöd...hoffe es wird nüm schlimmer. Bis am schluss...
Los ma wegem treffe...ich möcht uhh gern cho aber es isch s'letschte wucheänd voren hochzit. Es chan si dassi sponti muess absege will mer eifach na zviel zum vorbereite hend ich hoffes nöd...würd oi gern mal live kennelerne. Aber eifach dasses weisch und mer nöd bös werisch...

Jeannine Jöö ich findes schön wenn die chline chleidli lang chasch aha dsina het au immer e grössi chliner gha als ihres alter gsi weri. Dsina het momentan vo 68, 74 bis 80 alles. Wie du seisch sie sind sehr underschidlich gschnitte...
Gnüsses mit dinere muus wo so guet schlaft

Nadja Verstahndi...hei isch nöd eifach sone situation. Aber findes guet dasser's kläre chönd...hoffe dir gahts guet und du hebsch dir sorg. Und freui mi wenn mer wieder vo dir ghört...

Wo isch de reste so? Wie gahts oi?

Bi mir alles guet...bin gad am schaffe

7. Januar 2012 um 14:10

Judi hudi geisse fudi! Mini gross hät di wilde blattere. D'chance das de meo au scho aagsteckt isch sind gross und den hets na e chlini chance das au d'naya sich aagsteckt hät . So stecki di hei fest, jetzt sicher mal ei wiche, wenn den alli blätterli vertrocknet sind! Eventuel halt au länger... Und ebe wenn de meo folgt viel länger. Ich lah euses date mal na offe. Ich chönt cho wenns kei schwangeri hät. De kia hät gfunde alli chind bechömets... Keis problem zum usse gah, ussert es hät schwangeri, alti oder chranki lüt ume. Und in kiga därfti sie au, aber er hät gseit es gäbi halt zu viel müettere wo meinet sie chämit drum ume und nid wenn das aagsteckti chind in kiga gönd.

Aber viellicht bechunts de meo bid und ich cha cho!!! Ich hoffes ganz fest!!!!!

7. Januar 2012 um 14:33

Sabrina
Huuui jee mini kollegin ihren het das au gha vor wiehnachte.. Ish ebe sho gföhrlich fûr shwangeri und wens kind under 2 hend bechömetses nomol.. Luegsh mol wes usxeet

Ramona nee nee bi dir nid bös verstoohs.. Wer supi wens mir sust eifach bis am dunstig de 26.1 chensh sege, wegem poste aber wer natürli sho läss wens klappet und du glich kurz chöntsh cho

Und sust machet mir den mol ab wend verhürotet bish

Juhuu bi eus gats vorwärts.. Kizimmer sind beidi umgstellt und sowiit parat ussert es zweiti kinderbett das wird erst kauft wens cha überlebe und etz macht min maa no mis büechergstell ufe voll cool! Sobald mir no magnet hend chani no eusi foti wand in agriff nee wo er au ufegmacht het langsam aber sicher wirds anderst bi eus hihi

Schös werkend ihr liebe

8. Januar 2012 um 22:02

gugge au mol wieder inä... min maa hät feriä ka und i has viiiel stressiger gfunde als wenn i mitem raik ällei bi zum glück gaht er ab morn wieder go schaffe versuäche de au wieder biz meh inäzuluägä, aber verspreche cha i nix...

@ramona und niggi... krass wiä wiit ihr scho sind... hend doch erst gad positiv tästet chunts mer vor!
niggi, bi ja sooo gspannt obs würkli än buäb git bi eu! was meinet eigentli euri chlinä mädels zu eune büch?

@jeannine, schön das dini chli muus so schön schlofet, hoffemer das äs so wiiter goht! toll das nümä muäsch go schaffe gah, duät eu beidne guät!

@nadja, alles guäti und viiiel chraft wünsch i dir, du schaffsch da, bisch ä starchi frau!!

@räst, huhu! hoffe goht eu allne guät, ha leider schowieder s meiste vergässe was gschriebe worde isch

@huus... mer gönd jetzt nächst wuche na 1 huus go aluägä (ha mi scho dri verliäbt obwohl ichs nonig mol in echt gseh ha ) falls eus da würkli gfallt und d marklerin eus da huus wot geh, (vo de bank us sötts kei problem si, well mer scho für äs tüürers huus s geld becho hettet! ), de züglät mer zu de jeannine id nöchi @jeaninne, bruch den am afang evt. chli öpert wo chli ortskundig isch
joo... also morn gad de marklerin alüte am morge und denn d duume drücke! wenn das huus nix isch, de hemer do in ägeri scho e wohnig.. aber mer wär s huus liäber.. würd mim maa au chli guät duä weg vo sinä eltere z wohne und nöd praktisch im gliche dorf

11. Januar 2012 um 8:32

Nur churz..
Fabiii ja das sind ja news, wo genau wür das hüsli stah? also stah dir natürlich gern zur verfüegig als toure-guide (sofern ich mich det au uskenn)

Soo muess scho wieder wiiter, d célime chund hüt die 2. Impfig über :

11. Januar 2012 um 12:27

@katie,
danke, isch äs schöns hüsli gsi zum aluägä!

hoffe de noha schloft bald wieder länger... aber i kenns.. schlucht eim meeega! cha nur sägä... irgendwenn gohts verbi... nur wenn mer grad i dere phase isch glaubt mer irgendwiä nöd dra!

@jeannine, äs wäri z udligenswil.... aber im moment würd i am liäbstä alles anewörfä... und i e wohnig zieh... all diä sache wo mer muä abkläre ect. ha voll kein bock meh druf im moment....

11. Januar 2012 um 12:38

Fabi
Oooh das isch ja mitem auto ned mal 10min vo mir voll schön grüen dete, perfekt zum spatziere hoffe ganz fescht dases klapped! Das mitem papierchrieg etc. Isch halt leider so aber hey nacher henders dure und hend wieder eues eigne hüsli

11. Januar 2012 um 17:43

Fabi
Uuui das tönt doch supi mitem hüsli?! We jeannine seit lieber zerst chli stress defür noher gedige wohne
Joo gell ziit rennt voll krass jill weiss dases im buuch es baby het und si kushelet uu vil mit de kugle haha

Katiedue im neue fred den din name wechsle ish das guet?? Muess immer zerst luege ez mitem neue name gats en moment bis im oberstübli shaltet haha
We lauft das mit allimente weish das sho??
Und das mit de nächt wird au wider besser

Jeannine we gats eui so?? Shloft celine immer no so supi??

Ramona we laufts bi eui?? Bald FA juhuuui

Me ich bi jo sowas von froo liebi fraue wenn mi maa wider go shaffe gat! Mir strittet permanent und jill duet mir uu leid!! und dasi gange das ish sho mehrmols gfalle oder das er vereise sell und in zuekunft mir getrennti weg gönd ish au sho mehrmols gfalle!! Mol luege wes witer gat!! So ish kan zuestand

Morn hani no FA hoff ufes outing bi echt gspanne! Bi eus im FK sind jo au nomol 2 sw mitem 2te und bi beidne hends es nid gsee..

Meld mi morn nohem FA schöne obig eui..

11. Januar 2012 um 19:22

@ jeannine,jaaa,mer sind gester dür Immesee düregfahre wo mer ad besichtigung sind... Ha de gad a di müäsä denkä! S wäri äs doppeleifamiliä huus aber perfekt für eus! 2 chinderzimmer, en grosse garte, gfahelose schuelwäg, en chlinä bach, en buurehof gad gegeüber vom bach und und und....supi für e chlini familiä und mer mue ned viel mache bis mer cha izieh!
Wiä gohts mitem schlofe? Immer no so toll?

11. Januar 2012 um 19:30

Ahhh
Dumms natel... Zfrühe abgschickt ka....

@niggi, Ohh wiä süäss das d jill mit de chugle kuschlet...si feut sich sicher! Druck der d duume fürs outing! I wots bim 2te de gar ned wüsse bi mir

@katie, was für allimente? was ha i do verpasst?? Stoh gad biz ugfem schluch....

@rest, wiä gohts eu?

@me, d unterlage sind bi dä bank fürs huus und min ma macht fast dä chäfer, wills ned so schnell goht wiä er sich da vorstellt... Hihi... Am raik gohts guät isch eifach extrem astrengend im moment well er wot chrabble und

11. Januar 2012 um 19:32
In Antwort auf shir_12122691

Ahhh
Dumms natel... Zfrühe abgschickt ka....

@niggi, Ohh wiä süäss das d jill mit de chugle kuschlet...si feut sich sicher! Druck der d duume fürs outing! I wots bim 2te de gar ned wüsse bi mir

@katie, was für allimente? was ha i do verpasst?? Stoh gad biz ugfem schluch....

@rest, wiä gohts eu?

@me, d unterlage sind bi dä bank fürs huus und min ma macht fast dä chäfer, wills ned so schnell goht wiä er sich da vorstellt... Hihi... Am raik gohts guät isch eifach extrem astrengend im moment well er wot chrabble und

Und wiiter...
Er wot chrabble und äs goht ned gägaä füre, sondern rückwärts... Er regt sich do recht uf amel... Aber was wotti..er muesäs sälber lärnä....

11. Januar 2012 um 22:07

Guete abig!
@sabrina: uui so lange zyklus hesch du?also guet,wenn mers nit grad brucht fändis ja scho gäbig so.ich ha vorher immer schön 28 ka.
gaz dine chnöpf wider besser?

@niggi: über was stritteter genau?redet er denn au vo ga oder nume du?ich meine üsseret er sich au dezue?hender scho mal an eheberatig denkt? isch ja ganz herzig vo de jill und gniess dini fasnacht!und düümli fürs outing sind druckt

@ramona: reagiert d sina au druf?
du hesch no gfragt ob mer öpis veränderet hend... ha ihres bettli andersch ane gstellt aber cha mir nit so vorstelle,dass es a dem liit.sie cha sich jetzt eifach meh bewege und macht das au.

@katie: was isch denn bi oi?jaaa gäll isch es theater mit dene ämter.mir sind zum glück drum ume cho will mir ja no innerhalb vom erste lebensjahr vo de ronja ghürate hend.

@fabi: wow de raik isch ja ganz en flinke! oder d ronja isch eifach speziell lahm

@jeannine: nenei mir sind noni am hibble.im summer denn im märz gömer ja de no id flitterwuche go tauche und das dörfti nit mit baby im buuch.
jöö d ronja wird au tauft,im mai denn.weiss noni recht wasi ihre wet alege.röckli wär härzig aber findes halt nit so praktisch wenns no so chli sind.aber ha ja no ziit

aaah mich het grad alli energie verlah.hüt isch endli oise tisch abgholt worde womer im ricardo hend gha.jetzt müsstemer de neu ufstelle inkl stüehl aber mag grad gar nix meh mache...hüt no de ganz tag probiert putze und ruume aber d ronja isch sooo quängelig gsi.und sie macht immer so en lärm.tue mir jetzt de au en pamir zue.also de lärm macht sie au wenn sie gueti luune het.de tag duur schlaft sie eifach nachwievor ganz schlecht.wacht nachere halbstund scho wider uf und isch immer no todmüed.lige de wider ane und sie dämmeret eifach chli ume ohni wider richtig ischlafe.denn nimmi sie use und de het sie schlechti luune zum glück schlaft sie am abig wider besser ii.letzt nacht het sie über 12stund gschlafe und isch hüt trotzdem so blöd druf gsi.nachem mittag isch de min maa cho und isch mit ihre go laufe und de hani endli chönne vorwärts mache.hüt het au wider s babyschwimme agfange.

letzt wucheend simer s erstmal mit de gugge weg gsi.und next wuche gaz nach östrich vo Mi bis So. s erst mal mis baby so lang weg geh...

sooo schöne abig ladies!

11. Januar 2012 um 22:10

Oooh
de ronja ihres ersti wort isch übrigens nit mama oder papi oder so.es isch "bravo" aaah ich gange abe wenn sie mit ihre händli patscht und "avo avo" seit. und "ja" cha sie au säge und de nickt sie flissig mitem kopf

11. Januar 2012 um 22:21

Sophia
Haha jö aber freu di no abem joo bis den noher zu allem nei heisst haha de neust bi de jill: de bruchi haha gash abe gell!
Jo stritet über chlini sache! Warum ich nid zwei mol am tag warm koche (koche nid gern) da langet mir am mittag eimol und er het jo ferie no die wuche wür aber nid id kuchi stoo! Nur motze und jo au er seit er gengi.. Hmm eheberotig nützt nüd! Mir chönd sehr offe rede ohni no so en fritz aber ish eif lang 3 wuche ufenand obe mol luege wes wird wenner wider shafft und ich mim zügs wider cha norgoo..
Jooo am fritig heissts HÜSCH HILARI juhuuu
Wow ich chent si nid solang abgee aber gnüssets..

Fabi cool mitem huus dumme sind druckt

Katie aso wenn er 9000.- verdient chunsh du nur 1000.- über und er lebt we en fürst mit 8000.- witer und du chash luege wot blibsh oder wa? Hani das richtig verstande? Und nur en halbe tag all 2 wuche? Krass wenig

12. Januar 2012 um 8:08

Katie
Hmm ish jo krass aber weme verhürotet ish den gits mee oder? Ich überleg mir das etz grad nomol seeeeeehr guet zum mich trenne! Aber aaa moment ez raffis erst ihr sind jo no zeme gell? Ez hani voll es durenand mit de nadja gha! Ihr hend das eif mol greglet das ihrs noher nüm müesstet? Asohoff sho nid das ihr eui trennet...

Sex; ich glaubdas ish überalles gliche thema! Bi de jill ide ss hemmer grad mol 5 mol gha und noher au nod vil meh hada nid vertreit jill immer amir und erau no?! Joo und denwo jill ca 1 xi ish hemmer 1x pro wuche daser zfride xi ish und ich mini rueh gha ha und ez wider so 1 högstens 2 mol pro monet fühl mi nid wohl mitem buch.. Haha aber jo ish halt sho es leidigs thema

12. Januar 2012 um 9:20

Morgä
@fabi druck dummä dases mitem huus klapped

@niggi isch nid besser demfall?! ich bin froh isch minä wieder am schaffä süsch wärem glaub au bald ad gurglä ....
seisch wenni dir was chan hälfä oder bringä für am 28.jan. wir wärded allerdings ersch ca uf di 11i cho, da mir no babyschwümmä händ .

@jeannine bis froh schloft d celine so guät, gnüsses. es chan schnell änderä

@sophia bald alles neu igrichted?

@sabi wiä gohts dinä chind?

@katie ich glaub das thema kennt jede. schloft der noah no bi eu im zi? sobald er guät und im eignä zi schloft wirds wieder biz besser .

@ramona ihr händ en guätä termin für d hochziet , min geburri

wiä gohts au allnä anderä? hät öper vo der bea was ghört?

@me mir händ entschiedä das mir da johr au wieder wärded afo hibble, isch noni ganz bestummä wenn aber wenigschtens dases da johr isch. bin etz am umä luägä wäg em fröschli oder muki turnä, da der julien sich gern ustobbt . ab em sa gömer is babyschwümmä2, freu mi

freu mi uf der 28.jan eu mol pers kennäzlehrä .

12. Januar 2012 um 13:26

its a boy

12. Januar 2012 um 13:39

Niggi
Ueee mega cool gratuliere zum outing ich finds hammer bedes chöne zha sooo cool...

12. Januar 2012 um 20:12

Niggi
gratulier zum outing .

@katie wett din fründ das ihr sex händ wenn der chli im bett bi eu schloft? das chönt ich nid, han scho müäh gha wo er nebed eusem bett im stubäwage gsi isch

13. Januar 2012 um 16:27

mer hend hüt d zuäsag fürs huus übercho, nächst wuche wird de vortvertrag unterschribe... ahh i freu mi gad so!
jeannine, ich bruch denn aber würkli öppert wo mer alles biz zeigt, sobald mer biz igrichtet sind im hüsli....

sorry, werd mi süsch mol wieder meh mälde, aber jetzt heissts erst mol froid ha!

13. Januar 2012 um 18:20

Juhuuuuu gratuliere fabi!! Ja klar ich gibe gern uskunft gahne immer zum coiffure uf udlige.. Min egemalig chindergarte schwarm.. Und jetzt ischer schwul, na toll

Höred uf mit vormundschaftsbehörde.. Ha die au am hals wili de vater ned ha welle agäh.. Jetzt hed d céline für 2 jahr e biistand übercho.. Pfff

Katie, hed sich de noah wiedermal treit?

Niggi wie laufts deheime mit dim göttergatte? Er isch sicher fascht usgflippt abem outing?

Wo isch au d bea?

Ich hock mal chli vor de tv.. Schöne abig mitenand

15. Januar 2012 um 10:39

Nur churz...
Wie gahts oi? Hender all es schöns wucheänd...

Niggi Hesch es cool gha a de fasnacht? Jill het ja meega sweet usgseh Bisch scho wiiter cho i de namenssuechi??

Katja Ja das hend mir au müesse mache...aso de unterhaltsvertrag. Das münd ja alli nicht verheiratete...und ja wemmer ghürate isch bechunt mer meh. De luki müsst mir im fall vonere trennig 920.- alimente zahle pro
Monet und bim bsuechsrecht hend mir ois geiniget uf: bis 6si ein tag i de wuche ab 6si jedes zweiti wucheänd...
Das mitem Sex würi mi nöd stresse lah...mir hend das zwr nie gha aber wenni kei lust het oder nöd mag denn müsst er sich demit abfinde!

Manu Ah scho..?? Soo cool...ja du es nöched, freu mi mega Schön dasser au wieder afanged hibble...
Wie gahts dim chnü??

Fabi Juppiiieeeee cool, gratuliere zum hüüsli
wenn tüender zügle??

Nadja wie laufts bi dir? Scho chli ad situation gwöhnt??

Susch alli zfride und munter?

Drucked mer bitte düümli...han morn fa und möcht dassi mi namal chli meh chrankschribt aber ich glaube sie machts nöd...! Aber ich mage eifach nüme und wer sooo froh. Bin ja abem mittwuch au scho wieder i de 28ssw. Weiss gar ned wieni ihre das klar mache sell...

16. Januar 2012 um 6:22

Guete morge
Huhu ihr liebe..

Ramona muesh den grad bsheid gee nohem FA gell ich wür sege hegsh mega vil buuch und ruggeweh und duesh chli chlöne!! Hallo ish immerhin dis zweiti und liesh jo nid fuul ume dahai!!! Krass sho 28 ssw die ziit rennt aaanderst zackig.. Aber ish aushö unddu bish sicher froo??!

Jeannine sho hendsder grad en biistand gee? Het er sust müesse zahle au wenner nid vo da ish? Er weiss aber sho daser papi worde ish??

Fabi gratuliere zum huus ish jo voll cool

Outing; jo min maa het e riese freud und en sau stolz! So heter das nid gha bi deJill und det hemmer jo nid mol gwüsst was git!

Huussege: ich bi riese froo daser wider go shaffe gat! Obwohl mir abem dunstig fast nümme gstritte hend! Aber glich hoff irgendwie chömer die beziehig no rette!! Naha mol gucken!!

Jill: mir hend e supi nacht hinder eus jill ish tot krank di arm so verkeltet ish si glaubs no nie xii!! ha grad mol 2 stdpfuset und ez ish sitem halb 6 tagwach! Hoff cha noher nomol biz pfuse
Das werkend hend mir jo hilari gha (fasnacht) und densimmer am fritig duse xii bis am 1 undden amsam bini an umzug mit de Jill vom 2 - 6 dusse xii undde pflegbueb vo de mum sho voll verkeltet naja si ez au joo und am sam nacht ishes den bi mir au 3 xi woni hai bi aber nur weli vil gsesse bi und supi lüt um mich gha ha so nüechtern ish aso au mol witzig xii

Aaah Ramona.. Neei kein shritt witer bini mit de buebe näme ish jo abartig shwer! Wend eigentli en kurze mit högstens 5 buechstabe!! Aber ebe ish sho saushwer

Shös tägli allneund hoff ihr sind idere kälti alli zwäg undhends guet?

16. Januar 2012 um 13:46

Zwüschebricht
Bin bi de fa gsi und ha leider ned top nachrichte also am baby gahts guet alles sowit wies sett.
Aber hab e mageschliimhuutentzündig, was ned so schlimm isch. Han süreblocker und mit dem setts bessere...

Aber was ned guet isch: min gmh isch z'churz. Und zwar nöd nur es bitzeli...normal isch zwüsched 40mm und 50mm (bin nüm ganz sicher) und kritisch wirds ab 20mm. Ich schwank zwüsched 17mm und 19mm mun ligge, ligge, ligge..magnesium und pflanzliche wehehemmer neh. Am fritig muessi wieder id kontrolle und wenns nöd besser isch muessi in spital an wehehemmer und go ligge...denn droht e früehgeburt. Ab sofort bis zur geburt 100% chrankgschribe...
Isch doch scheisse echt...bitte hoffed für mich dasses bis am fritig besser isch,will nöd in spital...und bin doch erst bi 26 5 hüt

16. Januar 2012 um 19:26

Ursi
Jöö danke vielmal

18. Januar 2012 um 14:27

@ramona,
uii... drucke dir d düüme und duä fest a di und dis baby denke! hoffe das alles guät goht! oje...

@ursina, wiä gohts eu?
@katie, oh cool, din chlinä ma drüllt sich scho biz!

@niggi, jööö d jill hät so herzig usgseh uf de fotene vo de fasnacht
hihi.. am nämä suäche... ha i au uuu schwär gfunde und äs wird wieder äs drama gäh wenns denn äs 2ts git, bi jetzt ab und zuä scho chli am luägä was mer gfallt!

@jeannine, cool, chasch mer de coiffeur de mol vorstelle, bruch eh au mol wieder eine isch da dä gegeüber vo de bäckerei z udlige? Mer sind am sunnitg chli z udlige go spaziere... isch ja uuu idyllisch min man hät als witz gseit ka, er seg sich ned sicher ob er so viel ruehe vertreit

joo... hüt gömmer go de reservartionsvertrag go unterschriibe und de goht alles zum notar ect. am 15.2. dörfet mer is huus und äs ghört ab denn de üs... düänd denn no chli umbaue... mol luägä wenn das mer züglät....
De raik hät wieder gaaanz schlächti nächt ka di letscht zit... und päng, sit gester gohts mitem chrabble au gege füre und hüt am morge wo er ufem spielteppich glägä isch bini id chuchi go äs brötli hole zum zmorge und wo i zrugg chume sitzt er ufem teppich nonig ganz grad mitem rugge, aber er isch nöd umkippet nüt... has voll krass gfunde das er da plötzlich ohni gross üäbä cha!
Ahh mis baby wird viel z schnell gross... vermisse diä churz zit wo er nur am glich ort glägä isch und er würkli no äs baby gsi isch.... isch sooo schnell verbi gange!

19. Januar 2012 um 8:38

Guete moorge
Ramona drucke den für morn fest de dumme das alles guet chunt
Ish jo voll kacke au wege de sina und hürote düender jo au no!! Ojeee grad alles mitenand! Bish sho nervös?? Duesh in wiis hürote??

Fabi cool wegem huus und das ghört jo sho mega rassig eui

Näme: bi immer no voll im klinsh gopf ish das shwer!!! Hets doch nur es meitli gee det heti mi nid chöne entsheide aber so.. Es het es paar gueti aber bi keim machts buum de ishes

Jill ish wider am xund werde! So krank we das mol ish si aso no nie xii und doch ish si nid soo vollgas verkeltet xii het nie über 39 grad fieber gha.. Wens den mol ganz übel wird guet nacht am 6i
Si seit immer mama bobo haha huere herzig! Und di letsht nacht hetsi bis ufe sts ii ihrem bett pfuset und ohni zäpfli juhuui

We gats allne andere?? Baaald baaald xend mir eus freu mi ez sho uf eui

Shös tägli

19. Januar 2012 um 23:29

Nachdem ja d'amy blötterlet hät isch jetzt de meo drah und naya hät au eis! Mal luege ob na meh chömet. Es isch streng, ständig sälbele, hätschele und versorge. Wasser trinke bitte, doch nid wasser, würstli esse, lieber guetsli, zue decke, decki wegneh ich ha zwarm... . Ich zeige scho grenze, aber mini mam isch es fieses tier gsi wenni chrank gsi bin und ich wot das mini chind chönd sege: mis mami hät sich super um mich kümmeret und mir jede wunsch vo de auge glese!
Das brucht enorm viel chraft, aber ich machs mit liebi!

Suscht gaht bi euis guet! Langsam chönti wieder summer gsi, ha so chalts wetter nid so gern.

De armi jaron! Gueti Besserig chline Spatz!!

Niggi: ja de buebename finde isch schwierig! Aber es git schöni. Häsch en buechstabe wo de name sött aafange?

Huus chauf: gratuliere! Jetzt ischs aber rasch gange! Gäll so hät die wohnigschündigung doch sini positiv siite!

Sinamami: uiuiui! Pass mega fest uf dich uf. Aber häsch nid du dinere fa gseit es sig nüm alls super? Laht die dich schaffe und riskiert dis baby! Verstah eifach nid warum d'fa's de werdende nid meh vertraue schenket
Ich wünsch dir viel ruhe und alles gueti!

20. Januar 2012 um 8:02

Guete morge
So ich chume au mal wieder zum schriebe

Fabi, wow so lässig jetzt isches glich no mega rassig gange mitem hüsli. Ja genau de coiffure meini vis à vis vom beck er isch würkli guet und super günschtig (er seid immer ufem land chasch ned so viel verlange ) truurider euem hüsli nüme so fescht nah in aegeri hoffi?

Katie, en biistand isch öpper wo dich sozsäge duet es ziitli "begleite" wenn rechtlichi frage uftauched duet er dich understütze. Er muess au fortlaufend über s wohl vom chind informiert werde und i mim fall muess er ebe no die sach mitem chindsvater regle.. Also er sött usefinde wer das isch

Niggi, s gaht bi dere sach ebe ned nur ums zahle, i erschter linie hed s chind s recht z wüsse wer de vater isch. Gseh das ja scho au so.. Aber wieni scho mal gschriebe han findi mer sött das vo fall zu fall ahluege.. Ja er weiss daser vater isch und hed es ziitli mega terror gmacht mit alüte.. Verstahni ja scho au aber isch mer halt voll umwohl gsi will er hed welle dasi übere chume und hürate und d céline söll moslem sii etc. Drum hani mi voll afah abwende.. Isch halt total e anderi kultur

Corinne, de arm jaron.. Gisch em amigs es zäpfli gege s fieber? Bin erstuunt gsi wie schnell das fieber letschmal abe isch bi de céline mitem zäpfli. Hoffe s gahtem glii wieder besser

Ramona, gaaaanz viel glück hüt bim undersuech, ich denk a dich!

Sabrina, oje heds dini chline grad all verwütscht was macht mer degege? Ned viel oder? Wie lang gaht das bises verbii isch? Cha mi gar nüme erinnere

So ich mach nomal es pfüsi ganz es schöns tägli eu allne

20. Januar 2012 um 9:43

Corinne
Ojee din arme käfer gueti besserig.. Wa hesh für zäpfli? Dafalgan oder virbucol? Bi de jill nützet virbucol nur bem zahne was dafalgan wider nix nützt ish no witzig!!
We gats mit shaffe??

Ursi joo ich bi id rückbildig het mir sehr vil broocht und ich muess aso sege sheiss uf ks oder nid bi eus hend au 2 oder 3 eine gha weg dem bish alleg ke shlechts mami!! Es git jo sonigi wos kind sterbe wür weme kan ks chent mache!!
Bi sogar den no is 2 gange werd das noch mim böbeli au wieder mache

Sabrina ohjee alli voll blotere das zerrt sicher mega ade kräft!! Wa het den dis mami gmacht das dich das so prägt het?? Ich find teilwis chash gar nid anderst we bäbele die arme knöpf obwohl mi maa ez au no krank dahai ish juhee und es gfühl het ich verbäbelen au no!! Aber das ich au krank bi intressiert nimert naja pech xii! Mini shwimu ish ez grad daa und luegt chli de jill das bringt mir sho vil

Jeannine bi aso grad nidish uf din satz ich pfus nomol e rundi haha jill het es gfühl gha halb 7 seg tagwach
Aso din biistand wet ez usefinde wer de papi ish wegem unterhalt zahle oder??
Hmm ich find das ish dis guete recht nix sege vorallem da er jo nid us de shwiiz ish uund din entsheid zum nid zu ihm gaa und hürote und det zlebe findi no viiiil besser.. Well du wersh sicher tot unglücklich und mir hetet dich gar nie kenneglernt!! Sho no krass aber die behörde!! Has nur sho denkt wat als regle muesh wend nid verhürotet bish und wat als untershribe muesh vorallem wend en falshe vater aagish das chensh is gfängnis cho und so.. Naja hauptsach si hend was ztue...

Ramona mini gedanke sind fest bi dir und hoffe dases guet usechunt

Soo inere wuche juhuuu freu

20. Januar 2012 um 12:08

mis baby isch hüt scho 7 mönät alt... wo hi gaht diä zit nur? Und was er scho alles glärnt hät i därä zit... unglaublich!

@ursina, toll das d aliana so pflägeliächt isch und so schön schloft! ich hoffe sie nliibt so
i ha au rückbildigsturne gmacht... aber irgendwiä isches nöd so mis gsi... muäs aber au sägä ha ned würkli problem mitem beckebode ka... bi eus hend 3/4 vo de Fraue en ks ka.
und äs schlechts mami bisch wegem ks sicher nöd.. hallo? äs schlächts mami isch für mi äs mami wo sich nöd d bedürfnis vom chind kümmeret... und hät für mi nüt demit z tuä obs ks oder nöd oder ob stile oder fläsche, ob kiwa oder tragtuäch oder oder oder... nee nee, du machsch da sicher tiptop!

@corinne, hoffe das de jaron bald wieder gsund isch und nümä länger muä chränkle... di arme Müüs.. na viel hilflose wenns chrank sind als süsch...

@sabrina, hoffe au dine chind gohts bald wieder besser!

@niggi, jo mer hend alles so schnell wiä möglich welle über d bühni bringe wend au de gad chli umbaue na (d Bäder frisch plättle , neui böde i de schlofzimmer und chli anderi farbe is huus bringe) und well mer das bis im juni müänd gmacht ha, (mer machet alles sälber oder mit kollege!) bruchet mer für da au no chli zit

@jeannine, uii, das findi aber au no hammer das din bistand jetzt wot usefinde wer de vater isch... wiä macht er das? ich würd au nüt sägä wenn eh kei kontkt zu ihm wotsch....
oh guät z wüsse das de günstig isch de coiffeur... de wo i gah isch nämli uuu tüür und i gsehs ned i so viel z zahle... draum gah i au nur 2x im johr

soo de raik macht jetzt mittagsschlof nach dem er 3 zuccini stückli, 2 rüäbli stückli, 4 nudle, poulet und fenchel gösse und i de chuchi verstreut hät bim zügglä werdet mer denn no tolli überraschige finde i de chuchi

22. Januar 2012 um 9:55

Guete morge zämme
@corinne Gahts am Jaron wieder besser?? Ich hoffes..so magedarminfekt sind übel

@fabi Heeey cool denn zügled ihr ja scho glii. Gsehsch meistens wendet sich glich na alles zum guete

@sabrina Wie gahts oi? Hoffes au scho chli besser...

@niggi Wie laufts mit de namenssuechi?? Schön gahts de jill wieder besser

@ursi Wooow schön dass daliana so super schlaft gnüsseds...

@kathie, nadja, sophia, denise Wie gahts oi??

Het eig öper mal öpis vo de Bea ghört????

@ois Mir sind am Do und Fr im Spital gsi zur Undersuechig. De gmh isch mal wieder uf 25mm gsi und denn am fritig wieder uf 21mm...aber han jetzt adalat (wehehemmer) und de buch isch ruhig gsi am ctg. Wenns eso blibt isches okey..denn isches stabil..muen nümme ligge, eifach echli schone und engmaschig id kontrolle..die nechsti hani am Do! Hoffe fest denn isches immer na stabil..de gmh derf sich etz eifach nüme verchürze. aber ich merke kei kontraktione zur zit..han es guets gfühl ja und suscht...bald hochzit, bini aso scho langsam bizeli nervös

@treffe wer chunt etz eig alles definitv?? Ich wirde zu 80% cho (je nach undersuech vom do) aber leider mueni relativ gli wieder gha...aso so zwüsched 13.00 und 14.00. han zerst denkt es lohnt sich nöd..aber wet oi doch gern mal kennelerne! mir hend ebe am nami/abig na es geburifest vo de sina ihrem götti und dete mümmer gah....niggi ich wirde dir denn am do nachem termin no brichte..

Wünsche oi allne en schöne sunntig trotz nöd so schönem wetter..(hoffe mir hend am hochzit bessers...)

Und danke oi allne fürs liebe ah mich denke

22. Januar 2012 um 14:31

Fabi
Cool das mitem umbaue den chönders noch eune wünsh und selbergmacht ish de stolz au grösser wow da hetter aber hunger gha hehe

Ursi cool shloft si soo guet gnüsses solangsis so macht cha shnell wider ändere

Ramona joo das ish supi gange am do oder fr go poste und weg öberem meh od weniger chunts den nid drufaa.. wer aber uf jedefall cool und ish aso easy ich denk so am 4i werdet so oder so spôtistens alli ufbreche hend doch di einte od andere no en lange weg hai

Freu mi uf jedefall uf alli und chentet ihr mir nid nomol via do oder sms dure loo ob ihr chömed we xeit weiss nüm wer alles chunt und ich ha eifach en triptrap für jill plus no es sitzli für an tish wer guet wenn die wo au eis hetet unds benötigt das mitnehmet das kind chönd am tish sitze.. Den wegem shlofe chani no es reisebettli, hängematte und en stuubewage abüte

Shöne suntig ihr liebe

22. Januar 2012 um 16:52

Hallo
@ramona das tönt scho besser.

@ursi super das dini chli muus so pflegeliecht isch.

@fabi das tönt doch super!!!

@niggi also mir werded cho. ich chönt im notfall au no 2 reisebettli bringä und hät au no en tripp trapp und a stüähli für an tisch und eis für uf der stuhäl nur meldä wenni was söll mitbringä, mir händs jo nid so wiet .

bisch am chleider sortierä?

a alli wiä gohts eu so?

schömä obä no.....

27. Januar 2012 um 21:25

Gugus
isch no irgend wer do? oder sind all im winterschlof??

wiä gohts eu so? scho s zweite träffä wo is wasser gheit, schad

28. Januar 2012 um 8:32

Treffe: ich ha kämpft und min maa gaht frühener is turne... Und denn ghöri es isch abgseit! Nei ich wär ja au fast nid cho... A was liehts den?

Schlafe: d'naya schlaft nur ade brust! He gahts na? Mini grosse händ sogar im eigne zimmer gschlafe und jetzt das? Guet eigentlich findis gar nid scho schlimm! Isch schliessli mis lteschte baby!!!!

Ich: nimm eifach nid ab. Und stah sowas zwüschet de stühel! Ich bin doch am stille, und wür das au gern na es bizli mache...

Ich chum nachher namal...

28. Januar 2012 um 19:04

Sabrina
häsches ersch hüt erfahre? uhi nei, isch d naya doch biz komplizierter..... hoffä das zweit bi eus den so pflegeliecht isch wiä der julien.

a was dases liet, das s träffä wieder nid stattgfundä hät wüssti au gern. das scho s zweit mol abgseit worde isch.

28. Januar 2012 um 20:29

Ela
Nei nei, ich hans am dunnstig gwüsst. Aber min maa hät d'familyagenda ignoriert, isch hei cho und hät verchündet das er am sa-nm mit em meo gaht go turne und denah go worke. Ich, de niggi abgseit, d'niggi: bitte chum! Ich, kämpft mit mim maa... und au gwunne! Und woni de niggi gschriebe ha ich chämi eifach es biz später hät sie gmeint es sig abgseit .

28. Januar 2012 um 21:05

Sooo
Ez muessi doch au mol no min senf dezue gee wegem treffe und nimms ehrlich xeit nid uf mich da es is wasser gheit ish..

Sabrina ich ha vo dir ke sms das glich cho wersh nur das luegsh ob di maa ev cha voher go turne den hani nix me ghört!!

Mir hend im dez de doodle gmacht und weret 8 fraue xii glaubs 9 mit mir und es hend mir nor dis nor alli abxeit! bi de einte hani de grund au verstande bi de andere nid aber easy shit happens wet ez da gar nimertem uf de nase umetanze aber ich bi au nid de sündebock ha mi echt riese gfroit und bi den doch au recht entüsht xii!!

Naja ev klappets jo nomol und den bitte eifach den wemme sich ameldet au cho!!

Trotz allem en shöne suntig morn und hüt no en shöne obig...

28. Januar 2012 um 21:20

Niggi
isch nid geg dich grichted. nid falsch verstoh!! du häsch jo au müssä plane und organisierä wägem ässä ect.

ich find eifach wiä du gseit häsch mer hät der termin jo scho früäh gwüsst, denn chamer jo au luägä das der frei bliebt. wär echt coll wenns irgendwenn mol klappä wür!!!!

28. Januar 2012 um 23:09

Niggi schätzli
Süessi, nei ich ha nie welle sege du segsch schuld! Nei sicher nid! Ich ha gmeint ich hegs dir gschriebe... Aber es hät ja na ca 7 wiiteri fraue wo cho wärit! Und ich weiss ja nid warum alli andere nid chöne hend...drum hani gfräget.

Es isch würklich doof glaufe mit mim maa sinere planig. Und es tuet mir ganz fest leid dassdu alles organisiert häsch und mir denn doch nid cho sind!

28. Januar 2012 um 23:10

Nid alli
Möcht mich no korrigiere... Nid alli, so viel nid hend chöne cho...

28. Januar 2012 um 23:19

Ich verstahn di meeega guet niggi...finds au scheisse dass schlussendlich di meiste abgseit hend. Es tuet mir sehr leid dass ich au zu dene ghöre... Ich wer wüki cho wenni nöd wieder ligge müsst. Mir sind etz am geburi vo de sina ihrem götti gsi und obwohls nur 10min fahrt sind und ich di ganzi zit ufem sofa am ligge gsi bin merkis wieder mega. Und da ich ellei und ohni ma ah oises treffe cho wer und dfahrt doch über e stund isch isches bi mir eifach nôd drin glege. Bime nöchste treffe chumi gern...Tuet mer leid!

29. Januar 2012 um 8:24

Guete morge
Sabrina sho guet kei thema.. ha jo au nid welle das striit hesh mit dim
Maa

Ramona hallo das ish völlig gar kei thema nid das den no was passiert wer..

Ich ha das nur kurz welle mit mim letshte iitrag welle klarstelle hami grad so gfühlt und bi kain mensh wo halt mis muul hebet

Ich denk mir machet sust den im summer nomol en start den chömmer grille bi ois im garte und bade (ish den für de meo und amy au lässiger)

Und alli kind sind biz grösser und ramona und ich hend eusi kiddis sho
Mol luege ob den das stand chunt und falls au nid ich triff mi den sust mit jedere mol hehe

Shöne suuntig ich muess mi ez usem bett quäle obwohl ich hüt usshlofmorge ha well mini shwimu am 9 uf de matte stot! Min maa het mol wider soooo vil überleit

29. Januar 2012 um 9:44

Ein Satz mit x das war wohl nix
Uii nei das isch ja mega schad.
I bin froh han i nid zuegsait...da mir gester no ä Termin ka hend zum Wohnig aluege. Was aber nüt wird eusi 3Zimmer mit 80m2 isch ja im schnitt grösser als die 4,5 Zimmer mit 150m2......Wie chann mer sooo verwinkelti Räum mache wo mer nid mal chann en Wickeltisch anestelle entsetz de Architekt sött mer schlaaaa.
Jetzt hämmer eus entschiede nochli da Wohne zbliebe womer sind.

Mir gahts solalala i chumme eifach kei schlafe meh über und wenn i am nomittag mal will denn chunnt sicher grad wieder bsuech isch doch immer sglich.
nur no 2 Wuche schaffe und denn lueg i dass i chli zum usruebe chumme.

Ramona heb der Sorg chunnt scho guet han mit gelese nur nie zum schriebe cho tschuldigung.

Niggi wenn mer im summer grillieret denn lueg i dass i au chumme denn isch Stramperli ja au scho da.

So i wünsche allne en schöne Sunntig mer müend scho wieder vo Termin zu Termin...Familiefester......pu hhhh

Frühere Diskussionen
31 Antworten 31
|
8. Mai 2012 um 13:47
Von: china_12182419
1 Antworten 1
|
8. Mai 2012 um 13:24
Von: an0N_1235882199z
13 Antworten 13
|