Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.25

Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.25

13. Dezember 2011 um 19:39

Schwanger möchti au wieder sii

Sabrina, ha der es mail gschriebe

Naja, isch d ayleen demmfall katholisch oder reformiert?

Gefällt mir Hilfreiche Antworten !

Mehr lesen

13. Dezember 2011 um 20:15

Katie: oha all 2-3h? Krass, aso sie het etzt au die erst nacht dura gschlofa. Sus ischi amigs so zwüschet 2 und 4 cho und den wider zwüschet 6 und 8. Sie schloft ida nacht guet. Aber i glaub da shoppa sättigt besser as wemma stillt.

Jeanine: sie isch katholisch. Und celine?

13. Dezember 2011 um 20:17

Kathie: mir gahts mit de naya momentan grad au so. Gange morn zu de mübe, viellicht weiss sie öppis dezue! Sie hät hunger, ich wot sie aadocke und sie schreit wie am spiess!!! Himmel!

13. Dezember 2011 um 20:19

Shannie: ja hans gseh, bringe s'päckli/briefli morn uf post!

14. Dezember 2011 um 8:20

Huhuuuu
guets mööörgeli ihr liebe

ich dues da glaubs am eifachste grad bizeli zämäfasse..

stille/shreie: Jill het das au gmacht und den hani stillhüetli gno wellsi den meh zum suuge gha het.. den hani nüme so müeh gha!

FA: morn hani wieder FA aber jeannine no keis outing ha nur hebamme goht ratzfatz han jo gar kei froge oder soo..

schlofe: ich chan es liedli singe defoo jill het bis si 10 monet alt xii isch nie duregschlofe und ich bin sicher immer bis zu 10mol ufgstande.. am afang hetsi so en dreistunde rhytmus gha aber ebe hoffe gaaanz fest das es zweiti nöd au so wird!!
rechne aber mitem schlimmste

Schwanger: huuuui wender alli nomol schwanger sii? ich ha das bedürfnis gha zum nomol schwanger sii aso scho gwüsst dasis nomol darf sii aber glich.. freu mi wens den vom blubbere im buch zu trittli werdet..

Treffe: aso 28 januar hani fest iitreit.. ab de 10? isch eu das recht oder was meinet ihr? mit de sabrina simmer glaubs adem tag alli voll cool.. das mol ziemers aber dure nöd we bim zoo haha

Rest: we gots sust allne so?

Manu gueti besserig..

Jeannine wow cool den hesch jo ez no en stress mit de taufi organisiere hehe

schös tägli

14. Dezember 2011 um 8:45

Mooorge
Maach auu gschwiind e soone zäämmefaassiig....

@stiile/bruustaaschreiie, daas iisch e phaase woo spöter noonemool chaa ufträtte. Siisch diie erst entwiichliig woo sbebee maacht und 'realiisiiert' dass dbruust em mamii iisch uund niid iihne. Spriich diie bruust cha devoo lasufe ohnii sbebee

@schloofe, iich stiimm miich bii de niiggi iih... Miir hän laang auu ooft miiese zuu dr Hannah iin dr naacht hanii bestiimt 4-8mool gstiilt defür chanii jetz nümmii klaage

@schwanger sii, sgooht doch allne gliich wenn sbebee doo iisch. Dr buuch vermiisse, sgstrampel Freuii mii auu wennii denn wiieder buuch striichle daarg

Dr räscht weiisii nümmii, doof das mee miitem iiphone niix gseeht

Schönee taag

14. Dezember 2011 um 10:22

Treffe
nomol was kurz

hend ihr alli mini handy nummere? die wosi nöd hend bitte sege.. nur falls was isch das ihr chöntet alütet wenner mich nöd findet

16. Dezember 2011 um 7:06

Guete morgee
Nadja hoffe s gaht dir einigermasse guet . S duet mer würkli mega leid für dich und denn das no churz vor wiehnachte . Ja d céline isch au katholisch.

Fabi, hoffe bi eu gahts chli vorwärts mit de huussuechi?! D duume sind druckt!

Niggi, spaghetti bolognese isch super, freu mi scho

Corinne, bin au grad ide iigwöhnig ide chrippe mit de céline. Finds au mega schlimm weni amigs ohni sii uselaufe, aber muess säge sie mached das mega guet dete und de chind duet de soziali kontakt sicher au guet, das ghöri immer wieder. Wie viel mal pro wuche isch de jaron det? Aber ich glaub du schaffsch sogar au det ide chrippe gäll?

Me: ha mi jetzt definitiv entschiede z chünde. Hoffe sie düend under dene umständ d kündigungsfrischt ufhebe . Fühl mi scho chli schlecht.. Hed ja afang jahr wieder sölle starte, die rechned all mit mir . Aber de meega arbetsweg und denn no die belaschtig dass mis mami warschinlich voll überfordered sii wird das isch eifach z viel für mich .

So ich versuech no es stündli z schlafe.. bis spöter

16. Dezember 2011 um 7:34

Hi
Brustaaschreie: d'mübe hät gseit es seg es bekannts phänomen, sie wüssi nid wie helfe, ich söll id stillberatig!

Niggi: ich ha dini nr nid. Und d'adresse au nid. Also ich chume halt ebe mit 3 chind... Und wenns gar nid gaht gangi halt frühe hei.

16. Dezember 2011 um 12:22

meld mi au mal wieder ha biz überfloge, aber viel weiss i nümä

@corinne, danke fürs kompliment wege de föteli uf fb... de raik isch aber au en schnüggel cha aber da au nur zrugg geh, de jaron isch au zucker

@all, alli babys sind sooo härzig, freu mi immer wieder ug fb fotene vo de chlinä (und vo eu!) z gseh!
wünsche eu jetzt scho viel spass bim treffe am 28.1, wenn i churzfristig zit het, würd i mi melde ok?

@ramona, ha gseh das du äs definitivs outing häsch, isch da cool, äs päärli! das wär au mol min wunsch, wobi i glaub eher so äs buäbä-mami bi

@niggi wiä gohts mit dim würmli?

@jeannine, ha gläsä das chündisch... i verstoh di voll, au wenn alleierziehend bisch unds mitem geld knapp wird ect. aber irgendwiä schafsch du das! wenn eusi situation mit de wohnigssuächi besser isch müänd mer mol abmache!

@katie, gohts guät i de neue wohnig?

@rest, i ha mer süsch nüt meh chönä merkä... ha gseh das neui da hät! herzli willkomme!

@me, mer hend äs huus in ussicht, 5 1/2 zimmer reiheeifamilliähus, wär äs schös... aber de stress isch ja unglaublich... zuerst hemmer knatsch ka mit de bank, de hemmer bank gwächslet und jetzt sötts mit de finanzierig gah (mini schwiegereltere würdets huus chaufe und mir denn miäte) guät d unterlage sind uf de bank zum aluege ect. und jetzt macht d marklerin so en stress... mer glaubet sie will das huus eifach na das johr verchaufe... aber bi de bank hends im moment so viel z tuä wege de erbschaftsstüre wo s gsetz neu isch aben januar... jo und jetzt macht diä marklerin fast psycho-terror, lütet bi mir immer wieder a, redet vomene andere intessent (obwohl de vo de bank mit ihre gredet hät und sie ihm gseit hend mer seget di einzige intressente) und sie macht eifach druck vom feinste.... mag fäng s telefon nümä abneh ;-( aber i muäs, will mer wönd das huus...
jo mitlerwile simmer sowit das mir zwor da huus gern wönd, aber wenns nöd muä si denn muäs nöd si....

jo zu allem hi, sind d nächt vom raik besch... wenn mer mol 4 stund am stuck chönd schlofe ischäs viel... weiss ned obs d zähnli sind, de 26 wuche schub oder süsch was... naja... morn fanget mer s experiment brei a, de raik wird am ziistig 6 mönät alt und well min ma dehei isch und mer zit hend versuächets mer mol, bi mol gspannt wiäs usechunt

16. Dezember 2011 um 15:07

Guuuguuseli
corinne: jo bim FA isch alles supi xii han jo nur hebamme gha aso voll easy.. freu mi ez uf de januar de chunt jo au scho bald gopf weiss gar nöd wo die ziit bliebt!! freu mi das ihr au chömet und hoffe es het adem samstig eifach kei schnee!!

jeannine joo ich finds guet das du das gmacht hesch und ich han dozmol mini kündigung im muetterschutz nöd müesse iihalte gang mol uf www.seco.ch go luege det stoht alles über arbetsrecht und vorallem rund um schwangerschaft und muetterschaft findi aso ganz supi die siite vorallem wend kai guets gwüsse hesch zum si weggeh hend die im gschäft au nix vo dir!

sabrina han dir e pn gmacht mit mine date muesch den halt mol am pc sitze voll hohl das meh das nöd chan per iphone und ich het den sust whats up sofern du das au hesch

fabi wow cool immerhin hetet ihr jo mol was gfunde aber scho sau doof mit dere bank ich het kei ahnig vo so was.. aber hey villicht isch das jo au schicksal und ihr findet no viiiel bessers hüsli.. jo klar chasches no sponti entscheide

wow das wetter huere grusig gange ez go jill wecke und den düemmer es zweite kinderzimmer usruume da min dad morn die möbel chunt go hole wo ich nüme bruche herrlich haha

schöne mittag

17. Dezember 2011 um 16:34

Halli hallooo zämeee... hoffe dir heit e guete start gha... I ha zwar fliiiissig mitglese aber ke ziit gfunde zrug zschribe... isch chlii seehr turbulent gsi
Alsooo vo mir gits news....
Mi chli schatz wird ide nechste 48 stund uf dwelt cho... Mini fruchtblase isch platzt und bin iz im spital... Weni nid innert 24 stund wehe bechume werdet sie ihleite...
Oii das isch en tag gsi...!! Und ich bin ja soooooooo nervös und ha also scho chli angst aber freue mi die chli ide arme zha

Und euch alne es "erholsams" wucheend
Hie isch also ganz laangwilig

17. Dezember 2011 um 17:26

Bea
Cool gratuliere ev hesh dis meitli jo sho gish den bitte bsheid bruch den es gwicht, grössi, de name, und uhrziit dasi di cha zur mamis due

Alles gueti und shöni kennelernziit

17. Dezember 2011 um 19:08

Bea duume sind druckt wünsch dir alles gueti für die nechste stund...es chunt alles guet

E wunderschöni kennelernzit wünschi wenn die
Chli da isch...gnüsses!

17. Dezember 2011 um 20:43

Cool bea .. Hoffe chunnt alles guet und hesch e schöni geburt ! Majj i weiss wa das für e gfühl isch

19. Dezember 2011 um 6:54

Guete morge ihr liebe
Wie gahts oi allne so? Hend sicher au alli Schnee oder?

Niggi Wie gahts mit schlafe?

Bea Ich hoffe bi oi isch alles guet und du hebsch dis Töchterli scho i de Arme

Fabi Wie laufts mit Wohnigssuechi?

Kathi Wie laufts bi oi? Hender etz kei Kontakt meh zu de Eltere vo dim Fründ?

Jeannine Ich find din Entscheid guet und denke du hesch richtig entschide Es muen dir guet gah i de Situation wo bisch...

Martina Wie gahts dir?

Ursi Scho as Mami-si gwöhnt?

Sabrina, denise, corinne, sophia Wie hend ihr's??

Ois...bi ois lauft sowit alles guet...bim schaffe hani chli mini problem Ich bin ja etz so chrankgschribe dassi 40% a maximal 6stund pro tag schaffe dörf und das heisst ich mun ah 3täg schaffe...und willi under de wuche nur zwei täg schaffe chan (han nur di und do öper fürd sina) muessi eigentlich jede samstig schaffe. Etz passt das aber de dame bi ois im gschäft nöd mini arbetskolleginne findet denn mueni mir halt organisiere dassi en dritte tag under de wuche chan cho, es seg sinnlos wenn mer am samstig z'zweite sind und sie welled ned frei neh nur wege mir debi spielts eso kei rolle öbmer etz under de wuche od am sa zwrite isch!

Ich mein was selli mache? Chan etz au nöd husch husch öper fürd sina organisiere...gopf das macht mi so verruckt

19. Dezember 2011 um 7:35

Morgee
Sabrina, danke fürs Tauchleidli, isch grad am nögschte tag bi mir gsi passe sötts glaub au no bis am 5.2.

Bea hoffe sisch alles guet gange! Bin scho mega gspannt vo dir z ghöre

Ramona, die huere zickene i dim gschäft wür versueche das z ignoriere, im januar hesch ja nomal en FA termin, hoffe denn wirsch no meh chrank gschriebe

Bi mir gits ned viel neus ussert dass ich hüt d kündigung abschicke han jetzt scho de gagg ide hose

Wünsch eu ganz es schöns tägli

19. Dezember 2011 um 9:49

Ramona
Joo mit schlofe gats besser ussert iishloofe aber es wc tyrannisiert mi nümme so extrem ide nacht zum glück huui das ish jo e riese zicketerror idim gshäft!! Anderi rieset sich drum zum am sam frei zha.. Joo und dis mami cha demfall nid mee?? Ich wür mi jo grad aabüte nur wohnet mir zwiit usenand
Hoff das di de FA nomee krank shribt chas jo echt nid sii vorallem de buuch ish doch au fang chlige im weg.. Ojee du armi hoffe fest für dii das es bald besser wird

Jeannine haha de gaggi ide hose?? Muahaha bis froo mueshen nur abshicke und nid no verbii gaa.. Chunt sho guet.. Chash per sofort goo?? Hesh aglüte?? Denket adich aber ish sicher besser vorallem wenn dis gfühl das seit..

Em reste we gats?? Ramona het mol wieder top froge gstellt und somit hani nix mee im kopf hihi

Eus: hend fritig, samstig und suntig wohnig puffet wohooo es zweiti kizi ish leer jepaaa voll cool aso wird nur wider ufgfüllt mit sache womer als entsorge müend aber glich cool sho leer den hani no es bad grad gmistet und umgruumet und de keller ez ish nümme ganz soovil.. Ez hemmer den würkli ferie wenn mir sho soo vil gmacht hend.. Aber ebe mit buuch muessi immer mol wieder e pause mache aber egal ha riese froid das sho sovil gmacht ish

Mir gönd ez veruse biz in schnee ha jill fast nümm vom fenster wegbroocht uu herzig

Shös tägli eu allne

19. Dezember 2011 um 13:29

@bea
hoffe du häsch dini muus scho i de arme und chasch dis mamiglück voll gnüsse!

@jeannine, ahh, ich weiss wiä du di fühlsch wege de chündigung... ha voreme johr deswege au de gaggi i de hose ka... da isch soooo äs doofs gfühl...

@wohnigssuächi... ja mer sind na am huus dra, aber zu dem priis wos usgschribe isch werdets mini schwiegereltere ned welle chaufe... i bi chli hässig deswege uf si.. aber äs isch ja eigentli ihres geld... und trotzdem het i das huus glich gern.... voll doof oder? naja... süsch cha mer im moment ned würkli was finde... isch jo ned züggelsaison im moment... ganz doof! naja...

@ramona... huii, zicke-kriäg bim schaffe gaht ja gar ned, was seit dini chefin dezuä? das diä so bläd düänd das am samstig frei hend?? vorallem isches ja ned eewigs... im jan. häsch de hoffentli no meh frei.. also ächt, mengisch verstah i d lüt eifach ned...

@niggi, d jill häts dusse sicher mega gnosse oder? mer sind gester mitem schlitte dusse gsi... hät am raik gaar ned passt am afang, aber nochher hät er sogar im schlitte gschlofe ka und diä roote bäckli wos bi dem wätter überchömät, eifach goldig!

@me, git jetzt sitem sa. bei bi eus.. de raik isch gaaar kein fan devo... rüäbli nimmt er zwar 3 löffel voll, aber d hälfti lauft ihm denn wieder zu de site bim muul use und de räst würgt er wieder ufe ;-( hüt hani mal hirseschleim gmacht, isch bizli besser gange, aber isch ned so das wahre...

21. Dezember 2011 um 10:20

Morge allersiiits
Ladypink, super isch alles in ornig, wie isch din name nomal? ja han die nackefaltemessig gmacht. S beruhigt scho chli, isch ja eh würkli fascht immer alles i.o. Wenn hesch de nögscht termin?

Ursi, super isch de soor weg bi de aliana.. D céline heden jetzt plôtzlich au übercho das blöde mittel gseht ja ganz gruusig uus und verdrecked alli nuschis

Wie gahts de anderne so?

Ich han d kündigung abgschickt und geschter es e-mail vo mim chef übercho . Er hed eigentli mega lieb gschriebe, aber das mit de kündigungsfrischt muess er no kläre. Hoffe chume det irgendwie use.. Drucked mer d duume

21. Dezember 2011 um 12:43

Jeannine
aa xehsch den isch de gaggi nur am afang gross xii wenner so lieb zrug schribt aber wer natürlich scho doof wend no es paar wuche müesstissch go schaffe welt nöd voher use chunsch.. hoffes nöd für dich aber isch doch guet gloffe so wit freu mi für dich

patricia glaubs gell cool gohts vorwärts isch doch schön jo ich han die au gmacht nur das mitem bluet neh und das no teste loo hani nöd gmacht aso eifach nur die vermessig vom FA de reste hani bi beidne ez nöd gmacht

ursi schön gohts so guet mit dinere prinzessin und em maa so chlini knöpf verbringet amel wunder gell.. waaas dini narbe isch scho verheilt? mini immernoni aso nur ei siite und ez wo de buuch wachst bisst si mega has de hebamme xeit voll mega müesam echt.. ha huere schiss das da no schlimmer wird je grösser de buch wird!

fabi haha letscht johr het jill au sau mössig kritisch gluegt und isch sich dere schnee sach nöd sicher xii aber ez wosi selber chan laufe liebtsis haha voll herzig

schlofe vo de jill isch wieder viel besser isch immer am mittwuch wensi bi de mum isch ez mol luege ev isch es weli si am halb 7 muess wecke und si normalerwis erst am halb 9 ufstoot und si den de ganz tag muess spiele und we im stress isch wosich den am obig nöd abbaue loot kei ahnig isch aso scho no schwer zum sege.. sust wird immer super guet gschlofe

soo ez muessi grad alüte wes mim böhnli goht

21. Dezember 2011 um 20:00

Hi Ladys!

Also mine täg wir regelmässig es paar stunde gstolle! Irgendwie chumi zu ganz und gar nüt und wenn den machi unnützi sache wo am hushalt nüt nützet!

Ursi: ja da hät d'madamme aber schön zuegleit. Aber sobalds chrüchet bliebt s'gwicht stah... Sie dreht sich scho fast? Cooool!

Niggi: viellicht muesch sii meh umejage ?

Ks-narbe: kenni mi nid us. Muesch würklich mit de hebi luege.

Gester isch s'chistchind verbi cho und hät euse baum gschmückt! Juhuiii! Bald isch wiehnachte... De chind ihri auge sind hüt morge riesig gsi! Soooo mega schön! So moment wärmet eim s'herz und bliebet lang in erinnerig!

Me: mis gwicht wot und wot nid abe, gange drümal ide wuche go walke, e volli stund. Aber ich wird eifach nid schlanker ! Es schiesst mi uuuuhhhh meha aaaa!!!

Was lauft suscht so? Isch s'datum vom abmache jetzt de 28.1.2012?

23. Dezember 2011 um 14:01

Halli hallo mitenand
sorry dasi mich so lang nümm gmulde ha i han sooo kei zit momentan. schaffa jo etzt fu 17.00-20.00 wider und bisi dahei bi isch au 20.30 den die chli hola is bett bringa evtl. no schöppela den isch au wider 22.00. zit got und am tag musi hushalte etc.. ier kennens jo . i brucha ferie he

für alli die wos nonid wüssen.. min fründ und ich mier hend üs trennt es het eifach nümma due. naja ida zwüschezit hemmers wider anabrocht normal mitenand zreda und jo dasmer üs eifach verstönd. isch eifach besser für ayleen.

wünscha allne schöni wiehnachte und hoffa ier fiiret alli schön. .

23. Dezember 2011 um 17:39

Ursi
Uuui echt so shnell so wenig kg ich wet au ich het das obwohl mit untergwicht kämpfe ish au nid so toll stelli mir vor?!
Shö gats dinere muus guet und stoot de baum sho??

Sabrina joo mach dir ken stress hani bi de jill au und wos mir den glicb xi ish ab det sind die kg purzlet

Corinne danke das wünshed mir oi au

Nadja oje aber ich hoffe dasesgliche erliechterig ish fûr dich wet weish wora da bish?!

Ois gats guet hend hüt euses ersti esse bi de nochbere und morn nomi machet mir den mol di erst besherig aber nur mir als mini familie well ich find das doof am obig wen kind es züg uspacket und den heisst hopp is bett mini fam duet drum immer am 25 brunche findi suuper det gemma den auhii am suntig zum den di gross päckli uspackerei in agriff znee..

Treffe: jo am 28.01 ab de 10 wers treffe ish das no für alli guet?? Freu mi oi zxee und hoff es het ke shnee adem tag

Allne ganz ganz shôni wiehnachte mit viel lüchtende kinderauge

23. Dezember 2011 um 21:06

Nadja: ich druck dir dümme dass so witer gaht. Du schaffsch das! Ich wünsch dir ganz viel chraft und jede sunnestrahl git muet, energie und zueversicht!!!!

Gwicht: ich muen minimum 28 Kilo verlüre damit ich uf normalgwicht bin. Also, mega viel! Ich muen fast ganz uf kohlehydrat verzichte damit ich abnimm und ich find das mit chind uhmega schwierig!

Ursi: irgendöppis hani dir welle schriebe, meinsch ich wüsst na was? Ich stah voll uf de Leitig!

23. Dezember 2011 um 21:36

Sabrina
Woow hesh bi de naya sovil zuegno?? Was hesh den bi de anderne zwei zuegno?? Und vorallem wie wieder ab??
Das ish huere hart wend de kind und im maa muesh koche und du darfsh nid..
Aber das packshduu

24. Dezember 2011 um 1:44

Hey ihr liebe
Juhhuuuuiii min Sunneschii wird hüt eis Jahr alt vor eim jahr um die zit bini wach gsi und han wehe gha...bin langsam richtig spital underwegs gsi

Niggi Super klappeds wieder besser mitem pfuse...suscht au alles guet??

Sabrina u Ursi Ja bedes isch doof...chan der leider au kein tipp geh wegem abneh, bin es halbsjahr nach de geburt wieder uf mim startgwicht gsi (54kg). Mis absolute wohlfühlgwicht isch 50kg und das isch mis ziel nach de zweite geburt...mal luege wie's chunt
Wünsch oi viel durchhaltewille bim ab und zueneh...isch mega schwirig

Nadja Wünsch dir au alles gueti und finds schön dass ihr so mitenand chönd umgah...brucht sicher alles sini zit. Wohnt er etz bi sinere familie??

Bea Hoffe du hesches guet und es isch alles guet gange mit dim chline schatz Und du chasch wihnachte dihei verbringe..

Corinne Danke dir au schöni wiehnachte

Fabi Wie laufts bi oi? Scho news wegem huus? Wenns dini schwi-eltere jetzt würklich nöd?

Denise, Sophia Wie gahts oi zwei?

Ahja wegem treffe...suuppiii, freu mi jetzt scho oi kennezlerne danke niggi fürs organisiere,
Choche etc

Ich ligge leider gad wach willi mega sodbrenne han...hmm fangt de scheiss etz scho ah muess morn na rasch alucol hole dassi unbeschwerti wiehmachte chan fiire.

Sooo probier nachher namal anezligge dassi fit bin für de sina ihre erste geburi freu mi mega! Aber lääck ish das jahr schnell ume...

Oi wünschi allne gaaanz schöni wiehnachte und en super rutsch is neue jahr! was mached ihr so ah neujahr???

24. Dezember 2011 um 13:00

Hoi Zämä
Wünsche eu gaaaaanz schöni Wiehnachte mit üchne chline schätz im und usserhalb vom buch

@sina, alles guäti zum erste Geburtstag!

@rest, ich hoffe ihr hends alli guät und chönd d fästtäg mit üchne liäbstä gnüsse!

@me, s huus hemmer ned, mini schwiegereltere wönd de pris ned zahle... naja, jetzt simmer i de ragion vo de jeannine an suächä dete häts nämli no hüse zum pris wo ok wäri
süsch gohts eus guät, de raik isch zwor glaub am zahne.... aber jo, au do müänd mer düre...

24. Dezember 2011 um 15:58

Sina
Happy birthday!!!!

27. Dezember 2011 um 11:55

Hallooo hallooo
Exküüsii fürs nümmii mäldä... Dhannah het siicher sdreiidaagesfiieber gaa ooder 'nuur' muundfüülii
Sii hät siit leetzstee miitwuuch afoo fiiebere und das seehr seehr hooch mr hään unruhiigii famiiliebett ziite und jeetze het sii au noo muul ausa

Hoof diir hän dfesttäg chönne gniiesse

@ramona, guute besserung

Iich wiird versuueche mool wiieder biitzelii aktiiver zsii

Lg an eu

27. Dezember 2011 um 17:36

Huhuu ihr liebe fraue
ursi ich nimme aa de baum stoht sicher scho lang ??scho bald chaschen wieder wegnee.. ich bi so im ufrum wahn dasi am liebste scho wieder es ganzi wiehnachtszüüg wür abrume aber das goht nöd lonen no die wuche stoo

ramona we gohts eu? abxeh vo eurer salmonelle vergiftig? ihr arme ganz gueti beserig? isch echt es sodbrenne vo dete cho? und we isch euen erste geburi xii vo de Sina? vieli gschenkli geh? aso duplo sind super das spielt de papi au am liebste mit de jill hehe aber so sinds beschäftiget gell hetsi den eifach chliege grössers gschenkli becho oder zweimol??
sust we gohts so mit beschwerde? ich han zum glück keini ussert es viele esse im moment haha wird den noher gfastet glaubs!

katie we isch bi eu xii ade wiehnachte? henders gnosse? schiwgis mol xeh??

fabi ihr findet sicher no es passends huus wo eu alli glücklich macht und isch doch toll wenn schwigis das kaufet den müender nöd so schnell was neus sueche.. und hend sicher mol es zitli rueh

sabrina au so schöni lüchtendi kinderauge gha we mir? ich xeh nur no alles rosarot schlimm würkli

patricia wegem rauche aso ich han bi de jill glaubs so woni virehalb monet schwanger xii bin endlich mol gschafft ufhöre.. han immer eini meh wegloo und bi den no mit de mum id ferie und det hanis den ganz gschafft well si nöd raucht!!!
das mol hani glaubs so ide 7te ssw chöne höre ich depp han noch de jill wieder agfange! aber das mol isch mir riese schlecht immer xii den isch es locker gange und has gar nüme möge verträge.. aber jo ich chan dir nur en tipp gee au wegem zitteri ich han huere de zitteri mol no gha das mol haha.. rauchsch am morge eini den losch die wot als nexts rauche würsch loosch weg und luegsch we lang das uushaltisch ev am afang 4 od 5 std den zögerisches jede tag länger use.. ich han das gmacht und am morge keis meh graucht und den agfange bis am 11 den bis am 12i und so wiiter das het super klappet das schaffsch du sicher au no wend du das würkli willsch!!

lisa oujee hoffe das es bi eu wieder berguf goht.. die arm muuus.. das mitem muul hani nöd ganz verstande sorry hehe

eus: bi eus isch alles guet kei beschwerde nix ussert ei schloflosi nacht defür het jill den bis am halbi 10 gschlofe was au mol schön xii isch.. und we scho erwähnt gits nur gschenk wo us rosarot bestönd haha..
bi aber den froo wen die wuche mol dure isch und es neui jaar startet! hend am 24 und 25 mini fam da gha well mir soviel vorig gha hend am 24 das grad nomol cho sind haha den hüt chunt no es gotti den morn mini besti kollegin mit fam und am do no im maa sini riese familie a 10 persone den hemmers den haha
hoff ihr hend aber au alli schöni lüchtendi kinderauge gha und eu au mol bizeli chöne erhole wenn manne scho dahai sind

gnüsset de obig

27. Dezember 2011 um 19:35

Hilfeeeeee....
Ich versink ide arbeit und depressione! Min maa isch jede wiehnachtstag am schaffe gsi. Ich also immer kocht, dekoriert und vorbereitet. Wenn gäst gange sind isch er is bett und ich ha ufgrumt. Hüt bini go walke und woni hei cho bin hät er alles abghänkt, weggrumt und alles wa a wiehnachte erinnert isch furt . Anstatt das er sichs als priorität gmacht hetti d'chuchi ufzrume! Nebet dem ganze wiehnachtsplaush hani berge voller wösch.... Zum wäsche wie au zum versorge... Ich weiss echt nüm wo mer de chopf staht.

Aber d'auge vo de grosse beide sind sooooooo schön glänzend gsi. Das laht de doofi ehemaa grad es biz vergesse !

Wie gahts eigentlich de bea? Wie heissts chindli? Wie gross und schwer? I wellem spital?

Wiehnachtsgschenkli: ich ha e pack gummitötsch becho( himmel ich bin an abneh), es dousch und drü gläsigi wiehnachtschugle. Was hets bi eui geh?

Niggi, häsch gern orange zum esse?

Hüt Abig sötti ebe na chuchi ufrume, fotialbum vo zwei chind aktualisiere, d'hp vo drü chind aktualisiere, winterfeisterbilder bastle und suscht glaubs nüt meh, abgseh devo dass scho halbi achti isch au überhaupt keis problem!

28. Dezember 2011 um 0:20

huhu mitenand!

has eeeewig nüme da ine gschaft!bin dem entsprechend au nit ganz über alles informiert.

@treffe: cha leider nit debii si.isch ja mitte ide fasnachtsziit.aber wünsche oi viel spass!

@soor: ursina du hesch ihre müsse AB gä?wow aber hesch glück isches nit as fudi abe.isch scho im muul nit lustig.aber schön gaz oi so guet.und so chinder chönd mit papis wirkli viel astelle

@lisa: oje s drütagefieber!hoffe ihr erholet oi bald wider.kenne öper die het das au grad dure gmacht.sie isch absolut fertig gsi.

@ramona: ou so blöd mitem schaffe.bin zwar scho biz nächer bi dir als d niggi aber zum ushelfe isch immer no biz wiit.het der au gern gholfe.und gueti besserig oi allne!

@sabrina: ich bin au voll ide krise mitem gwicht!fange morn wider mitem metabolic-programm aa.isch zwar jetzt de no silvester und d fasnacht mit biz alk aber irgendwie muss ichs schaffe.gäb ja sus immer e möglichkeit zums use schiebe.am 24. bi de schwimu bini nachem esse schön gmüetlich ufem sofa gsesse da tätschlet sie mir uf de buuch "bisch wider schwanger?" ha nit sehr erfreut reagiert und de findet sie no "musch jetzt aber nit sauer si".was de de sus?wenn si mit ihrem ranze glücklich isch schön für sie aber ich bins nit.dass sie mi gfragt het isch ja no eis,aber das sie mich wie en hund täschlet het also toitoitoi bim projekt "pfunde purzeln lassen".
isch ja fies het er scho alles abgruumt.bi ois wirds bis zum 6.januar gwartet

@silvester: mir gönd mit de ela go fiire

@niggi: hui da hender aber grad öpis los gha!findi guet wie ihr das machet mit de gschenkli.münd ois für next jahr au öpis überlege.d schwimu het unbedingt wele dass d ronja d gschenkli uspackt obwohl sies ja no gar nit selber cha und sie isch so tooot kaputt gsi.next jahr musses definitiv vorem znacht passiere.und am meiste freud hend ihre eh d verpackige gmacht wo raschlet und nit d gschenkli selber

@nadja: wünsch oi au alles gueti mit de neue situation.

@patricia: ich glaub du hesch no gfragt weg de nackefalte.mir hends nit la messe.aluege tünds es eh und sie würed öpis säge wenns es für uffällig haltet.

@jeannine: bin jetzt nit so wiit zrug go lese,warum du kündet hesch aber druck der au d düümli dass es so chunt wies dir passt.

@ronja: sie macht sich prächtig.jetzt sind grad d schuufle dure druckt und scho sind die nebe dra am dure cho corinne weli sind am jaron nach de schuufle cho?
mitem bewege nimmt sies aber eher chli gmüetlich,aber chunt langsam brei isst sie no immer nur getreide mit frücht.ha ihre letzti mal wider wele härdöpfel gä.nachdem sie d hälfti het gesse het sie alles wider kotzt.jetzt giz de wider mal en versuech mit rüebli.

@me: ich ha jetzt au im starbucks kündet uf endi januar.ich fange defür ide spielgruppe aa wo ich d ronja cha mitneh.freue mi mega.zwei morge ide wuche.drum hani sie jetzt au scho impfe laa (nit erst mit jährig wie mirs plant hend ka).
hüt hemer no mini oma beerdigt.sie isch 93 worde und im oktober sogar no a oisere hochziit gsi.sind uuh viel lüüt cho,isch schön gsi.jetzt isch sogar s zweite ururenkeli unterwegs.mini familie isch vermehrigsfreudig

@föteli uf fb: muss dem zuestimme bin au immer ganz hin und weg vo all dene herzige föteli vo de babys! (det bini no öpe dri cho)

so,jetzt seti au mal undere.

machets guet!
sophia

28. Dezember 2011 um 17:18

Wiä gohts eu?

mer sind gad voll bim zahne... isch zum würd au mol gern wieder äs biz schlofe z nacht...
defür isst de raik jetzt fingerfood, brei isch jo gaaar ned gange jetzt sind aber rüäbli, härdöpfel und zwieback sticks voll dä renner.. gflügelwürstli manscht er au, werd diä aber versuächä gägä gflügelbrustsückli z tusche, wegem salz i de würstli...
jo ha denkt i meld mi eifach mol wieder bi eu
wiä gohts de bea?

28. Dezember 2011 um 20:49

Guete abig
Hi Ladys, ich ha uf ricardo schwangerschaftssache und babysache, viellicht chönder ja öppis bruche?!?!!! Ich ha übrigens zum verschenke supersuugfähigi binde!

http://info.ricardo.ch/Hintis

28. Dezember 2011 um 22:08

Mun mal chli jammere
Ladys ich hoffe es gaht oi allne guet. Hender all schöni wiehnachte gha?

Danke ah all die liebe glückwünsch fürd sina

Liebi lüüt ich chan nüme min schatz und ich ligged sitem mäntig abig im bett mitere salmonellevergiftig es wird eifach ned besser, im gegeteil...es wird immer schlimmer Ich weiss nüm was mache.....ich chan kei esse und trinke bhalte! Han kei energie meh zum meh als 3schritt zlaufe...Weiss echt nüm wiiter....

Sorry füra jammere. Bim arzt simmer am di gsi...er het ois jensti medis gehund gseit es sett bis am do weg si und susch am fritig wieder cho!
Aber ich gahn morn wenns ned besser isch und nacht wieder so beachisse wird

Danke fürs "zuelose"

31. Dezember 2011 um 16:32

Katie
Cha scho sii das de noah am zahne isch. D'naya isch au scho siit wiehnachte dra. S'füstli im muul und de saber uf em body!

Happy new year, eui allne! Na 8 stund und scho isch 2012!

31. Dezember 2011 um 17:27

Happy new year
Wiinschee allnee en Suuper guedee Ruutsch. Das allii gued Fiiret und s 2012 e guueds Joor wiird!

Biis im 2012

Lg Lisa und Hannah

31. Dezember 2011 um 22:29

->
happy new year

Allne en guete rutsh und bis is 2012 und shobald in echt

Hoff das all eui wünsh in erfülliggönd

1. Januar 2012 um 5:59

Happy new year
Wünsche oi allne es super neus Jahr mit vielne überraschige und schöne moment

Schön gits oi!

1. Januar 2012 um 6:18

Happy new yeaaar au vo mir
Hoffe ihr hend alli schön gfiired??! Also ich bin elei dehei gsi am 12i und ha denn glii pennt isch voll ok gsi so

Katie, hui da muessi mi no rasch umgwöhne mitem neue name . D céline hed das mitem sabbere und em füschtli jetzt au sch über en monet, am afang hed sie au mal e müehsami phase gha jetzt gahts aber wieder tip top.. Woni mal no bim kia gsi bi mitere hani das agsproche.. Er hed denn mitem finger im muul abtaschtet und gluegt ob sie irgendwo speziell ufschreit, hed sie aber ned.. Also ischs bi ihre glaub doch nonig so wiit. Ha aber gläse das mit 2 mönet afönd da und det iizschiesse (muess aber nonig sii dass die chömed) und das cha denn so spanne am zahfleisch und s sabbere verursache. Hoffe jedefalls dass de noah bald wieder chli ruhiger wird, de armi tropf

Fabi, was lis ich denn da wär ja mega lässig wener chli id nöchi würded zieh! Haltisch eus ufem laufende

Bea, wie gahts dir? Hoffe sisch alles guet gange?

Soo ich versuech nomal chli z schlafe!

Bis bald

2. Januar 2012 um 11:39

Nur schnell....
...wünsche eu gaaaanz e tolls 2012, das all üchi wünsch i erfüllig gönd und das ihr alli gsund und munter sind/bliibät!

2. Januar 2012 um 14:57

Happy new year au vo mir . Hoff sindalli guet grutscht ! Hoffentli bliebet alli mamasu babys schön gsund. Happy 2012 !

2. Januar 2012 um 17:07

Liebi frauelis...
Wie gahts oi allne so??

@niggi Heeey findsch au das die ziit mega rast?? Bin scho i de 25ssw guet isch mer recht wennd zit lauft
Hesch der scho gedanke gmacht öb normal gebäre wirsch od ks? Ich wirdes normal versueche...wie bi de sina. Mun zwar na e chlinigkeit mit de fa ahluege aber ks isch nüt für mich susch wie gahts oi? Mitem schlafe wieder besser? Wie gahts dim maa? Gaht er etz regelmässig id therapie?

@kathie Wie gahts oi? Hender schöni festtäg gha? Wie laufts mit de schwiegereltere??

@fabi Scho es huus in ussicht?

@jeannine Mir schribed so viel zäme...git grad gar nüt zsege. Ussert dasses schön isch dasses dich git

@nadja Wie laufts bi dir? Wie chunsch klar mit de trennig? Hoffe es gaht der guet, isch sicher kei eifachi situation. Aber du bisch e starchi frau...

@ursi Wie laufts bi dir? Ersti wiehnachte zu dritt schön gsi?

@sabrina, denise, martina, lisa, corinne und alli andere Wie gahts oi? All schöni festtäg gha...

Mir sind wieder gsund gottseidank. Sone salmonellevergiftig wünschi echt niemmerem Susch gits ned viel neus bi ois...Sina macht im moment ein gump nachem andere...zähnli bechunt sie obe au gad vier mitenand... aber es isch soo schön zgseh wie sich die chline chnöpfli entwickled und gross werded
Am 16.1 hani wieder fa und freui mi jetzt scho druf
Ahhhh und mir sind natürlich voll i de hochzitsvorbereitige...wird langsam chli knapp

2. Januar 2012 um 21:55

Hallo
hey, hoffä ihr sind all guät grutscht!?

@ramona schön das eu wieder guät goht. wenn händ ihr der hochzietstermin?

@niggi wiä gohts eu?

@katie händer mit der fam vom schatz gfiired odersinds immerno stuhr?

@nadja wiä gohts dir?

@wiä gohts allnä andernä so?

@me mir sind gad üsi feriä am gnüssä .

wünsch allnä no en schönä obä

2. Januar 2012 um 22:43

Boooaaahhh!!
Was füren verzickte mentig

Ladiies hoff ihr sind alli guet gruutscht??

Jeannine uuui bish ganz allei dihai xii ich wer den glaubs am 10 is bett oder so hehe aber hoff eui gats sowiit guet??
Din cheffe no was xeit? Chash per sofort hôre aso weg de kündigungs frist meini??

Ramona schö gats eui wieder besser ha das zum glück no nie gha aber ich wer nur am hüle xi weni het müesse das ish immer de punkt wo ichs gfühl ha ez stirbsh
Joo seg nix ziit rennt gopf anderst bi am do 21 ssw aso sho 6te monet huere krass!! Strample duets aso au flissig aber bi immer wieder mol froo xii um de angelsound (nomol big danke jeannine ) hoff hesh kani beshwerde sust?? Ich ha riese ruggeweh

Ursi jo das cha guet neugeborene akne sii ich ha glaubs amix ringelbluemesalbi oder mandelöl hiidaa schö dases guet gat bi oi und ihr aso du wieder zum bastle chunsh

Sabrina huuui du hesh jo immer en huffe vor no am obig? We pfuset den naya?? Ich bi amix nur sho froo wens firobig git

Hmm em reste hoffi gats guet??

Aaahjoo sophia shön gats eui au guet weiss zwar nümme so gnau was gshribe hesh nur das im fasnachtsstress xii bish oder bish und bi de manu silvester verbricht hesh!! Cools foti ronja ish jo bald so grooss we de julien

Me: noch dem kack mentig mit mim iphone bini ez is bett!! Aaahh die wo ke fb mail becho hend shicket bitte mir es sms mit eurer nummere ha keni meh drum de kack mentig
Denn jill pfuset wieder herrlich und immer shö so bis halb 9 am morge cha aso nid klage nur ich und mis ruggeweh und mini nächtliche wc tänz schlofet nid so haha aber egal chami grad sho mol dra gwöhne

Am 13.1 chani zum FA juhu ish erst no fritig hihi glückstag hoff de zwergestrampler zeiget waser da zwüshed de bei het oder ebe au nöd ha vores paar tag so e sekunde gha wos we en blitz amir verbii ish das es en bueb git hehe sit da hani mi we druf iigstellt und alli seget ringelume dases en bueb git bi ois... Simmer mol gspanne

Pfuuset guet

3. Januar 2012 um 6:31

Guete morge
D céline hed grad 11stund gschlafe und isch jetzt wieder dra chönt mi also dra gwöhne

Ursi das dönt ja super schön dases guet lauft tönt scho nach neugeborene akne aber weiss gar ned ob mer was degege macht oder das eifach so sii laht?

Niggi.. Du und dis iphone aber ebe wenni das richtig verstande ha hesch mini nr. Gfunde oder? Min chef hed gmeint er cha mer die wuche no bscheid geh weg de kündigungsfrist mal abwarte.. Hihi gern gscheh wegem angelsound hanen geg de schluss vo de ss amigs nomal chli meh bruucht bin ja gspannt obs würkli es büebli git bi eu wie gsehts us mit näme?

Ramona, chani nur zrugg gäh! Schön gits dich

Sophia und ela, gseht us als hätteder en luschtige silveschter gha mitenand?! tolli föteli

Nadja, wie laufts so ohni fründ? Wünsch der ganz viel chraft! So red eim wenigschtens niemert drii. Ich denk mir mega oft, zum glück hani ned no eine wo mer da drii red bi de céline

Also ich pfuus mal no e rundi macheds guet und bis glii

3. Januar 2012 um 9:47

Was de noah hät sich scho s'ersti mal treit? Ich ha so e lahmi trucke... Guet es lauft ja meistens uf jedere siite öppis, sie muen nur de chopf drülle...

Katie: chunsch du au zu de niggi?

Bi eus gahts guet. Di grosse sind bi de schwiegi und ich bin mit de chline go walke. Ha aber nid so möge . Denn gangi go dusche, bügle und denn wirdi belohnt! Mir gönd is DE go poste!!!!!

Grutscht simer guet. Voremne jahr bini voll pumpet mit medis im kh glege mit nierestei und das jahr hani drü chind und bin usgliche wie na nie. Wahnsinn wie schnell sich alles cha ändere.

Bea? Wie gahts dir?

Niggi: ruggeweh: das hani bi de amy so schlimm gha. Und denn häts id bei usgstrahlt, läck böbi! Ha nie öppis degege gfunde. Viellicht nützt dir ja es warms bad? Wie gahts dim maa?

4. Januar 2012 um 12:41

Hoooiiiet
@niggi, uiii neii bii miir wärs e wältuntergaang. Iich liiebe miis natel uund daas iisch wiie miinii zweiitii läbendhelftii
Hesch wiieder aales biinand?

@ramona, he sweetyy! Schöön goohts euuch ändliich wiieder beesser! Iisch jo horror. Jeetz iissi au keii poulet meeh
Woow schoo so wiit, biisch siicher frooh chuunsch glii an ändypurt

@jeannine, soo cool het diie chlii schöön gschloofe d taufii iisch jetz au schoo gsii? Iich han vool keiin überbliick
Wiie goohts dr suust? Hesch no en bscheiid bechoo voom chef, klappts?? Minii düüme hesch

@jo @wer?? Hmmm
Aah @fabi, durt mr leiid das es niid klappt miit em huus, hoff iihr fiindet was anderes

@me, iich han glaub eisprung, sziieht aalles asoo hüt nümmii aber vorgest und gest .. Chaans joo niid 100% saage daa me leiider niid in körper luuege chasb. Biin jedefalls zt 16 und wiird den soo am 16.1 miini dääg erwarte ... Han aaber keii hoffniig, iisch joo de erst zyyklus

Maachets guued

4. Januar 2012 um 21:37

Hallo!
@lisa: wend ihr denn am zweite afange üebe?han glaub au grad ES also fühlt sich so aa.isch min zweite zyklus.und de letzt isch 35tag gsi!bin jetzt au scho bi 17.hoffe das normalisiert sich bis im summer no biz.gurkt mi de aa wemer wend afa hibble und ich muss immer so lang uf de ES warte

@katie: warum hesch s neue profil?bin nit ganz drus cho d ronja het au scho früeh immer gsabberet und es isch de no lang gange bis d zäh sind cho.aber ha au denkt,dass es trotzdem d zähnli sind wo scho drucket

@sabrina: d ronja isch au eher biz e langsami sitze gat noni so 100% und für chrüche macht sie au no kei aastalte aber sie bewegt sich mit rugele dur de ruum.dreht sich eifach eis ums ander mal bis sie det isch wo sie wet

@niggi: hesch en stützgurt für de rugge?also eine wo biz hilft de buuch träge?ha da guet gfunde

@ramona: schön gaz oi wider besser.ha zwar no kei salmonelle ka aber kenne s noro-virus und das isch au ganz übel.und viel glück bi de letzte vorbereitige!gniesses

@jeannineu super-mama! gniess die nächt! bin da mit de ronja au sehr verwöhnt.hoffe es änderet sich au nit.

@ursina: tönt ja super bi oi!und isch guet tut de papi au biz luege.das tut allne guet

@me: d ronja schlaft ja eich würkli sehr guet.nur mitem iischlafe isch im moment biz streng.sie rugelet im bett ume und möögget und klammeret sich ad gitterstäb.und weni ine ga de giggelet sie und macht de clown.leg sie de wieder schön ane,gibere de nuggi und ga wider use.so gat das mind. e halb stund.ich weiss,isch nit viel.aber im verglich zu vorher wo sie eifach iigschlafe isch,isches heftig.isch ja nit so,dass sie nit müed wär.aber de tag dur isches fast no schlimmer.ha mit ihre eich immer s ritual gha,dass ich mit ihre is grosse bett glege bin und ha nebe dra glese.immer wunderbar gange.jetzt bruchts immer eeeewigkeite bis sie schlaft.und de wacht sie nach nit mal einer stund wider uf.nach zwei stund isch sie scho wider riif fürs bett und de wider s gliche theater.am abig tuen ich ja immer mit ihre singe und es gebätli säge.also schöne ablauf,wie immer.villicht set ich am namittag au so was mache.aber weiss nit recht was...hoffe es wird bald besser.
immerhin gaz mitem esse langsam besser.sie isst jetzt jede tag en rüebli-härdöpfelbrei.jetzt muss sie nur no besser trinke.also wasser oder tee.

sooo ich muss no chli wiiter mache bi mir.

wünsch oi en schöne abig!

Frühere Diskussionen
31 Antworten 31
|
8. Mai 2012 um 13:47
Von: china_12182419
1 Antworten 1
|
8. Mai 2012 um 13:24
Von: an0N_1235882199z
13 Antworten 13