Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.25

Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.25

1. Dezember 2011 um 20:50

Lisa
Han dich überhaupt nöd gmeint

Gefällt mir Hilfreiche Antworten !

Mehr lesen

1. Dezember 2011 um 20:58

Lisa
Nei si het nur gest gha aso mini mum hets xeit! Hût ish guet xi chli en glanz ide auge aber sust nix!!
Joo und ez litsi brüelend imbett.. Bisi wieder hiilieg mit ihre
Uui gueti besserig und kranki manne....
Es riese no go haha shlimmer we 10 kranki kind

2. Dezember 2011 um 7:51

Guätä morgä
@niggi irgendwas goht umä bi dä chind . wiä gohts dir so?

@katie das isch jo mega müähsam. probier doch mol es putzmittel mit javel, stinkt aber sött nützä.

@fabi wennder den in zug sälber bliebä oder sueched ihr au ider nöchi? tutti.ch hät amigs au lässigi agebot mit hüser.

@ramona wiä händ ihrs so?

@ursina schön dases so guät klappt.

@sophia, sabrina, martina und co wiä händ ihrs so?

2. Dezember 2011 um 11:02

Katie: du bisch di vest, wie häsch use gfunde das mer cha schiebe?
Gäli türe: zitronestei! Nütz bi allem ussert chleider...

Naya: sie hät hüt di ersti impfig gha! Uh hät die gschrowe. Morn gömer go ohrepönk steche, sofern sie kei fieber hät!
Im allgemeine isch sie en goldschatz, schlaft viel, trinkt guet und lächlet eus fliessig aa. Gester hät sie im schlaf mit tönli gröhlet, sooooo süess!!!

Twilight:iigiitii... isch nid ganz min gschmack. Ich luege super gern serie: how i met you mother... Friends... Charly Harper... Gilmore Girls...

Ego posts: ich lises gern. Mängisch chamer halt na kei tips geh wellmer no kei erfahrig gmacht hät... Was mich meh nervt, wenn immer staht: sorry cha nid uf meh iigah!

Uiuiui bin ich müed, cha mi am abig eifach nid vor de zwölfe is bett bewege, denn bastli na öppis, mache confi oder sirup... Isch immer öppis spannender als schlafe! Defür bini denn immer müed!

Mir händ eigentlich e meeeega schöni wiese. Aber jetzt hani so nervigi regewurmhügel, alles isch brun, weiss öpper wasi degege cha tue?

2. Dezember 2011 um 11:25

Morge
Katie, de tipp vo de ela mitem javel isch glaub ned schlecht, wür das mal probiere

Fabi, zügled doch chli zu mir id nöchi

Egoposts: mach ich mängisch au, aber finds au chli scheisse wenn merständig nur vo sich schriebt.. Chund halt sochli desintressiert übere!

Twiglight, isch eigentli au gar ned min fall aber han denkt ich due mir das mal ah zum chli mitrede und muess säge sisch ok.. Hed mi denn glich wunder gnoh wies wiitergaht und han die andere zwei denn au no gluegt aber bizli weniger special effects chönded die filme scho ha (also nochli meh realer sii)

Meh weisi grad nüme, sött nochli huushalte

2. Dezember 2011 um 12:11

Gugus
niggi: mite mails laufts soso lala... aaso i han a mail adi fu:
sabrina
dier
manuela
lisa chunt worschinlich nid so weni das gläsa ha
fabienne

fu allne andera hani no keini. aso katie - jeannine - ursina - ramona - sophia - bea - martina...
bitte sende dasi chan da doodle macha
ah jo niggi chasch du mier no duni addi durageh? den chani die gad in doodle ina neh das dich den au all gfinden

@katie: he das isch jo unglaublich das a wohnig woma neu bezücht nid suuber übergeh wird. das würi nid akzeptiera, wür die lüt gad nomol ... bstella.

@twilight: mein gott he, da teil 2 fum 4 chunt imfall erscht im november 2012 ... weisch we schiesst mi das etzt a.

@egopost: hmm ja aso i mergs jo mengisch selb dasi viel fu mier schribe .. aber es isch zum teil au schwirig alles zphalte

@ursina: he das isch jo toll wenn die chli maus so unkompliziert isch

@impfig fuda naya uuu i mues mite ayleen nächst wucha go brrr han scho mega schiss . gozera aber guet etzt nochem impfa?

ääm.. was isch no gsi... ja eba wär cool wenner mer emails schicke dün oder eifach sega wenner nid chömen. supi dupi wünsch allne a schöns tägli

2. Dezember 2011 um 14:01

Hallöööchen
katie es ESFF isch de hammer xii uubedingt muessi wieder go aa schön hehe hauptsach er zickt dich nöd au no aa das bruchsch den amix nöd au no gell

manu danke ois gohts sowiet guet hoff bi eui isch au wieder besser?

sabrina uuui du bisch jo e riese flissigs bienli haha ich bi amix nur no froo weni mis bett am obig vo inne xeh bisch den du demfall e rechti kreativi? findi guet ich frog in zuekunft amix dich wasi chan bastle und so hehe
uuui uuui ersti impfig.. die zit rent aber au und was machsch den morn? ohrelöchli?? hani das richtig verstande?? aaa das duet doch mega weh? het das amy au scho so früeh becho?? ich find es xeht mega herzig us bi de chline meiteli aber ich weiss nöd ob ich das de Jill atue chönt!

jeannine juhuu oi gits demfall au no hehe we laufts so mit dinere herzige celine? chliege en rythmus iipendlet mitlerwiele? we gohts mit em schreie am obig? und oi nächt we sind die?

nadja jo klar schick si dir grad noher via FB kurz isch glaubs eifacher well ich bin immer per iphone drinne und würs sust nöd xeh wend mir e antwort gisch

sust we gohts allne so? isch jo nomol hammer wetter xii hüt? aso isch no haha nur ich bin am schaffe hend hüt obig wiehnachtsesse im gschäft den bini mit em Zug! is gschäft gfahre haha ich bin zwei stund unterwexs xii haha wo ich mitem auto sust 40 min ha aber egal han de ziit gha und es guets buech debii defür vermissi hüt mega mis böhnli

schöne nomi oi allne

2. Dezember 2011 um 15:52

Bi
gad a mim oaps sis handy am missbruche, aber isch sch geil wenn mer is i-net cha

@ katie, ahh guät das mers schafft zum züglä mit baby mer fanget jetzt eifach vorzuä a packe, will use müänd mer jo sowieso
ja d stillguezli hani gmacht, aber sind nöd so min fall und d kollegin häts au ned so mögä... aber probiert hanis

@umzieh, weiss nümä wer tutti.ch empfohle hät, merci! werd i gad mal agugge! ja mer wönd in zug bliibe, am liäbstä z ägeri, bi ja erst grad da hi zoge und wot di neue bekanntschafte ned schowieder müäsä ufgeh...

@niggi, ja bis am gnüsse, de raik wird vom opi und dä omi umterhalte und i ha chli zit für mi

@jeannine, min ma wot ned vo ägeri wäg... und anschiinend wùrd äs türers huus kei problem si für mini schwiegereltere
also mol luägä!

soooo muä mol wieder zum raik hät sicher bald hunger.....

2. Dezember 2011 um 17:16

Impfe: naya hät kei fieber aber sie isch chli uulidig

Ihrepönk: ja das sind ohrelöchli. Bi de amy hämers mit 11 wuche gmacht. Sie hät nid brieget oder reagiert. Ich hans au so frühe becho! Ich denke d'naya wirds au problemlos hineh. Mer seit so frühe seg s'ohrläppli nanig durchbluetet und ganz dünn, deswege schmezis nid!

Was isch na gsi? Ah zügle: findi guet das scho packsch. Nid vergesse: alles aaschriebe i welles zimmer es chunt und ide neue wohnig jedes zimmer aaschriebe. Wenn ei chischte psunders schwer isch aaschriebe, oder zerbrechlich. Selber zügle tueni nid gern, aber plane tuenus mega gern.

3. Dezember 2011 um 9:50

Hallöchen
Nur ganz churz..

Ich hät no es tragtuech (moby wrap) in bruun falls das öpper möcht. Hans zwei mal bruucht, neupriis isch 80.- würs für 40.- verchaufe.. Also bi bedarf melde

Sabrina, d taufchleidli sind ja meega herzig. Ich han vo minere nachberi 5 taufchleidli übercho zum probiere.. Die schiined aber alli recht chlii. Ich dues mal no aprobiere und wenns ned gönd meldi mi (falls du sie denn no hesch). Wieviel möchts ha für eis?

Muess au scho wieder wiiter, bis glii und schöns tägli

3. Dezember 2011 um 13:36

Oh mann die ohrepunk frau het mi so was vo hässig gmacht. Mir händ uf hüt abgmacht und sie hät "vergesse" ihri kollegin z'organisiere! Jetzt isch d'naya immer na ohni punk. Ahhhhhhhhh!!!!!

Trägtuech: wie lang ischs? Ich ha so zuegnah, cha nur laaaaaaangi bruche .

Gottchen, hüt isch eifach nid min tag....

4. Dezember 2011 um 8:38

Guete morge
So sinder fit? Mini terror diva bringt mi im moment chli zum verzwiefle immer nur ufem arm isch rueh.. Ich hoffe ned dass sie sich z fescht dra gwöhnt

Sabrina, wegem tragtuech, es isch 5,5m lang, aso eigentkich würkli eelend lang, wenns denn aber bunde isch hani amis scho nüme soviel stoff fürig gha.
Sophia du hesch doch au en moby wrap was meinsch du dezue?

Katie, das javel mittel gäbs ide migros, isch e wissi fläsche und staht glaubs rot javel druffe..

Ramona gueti besserig nomal

Fabi, schad.. Wär jetzt no schön gsi wärsch nochli nöcher cho aber egal kt. Zug isch ja au ganz nöch

Niggi was macht dini buuchmuus? Wenn hesch scho wieder en termin?

Nadja, immerno alles i.o. Mitem fründ? Hoffes ganz fescht!

Lisa, fangeder eigentlich scho glii wieder a hibble?

Ursi wie gahts mit dinere süesse bohne, laht sie eu schlafe ide nacht?

Corinne, sophia und denise wo sind au ihr??

Ela chunsch au as träffe?

Wünsch eu ganz es schöns tägli

4. Dezember 2011 um 10:08

Guete morge
Sorry nur churz wills mer gad ned so guet gaht...

@niggi Isch wieder besser mitem schlafe bi de jill??

@sabrina Hesch scho en neue termin für dohrläppli??

@all andere wie gahts oi? Alles bene??

@me ich han mer gester öpis iklemmt. Chan min chopf weder nach links no nach rechts dreihe. Dschmerze gönd vom hals, nacke über schultere bis in rugge abe...bin en richtige krüppel und ha eifach abartigi schmerze. Chan dsina nöd lupfe, chum ned ellei vo liegeposition is sitze etc...Han gester mitem arzt gredet de het gseit er chan au nüt mache...schmerzmittel hani becho. Er het gseit das set sich mit dem selber wieder löse und susch mueni morn zum chiropraktiker. Han etz die medis gno wo gar nüt nützed, perskindol-bad und voltaren cremled und halstuech ah. Kein plan wadi na mache sell morn bini wieder ellei mit de sina und sett vo dem her scho wiedrr mobiler si
Sorry fürs umejammere...

4. Dezember 2011 um 10:17

Huhuu
Ig bi ou us dr schwiz us bern
Hoffe es geit euch aune guet sowit?
Liebe gruess

4. Dezember 2011 um 11:12

Gueta tag
soo da doodle machie afangs nächst wucha. ha fast alli addis übercho. folgendi persona söttemer dadi no senda:
sophia - denise - bea - martina

@ohreringli: oooo nei das würi etzt nonid macha mite ayleen. machi den früestens mit 2-3 jöhrig.

@ramona: oje wie isch den das passierr? gosch mol warm go bade.

@jeannine: ayleen brüellt zum teil au sooo fescht ma chönt sie den ständig umabäbela . entweder goni den go laufe mitera oder i högg sie in babybjörn und laufa uma dasi wenigstens paar sacha chan macha in hushalt. oooder i legg sie eifach mol a wili is bett und los sie a wili brüela. viel vertschloft sie den au. isch mega müesam neee mit mim fründ laufts gar nid guet.

@nuggeli: hallo und willkomme bi üs . bisch du es mami oder schwanger oder beides?

@javel: hää? wer will mit javel putze? uuuu passen uf mit javel, das isch verdammt gföhrlich du. es git so gueti putzmittel ima fachgschäft wemma was nid suber kriegt. was isch den dräckig dasmes mit javel putze mues? wema javel und wc reiniger zum bispiel mischt git das a gaas woder gad chänt dschlimhüt agrife... vorsicht bitte.. (ich bin die putzexpertin ) oder hani do etzt was falsch verstande uunnd fürs baby isch das den nid guet, der dampf fum javel.

@me: gaaar nid guet. bezüchig kake oder gar kei bezüchig meh, ayleen isch vercheltet und sött nächst DO impfa. han en aschiss gaaanz bös und weiss nid warum.... i bruch feeeeerie

4. Dezember 2011 um 11:15

Aa etzt hanis gseh
katie du wetsch mit javel putze. was isch dreckig? ich wür jo nid javel neh. der putzstei isch nid schlecht für gwüssi sacha. aber zb. wc wenn das dreckig isch got das imfall wunderbar mitme wc reiniger und plättli chama entkalke mitme bad entkalkigsreiniger ACHTUNG immer mit kalt wasser putze. sust het sputzmittel wo alkohol dinn het nümm die glich würkig. vorallem entkalke immer chalt

4. Dezember 2011 um 18:56

welcome
Nuggeli und ladypink..

Wenner aktiv mitshribet herzlich wilkomme bitte mir euri date shicke so wes ihre obe dra bi de mamis oder kuglene xend wird den im neue fred gänderet.. Und wenn mir grad debi sind.. Immer allino glich alt??
Sabrina bi glegeheit e pn wens nid vergissish dases joor älter bish und wens vergissish hoffe ich denk dra

Jeannine aa dich heti hüt wieder chöne knuutsche nomol meeega fett danke wegem angelsound hoff gat biz besser mit de celine daa zerrt mega ade nerve aber du weish immer no big RESPECT das da als allei machsh

Katie hoff hesh türe suber brocht? Und sust hender oi iiglebt?? Gat oi sicher besser ez so allei oder?? Hetsichs biz besseret es verhältnis zu dine shwigis oder gar nüd?? Wegem"hoseabeloo" chader laider nid helfe..

Ramona uui nei was hesh gmacht? Hoff dases dir ez biz besser gat?? Das ish jo riese müesam!! Din fründ söll di biz massiere und ebe bade

Sabrina echt ez? Da sind die ohreläppli noni so durchbluetet ab wenn den weish das? Hmm findi no guet ha denkt das duet sicher mega weh de chindli..

Nadja uui nei ish nid besser?? Heter wieder was xeit oder ish was vorgfalle?? Uui ich ha befori do so tablette gfunde ha immer javel und wc ente is klo gleert machsh mir angst.. By the way we bringi wissi hemd krage suber oder allgmein so grusigi flecke usem wisse zügs??

Hoff ha grad nimert vergesse sust soorryy..
Lueg do no wetten dass krass da hört de gottschalk noch 23 jaar uf da ish doch noher nümme es glich

Aa jeannine aso em krümmel gats guet es blubberet sho kräftig im buuch ish shö und nexte termin 15.12 aber nur hebamme termin!!

Jill ish wieder besser bi de mum hetsi duregshlofe und gest glaubs au bi ebe am wiehnachtsesse xi vo de alte firma und no im usgang het wieder mol sau guet daa
Ez mol gugge weni si noher is bett da.. Und den nur no badwanne ha hüt so e riese kack luune und weiss nid warum

Shône obig ihr liebe..

4. Dezember 2011 um 19:12

Caiio Zääme
Jeetze weiis iich gar nüümmii woo ich zletst gantwortet haan, bii soo sälte am PC!

@ramona, iich glauube iich weiis schoo was de gmeiind hesch... aber iich bi ame auu eher en egoo

@niggi, miin maa hets weniiger verwüütscht wiie mii, zum glüück määner und krank sii katastrophe!
supii das wiieder besser iisch mit de jiil

@twilight, asoo iich ha jeetz nomol s viierte buuech füüre gnoo und liies driin =) siisch ganz annderscht und i gseeh JETZ oft de Fiilm hinde draa...
dr fiilm hanii jetz scho 3 mol gseh und ha nonii gnueg devoo... ii wird en nomol luege ( nat., nid im kiino)
asoo diie erstii std chööntii nuur läätsche

@puutze, assooo dää puutzsteii isch wiirkliich de haamer, iich liieb dää!
javel hanii eiimol benutz und den iisch mr stiiechli roosa worde ( vorher viiolet)

@oohrelööchlii, bii uns iin basel wiird nid vorem 2. Geburii gstoche... fiindsch praktiisch kein iich wet auu erst wenn dhannah druss chuunt was passiiert. aaber jedem siis

@serie, dualmom- ii liieb how i met you mother.&Gilmore Girls...
ii mom zeiige siie jo diie 6ti staffle uf proo 7... kuegsch es? schuunt meega spoot
iich schloof meiistens den schoo. mii maa mags ebe niid... druum briingts au niid wach zbliiebe

@shannie, fiindsch wiirkli das twilight viel special effects het?
was macht diini boohne chli besser?
Hibble? hmmm miir hend jetze dverhüüetig wääg gloh... ich däänk iich bi jetze laangsam ii de heiisse phase, mol luuege =)

@nadja, jawohl, dhannah und iich chömme niid... =(

@wickeltuech, wiie heiists?? ach vergääse... iich han auu noo eiis ungnutz... griiien.... cha demiit nüüd afange =(

@nuggeli&ladypink, Wiilkoomme
Ladypink, iich bii au uus Basel

soooo daaaass wars... schööne oobii

5. Dezember 2011 um 19:59

Nu ganz kurz
han da doodle versendet. falls nemert mis mail nid übercho hät und mier aber semail gschickt het, bitte nomol melda i han da zetel verleit woni alli mails druf gschriebe ka ha wonner mer gsendet hend. han scho im fb und do dnochrichte dura gugget aber chan halt glich sie dasi da eint oder ander vergässa ha.

6. Dezember 2011 um 7:43

Hallooo
So meld i mich wider
Mol nach sooooooo langer ziit sory isch gad chli seeehr stressig gsi die letst ziit...die chlii het scho fast welle cho... und iz mueni soooo viiiel ligge hehe schnaaaarch

Mues mir glaubs fast chli ziit ne für da alli news z'läse, denn fangi doch mol ah

Han emel nur alne mal gaaaaanz en schöne tag welle wünsche und jetzt dörfs aber de würk mal chli ahfoh schneie

6. Dezember 2011 um 11:00

Hoi Zämä!
bähh, bi eus isches so stressig wege dem Huus/wohnig suächä ect. und de raik wot ja au bespasst werde und de huushalt au na gmacht werde....
i werd mi da biz zrugg zieh für äs wiili, schono mitläsä, so guät wiäs goht, aber i wot do eifach nöd mit minä egoposts "blokiere" will zu meh chum i im moment au gar ned...
bim träffe wär i aber scho debi, wenns denn amene datum wär wo i au chönt.. wenn nöd, denn machets denn wenn am meiste chönd und luägät ned uf mi... im moment isch ächt schwer termine abzmache, well mer nöd wüsset wenn mol wieder ä besichtigung isch oder so....

I hoffe ihr verstönd min rückzug und i hoffe das er mi nöd ganz vergässät, werd immer do chli go güxlä cho was so lauft und uf fb bini ja au, aber do uf alli igah ect. langet mer zitlich im moment eifach nöd.. zudem bini im Babyforum grad no d verträttig für eini und mache dete de fred, hoffe das i da au bald cha abgeh a ä mitschriiberin...

ha eu uuu liäb becho und hoffe das diä stressig zit bald mol düre isch und bi eus echt ruhe ichert und i do wieder chli regelmässiger cha mitschriibe!

6. Dezember 2011 um 16:25

Diverses
Ohrepunk: bi eus ischs eigentlich au so... aber min Maa kennt na es paar Türke vo de Schuelzyt her...

Hm, jetzt hani denkt ich antworte vom PC her und gseh den d'Diskusion und cha so go luege was gschriebe worde isch, aber irgendöppis hani falsch gmacht, und jetzt chani doch nid nahluege... Also versuechis morn namal... mir händ jetzt nämlich Samichlaus...

Doodle: hani gmacht, leider gahts mir wegem Kiga nur am Fritig, eimal würdi di grosse Beide bim Maa lah und mit de Naya cho go gnüsse! Bim andere Datum hetti drü Chind debi und mach wahrschinlich d'Schrube... Also wenns de meiste am 20.01 gaht bini nid bös

7. Dezember 2011 um 8:07

Morgeee
Ladypink, das isch am afang ganz normal.. Gaht denn aber au wieder weg und chumd immer wieder irgend es neus wehwehli dezue aber ich hoffe sisch ned allzu müehsam für dich! Wilkomme bi eus

Fabu, schaaad ziehsch di chli zrugg aber verstah das. Gisch aber unbedingt bscheid wener öppis gfunde hend?!

Katie, hesch d rauchspuure wegbracht?

Muess hüt no de abgastescht go mache, isch sitem juni abgloffe uups

Ganz es schöns tägli wünsch ich eu

7. Dezember 2011 um 8:27

Guete morge
soo es isch wieder mol schaffe axeit

patricia (ladypink) danke für dini PN.. jo es git immer wieder no chliege wehwehli we jeannine seit.. endi shwangerschaft hesch den erst di richtige wehwechen alles voher isch pipifax aber muess natürlich au sii
bi de jill hani au immer es zieh im buch gha und sust nix und dasmol hani so ca 6 wuche lang übelkeit gha und ez hani brüst kurz vorem explodiere chan nöd mol meh drufschlofe.. aber ebe isch jedesmol verschiede uf jedefall herzlichi gratulation zur ss.. demfall dini ersti?

jeannine huuui du bisch aber früeh dra mit dim abgas test.. das git e riese buess wens di verwütscht hetet dini chli isch eifach zucker jöö mega herzig

lisa we gohts dir so und de hannah? alles klar? sinder wieder xund?

nadja danke vielmol für de doodle.. mol luege welles datum bis ez isch es glaubs ein tag am weekend woni mol xeh ha hihi min maa froids wennen us de wohnig haue ich glaubs nöd das er freiwillig bliebt weni seg es chömet en huufe fraue mit chinde haha
we laufts bi eu? immer no so schlimm mit de beziehig?

sabrina haha joo ich chum den sust mol zu dir wens dir nöd goht zum zu eus cho.. mir wohnet jo nöd sooowit weg vonenand

fabi jo machs guet und jo gisch bscheid wenner was neus hend.. darfsch aso gern ab und zue kurz en ego post do loo das mir wüsset das es dir und em raik guet goht..

me: so han ez es problem für de jill ihres problem gfunde! si het glaubs halsweh ide nacht well mir so e trocheni luft hend vo de bodeheizig! ez hani gester en luftbefürchter kauft! zum glück hends grad das no im kassesturz brocht so hani gwüsst wasi poste muess.. joo und vorem is bett go 15 min fett lüfte.. mir hend ebe minergie und so gitterli ade decki wo frischi luft inebloset so das nie muesch lüfte aber neh neh ich risse ez immer dlöcher uf und si het ez scho 2 nächt durepfuset haha ich hoff mol es bliebt so.. soo muess schaffe
bis spöter mol

8. Dezember 2011 um 6:53

Guete morge
Hallo ihr Liebe...

@kathie Wie gahts oi? Scho igrichtet und iglebt?

@nadja Merci für de Doodle Scheisse hey das tuet mer voll leid mit dinere beziäig Wohnt er etz glich na bi oi? Sinder nüm zäme? Hets der so möge gönne dasses guet chunt und ihr irgenden Weg findet dass er das irgendwie schaffed...

@niggi Super dass Jill wieder besser schlafe tuet Wie gahts dir so? Alles bene...Hüt chunt wiedermal din Traumma im Fernseh

@lisa Derchältig etz eig alli duregstande??

@nuggeli Herzlich willkomme

@ladypink Herzlich willkomme Ja das mitem zieh im buch isch wie die andere gseit hend völlig normal. Ha das teilwis au recht hefzig gha am Afang vo drSS. Bis froh hesch kei Übelkeit, han das dasmal so extrem gha und das isch voll übel gsi

@fabi Jee mega schad Aber chan di verstah...ich freu mich wenn mer ab und zue mal öpis ghöred wies oi gaht...! Wiiterhin gaaaanz viel Glück bi de Wohnigssuechi

@Martina Wie gahts dir?

@manu, sophia, denis, sabrina und corinne Wie gahts oi und oine Schätzis?

Hoffe ihr sind nöd od nonig zfest im Wiehnachtsstress.

@ois Sina staht sitere Wuche elleige uf Isch voll herzig aber au voll ahstrengend fürs Mami. Da mir steibode hend und sie nach öpe 20sek kippt chani sie kei minute ellei lah. Sie staht ah allem uf (tisch, stuhl, badwanne, triptrap, sofa etc etc)...Laufgitter find ich persönlich nüt guets und drum isch sie etz bi allem woni mache debi

Ich han immer wieder mal zimlichi krise will mir alles chli zviel isch. Bis etz hani immer wieder chlineri und grösseri ss-wehweli und ebe nebst em hh, de ss und de sina na 50% schaffe isch eifach chli gäch für mich Han oft en härte buuch und merke eifach es isch zviel. Aber so wies usgseht will mer mini FA keis zügnis geh (ich will spensum bim schaffe reduziere)...han am Mäntig de nechsti Termin und denn luegemers nomal ah aber wie sie am Tel gseit het findet sies eifach no zfrüeh Bin etz 22igsti Wuche. Also mueni wohl oder ebe halt übel nochi durebisse Hoffe ich bechums denn bim nechste termin im jan (denn bini 28.wuche)

Susch mit de ss laufts guet...am Mo nechst termin und hoffnig ufes definitvs outing

Sooo etz wünschi allne en schöne Tag und hebed oi Sorg, ich muess go schaffe...

8. Dezember 2011 um 9:23

Patricia
Joo es ish au no e ufregendi ziit.. Vorallem wens es erst mol gspührsh und gege de shluss den füessli nur no vo de rippe wegshiebe chash aber zerst sind mol no die erste 12 wuche züberwältige wen chashes erst mol zum FA??

Ramona joo das mitem shlofe vo de jill lömmer ez nomol falle chum noher drufzrugg!
Uuui neei shribter dir ke zügnis? Ich chent nur alüte und het eis! Hilft dir den din fründ im hh?? Und ihr wend doch no im januar hürote oder?? Muesh den uuhbedingt sege gell am mentig.. Ich gang hüt inere wuche aber nur hebamme naja egal.. Ziit rennt e voll..

Jill: ich weiss echt nid was mache letsht nacht hetsi fast 2 std am stk brüelet und ich weiss nid wasi het hasi nid mol darfe alange und wo si sich beruhigt het so 3-4x idene 2 std ish si immer grad iipfuset! Hendere den es dafalgan zäpfli gee nid mol das het was gnützt und si cha mir nid sege obsi buchweh het od wa! So shlimm we gest ishes no nie xi si wet den nix trinke und de nuggi au nid! Het öber e idee??
Am tag dure hetsi das nie drum bini chli am endi mit mim latein wasi sell mache?!!

8. Dezember 2011 um 10:58

Http://www.gofeminin.de/world/commu...
Ohrepunk: sie hätts,sie hätts, sie hätts!! Sie hät weniger brietet als wo mer sie geimpft händ. Und es geht so süäss us!

Arztzügnis: hani au nie eis becho. bi de Amy hani bis zwei Wuchs vor Entbindig gschaffet, ha Ruggeweh gha wie die s.a.u... und Wasser die Händ und Bei dass mi chum nah ha möge bewege... Aber min FA hät immer gseit: das gehört zu de SS dezue und ich schriebe sie drum nid chrank! (das wo da graue wird sich min FA un d nid en PC )

Jill: Hm, mit Puke häsch scho mal probiert? Seisch ihre du wüssisch das sie kei berüherig wot, das es aber sie mue well du ihre wölfisch helfe... Lavendelsäckli nebet em Bett verhelfet au zur Ruhe und suscht... kei Ahnig!

Ramona: mir hät de Chlaus au gseit ich söll im HH es biz zruggschrube... Und besser uf mich aufpasse. Isch eifacher gseit als gmacht. Ich muen mich mega zäme risse und mini Aasprüch retour schrube. Suscht lütisch de Spitex aa und verlangsch nach Hilf. Au für nach de Entbindig. Brucht mega überwindig, ich weiss es selber, aber es hilft. Denk eifach dra dassd wenn du dich übernimmsch Wuchebettdepresione chasch becho. Und den bisch na länger usser Dienst. Und klärs zerst mit de KK ab, die Zahlet meistens alles....

Niggi: ja chum nur verbi. Bisch willkomme!

shannie: 15.- fürs Taufchleidli... Mir händs aber jetzt na im Ricardo.ch, ebe de schneller sich de gschwinder

Laufgitter: bini au nid de Fründ devo. Aber ich ha angst das de Meo bi de Chline seich macht und so legi sie mängmal dri. Zu Ihrem Schutz! Weiss nid wienis suscht söll löse. Bi dä Amy hani die Angst nie gha.

Bea: pass uf dich uf.

Patricia: wegem alter verwechsle: wart mal ab bis du stillsch... den magsch di nid mal meh erinnere wie alt du bisch...

Ich wünsche eu en schöne Tag und bis bald mal wieder...

8. Dezember 2011 um 16:01

Niggi Ohje das tönt wüki chli schwirig...am zahne isch sie nöd? Oder alpträum? Ich würd ihre i dem moment au sege dass sie willsch tröste und ihre helfe...villicht laht sie dich denn ah sich ane...
Nei ich glaube nöd dass sie mir s'zügnis git so wies am tel tönt het. Aber sie wills am MO persönlich mit mir bespreche...weisch han au immer öfters en huere härte buuch. Naja du was willi mache wenn sies mer nöd git. Sie seit eifach es seg sehr früeh jetzt scho zreduziere und zudem chan sie nöd eifach zügnis usegeh wenn kein medizinische grund bestaht Ich bin halt de meinig dass mer immer chli dsituation muen aluege und ned prinzipiell chan sege ah 22.ssw nei das isch zfrüeh...Han bi de sina bis wuche 30 voll gschaffed, denn ei wuche müesse ligge wege gmh-verkürzig und denn na bis wuche 37 40% gschaffed...und etz ischs mer halt zviel 50% na mitme chind
Wie gahts dir?? Alles sowit guet? Kei beschwerde?

@sabrina Ja ich weiss...mir fallts au sehr schwer erstens im hh mini asprüch abefahre und zweitens hilf azneh...Hesch denn mal spitex gha zur hilf? uii das isch krass solang müesse schaffe. Anderi chömed scho im 4te monet es zügnis über wenns eis wennd...scho nöd ganz fair!
Cool mit de ohrering

@laufgitter Ja chas verstah dass mers bi mehrere chind brucht...ich wirds denn villicht au bruche bim zweite. Aber so generell chan ich mich nöd so ahfründe demit...

Dsina het morn jahreskontrolle Bin scho gspannt...

8. Dezember 2011 um 19:55

Sabrina
Joo sehr gern chumi verbi aber glaubs das jaar ish fast bizli knapp! Next wuche bini usbuechet ussert die wuche vor wiehnachte?? Sust ab mitti januar chash du sege ich ha nur 1 kind hehe wegem stress meini
Hmm puke?? Ish si da nid zgross?

Ramona joo ev ishes au de nachtschreck (daaanke) het mich hüt morge grad e uu liebi kollegin druf brocht!! hani no nie ghört aber es dütet als uf das hii! Dues ez mol no biz beobachte wes wiitergat und wenn si da het! Wosi xi ish was gesse etc.. Jo hüt lauft mi traumaa ohni mi ich gang noher id badwanne hmm seg ihre aso dinere FA das immer mega buuchweh hesh und au harte buch das aber sho magnesium nimmsh und du so krämpf hegsh wens dir zvil seg!! Das sind sache wosi dir nid nochwise cha und joo mol luege sust ish jo voll doof!
Mir gats grad recht bländend bis ufs ruggeweh ish au mol super und joo mini brüst als heti stei drin mega shwer gross und prall we ich das hasse

Ursi jo das kenni aber wensi ebe würkli das het den nützt das nix.. Naja ez mol gugge..
Shö shloft si so guet ish seeehr vil wert ich cha leider nur es anders liedli singe..

Patricia ishes demfall ke bluet? Es cha shmierbluetige gee ide ss aber wens meh ish gang grad is kh hüt obig und es muess dir nid pinlich sii!! Und du bish beruhigt!!
Buuchweh hesh kai??
Ich ha bi minere FG im feb zerst mega buchweh gha und ich ha det sho gwüsst ich ha fg und chumi bini ufem wc xii mega vil bluet we mens aso ... sind glaubs nid shlimm aber lüt im kh aa..

Soo shöne obig ihr liebe ihr sind eifach suuuper

8. Dezember 2011 um 20:25

Hoiet Hoiet... haii haii aiii

@Lady, iich haan bii dr Hannah au ganz ganz ooft bruune uusflus ga, bruun iisch eiig. niid sooo schliim... denn es iisch alts bluuet... aber kontrolle iisch iimer besser. Jedoch wür dr roote is Bruederholz zgo... Sfrauelii iisch katastrophe ( miinii meiinig ) guued viieliicht iischs jeetz iim brueder auu nüümii gued!

@nigii, dass döönt ganz schreckliich dää nachtschreck!!! iich hoof nat. das es eher de voollii moond iim hiimel iisch wo uns glii beehrt...

@oohrelööchlii, supiii und schön heet siis gued gmacht

@ramona, asoo joo diini fä *ooohne woorte* iich hans dr jo schoo gseiit.... und all andere sagee das do au ziiemli wiie iich das gsehn!

oooiiiiuuu, uufstooh heiiklii ziiet, aaber vergoot bstiimt glii wiieder.. iich hann fasst schreiikrämpf bechoo wellii sii rund um duuhr ha miese beoobachte!

@laufgiiter, iich denke biim zweiite wüürde mr den auu eiins zue duue... wiil ich gseh das ziiemli as e guedii löösiig... wen me eiifach niid grad miit beiidne jongliiere cha. Unsere jeetz iisch bi de Schwiiegermuuetr im kääller

@us, miir siind wiieder uuf dää beii.... mii maa het hüüte jedooch ganz stark koopf weh =( arme siiech!
debii häättii doch no gäärn bitz schwiimmerli gsetzet muenr moorn hii hebe.... sooo iich hogg jetze ufs sooofa und liies miis buech

tschau tschau zäämme

10. Dezember 2011 um 9:55

Ja wo sind denn alli?
Sabrina, also fallses niemnert ersteigered würi das wisse abchaufe

Ladypink (sorry han din name vergesse) gahts wieder besser? Hoffe isch alles i.o.?!

Bin geschter de twiglight go luege die nebed mir hed voll mitgfiebered mit träne und händ vor de auge und vor eus isch eini bi de geburt szene in ohmacht gfloge isch no ziemli amüsant gsi de kinoabig.. De film selber isch OK gsi.. Bin immer no kei grosse fan aber ich bin underhalte worde

Die chlii isch am ufwache.. Bis spöter

10. Dezember 2011 um 10:08

Shannie
Waaaas iin ohmacht gfaalle?? debii iisch es vooll niid schliim, hesch gfunde?
Aso die erstii zyyt voom fiilm biis dert woo sii SW iisch hanii auu ooft snastiiechlii ad dauge ghalte. Ii fiind de souundtrack eiifach haammer. Sbeschtee iisch woo sii deheii abfahre und er sii froogt ob sii bereiit siig
Aach iich liieben

Iisch aber guued gange oohni kliini? Wenn hesch sii wiieder? Wem hesch see ge?

Sooo iich bii den mool im Weekendlii

10. Dezember 2011 um 12:02

Juhuiii weekend
@Shannie: hehe oha demfal isch was gloffe im chino
Han de film ebe au gseh han en eig recht guet gfunde also find eifach wie ner ufbaue isch und die efects sind recht guet!
Hehe han gester denn müesse ga en bluettransfusion mache... Bin mir i dem moment vor cho wie bi twilight iz gibi mire chli au scho bluet^^

@ladypink:
Welcom!!
Ich bin au no ned lang hie am schribe...
Hmm bruune usfluss i han das so im 3 monet au gha, han den aber glich zur sicherheit ahglüte...bi mir hend si denn nid gnau gwüsst was isch aber si hend vermuetet dases es zwilling gha hetti... Aber das mues dir jetzt nid angst mache han das schoo sooo viel ghört das me das het...!
Du gel u bisch au vo bern oder verwechsli do ebis?

Hmm... Frage an alli....
Wie hend d'wehe bi eu ihgsetzt? Bi mir sege alli ärzt ebis anders... Und han letst nacht soooo krassi buchchrempf gha wie mensbeschwerde aber viel stercher...

Han den mal ghört irgend vo ebis all 3min i 10minute oder so... Han mi so uf das gachtet aber jo schlussendli hends denn fangs nachere stund nah glah
I weis voll ned wenn muesi iz ahlüte oder was mache... Isch ja voll dumm weni ner en falsche alarm uslöse....
Ohh man freu mi eigentli sooo uf de termin und die chli eifach zhebe aber han soooo en angst vor der geburt
Vilicht chan met öber ja en tipp ge?!

Alne schnust gaaanz es schöns weekend!!!

10. Dezember 2011 um 12:05

Lisa
Ja gell hans au voll ned schlimm gfunde die szene. D kollegin vo dere hed sie denn chli gschüttled denn isch sie wieder zu sich cho, sie hend denn aber de saal verla de soundtrack findi au genial und sie isch e mega schöni bruut gsi! Aber das wehrwolf züg isch do unrealistisch das nervt mi chli.. Ich bin über d nacht bi mim mami go schlafe.. Bin also ned so lang weg gsi vo de chline

Frage, wüssed ihr wo mer die netzli mit de mandle chan chaufe (möchti gern für d taufi) oder muess mer die selber mache

10. Dezember 2011 um 12:10

Bea
Sorry gar ned gseh dass du au gschriebe hesch wieso denn bluettransfusion???
Bezüglich wehe chani ned mitrede, han en wunsch ks gha.. Aber gang ruhig zum arzt wenn verunsichered bisch, das mached soo viel und isch ganz normal, und s beruhigt eim denn au wieder oder ebe mer chan handle falls öppis wär

10. Dezember 2011 um 12:19
In Antwort auf careen_12290768

Bea
Sorry gar ned gseh dass du au gschriebe hesch wieso denn bluettransfusion???
Bezüglich wehe chani ned mitrede, han en wunsch ks gha.. Aber gang ruhig zum arzt wenn verunsichered bisch, das mached soo viel und isch ganz normal, und s beruhigt eim denn au wieder oder ebe mer chan handle falls öppis wär

Shannie
Jo han ebe schins viel zwenig bluet und iise... Wiso weis i au ned gnau... Inere wuche muesi nomal en 1/2 liter go inelo januu...
Ja denke au znegst mol lüti eifacht mal ah...han mich eifach amigs mega nid defür...
Aber merciii!!

10. Dezember 2011 um 13:43

@wehe, bi mir hends nach bloosespruung iigsetzt.... Hmmm wiie abartiigs mensbeschwerde! Dr buuch iisch steii hart woorde und uuhmega schwer
Wenn de niid eleii diiheii biisch, kenn diini beziiehiigssituatiion niid... Den stiieg iid wanne... Gohts weg, hesch iiebigs/senkwehee.... Werde sii stärker bliiebe sii... Hesch ziiemlii siiche geburtswehe wiie wiit biisch deene??

Asoo woos den gaanz schliim gsii iisch hanii denkt sbeckii verriists mr

@shannie, achsoo joo den biisch joo demfall grad wiieder biinere gsii. Hmmm asoo iich fiind bii de werwölf de jacob&dr seth okey.... Aber joo es bruuchts eig. Niid... Aber iich bii e vampiisiite
Bii meega gspannt uufe zweiitii teiil

10. Dezember 2011 um 15:33

Lisa
Ja voll der buch isch wie en stei gsi und es het krass zoge aber ebe nid so wie au scho... Z'letschmol het sehr gege abe zoge und dasmol ischs vom buchnabel uscho und het i alli richtige da.... Jo han den en bettflesche a buch gleit und ebe so nachere stund hets langsam chli ufghört... Ich bin jetzt ir 35ste wuche, die chlii söt also no nid gad cho obwol mis mami die ganz zit seit das am 28dez wird cho....) mal luege was drann isch...glaubs aber eher ned...
Hmm de würs de heisse silvester im
Spital...

@patricia: hehe oki den han ichs verwechslet
Hesch demfal sicher au mit basel mitgfieberet

10. Dezember 2011 um 20:14

Nur churz...
@jeannine Denn heschs ja richtig amüsant gha gester Überlegs mer etz au mal twilight zluege sfoti vo de céline und dim papi isch uhhh herzig

@bea Ich han uhh viel üebigswehe gha und bin zweimal mit falschem alarm is spital. Mir isches huere unagnehm gsi aber dhebamme und ärzt hend immer gseit das seg überhaupt keis problem. Wos denn wüki losgange isch hani gar kei zwifel meh gha...det isch de schmerz eifach sehr viel stärcher gsi und er isch dütlich cho und gange all 5min.
Ich würd für mich als tipp sege solang no zwiflisch sinds üebigswehe wenns losgaht sinds so starch dass der nüm überleisch ôbd sellsch gah oder nöd...Aber isch bi jedem wieder anderst Jedefalls isches gar keis problem wennd mal mit fehlalarm gahsch

@patricia Ja ich hans zwar nie gha aber scho oft ghört vo so brunem usfluss...Wenn hesch de nechsti termin?

@niggi Soo alles postet?? Bankkonto leer?

@alli wie gahts oi? Sinder s'wucheänd am gnüsse??

Bi ois alles guet...gspüre sbaby scho so oft und guet isch richtig schön

Mir sind hüt go geburi und wiehnachtsgschenk fürd sina go poste. Chum zglaube dass sie i zwei wuche scho jährig isch Bi de jahreskontrolle alles guet gsi...

11. Dezember 2011 um 9:41

Good mooorning
Huui gest sinder aber flissig xii aaaber zum glück muessi mir gar nid so vil merke da ich ke ahnig vo twilight ha und au bie wird ha

Jeannine hauptsach heshes gnosse im kino und action hesh jo au gha!! Aber ish guet gange so es paar std ohni celine??

Ramona nee ha nid vil geld bruucht es het eif nid ds gha wo ich ha welle ich wet so es zelt für jill so es princess lillifee oder so halt voll kitshig wosi cha dine sitze und verstecke und spile naja ez muessis glich im net bstelle we gats dir soo?? Morn hesh FA gell??

Bea joo aso das mit de wanne ish jo sho erwähnt worde und ich ha au mega vil und früeh senkwehe gha aber echti wehe gspührsh!! Ich bi di erste 3x wehe ufgstande und ha gmeint ich muess ufs wc und bi jedesmol wieder go shlofe bi so müed xi has nid gshnallet aber noher de sho und mich hesh fast nüm us de wanne brocht dahai herrlich xii

Patricia hesh aglüte oder ish wieder weg??

Hoff es gat allne guet?? Shöne suntig oi allne

12. Dezember 2011 um 14:35

Me: sött eigentlich uufrume, händ na bsuech hüt abig! Aber ich bin sooooo müed.
Min Maa isch ab em mittwuch frühe am morge bis am sunntig spat am abig in genf am schaffe, he nachher chamer mi iiliefere!

Sunntigsverchauf: ich gange us protescht nid go poste. Mir tüend d'verkäufer leid.

Pinklady: guet bisch di go zeige... Es mues dir immer wohl sii und wenns dir besser gaht wen verbi gasch isch das s'besti!

Jil: gahts scho besser?

Niggi: wie gahts dir?

Sina-mami: bald ersti geburri! Coooool! Ich erinnere mich immer ad geburt vo demjenige chind. Und den denkt, uh vor soviel jahr um die ziet isch das und das gsi... Uh und jetzt isch sie cho, uh und jetzt hani gschmöckt wie es frisch geborenes chindli schmöckt, uh und wie weich und warm sie gsi isch.... Uh uh uh

12. Dezember 2011 um 16:00

Hallo zäme

Niggi: Wie gahts der? isch besser mit de jill ihrem schlafrhytmus?

patricia: findes guet bisch gange...so chasch etz beruhigt si und weisch es isch alles guet..schone isch immer guet wenn ss bisch...

sabrina: ja ich denke ich wirde die gedanke das jahr au ha...isch doch schön

@all wie gahts oi? hender au überall so grusigs wetter?

kathie, nadja wie laufts bi ois so?

@ois ich han ja hüt fa-termin gha...mitem baby alles super uuuuuunnnd es isch definitiv en bueb juhhuuuuiiiii es päärli (aber ebe pssst dörf niemmer wüsse ussert ihr)!
min gmh isch au guet aber de mumu isch sehr weich und nöd ganz so fest wiener sett si drum ab sofort nur na 40% schaffe und maximal 6stund pro tag. das heisst für mich ich mun etz meh täg gah aber weniger stunde...naja weiss au nanig öbi sell froh si oder nöd...sind 10% weniger aber sone grossi erliechterig isches nöd...
ABER ich bin eifach happy dasses am baby guet gaht und mir es definitvs outing becho hend

12. Dezember 2011 um 17:27

Patricia
Aaa supii bish no gange ish sicher au für dich e erliechterig xii wa shaffsh du aso ii wellere branche das sunntigs verkauf gha hesh?? Ich ha das immer ghasst bi au verkäuferi xii hesh du eigentli au FB??

Sabrina uuui was macht di maa in genf?? Hends zwenig personal? Denk fest adich mit 3 kind und vergissish bratpfanne nid im bett gell

Ramona cool gratuliere!! Shribs grad adini pinnwand haha nei seich wird natürli nix verote abershö gats dir guet.. Hmm voll dumm we machshes den mit de sina? Aso wend mee gaa muesh??

Me: joo bi de jill ish sho wieder bizli besser.. Wird zwar immer sicher 9 halb 10 bisi entli pfuset und muess halt glich no ab und zue nebet si ligge aber das ish ok! Ide nacht shloft si bis ez wieder dure.. Mittagsshlof ishes högst no 1 1/2 std aber au easy.. Ha hüt über mittag no 3 kalender bi ifolor gmacht ez gats vorwärts mit de gshenkli.. Bi no nie so spoot dra xii aber es besseret am nexte weekend wird den no de christbaum ufgstellt und morn no chli zuebehör poste de migros wet ebe nid die türe glaskugle vo minere oma dra due das ish erinnerig asi

We gats eigentli im reste soo?? Lenet no alli??

Es treffe wird so wes usxeht am samstig 28 januar stattfinde.. Shick mi maa demfall weg hihi und wens für alli ok ish machi en riese topf spaghetti bolognese oder ish wer vegi?? Und salat
Gnüsset de obig gang ez go shwümme

12. Dezember 2011 um 21:15

Oi!
Du heissisch ladypink. Nid umkehrt! Sooooory!

Wüsset ihr was? Ide Schwangerschaft vo de Naya hani denkt ich heg abgschlosse mit Familieplanig. Ha ja au fast müesse, min Maa wo nüm meh. Aber jetzt hetti gern namal eis! Das plaget mi mega.

Saturn: därfi fräge wie d'konditione sind? Ischs en guete arbeitsgeber? Ha es inserat gseh und weiss nid ob es sich lohnt zum bewerbe?!

13. Dezember 2011 um 9:50

Morgee
Ramona, nomal herzlichi gratulation zum büebli outing, uii ich freu mi ja sooo fescht für dich

Sabrina, hesch d taufchleidli chönne versteigere? Wenn ned, ich hät no intressi

Niggi, ha geschter au grad 3 kalender bi ifolor bstellt meinsch bim nögschte fa termin gits für dich au scho es outing?

Nadja, staht bi eu scho en termin für taufi?

Me, bi mir gsehts so us als wirds de 29.1. Mit de taufi das wär 1 tag nach eusem treffe

Ganz es schöns tägli eu allne

13. Dezember 2011 um 11:33

Shannie: nei es isch nid weg. Welles meinsch du? Das mit de schmetterling druf?

Am 28.1 hät min maa spatdienst, denn chönti au cho

13. Dezember 2011 um 12:06

Hallo
hoi zämmä, meld mi au wieder mol .

welcome diä neuä zwei, weis leider d näme gad nüm .

@jeannine jo ich wür au as träffä cho, han zwar am obä no inventar im gschäft .

@sabrina was schaffed den din ma das er uf genf mun?

@patricia kontrolle isch niä schlächt. han au bluätigä gha isch aber nid schlimm gsi.

@nadja wiä gohts eu so? isch din fründ etz uszoggä?

@katie händer eu igläbt ider neuä wohnig? isch sie suber wordä?

@niggi bin jo gspanne wiä gross din buch isch . han di jo scho ewigs nüm gseh.

@bea,sophia, ursi, ramona, denise, fabi und rescht wiä gohts eu so?

@me ich han immer fliessig mitgläsä sowiets gangä isch. der julien isch chrank gsi vorletscht week mit 39.8 fieber trotz zäpfli am mo hani antibiothika becho, er heg en virale infekt. am sunntig han ich müssä in notfall, han mega hals, nieräschmerzä und übelkeit gha. han angina, es isch echt zum sött mich biz schono, haha. machs etz so guäts goht. etz isch der julien ider chripä, bin froh will ihm isch fäng langwilig und so hät er wenigschtens was dervo .

eu no en schönä nami, ich gang nomol go liggä

13. Dezember 2011 um 12:13

Sabrina
Nei ich mein s ganz wisse, sind aber beid mega herzig ( han eifach denkt möcht öppis in wiss). D céline passt jetzt i grössi 62 mängisch ischs züg nochli locker aber ned extrem, meinsch da passt sie drii imne monet?

Ela, super das au chunsch das tönt ja gar ned guet mitem infekt hoffe er hed sich wieder guet erholt?! Und du au

13. Dezember 2011 um 13:23

Shannie: ja denke sie passt sicher guet dri. En body drunder, chunt scho guet, weisch und wenns per post bechunsch und es isch ihre jetzt scho knapp schicks h mers eifach zrugg. Und s'geld, wenns passt, gisch mer bide niggi, so gits keis risiko. Ok?

Ela: min maa schafft bi de kapo zh! Und in genf häts irgend e sitzig ob rumänie oder russland zur eu därf und sie erwartet usschrittige

13. Dezember 2011 um 14:39

Gugus
Sorry dasi mich erscht etzt melda ha kei laptop dahei im monent und mitem iphone ischs meeega müesan zum schribe und läsa . Chamer amigs nix mergga. Aso i versuechs:

Niggi: oo das tönt komisch mit dinera chliina. Hmmm wüsst etzt ehrlichgseit au nid was macha

Jeanine: ich dun sie au aswen nechst johr taufe loh.. Bi üs isch jo das eba chli a diskusion gsi weg da religion. Aber irgendwen nechst johr

Wehe: aso bi mir hend dwehe ihgsetzt nochdem ich 3 tag liechti bluetiga ka ha und den ischmer am morga da schlimpfropf weg und ida nacht am 12 hets den agfange

Treffe: supi ischs demfall da 28 . Wer het mir etzt gseit wer das mit mir wür fahra?? Fu herbrugg nemert? Will wens schnee het hani den schiss zum so wit fahra . spaghetti isch supppi

@twillight: haha aso das isch doch würglich kei szena woma in ohnmacht keia mus

D'ayleen isch gimpft worda letsch dornstig...Meiii hets sie brüelet ganz veruggt. Und am obet het sie fieber übercho. Hanera den es zäpfli geh und den ischs wider guet worda. Gest het sie fum 22.00 bis am morga am 06.15 gschlofa .

Zu üs: hmmm ja aso er isch nid uszoga hend aber letscht wucha wider en mega stritt ka brrrr müesam . Etzt gad isch wider "guet". Mol luega we lang.

Frühere Diskussionen
31 Antworten 31
|
8. Mai 2012 um 13:47
Von: china_12182419
1 Antworten 1
|
8. Mai 2012 um 13:24
Von: an0N_1235882199z
13 Antworten 13
|