Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.25

Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.25

24. November 2011 um 12:46

E chlini SchwiizerTruppe vo Mamis&Kugelis, hend sich gfunde und sind e igschworeni Gmeinschaft!
Mir helfe üs mit Rootschläg und sind für jede doo!
Nüd isch falsch, nüd isch piinlich, mir sind offe und en bunte Huufe!

♥Neuzuegang isch immer Herzlich Willkomme, bitte mir(gorgerous) euri Date zueschicke per PN♥

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

##,............,#**#,.,#**#,
.##.... .....,,#####..........#
...##....,#.... ......#....//....#
....###*.....#...... ....((....#
......'''#................ ........#
.........''#......#........... . ..#
.............''##;........#... ..#,
. .................#........"##" ..#,
..................#........... ..... . .#,
..................#.....#..... .... .. ...#
..................#.....#..... ...... ...#,
..................#.....#... ........ ....#
.................####..#### ####..

Unseri Mamis

dualmom(Sabrina,29 Joor alt us Sulz bi Winterthur)
Kinder: mit de Amy♀,03/2005 und em Meo♂,10/2008 und ihrer Naya♀ gebore am 01. Oktober 2011 uf die 09.06 Uhr. Sie isch 49cm chli und 3590gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

gorgerous84(Niggi,27 Joor altus Langwiese ZH)
Mit de Jill Enola♀, gebore am 8. März 2010 uf die 14.13 Uhr. Sie isch 49cm chli und 3430gr schwer
Insiderli 25.04.2012♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

85ela (Manuela, 26 Joor alt us Thayngen SH)
Mit em Julien Jay♂, geboren am 09. April 2010 uf die 11.54 Uhr. Er isch 50cm chli und 3760gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

missytinkerbell(Lisa, 26 Joor alt, us Basel)
Mit ihrer Hannah♀, gebore am 14. Juli 2010 uf die 13.43 Uhr, Sie isch 48cm und 3290gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

luuumpi89(Ramona,22 Joor alt us Tann in ZH)
Mit de Sina♀, gebore am 24.12.2010
Insiderli 18.04.2012♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

sopiehnchen84(Sophia, 27 Joor alt us Thalwil ZH)
Mit ihrer Ronja♀, gebore am 7. April 2011 uf die 9.01 Uhr. Sie isch 49cm chli und 3375gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

Nerazero83/Corinne(28 Joor alt us ZH )
Mit ihrem Jaron♂, gebore am 21. April 2011 uf die 19.57 Uhr. Er isch 53cm chli und 3560gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

Zuckersuess20/Denise(us Heerbrugg SG)
Mit ihrer Aleyna♀, gebore am 28.Mai 2011 uf die 04.42 Uhr. Sie isch 51cm chli und 3570gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

Fabi1351/Fabienne(27 Joor alt us Zug)
Mit ihrem Raik♂, gebore am 20.Juni 2011 uf die 18.49 Uhr. Er isch 50cm chli und 2590gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

shannie84/Jeannine(27 Joor alt us Immensee SZ)
Mit ihrer Céline Soraya♀, gebore am 8.September 2011 uf die 1.35 Uhr. Sie isch 42cm chli und 1840gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

wuschilein/Nadja(23 Joor alt us Flums SG)
Mit ihrer Ayleen♀, gebore am 21.September 2011 uf die 10.08 Uhr. Sie isch 45cm chli und 3130gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

starlight203/Katie(20 Joor alt nöchi Züri)
Mit ihrem Noah♂, gebore am 20.Oktober 2011 uf die 04.16 Uhr. Er isch 51cm chli und 4150gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

ursina78/Ursina(33 Joor alt chunnt us em Uri)
Mit ihrer Aliana Nathalia♀, gebore am 21.November 2011 uf die 16.17 Uhr. Sie isch 49cm chli und 3090gr schwer♥♥♥

Unseri (no) Kugelene

☼spankyta91/Bea(20 Joor alt chunt us Bern)☼
ET: 21.01.2012
♀Es git es Meitli♀
★★★★★★★★★★★★★

☼cyberengel86/Martina(25 Joor alt chunt us Ossingen ZH)☼
ET: 08.04.2012
☉Es isch (no) es Ü-Ei☉
★★★★★★★★★★★★★

☼luuumpi89(Ramona,22 Joor alt us Tann in ZH)☼
ET: 18.04.2012
☉Es isch (no) es Ü-Ei☉
★★★★★★★★★★★★★

☼gorgerous84Niggi, 27 Joor alt us Langwiesen ZH)☼
ET: 24.05.2012
☉Es isch (no) es Ü-Ei☉

Fähler, ändrige oder "erwiterige" bitte mir mälde.
Wird im neue Fred den ergänzt oder verbesseret!

VIEL VERGNÜEGE

Mehr lesen

24. November 2011 um 12:49

Neue fred
ladis ich hoffe es stimmt alles....

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

24. November 2011 um 13:59

Guguus
Uiuiui religione.. Heikels thema, ich muess säge ich han au schlechti erfahrige gmacht, aber duen das ned veralgemeinere.. Mer ghört halt immer nur s schlechte, debii gits ja au bispiel wo das super klappt wie bi de denise..

Nadja, was fürne nationalität hed denn din fründ? Wegem impfe.. Also d céline hed nach de impfig meega viel gschlafe aber denn vom 2.. Bis ca. 4tag nacher isch sie meega quengelig gsi aber git au chind die reagiered gar ned druuf. Fieber und so hed sie kei gha, ich wür zur sicherheit aber zäpfli bsorge...

Ursi dis müsli isch ganz e herzigi super gmacht ich bin das gsi wo gfragt hed wegem heigah hesch demmfall doch kei vollnarkose gha? Da gseht mer was für sache so adrenalinschüb chönt bewirke weg dim maa.

Ela, ui da bisch würkli ganz nöch gsi bi mir das isch 5min weg vo da gahts eu guet?

De rescht weisi grad nüme sorry bin mal wieder biz im schuss.. Bis glii

24. November 2011 um 15:41

Niggi merci für de neui thread...krass etz sind na martina, du und ich wie hesches du so?

@ursi juhuuuiii super dassd morn heichasch Und au schön dass alles so guet lauft...

@jeannine meld mi nachher na per whatsapp, ha gad chi stress gha...

@religione Aso ich finds schön dasses bi dir guet lauft denise...Aber ich han scho gnueg erfahrige gmacht mit moslems und erlaube mir drum au e meinig zu dem thema zha. Ich gibs zue...ich bin chli rassistisch aber ich weiss au dasses usnahme git und das findi immer super aber meistens gahts halt eifach nôd guet will di wenigste moslems sich au nur es bizeli anere schwiizerfrau ahpasse chönd sie erwartet dass dfrau sich komplett ine ahpasst...aber lebed i de schwiiz. Da hani halt amigs scho chli mini müeh...
Jede het sini meinig und nadja het oisi meinig welle wüsse und drum denki isch das au okey
Ich denke befürworte chan ja das wo ihre fründ macht niemmer öb moslem oder nicht moslem...

@etz weissi gad nüm wasi na ha welle schribe...hoffe es gaht oi allne guet und ihr hends nöd zstreng.

Schöne abig...

24. November 2011 um 21:07

Mal e frag..
Vorsicht git rasch en ego post

Jede abig han ich es ziemlichs theater bis d céline schlaft.. Ich träg sie 2-3h am stuck umenand (hocke gaht ned denn brüeled sie) mini schultere duet sit wuche weh vom umenand träge. Mini grossmuetter hed hüt gmeint ich verwöhn sie z fescht ich müesi sie sicher ned solang umeträge. Aber was sölli denn mache.. Sie schreit susch nur im bettli..

Kenned ihr das oder wie mached ihr das?

24. November 2011 um 21:23

Huhuu dhannie
Dhannah wiird hüt noo ii schloof begleiidet. Sii bruucht unserii nöchii. Klaar iisch sii jetz schoo älter, aaber ween siis bruucht. Mr siind iimer wiieder draa am iihne leege uund denn goo, aber klappt nid iimer

Fiinds stiiefel siinig, schiind solang 'zquäle'... Aaber das muuss jede für siich entscheiide

24. November 2011 um 22:00

Guätä obä.
also das wäg moslem oder nid isch jedem sini eigä sach. ich find eifach es münd immer beid a der beziehig schaffä mer chan nid nur immer vorderä. ich finds nid guät wenn er dich zu was drängt. drum blieb bi dinnerä meinig. schaffsches sicher au allei.

@jeannine mir münd der julien au immerno in schlof begleite. mir sitzed au no nebed em bett bis er schloft. will sobald mir usä gönd schreit er wiä am spiess. etz wirds zwar langsam besser dank dem tipp vo der sabrina.

@ursina schön chasch scho wieder hei. gnüssed diä ziet mitänand.

@me ich han hüt ider apothek erfahre das so en käfer umä goht wo mer mega durchfall chan becho und das goht relativ lang bises besser isch. isch au asteckend. der julien hät jo sit em fr durchfall. er isst fascht nix und trinkt gad s nötigscht. ich mag au nid rächt ässä, mir isch irgendwiä au ganz komisch .
juhu hüt hämer eusi neui wöschmaschienä becho. etz hämer fascht ei wuchä keini gha isch ober müähsam mit chind. zum glück hani ä liebi nachberi .

25. November 2011 um 7:25

Hüt
gangi au zum coiffure, es git farb die gaht nid in organismus, und isch doch kei tönig. Muesch fräge! Ich ha ebe nüm gfärbt und mini haartante hät mir das empfohle! Suscht gaht farb id milch...

25. November 2011 um 8:32

Gueta morga
huch han do etzt kei wirbel wella macha wegs dem moslem zügs .
jeanine: aso er chunt fum kosovo.
moslem: aso ich mues sega i wür kein moslem maa meh neh, au wenner mer wür sega er würs so und so macha halt dases für mich stimmt, würis nümm WILL wenns druf und dra chunt, het er eifach immer recht. es isch eifach schwirig mitem und ich mach jo würglich sbesti druss. und eba so ussage we "wenn sie katholisch tauft wird chani nümma" "i wet mit minnera familie zäma wohna sust gsehni kei zuakunft zwüschet üs" isch eifach es unter druck setza. wasi muen sega er isch e lieba mensch i mag sini ganz familie (da familiezämahalt bide moslem isch jo extrem gross) es sind au alli immer recht gsi mitmer und au mit fründ (oder ex weisses immer nonid) wür alles due damits da familie und üs guet got. aber eba, isch eifach schaad, dases so ende mues weg some seich. es klappt würglich nur zwüschet moslem und nid moslem wenn dfrau halt die brüüch und traditiona akzeptiert... beispiel: wenn bsuech zuda familie chunt go zbaby aluega sött dfrau es mega schöns kleid alegga so quasi sich präsentiera ooder au wemma ghürote het sött dfrau a schöns kleid alegga eba zum sich präsentiera. den hani gseit i mächi das sicher nid, i seg jo guet agleit und i welli nid es kleid alegga (zumal ich nidamol gern kleider a ha) ja den hemmer ei diskusion ka undundund... das sind eifach soviel chlini sächeli wo den zuma grossa huufa werden und den eskalieren wemma nid macht wies halt bi ihna isch.

denise: isch den din maa au moslem? we klappt das bi eu so?

jeannine: aso d'ayleen hets scho au so weni sie is bettli legg brüellt sie. aber i han usagfunde sie isch zum teil sooo müed und gfindet da schloof nid (vorallem am obet) den schreit sie halt eifach. i has so gmacht dasi sie würglich eifach mol 5-10 minute quängela los (aso go scho immer wider go güggls und gibera da nuggi) uf zmol schloft sie den ii, chan au sie dasi sie widermol usa nimm und chli umalaufe und den halt eifach wider is bett legg und usa go. plötzlich schloft sie den. han am afang au immer gmeint i mus sie träge bisi schloft und i han gfunde es isch schlimmer gsi weni sie immer umatreit ha. probiers mol eifach is bett legga und a wili brüela loh, mini schloft meischtens noch eba 5-10 minute i

@treffa: han nix meh gläsa davo. we machemer das? doodle?

urisna: uuu hüt chasch hei supi, hoffa ier läben eu guet ii.

25. November 2011 um 8:41

Katie
aso i bin jo au no zum coiffeure woni gstillt ha . und sie hetmer gseit nid färba sondern nur töna. i han den eifach strähnli gmacht (die gön jo nid uf kopfhut) und a intensivtönig. han au überal gläsa im internet dasme besser nid färba duet. aber eba es got jo au fraue wo währeta ss dün färba und passiert au nix.

25. November 2011 um 10:09

Mini coiffeuse isch chrank, ich cha erst am 8.12 gah!!!! Debi gsehni jetzt scho us als hetti e begägnig mit de strombüchse gha!!!!

Schlafe: ich han bi de naya au wieder so gmacht wie bi de beide anderne und es klappet. Ei minute warte, zum chline gah, nach einere minute wieder use, denn zwei minute warte, zum chline gah und nach einere minute wieder use, und die phase warte wird immer verlängert.

So muen go dusche, bi vorher go walke, statt haare , denn wird backe. Confi-cake, zimtroulade, mango tiramisu, langet das für 11 erwachseni und 7 chind? Scho oder?!?

25. November 2011 um 10:21

Huhuuu girls
corinne cool klappets fang besser mit em Jaron.. meh seit jo das es ersti joor dezue da isch zum lerne schlofe.. aso bi eus isch es definitiv so xii haha

ursi hüt isch hai goo axeit voll cool mit em schöppele gohts guet? hesch si gar nie axetzt gha? grad shoppe vo afang aa geh?

ramona guet guet und selber?? joo scho und bea isch no hehe aber si schribt au nie aso bea wend das lisisch und nöd ab und zue was schribsch wirsch bem nögste fred wieder glöscht! sooorry..
jooo de buuch wachst und es herz pumpet haha merks fang scho aber easy langsam freu mi richtig vorallem wenis den so richtig mol gspühre hehe juhuu und be dir? übelkeit weg?

jeannine schloft si demfall ii ihrem eigene bett? sust nimmsch si mol zu dir und lish nebet here? ich find das buech *jedes kind kann schlafen lernen* de hammer aber det gönd meinige halt au recht usenand aber bi mir hets gholfe! leider isch es erst ab 4 mönet zum awende.. au wend ez was afosch das weiss celine den nüme wens wieder änderisch eifach halt in langsame shritt! und grad du wot allei bisch ich wür halt scho recht luege das du au mol chli zur rueh chunsch egal wets den machsch! und heey ez verwöhnsches kindli nonid..

manu gueti besserig...

katie juhuu cool freu mi für dii den chunsch du mit dinere chline herzige familie au mol no chliege zur rueh!!! schön freusch dich sicher risig wegem färbe/töne was au immer.. ich ha bi de jill mini hoore imer gfärbt also strähnli gmacht au bim stille und ez bini grad vor 3 wuche wieder xii und ich ha kei problem usserd das mir fange farb nüme so recht hebet sit de jill..

nadja es treffe stot no ide planig haha sobald ich weiss we mir im januar ferie hend wird en doodle gmacht! vo wem ez au immer weiss gar nüme haha und hoffe es chunt glich alles guet ich denke isch halt au no recht angst doo zum allei si noher gell? aso das isch di grösti angst xii wo ich gha ha wo ich han welle goo aber ebe und den no schwanger haha

sabrina wen chani cho?? hmm dönt jo mega lecker haha bini grad voll debii haha wohnsch jo nur ca 25 min vo mir weg das prinzip wo du do gschriebe hesch chunt genau vo dem buech und ich find es nützt ebe scho mega aber han gmeint das isch erst ab 4 mönet?

me: mir gohts guet.. kindfrei hüt haha jill isch bi de mum und ich set scho lang afoo schaffe aber ha so gar kei bock zerst müese do min senf dezue gehh und hüt obig gohts den is hallestadion wohooo freuuuu

schöns tägli zeme

25. November 2011 um 11:12

Hm, ich ha de tip vo de mübe becho und ha nid gwüsst das erst ab vier monät isch. Es hät ämel klappet . Ehrewort nur e halb stund? Ja denn chum mal verbi. Bi mir isch halt s'problem das wenni di beide grosse debi ha und es kei glichaltrigi chind ume hät, es mine chind langwilig isch und ich den nid zum schwätze chum!!!

25. November 2011 um 11:33

Sabrina
haha joo würi ez grad voll cho haha
es anders mol wa hesch den du für en alass das du soviel mache muesch? jo winti - sh isch jo nöd alli welt seisch mol wens dir am beste passt den frässi mol zu eui

26. November 2011 um 1:01

Niggi
Ich wird hüt frischi drissgi

26. November 2011 um 7:48

Sabrina
happy birthday

Und alles alles liebi zum geburii.. Gnüss de tag

26. November 2011 um 8:29

Sabrina
Alles Gueti zum 30igste Schöns fest und lass dich fiire

26. November 2011 um 8:46

Sabrina
happy birthday. alles guäti zum geburtstag. gnüss din tag und fiir schön.

26. November 2011 um 11:40

Happii böörsdaaii
Alles Guedii Sabriina zu dine friische 30ig

Gniiessiisch diin Daag

26. November 2011 um 11:57

Happy birthday sabrina! La di chli verwöhne hüt

26. November 2011 um 15:42

weiss jetzt scho das i en ego-pst wird mache... aber viellicht verstönd er da wenn i fertig gschriebe ha...

also, mer hend erfahre das mer mitte 2012 us de wohnig use müänd will de vermiäter s huus abbricht und äs neus baut..... toll, echt toll, jetzt müänd mer ä neui wohnig bzw. huus suäche und denn mitem raik umziehe ect. ect. voll kacke, bi sit is weiss nur am hüle gsi, will i eifach genau uf da kei bock ha.... jo... das isch äs au scho... sorry, ha nüt meh nogläsä, ha eifach grad anders im chopf... sorry mini liäbä!

26. November 2011 um 16:32

@sabrina
Gratuliere dir gaaanz herzli zum Geburtstag!

26. November 2011 um 21:35

Happy birthday
Alles alles guettiii zum geburtstag .. Hoff heschn schöne tag gha.. Wow 30 gi und scho 3 fachs mami so stelli mir da au vor

26. November 2011 um 22:05

Fabi
Das duet mer ja mega leid, das muess würkli schlimm sii so öppis z erfahre, vorallem wenn mer sich wohl fühlt im deheime. Aber lueg viellicht isch das ja DIE chance öppis no schöners z finde.. Hoffe du chasch das chli vo dere siite aluege. Wünsch eu ganz ganz viel glück ihr finded sicher öppis super schöns!

27. November 2011 um 11:07

Guete morge ihr Liebe

Wie gahts oi allne so?

Ich han leider gad nümme soviel im Chopf will sooo en Huufe gschribe worde isch...

@sabrina Heschen schöne geburi gha??

@fabi Oh mann isch voll scheisse, ich verstahn mega dass di das truurig gmacht aber versuechs positiv zgseh..E neui wohnig het au vorteil...chasch wieder mal usmischte und dich ganz neu irichte...villicht findet ihr wûki öpis wo oi sogar no besser gfallt und ich han ja au vor churzem mit de sina zügled und bin au na ss gsi..es isch machbar wenn di guet organisiersch. Hoffe es gaht dr scho wieder chli besser...

@katja Wie laufts bi oi? Voll im zügelstress??

@niggi Hoffe chasch nachi schlaf nahhole nach dere nacht isch jill müed oder merksch nüt?

@ nadja Wie gahts dir?? Dsituation na glich?

@alli andere was macheder hüt schöns? Wie gahts oi?

28. November 2011 um 9:50

Guete moorge
Fabi ojee aber we sho xeit ev findet ihr jo was viiil besseres.. Weiss zwor nid we euen stand ez xi ish aber uf de frûehlig werdet jo amix vil cooli sache frei und ev findet ihr au es hüsli

Ramona gester volls programm gha.. Mit de jill guetzlet obwohl si nur es mehl intressiert het und so hets de au usxee und den an suntigsverkauf gange.. Mini schwimu het jill gno und si het öbe 10 mol darfe karusel fahre und am obig ish no es gotti cho go fondue esse
Defür hend jill und ich letsht nacht 12 std gshlofe huere nötig gha

Ursi coollaufts so guet froid mi für oi.. Au das de papi so en riese stolz het ish doch uu shö

Soo min hushalt rüeft und ich bi no uu müed hihi
Shôs tägli ihr liebe

28. November 2011 um 12:11

danke mini liäbä, für üchi liäbä wort!
ja de schock isch eifach gross gsi im moment, will mer doch gern do wohnet! jetzt heissts eifach alli hebel in bewegig setze und äs huus finde.... ich zwor ned gad umzugs-saison, aber wer weiss, viellicht meints jo öppert guät mit eus.... wenn mer kei huus findet denn suächet mer eus ä günstigi (sowiit das im kant. zug gaht!) wohnig und wartet bis mer s bauland bechömät wo mer eigentli scho beantragt hend, aber nonig frei geh worde isch, ha jetzt gad ad gmeind en brief gschribe zum froge wiä lang das da no goht!

@niggi, haha, cha mer üchi chuchi gad vorstelle so nochem guäzlä schön das er wieder mol so lang hend chönä schlofe! (ich wot auuuuu! ) de raik isch vo sinärä chlinä verchältig gad i sin nächste schub (26 Wuche, aber de fang jo scho ab 23 a und de raik isch jetzt 24 wuche alt) ihne grutscht und wiä immer gsehnd d nächt zum us, sobald er en schub hät schloft er soooo schlächt

@katie, uii, wiä isch s züglä gange?? ahhh vor dem grauts mer scho jetzt wieder und denn no miteme baby... fanget glaub gli mal a packe und ruume, diä sache wo mer eh nümä grad bruchet, denn usä müänd mer so oder so....

@jeanine, wiä gohts mit dinärä prinzessin? sorry, ha eigentli scho lang mal welle abmache, aber do isch eifach immer was los... gell abem jan. schaffsch du wieder?

@ursina, schön häsch so schnell hei chönä und üchi prinzessin isch echt uuu hübsch! das de papi so stolz isch, isch doch schön!!! gnüss diä zit i volle züge, gsehs säber wiä schnell d zit lauft!

@ramona, wiä chli isch d sina do gsi wo ihr züglät hend? i hoffe das i bis mer züglät de raik cha am tag düre de Grosi geh... jetzt isch no chlli doof mitem stille, aber bald chönd denn anderi au füätere wenns denn brei git

sooo... i muä go ässä, gah hüt nomi go walke... chli de chopf frei becho und de rai chli a di frisch luft

30. November 2011 um 8:03

Gueta morga
soo i schaffs au widermol

@fabie: so blöd wemma eifach so us da wohnig mues . hoffa ier gfinden schnell a neui.

@niggi: hehe 12h schlof sötti au widermol ha

@katie: gell ier hend züglet? und we ischs so ida neua wohnig? etzt henner endlich rue und chön eu guet iiläbe ohni das nemert drii redet.

@ursina: henner eu au guet igläbt dahei?

@sabrina; nochträglich no alles alles gueti

@mini situation: jaa aso mier hend üs nomol chöna verträga und über alles reda. aber eba ich weiss jo nid we lang dases guet got scho chunt snöchsti problem wider.

d'ayleen het letscht SA zum ersta mol user huus gschlofa hehe sie isch zum nani gange. isch tiptop gange, het wunderbar gschlofa. (i dera zit hend eba ich und min schatz zit ka zum reda, hemmer üs en freia obet gönnt)

twilight film: het nemert d'film fu twilight gseh? oo i bin imfall total en twilight film fan . sin am SO da 4. teil go gugge. und etzt freu mi voll wenn endlich da 2. teil fum 4 chunt. isch natürlich gad im besta moment fertig gsi.

30. November 2011 um 8:05

Ach ja
und ich han vorgester sit langem widermol das monatliche geschenk übercho. isch jo total unagnehm... vieeel toller wärs ohni

30. November 2011 um 8:39

Morgee
Nadja schön henders wieder besser zäme hed d ayleen jetzt scho ihri impfig gha?

Twiglight, han keine gseh aber gahn mer jetzt glaub mal de erscht teil uf dvd go chaufe dasi chan mitrede s neue lied vom bruno mars zum kinofilm findi de hammer!

Wie gahts am rescht so? Isch ja mega ruhig gsi die letschte zwei täg da inne

Alli früsche mamis, jend ihr au so haarusfall? Ich chönt e perücke flechte mit mine usgfallne haar

30. November 2011 um 8:43

Ich ha..
.. scho denkt es lebt nimert meh do im gofem haha nur no ufem facebook

nadja schön hender oi chöne verträge aber ebe isch au e doofi situation wend nöd weisch wenn es nögsti problem chunt und es wieder vo vorne loos goht! zerrt au ade kräft findi.. drucke glich de dumme das es guet chunt! uui hesch si nöd mega vermisst? wo jill es erst mol uswärts gschlofe het bini si am morge am 10 scho wieder go hole haha und ez holi si fang am obig wieder und gnüss de frei tag

katie ojee echt du armi isch jo voll kacke hoffe bringsches weg! mega unangnehm obwohl ich jo au raucheri xi bin!
hmm.. cha den din fründ nöd imene andere zimmer schlofe das er sini rueh het? mir hend das no recht viel gmacht.. und jo am weekend luegt immer öber und de ander darf usschlofe findi no guet..

aso wegem treffe liebi girls.. mir hend bis am 16.01 ferie und noher wer mini wohnig ready für eui hehe...
wer het xeit macht en doodle?

soo set mol afoo schaffe aber ebe ihr wüsset jo ez alli ich bin müüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüüe d!!

30. November 2011 um 8:45

Haha
mis hirni isch echt dahai bliebe und nöd mit uf züri cho
twilight gar nöd min fall chani au nöd mitrede haha soorry

jeannine jo das isch normal obwohl das bi dir fangs recht spot afot aber leider chasch nix mache si wachset wieder nor

30. November 2011 um 9:25

Doodle
Ich mach eine . Hehe wenis no chan . Bruch eifach fu allne a e-mail. Chön mir per FB oder pn sende

30. November 2011 um 10:24

Jeanine
Sie het nonid chôna impfa wel sie liecht vercheltet gsi isch. Und etzt bin i vercheltet, hoffa i steck sie nid a wel etzt chömmer am 8.12, go impfa

30. November 2011 um 10:28

Super
nadja merci vielmol schick dir grad mini email per FB..
eifach kein Mittwuch driineh den bini nöd ume und ich glaubs so we vieli xeit hend isch es am ehste amene fritig möglich joo und amen sam muessi luege dasi mi maa sust us de hütte bringe ^^

30. November 2011 um 11:30

Hoooiiiet
Do goht öbiis

@niiggi, wiie goohts dr? Ha gläse verchörbletii naacht gaa?
Iich han das au iimmer ga, std wach gläge nachem piipii mache

Iisch diis regal achoo?

@ramona, uund wiie goohts diir? Diim babybuuch? Miit schaffe?

@ursiina, uund bii diir? Wiie läbt siichs as mamii? schlooft sii gued?

@hmm, weiis dr naame nümmii, wege vertraage miit em fründ. Iich hoof schuunt gued

@starlight glaub, duu biisch jez uuszooge miit em fründ ooder? Soo verrauchtii bude hanii au niid gern

@twilight, jaaaaaawohl hiiiiier
Iich ha dr erst teiil nuur briiellt eer iisch suuper uund ii luegen grad nomol iim iinet

@uuns, mr siind stark verkältet aber swiird besser. Schmeggt aalles naach puulmex bii uns

Mr hän dverhiietiig dä moonet weg glooh... Aaber mr siind nonii soo wiit... Evt. Schuunt ooder niid aber NMT iisch 23.12

30. November 2011 um 11:32
In Antwort auf missytinkerbell

Hoooiiiet
Do goht öbiis

@niiggi, wiie goohts dr? Ha gläse verchörbletii naacht gaa?
Iich han das au iimmer ga, std wach gläge nachem piipii mache

Iisch diis regal achoo?

@ramona, uund wiie goohts diir? Diim babybuuch? Miit schaffe?

@ursiina, uund bii diir? Wiie läbt siichs as mamii? schlooft sii gued?

@hmm, weiis dr naame nümmii, wege vertraage miit em fründ. Iich hoof schuunt gued

@starlight glaub, duu biisch jez uuszooge miit em fründ ooder? Soo verrauchtii bude hanii au niid gern

@twilight, jaaaaaawohl hiiiiier
Iich ha dr erst teiil nuur briiellt eer iisch suuper uund ii luegen grad nomol iim iinet

@uuns, mr siind stark verkältet aber swiird besser. Schmeggt aalles naach puulmex bii uns

Mr hän dverhiietiig dä moonet weg glooh... Aaber mr siind nonii soo wiit... Evt. Schuunt ooder niid aber NMT iisch 23.12

Wegem treffe
Iich dänk das dhannah und iich eher niid chömme. Mr hän dooch no e rächte wäg uund mii maa bruucht sauto uunder de wuuche

30. November 2011 um 11:41

Lisa
Hihi i han au alli teil meh als eimol gugget. Bevori da 4. Go luega bi hani gad alli im internet nomol gluegt und i chönts immer wider luega. Isch nu blöd das glaubs nochem 4. Teil vertig isch

30. November 2011 um 11:49

Nadja
Jooo voll, siisch meega schad
1&2 hend dr schwiizer joo erst grad überdreiiht.
Aber sviierii iisch miit abstand am beschtee biis jetz!

Heesch biiecher gläsee?

30. November 2011 um 11:52

Lisa
haha aso mir sind den nöd go ich weiss nöd was jill gha het.. oder het ev bricht no was us kei ahnig..
und welles regal? ich stoo glaubs ufem schluch haha

hmm twilight ich ha dete ide nöchi vo pisa müesse go luege wos de trüllet het well es gotti vo de jill isch au so fan

haha aso min maa putztden den am weekend defür heter mi ez voll fertig gmacht weg mim feministine club und er gründi ez au en club und so haha so en hoshi aber au mol!!

uf jedefall wohnig isch den eus hihi

30. November 2011 um 12:04

Lisa
Aso i bi jo gspannt ufda 2. Teil fum 4 . Bis etzt chani gar nid sega wella dasi am beschta find will alli eifach würgli super sind. Nee da ich überhaupt nid gern lesa dun (und das wer viel gsi zum läsa) hani gwartet und da film . Heschs du gläsa?

30. November 2011 um 14:47

schaffs au mol no diä wuche zum inäluägä! ab norn bini bis am sunntig bi mine eltere im TG, damits au chli was vom raik hend

@twilight, i han alli Büächer gege de schluss vo de ss gläsä und s letscht buäch isch na recht krass wenn gad ss bisch aber soooooooo schön! ha d film denn noch de büächer inäzoge und diä sind ja so hends mal guät anebrocht!! dörf diä sache aber nur luägä wenn min ma ned dihei isch, er findet da jo sooooo chindisch

@katie, wiä ischs z züglä mit baby gange? isch de noah en liäbä gsi?

@nadja, schön das ihr eu wieder vertreit hend, hoffe chunt alles guät bi eu!

@ursina, wiä gohts eu? hender eu scho scho biz igläbt diheime?

de räst hani vergesse

30. November 2011 um 17:26

Niggi
Wotsch ss-tee? Ha na gfunde, isch ohni himmberblätter

30. November 2011 um 19:35

Biecher twilight saga
Jaaawohl, iich haan allii verschluunge. Sviierii liiessii jetz nomool
Aach herzzeriissend de viiertii teiil

Bii nur gschoggt gsii das sii rootii auge heet und niid gälbii. Aber iisch joo logiisch

30. November 2011 um 20:54

@lisa: hehe ja die rota auge am schluss fum film sind krass . Aber das hends jo am afang .

@fabi: jaa gell i kenn au nid gad viel manne wo twilight guggen aso min schatz hets wegs mir gluegt er het müsa . I ha etzt kei verglich buech zu film aaber i meines die wo büecher gschribe het isch bim filmdreh au dabie gsi drum sins so guet.

Meensch i bin jo sowas fu vercheltet

30. November 2011 um 21:39

Taufchleider
Hey Ladys

Ich ha i mim album zwei taufchleider... De schneller isch de gschwinder beidi grössi 62/68
Und es jäggli hani au na

1. Dezember 2011 um 19:41

Ciao zemmee
@nadja, joo haas vooll vergässe gaa. Ich haan jetz sbuuech wiieder agfangee. Siisch joo total aanderst am aafang haan das gar nümmii gwüsst hehe.
Iich bii anderst gspaant wiie sii se as vamp verfiilmt heend

@ursina, uii das dönt joo riichtiig gued! Gniiess es demfall!!

@ramona, wiie heesch ees? Waas macht diini übelkeiit? Biisch no gsii go schaffe?

@niggi, ohjee goohts dr jill hüt besser? Waas het sii den? Wegem sauu mässiige fieber?

@fabi,kathi,shannie ect. Soorry daasii soo niie uf euch iihgang iich chaa mr peer iiphone zuu weniig merke

Gued naacht miitnand

1. Dezember 2011 um 19:55

Hey ihr liebe
@nadja Schön dasser oi vertreit hend...ich wünsh oi alles Gueti und dass din Schatz au chli chan uf dich igah Gahts der besser mit de Erchältig??

@sabrina Mini Muus isch scho zgross wie gahts dine drüü schätzis?

@ursi Schön lauft alles guet...

@katja Oh ja hoffe findsch na öpis zums wegbringe...Wie gfallts oi susch so? Scho guet ihglebt??

@fabi Schön gnüsseds im TG bi de Eltere...viel Glück na witerhin uf de Wohnigssuechi

@niggi Wie gahts oi? Will jill wieder chli meh schlafe...?? Hey du bisch scho gli im 5te gäll? Krass wie zit rennt...bi sit gester im 6te

@lisa Merci merci hüt isch wieder besser...aber bin na dihei blibe. Wie gahts oi? Erchältig alli usgstande??

@martina, sophia wie gahts oi?

@all Sorry Ich mun mal öpis loswerde...will niemmer ahgriffe und meines gar nöd bös. Aber ich finde es forum isch da zum sich ustusche und mit rat und tat zur siite zstah und nöd es tagebuech wo mer fast nur vo sich selber schriibt. Mich nervt das mängisch es bitz...villicht bini au di einzig aber muns eifach mal sege.

Wünsch allne en schöne Abig

1. Dezember 2011 um 20:34

Huhu
Sabrina danke wegem tee! Ich hasse tee und weni nid muess den vermidis gern

Fabi gnûssets im TG au das du chli kraft und rueh chash tanke

Lisa ich weiss nid wasi het we gats oi so??

Ramona jo voll krass nexte dunstig 5te monet ziit rennt haha bald simmer zweifach mami

Me ich weiss grad nüm wasi mache sell mit de jill voll shlimm! Am obig shloft si niemeh vor de halbe 10/10 und meistens muesh mit ihre hiliege den ide nacht shreit si und windet sich so komish als hetsi buchweh! Letsht nacht hemmer mol wieder gshlofe noch 2 nächt mit 3 std shloof über mittag wird nie länger we 2 std gshlofe aber das brucht si au und joo kei ahnig! Wens nur e phase ish ish ok aber haangst das da mitem selberishlofe irgendwen nümme klappet..

We gats im reste so? Jeannine? Corinne?? Denise??? Allne woni grad vergesse ha??
Aah jo nadja?? We laufts mit de email adis?

Ebe abem 16.01 bini wieder back vo de ferie und den gits aso mol es treffe

Shöne obig oi allne

1. Dezember 2011 um 20:44

...
@ramona, ja voll verstaand dii. Asoo iich fühl mii auu biutz aaquatsch wiil iich amee auu eher egoos giib

Iich versuuech zbessere

Jawoohl sgooht beeser messii. Mii maa faangt jeetz noo aah aaber easy! Eer muuess nuur niid meiine daaser ame sterbee iisch!!! Iich han diie gant wuuche eleii duure gsücht miit dr Hannah!!!

@niggii, jää het djiil no fiieber?

Achjee voll dä wuurm driin bii euch daas iisch vooll doof. Heet siich den deheii evt. Was gänderet? Mängiisch iischs nuur es chliises detail wiie das sii miit em papii niimm darf go zehn putze uumziieh was weiiss iich

Iich hooff srängt siich wiiedee yyh!

Frühere Diskussionen
Diskussionen dieses Nutzers
Wir machen deinen Tag bunter!
instagram