Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.23

Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.23

20. Oktober 2011 um 8:04

Juhuuu etzt hani gad denkt goni doch mol go guge was katie duet ja etzz hesch din schatz sicher scho. Bi gspannt uf din bricht

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

Mehr lesen

20. Oktober 2011 um 8:07

Juhuuu katie etz isher sicher da! Ha jedes mol wo ich wach xi bi adich denkt

Freu mi sho uf de bricht und obs etz en noah geh het oder nid

20. Oktober 2011 um 8:25

Herzlichi Gratulation zu oiem Noah

Han gad Tränli i de Auge...schön sind ihr alli wohluf! Gnüssed oii kennelernzit und erholed oi guet!

P.S: bi mir isches gad umgekehrt gsi, bis zu de 10cm horror und nachher eifacher...

Macheds guet!

Jipppppiiiieeeeeeeeeeeee

20. Oktober 2011 um 8:34

Katie
Gratuliere ganz herzlich zu euem noah!! cool isher endli daa juhuuu gnüsset oi ziit.. Chash mir den no ziit dure gee den machi no en neue fred

20. Oktober 2011 um 8:53

Herzliche glückwunsch
Wünsch euch e schöni kennelern zyt. Gniess es und alles guedi

Stolzi date het dr noah!

20. Oktober 2011 um 9:02

oh katie, wiä schön! Ha gad tränli i de auge! Gratulier dir gaaanz herzli! Tönt nochere schönä Geburt!
Wünsch eu e super kennelernzit!

@niggi, im andere Fred wo d katie gester ufgmacht hät, hät sie gschriebe das er um 4.16Uhr (hoffe ha mer jetzt diä Zahl richtig chönä bhalte... ich wo äs hirni wiä äs sieb ha!) uf d wält cho isch....
also häsch jetzt alles für de neu fred

20. Oktober 2011 um 9:19

Fabi
Cool super daaanke

Joo amina seg nüd mega stolzi date und den nid mol grisse

Haaa und den no es super datum min bro het hüt bday und mini eltere hochziitstag

20. Oktober 2011 um 9:34

Toll
Herzlichi gratulation zum noah . Gnüssens

20. Oktober 2011 um 9:35

Neu da
hallo

ich bin neui i däm forum. chum gar noni so zrächt und ha jez grd gseh das es do e schwiizergruppe git, dass freud mich mega

ich bi nämli us dr stadt basel und suech bitz lüüt zum usstusche.

bin zwar grad nid schwanger... mr wärdes den im 2012 wieder in agriff nä, aber viellicht gits jo no es plätzli für mich?

wenn ja denn gibi den gern no mehr priis vo mir

schöns däägli

20. Oktober 2011 um 9:46

Welcome
Missytinkerbell

Mir hend immer gern neui lüüt da shick mir doch no dini date per pn mach hüt grad en neue fred den chani di dezue daa under hibbleri

20. Oktober 2011 um 10:06

Gratuliere au herzlich zum jo scho grosse noah

Ich fühl mich gad i dich inne und chumme halbe tränli über

Es isch s schönschte gfühl wos git gnüssets und hej supper hesches gmacht .. Dureghalte dihai bis 8 cm offe sind gsiii .. Hoppla

Wie gohts em rescht chum im moment nur zum mitläse sorry.. Aber es isch immer weltklass waser schriebend .. I bi amel richtig abwesend und min schatz motzet amel : was tuesch scho wieder hangesch scho wieder am iphone

Jo nu das forum ninnt mir niomot

Mutschhhhh und schös tägliii

20. Oktober 2011 um 10:11

@zuckersuess, dass kenni mi maa het am afang au immer gfumde: scho wieder am iphone??

@missy, willkomme! Voll cool bi aus us dr nöchi basel! Mol öper us minere nöchi
Hesch den du scho chimd(er?) oder erst hibble?

@niggi, juhuu e neue fred

20. Oktober 2011 um 13:02

GSCHLOSSE
http://forum.gofeminin.de/forum/matern1/__f177417_matern1--star-Wir-sind-die-Schweizer-Kugeln-Mammas-star-Vol-24.html#0r

30. Oktober 2011 um 0:54

noah
Ohhh au vo mir alles alles guete zum chliine noah!! bisch jo meeega dapfer gsi!! Gnüss die ziit!!!

Hehe ajj isch jetzt mega es zügs gsi min fründ heg mer s'iphone komplet neu installiert und den isch mer alls glösche worde bis i eu jetzt wider gfunde han und iz i dere ziit isch jo wider meeega viel passiert!!

Ich han übrigens min chinderwage gfunde gfallt mer mega!!
Es isch so hell brune mit dunkel bruun

Ahh wi muen ich eigentli mini date da inere pn schike??

30. Oktober 2011 um 15:50
In Antwort auf spankyta

noah
Ohhh au vo mir alles alles guete zum chliine noah!! bisch jo meeega dapfer gsi!! Gnüss die ziit!!!

Hehe ajj isch jetzt mega es zügs gsi min fründ heg mer s'iphone komplet neu installiert und den isch mer alls glösche worde bis i eu jetzt wider gfunde han und iz i dere ziit isch jo wider meeega viel passiert!!

Ich han übrigens min chinderwage gfunde gfallt mer mega!!
Es isch so hell brune mit dunkel bruun

Ahh wi muen ich eigentli mini date da inere pn schike??

Neus forum
mir händ en neue tread, vol 24. da drin schriebed mer scho nüm. spankyta . hoffä findsch der neu tread au no. pn chasch nu vom pc us der niggi schriebä.

Frühere Diskussionen
Diskussionen dieses Nutzers
Wir machen deinen Tag bunter!
instagram