Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.23

Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.23

14. Oktober 2011 um 10:18

Hallihallo
@jeannine Danke vielmal für de Tipp! Wie gahts oi so? Hender e gueti nacht gha?

@kathie Ich kennes..ha denkt ich spinne wo de ET gsi isch und das baby immer no i mim buch Warum het denn de spital de ET korrigiert? Ich han mal ghört dass mer das nur am afang chan...nachher chöng mer das nüm gnau sege
Ja isch wichtig, dassd e wohnig hesch wo dir gfallt und du dich wohl fühlsch! Mir hend au mega glück gha und es schnäppli gfunde....mängmal bruchsch nur bitz glück und ihr sind ja flexibel wegem uszieh aso weisch ihr chöntet gad gah und müsstet ned no chünde oder en nachmieter finde dass sind doch super vorussetzige wo nöd jede het! Viel glück witerhin uf de suechi! Ja am 3.februar wird ghürate

@niggi Ja du hesch di richtig Istellig..positiv denke und etz bisch ja au scho wit oder? bald hesch di 12wuche gschafft Ja weisch mir sind ois nöd einig gsi wegem schaffe... Ich mache ja es halbs Jahr Pause und schaffe denn 20% witer. Und etz im moment schaffi 50% und ich han eig jetzt scho welle reduziere, weiss dasses blöd isch wegem muetterschaftsgeld etc aber mann ich merke eifach dassi nöd mag und jetzt na dzit mit de sina wet gnüsse! Ich will nöd jammere aber sit de ss mit de sina hani mi irgendwie niemeh chöne erhole...ich han am 24.12. gebore und bin endi jahr usem spital cho...abem januar hani stelle gsuecht, dh ei bewerbig nach de andere, vorstelligsgspröch, schnuppere etc...ich han NÜT vo mim muetterschaftsurlaub gha, denn hani am 15.3 wieder afa schaffe und sit do eifach mega blöd gschaffed! Immer jede Samstig und denn na 3 halb täg under de wuche und zwar ned halbtäg am morge...teilwis vo 11i bis 15uhr oder vo 15uhr bis 19uhr aso so dass de tag im arsch isch! und etz schaffi es halbs jahr eso und bin wieder schwanger..was mich risig freut aber ich würd eifach gern abefahre uf 20 oder 30% und etz nachli easy neh bis denn zweite da isch! Aber er verstaht das nöd und findet ich sell na durebisse...weiss etz au nöd wasi mache sell

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

Mehr lesen

14. Oktober 2011 um 13:02

Sooo i versuechs mol
ihr händ, wie jez scho oft erwähnt, wieder mega gas gä

@brei(sophia), aso bi uns hämmer au so die este zwei drei wuche mieh ga, mir hends den au nach ere wuche probiere ufgä und uf dsite do. wen si nid bereit dezue gsi isch, denn hemers halt si gloh. mir hän den mol de brei mitgä wo mr es versuechs sitte gmacht hend und dert hets en afo ässe und sit her isch den au besser gsi. si het lang au de brei usegschobe, well sie eifach nid ganz gschnallt het wies goht. das chunnt den alles mit de zyt. ich ha teils kein nerv gha, well sis üüüüberall verstreut het, im gsicht, uf de bode, id hoor eifach überall
aber sisch wirklich vo mol zu mol besser gange. ich wür halt au eifach dra bliebe
was mir hend miese feststelle... unseri brei het si nid so toll gfunde wie die vo de hipp... weg dem hämmer den uf gläsli umgstellt. aber das isch jedem sis =)

@niggi, juhuuu so cool! freud mi das alles gued isch bi dim käferli. die zyt bis zum negste terin bechunnsch bestimmt gued ume
aaaah schöööön

@ehering, also unseri sind vom rhomberg, mir hend si eig. as fründschaftsring usgsuecht ( bitz höheri beträg ) aber da mir uns kurz druff abe entschlosse hend no vor de geburt zhüürote hemmer si as ehering gno ( au vo de spalte ehering aber eifach niedrigsniveau )
viellicht e option? er het wirkli schöni sache
und bezahlbars

@ramona, ohe hendr lämpe gha? ich cha den au nie schlofe und ich wet au nid is bett bevors nid gschlichtet isch

@sophia, hoff dini händ chömme wieder zrugg.

@shannie, ich hoff doch das die krämpfli gli dure sind. isch scho unschön das gel? hesch mol sflatulex usprobiert? bi minere hets ame gholfe, no besser si dSAB tropfe vom D gsi

@kathie, schiebsch no e ruhigi kugle? i hoff bim fründ dehei isch besser, aso das sich die adnere glegt hend?
und was macht dwohnig? noah gfallt mr au

@ursina, wie isch das gange? du hesch notfall miese Operiert werde? sorry dasi bitz kariert frog, aber ich stieg nonid ganz
wünsch dr ufallfäll geudi besserig und das dini schmerze am hinterteil gli gschicht sind

oooh schön mit de nuschelis, ich ha au 4 stk becho und ha mi mega gfreud, die hani immer gwäsche das mr die chönne mitnä *lach*
und es gueds gwichts hets bebe und schön das em gued gued

@surfbretter, aso ich muess sage isch cha si au bequem gfunde, sie hend sooo schön min dammschnitt polsteret und ich ha mi so sicher gfühlt mit dene dinger

@me, nix neus bi mir

14. Oktober 2011 um 16:18

Wenn die ärzt doch nur de eifacher wäg chönne go: do schmerzmittel adieu krass!
Zum glück hesch druff bestande das sis ufmache.

Ohjee duet mr leid das psychisch zemmeklappt bisch hoff das alles wieder glii is glichgwicht chunnsch toitoitoi

14. Oktober 2011 um 21:30

Amina
Flatulex? Hani no nie ghört, was isch das?

Manuela, han jetzt de mam schoppe kauft gseht no luschtig us mal öppis anders hoffentlich nützts au, danke nomal corinne für de tipp!

Im moment dreii echt fascht dure, sie wott eifach nüme pfuse nachem schoppe, denn trägi sie umenand und mach alles mögliche aber nüt nützt. Schlussentlich gibi nomal chli de schoppe (nach dem i ca. 1,5h de dokter gmacht han) denn klappts mängisch dass sie müeder wird, aber denn flügt sie mer voll usem rythmus und chund nschere stund wieder, chume zu gaaar nüt meh, kennt das öpper, hender en tipp? suscht isch bis jetzt immer so guet gange

15. Oktober 2011 um 7:32

Guede moorge
@shannie, sflatulex lost dgase im buuch zämme gheie. Sisch mega gued, i has selber scho usprobiert, buuchweh und en blähte buuch ga... Das gno und nach ca 10-15 min afo entblähe sooorry
Me bechunnts au ohni rezept

Aso i kenns, sowie daag und nacht. Mini isch zbsp. Am 22uhr cho, gstillt den wach gsi bis am 0uhr und den am 1/2 wieder cho
Das het si bis zum 5./6. Monet gmacht
Duure daag ischs okey gsi well si jo iwenn meh und länger wach si aber znacht

Ha dr leider kein tipp sorry

15. Oktober 2011 um 7:47

Guete morge
@ursi Ich wünsch dir witerhin gueti Besserig und hoffe di unruhige Nächt verschwindet au na...jöö Babyparty so cool Isch din maa wieder da?

@amina Wie gahts dir? Lauft Zit chli besser

@jeannine Ich han sflatulex selber nie brucht aber nur guets ghört vo dene woa bi ihrne banys brucht hend...Hmm schwirig, het sie buchweh nachem schoppe? Het sie en Wachsttumsschub und meh Hunger? Das isch sochli das wo mir in Sinn chunt....
Wie isch hüt nacht gsi?

@sophia Wie laufts bi dir? Isch wieder besser mitem trinke?

@all andere Wie gaht's oi?

@fabi Scho lang nüm ghört...wie gahts oi?

@me Ich stahn etz mal langsam uf und hoffe ich blib hüt vo de Übelkeit verschont ich han nämlich hüt en termin ime brutmode-gschäft zum hochzitskleider probiere

15. Oktober 2011 um 7:49
In Antwort auf luuumpi89

Guete morge
@ursi Ich wünsch dir witerhin gueti Besserig und hoffe di unruhige Nächt verschwindet au na...jöö Babyparty so cool Isch din maa wieder da?

@amina Wie gahts dir? Lauft Zit chli besser

@jeannine Ich han sflatulex selber nie brucht aber nur guets ghört vo dene woa bi ihrne banys brucht hend...Hmm schwirig, het sie buchweh nachem schoppe? Het sie en Wachsttumsschub und meh Hunger? Das isch sochli das wo mir in Sinn chunt....
Wie isch hüt nacht gsi?

@sophia Wie laufts bi dir? Isch wieder besser mitem trinke?

@all andere Wie gaht's oi?

@fabi Scho lang nüm ghört...wie gahts oi?

@me Ich stahn etz mal langsam uf und hoffe ich blib hüt vo de Übelkeit verschont ich han nämlich hüt en termin ime brutmode-gschäft zum hochzitskleider probiere

Sletschte smiley...
Das statt das

15. Oktober 2011 um 7:55

Guets mörgeli
Jeannine uui und wend mengi eifach biz erhöchsh? Ich ha jill dazmol eifach gstillt wensi grad lust gha het aso nid soo all 4 std sondern mol soall 2 std gib ihre doch eifach hauptsach es gat dir nid adie nervlich substanz well das brucht me sust sho gnueg

Amina we gats dir??

Ursi uuui jo die ärzt hauptsach si chönd eim mit medis vollstopfe aber hoff es gat dir wieder biz besser?

Ramona uuui cool gash gos kleid ussueche? Hürotish in wiis?? Hoffe es gat dir guet weg de

Ich bi gest ufem sofa ii pfuset am halbi 9 und etz hani fast 12 std pennt haha voll dure am 5 am morge mol wach xi wells mir aber sust hets guet da! etz gangi id stadt go neui büecher bstelle juhuuu

Gnüsset es weekend

15. Oktober 2011 um 11:43

Hallooo
Soo we goz eu so??

Katie bisch scho unterwegs zum entbinde?

Jeanine; jaaa das chuntmer irgeneswie bekannt vor chasch nix macha ussert warta bisi vor müedigkeit ischloft. I tipp etzt mol druf dasi buchweh het (macht mini au so und das jeeeede obet, sie wet und wet nid schlofa) mir machens so: ufa buuch lega zb übers stillchüsi dasi so drüber huuret, mitm buuch uf din unterarm legga, buuchmassage, fiebermessa dasi cha stuela, bade, fencheltee. Viel me chasch leider nid macha . I weiss isch u müesam und i verzwiefla amigs au fasch

Me: jaa mini milch isch so guet we weg, has ufgeh mitm stilla wel sie nuno gschreit het ar bruscht oder sie ischmer immer verschlofa. Etzt hani umgstellt uf shoppa. .

15. Oktober 2011 um 11:47

Guete mittag)
@Starlight203(wie heissisch den du richtig))
jo leider bi i au sit am 7monet am erbreche... jo segs nid hehe no 3 monet den ischs den hoffentli au dure vorallem zschlimme isch i chans so nid kontrolliere... frage mich nur vo wo ech den die Kilos chöme, wen ich jo eh alls use la^^ wie ischs den bi dir so gsi? I welem monet bisch du jetzt?

@ sophi, jo das isch immer so es zügs mit dem brei.... aber versuechs doch mal das ihre nid gad milch gisch... Dene si weis nemli scho das si de nacheme zitli das bechunt wo si will! aber isch würk blöd! Und me isch so usgliferet gell...

@me, hmm han im moment chli sorge..;-( mach mer sorge da der chliine nid so guet gaht..;-( irgendswie gspürr ich si sit 2 teg nüm so viel... Und min buch isch so viiel chliiner worde... (han vorher verhältnigsmessig en riiiiise buch gha) han zwar am mo FA aber han mega es komischs gfüehl...;-( het das evt. Vo eu au scho eber erlebt?! Das der buch plötzli nüm gwachse isch oder sogar chli chliner?? Hmm vilich bildi mir das au nur i...
Hehe und den han ich no en anderi frag wo hend er eui wäge und so kauft??! Wil muen sege mir ischs wichtig en sehr guete wage aber da die jo schnell mol über 1000.- sind und mis budget nid gad soo gross isch, mis portmonai schnell mal leert... Weis evt öper wos günstigi aber priswertigi wäge het?
@ all anderne es schöns wuuuuuchenend

15. Oktober 2011 um 12:11

Juhuuu no 5daag aber spielt kei rolle i erwart jo de drache

@ramona, ooooh sooo toll! I denk das gar kei zyt hesch zum merke das dr schlecht isch wenn wird ghürote?
I bereus mega dasi es umstandskleid ga ha, het jo au bi gr.38chönne luege

@niggi, ui das nenni dure gschloofe mini terrornudle het au 13!stund gschloofe bi verschrogge wos hell gsi isch duss und vo luuter freud hätti fast de morgegaggo vergesse

Was gosch für biecher poste?

@spartyka oder sooo *schämm* soooorry, hm aso min isch i de 32ssw bitz igange aber drei wuche druff ischer nomol explodiert si isch au mega ruehig gsi i dere zyt. Aber i h muess zuege, ich ha nie e schlechts gfühl ga. Heschs bebe schomol versuecht zfoppe, ufzwegge?
Sust wenn kei ruehigi min. Meh hesch gang is KH!

@ursina, joo das gsehni wie du, was bringts daage chemie fresse und den muess es doch use?

@kiwa, mir hend en usem nuggihuus(babywalz) er isch uns zahlt worde vo sinere verstorbene grossmuetter( das het si is testamend gno ) er het au guedi 1300.- kostet er isch super, aber es monster toytonia...

@me, in 5daag sotti ebe de drache becho... I fühl mi nümm mensig... Zwar ischs mr meha nid wohl, e lebändige mage, dumme grind
Au bitz e heisse grind... I bi vorem bade go mumu taste de isch hoch grutscht aber gället, dass cha alles si.... Aber wie gseit i denk nid das es klappt

15. Oktober 2011 um 12:33

ha mi eigentli scho schneller wieder wellä mälde, aber i bi immer so k.o zum was längers z schriibe und dezuä hi chunt no das ihr da sooo viel schriibät... chume gar ned noh....

@niggi, schön das bim us älles guät gsi isch und dis chline buchzwärgli häsch dörfe xeh!

@katie, no am chuggle?

@ursina, gohts dir wieder besser noch de op und de panikattake?

@ramona, mer hend eusi ehering au bim rohmberg gholt... hend zwor mega billigi gnoh, aber eus isch da ned ganz soo wichtig gsi, will min ma ufem bau eh kein ring a hät.... jo und minä isch biz türer gsi als sinä, aber i ha au e gravur na dinä, er hät eifach eine fürs hochzit und bsunderi aläss wellä
viel glück bim kleid usläsä!

@chinderwage, mer hend euse übers internet über DE bstellt ka... isch zwor e marke wos do i de schwiiz nöd würkli git, aber er isch und für 400.- würkli günstig gsi!

@jeannine, hoffe dinärä Prinzessin gohts wieder besser? ha am raik au s flatulex geh ka wenn er blähige ka hät. hät guät gwirkt! das mitem z nacht schlofe kenni au.... goht im moment bi eus gaaar ned guät

@me, muäs mi mal uschotzä.... sit bald 3 wuche isch mer jedi nacht nochem stille sooo schlächt und cha drum amel fast nümä ischlofe... sit 3 täg chömt au no so mensartigi chrämpf dezuä und äs isch nöd lustig... diä doof mens söll mol endli cho und nöd nur schmerze mache immer zudem chunt no das min ma sitenere wuche am chränkle isch und so schnarchlet das i regelmässig ufs sofa gah go schlofe, das i überhaupt cha schlofe.... tja und zuä dem hi fangt de raik au grad no mit sim schub a und wot z nacht am liäbstä a minärä brust schlofe und dauergstillt werde...
also alles i allem chum i im moment zu würkli wenig schlof am stuck und bi drum wohl au dauergnervt wenn anderi ussert min ma und de raik was vo mir wend.... i weiss isch nur ä phase, aber i will mol chöne wieder richtig schlofe...
sooo.. gnuäg gjammeret, hät jetzt eifach mal müäsä use, bi froh wenn mini eltere zu eus id feriä chömät di nächste 2 wuche, de cha i de raik mol für paar stunde "abgeh" und eifach nur schlofe.....

15. Oktober 2011 um 13:23

Ursina
Jo weiss das es magedarm cha si... I hoffs nid. Er het sich jez wieder beruhigt nachem bade i hass das. Nene dr storch isch noni zbs glande

15. Oktober 2011 um 19:32

yeahh mini chliin het sich wider gmäldet isch wahrschiendli eifach umgwahnet, wil si schust der weltmeister im boxe isch aber min sehr erliechteret... iz hani am mo FA denn gits sicher denn au noigkeite..! Es isch eifach so wahnsinnig komisch gsi mal en tag ohni schmerze, ned schlecht und keis zie im buch hehe mi fründ het nur gmeint" jaja die Ruhe vor dem Sturm" hehe hoffentli no ned grad

@starlight203( name)??
hehe nei mit akupunktur hani no ned versuecht... Han der arzt aber mal nach dem ahgsproche, aber jo er isch glaub ned so für das... Er het nur gmeint jo da muesmer halt derdur... Und je schlechter es mir gaht, desto besser am chline... hehe yeaah
Ohh wie lang bisch den scho über de termin? Und was isch den en angel sounds

@kalinka2011(weis au ned der richtig name)
Jo chli foppe, het si glaubs ned so gern es dreit mer halt den zum teil gad der mage

Aber ebe si het sich vo selber wider gmeldet..! Und min buch de spielt sowiso chli vetruckt... Mal riiiisig mal eher chliin hmmm... Bin jo gspannt was das git aber chans chum me erwarte...!

@kiwa: jo da mit em ricardo isch en super idee! Die hend zum teil würkli sehr gueti sache!! Ich glaub i mues eifacht emal chli ga umeluege!! Aber glaubs da lohnt sichs ebe scho weme chli was dri steckt!! Und da ich am jan. Termin han bruch ich au en super druper wetterfeste wage hehe

@fabi hoffe du chasch glii wider chli besser schlofe!! Und din ma ish glii wider "schnarchel frei" gueti besserig

15. Oktober 2011 um 20:23

@fabi, issisch den gnueg? Du stillsch odsr? Nimmsch vitamine, elevoit hani au i de stillzyt gno hoff das bi dir dmens gli chunnt odsr doch es untermieterli?

@spankyta, i heiss amina duu?
Juhuui gued das sichs gmeldet het. Joo i ha si au nid viel gfoppt aber mengisch bitz gstumpft, vorallem wenn si dfiess so gruussig unter driebli druggt/quetscht het. Was ich dert schiss ga han dasere was brich

@me, aso sgoht mr wieder gued sowit. Fühl mi nur bitz grippelig. Aso als obi chrank wird aber ha kei symptom zur grippe. Schwer zerkläre
I bi froh wenn dure isch! Morn het mi herr geburi, simmer bi de schwiegis wür lieber im bett bliebe

Sooo jez luegi supertalent und wünsch euch e schöne oobe

15. Oktober 2011 um 22:12

...
@amina ou ja das hetsi au scho da.. soo fest das ich bi beidne rippli unde nache zwoi blaui ... han gha)
Ou man das hanich jetzt voll vergesse...eh den gits den morn chli en tvday...

Hehe mir isch jetzt gad ufgfalle..boaah han ich i mine texte viel smyle

Alne ganz en schöne abig!! Und hoffentli en "erholsami" nacht

16. Oktober 2011 um 6:53

Guete morge
Wow ihr sind denn flissig gsi...mal luege wasi na zämme bringe

@spankyta Hallo Bisch du neuer i de gruppe oder hani öpis nöd mitgschnitte? Find obe im hauptthread dini date nöd. I wellere wuche bisch du? Isches s'erste chind?

@ursi Schön gahts der besser...ich find die chäppli wo du lismisch mega schnusig aber oise chaste platzt vor winterchappene und sina hassts wie dpest und risst sichs gad vom chopf Drum mueni settig ha wo une zue sind...susch hetti scho intresse gha...Cool chunt din maa wieder

@amina Wow denn hesch ja scho gli gwüssheit Gahts dir chli besser? Viel spass bim geburifiire

@kathie Wie gahts dir? Schöne Jahrestag gha?

@niggi Hesch dini büecher? Alles guet?

@fabi Han der ja scho im fb gschribe Hoffe gaht dir gli besser...

@jeannine Jööö die föteli uf fb sind uhh süess vo dinere chline bohne

@nadja das foti vo oi au

@all Hoffe es gaht oi guet!

@me Han gester mis bruutchleid kauft

Ich wünsche allne en schöne sunntig! Mir münd uf grosi-bsuech, mag irgendwie gar nöd!

16. Oktober 2011 um 8:24

Guete morge
Ui ui flissig flissig.. Ich lueg sovil xeh das immer wieder 1 neue bitrag het und buum sinds den wieder en hufe bisi antworte! Molluege was mis hirni uf teihe bringt

Amina uuui hoff ish besser und du chash en shöne geburi mit dim maa fire.. Mir lönd gratuliere und jagg di nid zfest ume gell

Fabi ui ui jo das kennt glaubs jedes mami und wend mol chash pfuse und den de maa shnarchlet chenshem graddegrind umtrülle well den wieder nid pfuse chash!! Aaaa ich hasoo shiss bim zweitedas nomol durezmache da jill jo en riese shlechte shlöfer xi ish
Ich wür sust au mol en test mache wens dir immer ish! Ich ha da ebe au nur ide nacht am meiste gha! Min maahet wicks iigribe den hets mi grad mol keehrt woner letsht nacht is bett cho ish und den hani de rauch gshmöckt

Jeannine fotis vo de celine sind jo soo herzig hoff esgat dir guet? Und ich ha so lust uf raclette sit du das letsht mol uffb postet hesh

Ramona uuui cool mitem kleid so voll in wiis oder wa? ganz cool.. Undvil spass bim grosi hüt..

Bea mitem zwergli ish jo wiedr guet und mir sind im dütshe xi wegemkiwagen im babyland! Euse het glaubs 1200.- kostet aber hend ademtagno 20% gha und mwst retour becho und somit heter glaubs so umdi 1000.- kost aber ich ha en 3 rädrige welle und mit luftpneu hend en montain buggy würen nüm herge

Sabrina we gats oi? Dinere brust? Wieder besser?

Ursi din maa wieder da? Gats dir biz besser??

Em reste??

Soo ich gang etz den go shwüme und den muessi mi mol no dur die 5 säck kinderkleider wüehle woni gest vo de mumbecho ha! Sind zwar jungs kleider vo 56-98 aber wens enbueb git chanis shö bruche muesses etz eifach no soo lang hüete hihi
Aaa und joo büecher hani bstellt am zistig chömets juhuu

Shös weekend

16. Oktober 2011 um 9:52

Corinne
Cool gnüsset de tag no mitem papi! Ich shieb wegem papi grad e kriese! Noher mee dezue
Ha e neui autorin gfunde erica spindler bi etz am 5te buech vo ihre und ha gest nomol 6 bstellt hehe

Katie di hani vollvergesse.. Chuglish no?? Hends nid mol xeit es wird iigleitet??

Me: etz hani mi anderst ufgregt! Suntig morge ish immer min usshlofmorge und wer ish wieder ufgstande?? ICH!!!!! well de ander wieder es gfühl gha het er muess erst am 1 is bett cho und den ish meh am halb 8 no müed xii!! Es regt mi soo uf!
Gester bini am morge mitem kolleg id stadt vo 8.45 - 11.15 weg xi hai go koche beidi mittagsshlof gmacht (jill und ich) den am 3 zur mum bis ca halb 6 den hai go koche jill heter badet und is bett da! Het de ganz tag für sich gha! Jo und hüt morge isher nid fähig dasi mol so 1-2 std fûr mi ha guet gang etz den go shwümme aber glich ish au siji tochter und nur weller biz verkeltet ish???
Hüt mittag gangi au weg er het sich chöne erhole uf ego mich frogt jo nimert bi shliessli au krank xi! Aber ich bi mamaden ish das jo wurst!!!
Den weti ad olma er hasst so züg easy akzeptiert gange mit kollege am sam und er so ish jo wohl klar das jill mitnimmsh! Booaaa ich ha sowas vo kai bock me!! Da chani echt alleierziehend si sovil we er macht... Zum echt!! Er ish shliessli au papi und er macht eifach nix! Nid mol en teller vom tish id kuchi abrume! Er hetsho kriese gshobe weller de jill muess zmittag gee debi mueners no wärme..
Eui mannehend wenigstens freud ade kind oder??
Zzz und sex weter den au nur chaner sich da bös abshminke!!

Sry fürs us aber ich bi grad anderst glade huere pasha heti da gwüsst heten nie ghürote!!!!!!
So gang etz go frust shwûmme

16. Oktober 2011 um 11:24

@corinne Hey gnüssed de letschti ferietag no Und nei dsina schlaft immer bis am 8ti, defür chunt sie aber 1-2mal pro nacht und het hunger...sie brucht sehr viel schlaf ide nacht. Pfused vom 7ni bis 8ti und gester simmer weg gsi und drum isch sie erst am 9ni, halbi 10ni is bett und het bis am 9.30 pfused hüt morge. Mir wers aber lieber ich müsst frühner ufstah defür würd sie dureschlafe... Wenn gaht er denn is bett??

@niggi Oh mann das würd mi ja huere hässig mache. Heschems gseit??? Was seit er dezue? Das chaner nöd bringe, au es mami brucht mal chli zit für sich und er het sini zit für sich ja gnueg Ich hoffe ihr chönds kläre und er het verständnis für dich!!

@me Ja voll in wiis mit schleier etc...Isch es normals chleid, keis umstands. Im januar gahni verbi und denn wirds ahpasst Hine wird de rissverschluss usegno und e schnürig drigmacht. Has vo zauberbraut ide stadt zh

16. Oktober 2011 um 11:49

Corinne
Ich ha etz ke reihefolg beachtet und bis etz hani no nix gmerkt! Hesh sho mol karen rose glese? Absolute favorit vo mir ish biz besser we erica spindler! Und wen dir so sache gfallet ich ha tonnewis tipps

Ramina haha weish wevil mol hani das thema sho agshnitte sit jill uf de welt ish und er raffts nid!! Er wirds nie raffe!!!

16. Oktober 2011 um 12:17

Haha xDDDD
Das machet ier hiä nit im ärnscht... super funny

16. Oktober 2011 um 13:22

Hallo mitänand
hans nu gschnell überflogä, isch wieder mega viel gschriebä wordä .

@jeannine wiä gohts mit em mam shoppä?

@ramona isch sicher es schös kleid.

@niggi das tönt jo gar nid guät. bin hüt au am 8ti ufgstandä. han wösch afo machä, z morgä denn isch der herr mol ufgstandä und denn no chuchi und so gmacht, er isch vorem tv gsi f1 gluägt und wenn der chli mol was hät wellä sich biz mitem beschäftigt..... hät s schwümmä biz gnützt? gohsch au ad herbstmesse sh?

@sophia wiä gohts dir?

@ursi wiä häsches?

@kiwa mir händ en teutonia mistral s. bin voll zfriedä. den hämer no en buggy vo peg perego, isch hald chli zum zämmä leggä aber süsch bini nid so begeisteräd. chasch nid mit einerä hand länkä, bringsch nid würkli was unä innä .

16. Oktober 2011 um 14:29

Corinne
Jooo uubedingt! Karen rose ish thriller mit liebesgshicht! Det aber ide reihefolg lese! Find das nocool wensso mitere reihefolg ish
Cody mcfadyen absolut au top aber nix für shwachi nerve

Manu joo esshwüme het sho was brocht und jeps gange jedes jaar mit de beste kollegin go raclette esse hmm freu mi sho! Etz gangi biz an engiweiher ufe

16. Oktober 2011 um 15:19

@corinne Ja ich gnüsses mega! 8ti findi optimal...ja verstahn di guet. Chöntsch nöd mit dim ma abmache dass er am sa oder so morge luegt und du denn chasch usschlafe und am andere tag umgekehrt?! Mir macheds amigs a de wucheänd so dass de luki i de nacht luegt dass ich mal chan dureschlafe und defür stahn ich i denn am 8ti uf und er chan usschlafe

@niggi Mann verstahn di guet das müssti gar nöd ha. Han der na uf whatsup gschribe, nöd dassi de ganz thread vollschribe

@manuela Merci. Wie gahts oi?

@kathie bisch im kh?

16. Oktober 2011 um 17:51

Huhu...
hend ihr wieder viel gschriebe

ha jetzt gad min ma id chuchi gstellt zum was choche ...
ligge hüt mitem raik nur chli im bett ume... fast dauerstille , chli spile und min ma isch mit ihm hüt use und i ha gschlofe....
werde morn mol en täscht mache... aber fühl mi so komisch und gar ned ss....

@ursina, schön das dir wieder besser goht! jetzt stoht denn s zügle ufem terminplan oder

@niggi, mir isch ebe bim raik nur immer am morge schlächt gsi und denn de tag über ganz extrem... am obig und z nacht niä..... hmm gaaanz komisch aber jedi ss isch jo anderscht... wobi i echt ned denk das i ss bi...
so wiä dir gohts mir au viel mit mim ma... denk mengisch echt das i praktisch au älleierziehend bi... er chunt hei und brucht sini freiziit....öhm, aber das i mol 1 stund für mi ällei ohni de raik ha goht nur mit mega umemotz vo ihm... heg jo de ganz tag freiziit.... haha....

@katie, na da? oder im kh?

@kalinka, ja i stille no voll... nimme jede tag s elevit und na extra ise will i vegi bi und da oft äs manko cha si... und ässe duä i gnuäg hmm... mol luägä was de täscht morn seit...
hoffe goht dir wieder besser

@ramona, wirsch sicher mega schön usgseh als bruut! freu mi jetzt scho uf äs foti

@corinne, gohts am jaron sim "zahne" wieder besser? gseht mer d zähnli dür s zahfleisch düre oder sinds scho chli dusse? bim raik gseht mer di obere schufle dür s zahfleisch und me merkts au wenn mer mitem finger drüber fahrt.... aber unde gseh i nix, isch eifach immer chli agschwulle...

sooo... min ma hät jetzt fertig kochät... bi gspannt was git... schmökt uf all fäll sehr intressant tschüssi

16. Oktober 2011 um 19:55

Hallo
melde mi bald mal wieder,gniesse grad biz selteni gmeinsami ziit mit mim maa!hoffe mir sei verziehen
hebets guet!

16. Oktober 2011 um 20:18

Ramona
Joo merci ha dir jo gantwortet hihi

Ursi ich hanen jo vor wahl gstellt wener sich nid änderet bini weg endi jaar super und e wuche later positiv testet cha jo etz shlecht gaa!!
Und weri ez nud shwanger weri echt gange kackt mi aa so! Naja etz mol luege cha immer no gaa wens zweit da ish! Drum fehlt au ev es juhuu gfühl! Weiss au nid ish halt sho e krasse shritt zum gaa!! Und ich shaffe no bi ihm ide firma aso voll kai selbstständigkeit!!

Fabi echt? Ui die wort kenni sooo guet mir hend jo de ganz tag ziit und so aber mol es paar std ohni kind ish au shö! Drum gangi halt amel in usgang go min usglich hole obwohli erst wieder ide 12 sswdarf aber ha sho abgmacht juhuu am 5.11 gats next mol wieder gos fudi shwinge aber redt mit ihm je älterde raik umso shlimmer wirds aso muess nid aber cha!

Katie jooo die leitet sho ii seish weg dinere rippe und mach pda wens iileitet shmerze seget dopplet so heftig und das mitem bday vo dim shwiva verstoni sehr guet gat jo gar nid

Soo ich gang is bett mir ish wieder mol so was vo halleluja

17. Oktober 2011 um 8:34

Nur ganz churz en ego post....
... ha eigentli no abgmacht zum go walke gah...

Test isch hüt morge neg. gsi... uf di eint site bini froh, will wenns pos. gsi wär, wär de Raik schono recht chli und unselbständig..... uf di ander site ha i doch tränli i de Auge ka...
Naja...ihr kennet das jo vermuätli wiä mer sich fühlt... me isch truurig aber doch irgendwiä nöd...

Also i gah jetzt mol go de Raik parat mache und go warte ob sich mini Walking-partnerin no mäldet ob mer jetzt gönd oder nöd...

17. Oktober 2011 um 9:45

Morge mitenand
Mann mann mann hend ihr wieder viel gschriebe..

Niggi, Oje das tönt ja würkli nachere Kriese bi eu.. verstah di guet aber due di nöd z fescht drii steigere und sägems eifach immer wieder was di alles stört.. ich han mich au nur no ab mim Ex-Fründ ufgregt gha übernes Jahr lang oder no meh.. naja und jetzt vermiss en immerno ab und zue (mer sind 5 jahr zäme gsi).. Hofe s leid sich glii wieder bizli :-*

Katie, hei du armi.. hoffe s gaht gli los aber hey versuechs locker z näh.. nacher würsch der wünsche hättsch mal chli rueh.. aber ich weiss die Wort hilfeder jetzt grad warschinlich nöd viel.. dänke fescht a dich.. wird sicher glii los gah!

Corinne und Manu, ja han de MAM schoppe usprobiert.. duenkt mi e gueti sach (schlaus system ).. obs öppis bringt weisi ned so recht will d chrämpfli scho vorher chli ufghört hend.. sie drückt zwar immer no ab und zue wie verruckt aber sie brüeled nüme wäred dem..

Fabi, jöö.. au bi dir wirds sicher bald iischlah.. de Monet jetzt mal abhagge und wiiter probiere.. und chli d vorteil gseh dases jetzt halt nonig grad iigschlage hed

Sabrina und Ursina wie laufts bi eu? (Ursina, hoffe du hesch di chli erholt vo de OP und s Füdli duet nüme so weh)

Amina und Ramona weiss jetzt grad nüme waser gschriebe hend sorrryy, hoffe s gaht eu guet!

So ich han d Handwerker im Huus.. muess mal go luege was die triibed..

Ganz es schöns Tägli

17. Oktober 2011 um 10:16

Guede moorge
Wieder riiuese texte

@fabii, i verstand di vooooll und ganz. Bi mir das selbe. wies shannie scho gseit het, mr mien de vorteil drin gseh

@niggi, ahjee dmänner si e teil doch all glich. Min macht au nix me sit i dehei bi nid mol si samschtigsämtli packter

@me, bi mir klopft a tür mit em monatliche gschänk bi aber nid truurig, neue zyklus neus glück. Vermuetet hanis jo. Was mr jez klar isch- i ha verschissnigs(soooorry!) pms

So i hau mi ufs sofa i bi kaputt und mini chlii pfuust au nomol grad

17. Oktober 2011 um 12:19

danke für euri liäbä wort! bi au gar nümä truurig, isch nur im erste moment gsi.. nochher hani mitem raik kuschlet und alles isch wieder ha jo scho so es süässäs baby wo i cha gnüssä

@kalinka, ja de chömer eus ja d hand geh, hoffentli staht bi dir im nächste zyklus de storch vor de tür!
i ha ja na kei zyklus... aber hibbelig isch mer trotzdem i-wiä

@jeannine, gahts jetzt wieder mitem stillä?

@katie, drucke d düüme das din prinz sich nah ohni ileite uf dä wäg macht... aber i würd au (wenn muäsch ileite) luägä das ned gad uf em schwiegervater sin geburi chunt....

@niggi, ja also so schlimm find is nonig, bi eh nid so viel weg gsi ect. aber mol eifach e stund äs buäch läsä oder so ohni de chli bruuchi scho...
aber i cha di voll und ganz verstoh das d nase gstriche voll häsch! hoffe er schnallts na bevor du e entscheidig triffsch!

17. Oktober 2011 um 16:44

@niggi Gahsch oft in usgang? ich han voll kei bock druf frühner scho aber siti mit de sina schwanger bin irgendwie nüme..hmm mer chönt meine ich seg scho huere alt.gaht das nur mir eso?

@fabi Hey finds guet dassd sone positivi istellig hesch! und so chasch de raik na ganz in rueh gnüsse...das isch doch au schön! Aber witerhin viel glück...

@jeannine Soo hend dhandwerker ihri arbet recht gmacht?

@amina Oh das tuet mer leid, aber schlaht sicher gli ih! de storch het sich nur verfolge Scheiss mens echt!! Susch wie gahts oi?

@kathie Ohje ich verstahn di so guet..han der ja im andere thread scho gschribe...Hesch nachli chöne entspanne??

@all Wie gahts oi so???????

@me Mir isch hüt morge wieder ultraschlecht gsi Das isch sones huere verschissnigs gfühl! Ich hoffe so sehr es gaht gli weg....ich han echt langsam bedenke dasses di ganzi ss blibt, bin hüt bi 13+5 und ja ich weiss da chas na völlig normal si isches eim so schlecht!
Min chef isch na churz uf bsuech cho und mega nett gsi!

18. Oktober 2011 um 9:47

Guätä morgäää (brrr das isch jo wieder chalt )
im mom wird jo mega fliessig töggeläd, chum leider au nüm immer no .

@ramona hoffä es goht dir bald besser mit derä übelkeit, isch gar nid läss .

@niggi wiä laufts bi dir so?

@fabi hät sich dini partnerin no gmoldä? am nami isch jo no mega schö wätter wordä.

@katie bisch no do? hoffä für dich das sich der chli bald entscheidet zum cho....

@jeannine schön das dinerä chlinä besser goht.

@sabrina wiä gohts bi dir? dankä für der tipp mit em schlofä.

@denise? scho lang nüm gläsä.

@rescht, weis leider gad nüm was no gschriebä wordä isch. hoffä goht allnä guät.

@me mir probieräd der tipp vo der sabrina us, so wies usgseht bringts was. etz probiereds mir au mol mit decki und chüssi. sind am sa ider ikea gsi, niä meh amenä sa .
im mom schloft er mir niä ider chrippä über mittag . zum glück isch er nur 2 halbi täg ider chrippä..... ich mun hüt go schaffä und denn hani scho wieder frei becho am do. zersch hani mi gnervt, will der chli isch jo den ider chrippä. etz nutzis zum go poschtä und hushalt machä, da mir am fr ider nacht id feriä gönd. juhu, eifach mol wieder nüt müssä machä

wünsch eu no en schönä tag

19. Oktober 2011 um 5:47

Morge
Oje ursina, das isch ja ganz dumm gloffe. Aber guet bisch nomal zum arzt und hesch di ned no wiiter quält! Gueti besserig! Jetzt sötts ja klappe . Hani da öppis ned mitbecho? Isch eui neu wohnig ned guet putzt worde vom vormieter?

Katiiiie? alles ok bi dir?

Niggi, wie laufts mit dim maa? Wüssed eigentlich scho viel vo dinere ss?

Me, ich han geschter gmeint ich trei dure, die chli hed vom 15.00-21.30 ned welle schlafe, und au im babysitter hed die brüeled, uf de arme isch sie ruhig gsi..eifach nur horror, da ich au no meeega chopfweh gha han, jetzt ide nacht isch guet gange, aber han richtig panik wies echt hüt wird muess doch nebebi au no 1000 sache erledige!

Ab wenn hend ihr eui chline in buggy ta? Bzw ab wenn sitzed d babys eigentlich? Ha kei ahnig

So ich sött nochli schlafe, bis gliii

19. Oktober 2011 um 8:05

Jippiiie
Katie ich druck der d düme dases jetzt würkli los gaht! Halt eus ufem laufende (wennd chasch )

19. Oktober 2011 um 8:17

Katie
juhuuu voooll cool hoffe es goht hüt no los wer jo super hehe den chönti de neui fred no mache

ursi uui nei verzell do nöd so sache chumi jo panik über nöd mol gwüsst das es so sache git haha het me das nur ide schwangerschaft?

jeannine ou hoffe isch besser bi eu hüt de tag du armi ich kenns und vorallem wend no allei bisch ganz schlimm wend nöd mol chasch sege chasch du neh..

ramona wo stecksch du? we xehts mitem iphone us??
aaa du hesch jo mol no gschriebe gar nöd xeh.. wegem usgang jo wens goht so eimol im monet weti eigentlich scho weg.. gang aber erst wider soviel sit em früehlig has nomol welle gnüsse und ez woni schwanger bi luegi scho au dasi chan so all 2 monet eimol goo..

fabi ou jo weiss we sich das afühlt du armi aber isch guet hesch de raik noher knuddlet.. es chunt den wens muess..

aaa mir isch sit 2 tag am morge wieder anderst übel haha und sobaldi was iss isch aber besser zum glück
soo ez sötti afo schaffe bi hüt scho uf di 8i is gschäft well min maa jill de mum bringt den chani am 4i go juhuu
und besser mit mim maa?? NEEEEEEEIIII!!!!!
gester bini zur kollegin den het jill no es jenga usgrumt und alli klötzli ufem bode verdeilt den chunter hei und seit ou hender gwüehtet ich jo das de papi was zum ufrume het er so ich rume sicher de scheiss nöd uf ha gnueg gschafft hüt und ich guet den chasch din scheiss znacht grad au selber mache! han ufgrumt bi gange! den bini hei cho hets mi grad nomol verisse well er nöd mol de znacht verumt het ich agfange er nei nei ich maches den scho! hüt morge ufgstande de teller stoht immer no umenand! mol luege wes usxet weni hei chum..

19. Oktober 2011 um 9:07

@katie: juhuu, hoffe es gaht jetzt würkli los und du häsch dis chline wunder glii i dä arme i denk fest a di!

@ursina, da tönt jo krass mit de thrombosä, hoffä häsch jetzt weniger schmärze!! hend d vormiäter demfall ned suber putzt? bald zügglä und de chunt denn au scho dis baby!
am raik gohts besser, bi ihm sind d zöhnli in chifer gschosse und das hät ihm so weg gmacht... vo zähnli überem zahfleisch isch aber no kei spur... hoffe das goht denn ohni schmärze und plötzlich isch eis do

@jeannine, bi gest z küssnacht gsi ha ganz spontan bi dem schöne wätter mit de zimmerkollegin wo 12std. nach mir entbunde hät abgmacht. sie wohnt dete und denn sind mer uf s seebodealp mir isch erst bim hifahre in sinn cho das i di ja het chönä frage ob mit wotsch...
uii, da tönt würkli nerveraubend... und du chasch di chli ja ned mol 30min oder so schnell "abgeh" damit du wieder chasch kraft tanke... (da isch amel viel wärt..) hoffe goht hüt wieder besser!

@niggi, da chönt GENAU vo mim ma cho! aber mi strässts irgendwiä nümä, wieso weiss i au ned..... gester ha i ihm 3x gseit er söll bitte na de tisch im wohnzimmer putze, will er dete en nasse täller higstellt ka hät... hät er natürli nöd gmacht.... erst wo er am 9ni s fernsegrätli nass i de hand ka hät, isch er endli en lumpe go hole.. i ha mer agwöhnt so sache eifach si z lah oders ihm gad unter d nase z stelle...

@me, weiss ned ob i bis nächste mittwuch viel wird da si... mini eltere chömet hüt dahi id feriä (hend sich ä feriäwohnig gmiätät) und mer machet paar usflüg ect..... hoffä nur s wätter wird nöd all zu verschisse....

19. Oktober 2011 um 11:27

@kathie duuuuume sind druckt dasses losgaht

@jeannine Oh du armi...das kenni dsina het au so täg gha Das gaht echt ad substanz und brucht viel energie...wie isches hüt?

@manuela Wow so cool! Wohi gahts??

@niggi Mann das dörf ja nöd wahr si! Ich finds guet dass du ihm seisch dasses dich stört, dass muess er doch eifach igseh dass er dich au echli understütze muen
Hoffe isch gli besser mit de übelkeit

@fabi cool viel spass mit de eltere

@me sorry bin gad bitz im stress, hocke immer na im pischi da

19. Oktober 2011 um 12:45

Hallo
Katie: juhuu endlich bin jo gspannt, wer weiss vielicht bisch jo scho mami

Niggi: oo mensch die männer, unglaublichs volk zum teil, ha gescht au voll das puff ka mit minem, naja au etzt simmer üs no am aschweige

Jeanine: phuu das isch astrengend, mergen die zwergli echt da schnee? Mini isch hüt au scho sitem halb 9 wach und am quängela .

Me: jaa eba we scho erwähnt stress mit min schatz.. Am SA hemmer no a fotoshooting mite ayleen, hoff bis den isch wider alls ok sus isch den das nid so toll mitm shooting

19. Oktober 2011 um 13:56

Hallo ladies
KAAAAATIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEE? purzlet de noah scho idine ärm? hehe

fabi haha meinsch ich han dir us de seel gschriebe haha isch jo wohl au obermüesam! gnüss dini eltere und die rueh wot chliege ha wirsch

ramona und pischi zu kleider gwechslet? aso joo espischi isch au kleider haha aber weisch wasi meine oder.. jo ich segs ihm halt immer und immer wieder müesam! we gohts mit de ???

nadja uui nei hoffe isch bald wieder guet be eu?? sust gits den kai strahlends shooting! viel spass hend das au gmacht gha mit de jill isch huere geil cho.. nur het zerst min maa fotis gmacht mit ihre und wo ich dra cho bi hetsi nur no brüelet also lueg daser zerst zeme machet und den du allei haha

corinne wo jill uf welt cho isch isch jo no viel schlimmer xi mit gar nüd mache! er isch jo den wo ich usem spitol cho bi zwei wuche dahai xii und ih han nöd nur jill gha sondern au nomol es kind weller so schwindelafäll gha het und so sache mega lässig xii mol debi isch das jo psychisch heter immer wieder mol! er het lustiger wis imer irgendöbis vorallem am weekend und ide ferie!! ha welle am sam ad olma gange ez nöd han ihm xeit den machet mir was zeme inen park joo mol luege hani grad xeit nid mol luege sust simmer gschideni lüüt heter nur grinset gangi halt allei mit de jill!!!

uuui ursi jo seg nüd zügle isch axeit haha lieber du we ich haha aber cool den endli mol kinderzimmer iirichte isch doch au schön..

sooo wieter schaffe

19. Oktober 2011 um 14:09

Oo nee katie ha etzt doch dengt das din bueb scho hesch, aber mach di nid veruggt das cha schneller go dasme denkt . Ja 136 isch scho hoch aso woni um das ka ha hani recht weh ka, mite zit hani den aber nümm druf gluegt . Bisch den etzt no im spitol?

Niggi: hehe danke für da tipp .

19. Oktober 2011 um 14:11

@kathie Heieiei du machsches meeeega spanned Ja chan mer vorstelle dass deprimiert bisch...ich han zwei wuche lang immer wieder mal wehe gha und die hets ufem ctg au ahzeigt. wenns übeigswehe sind denn gheits ctg immer wieder abe und stigt denn plötzlich wieder. wo ich di richtige wehe gha han isches nie under 40 oder 30 gheit (au während de wehepause)! Sie hend mir das so erklärt...wenns echti wehe sind also geburtswehe denn het gebärmuetter eh gwüssi grundspannig und drum blibts ctg immer ufere gwüsse höchi...es gheit also nie uf 10 oder 0 abe...
So isch mir das erklärt worde...ich han amigs au üebigswehe gha und au über 100 und han denkt gopf wieso seged die immer das seged kei würklichi wehe..ich gsehns ja selber, bises mir ebe mal öper erklärt het Hoffe bisch drus cho?!

Sorry uf de rest gahni spöter i...mun na weg macheds guet und hebed oi sorg!

19. Oktober 2011 um 20:11

Hey kathie

Sinds regelmässig?? Tönt doch guet...ich kenne viel wo am morge na heigshickt worde sind und paar stund spöter gahts würklich los. Wünsch dir gaaaaaanz viel glück dasses losgaht

19. Oktober 2011 um 20:24

Katie
Uuui mir denket alli fest adi und es ish mega müesam so riese lang wehe!! Hoff immerhin de mumu gat uf nid dases no länger gat!
Ha dir no uf fb gshribe fallses noni xeh hesh
Ev machet mir morn morge all auge uf und du hesh do sho postet daser da ish

19. Oktober 2011 um 20:26

Kathie
bin also au am mitlese und -fiebere!und wür also au verbi ga.sie chönd dir öpis gä wod nomal biz setisch chönne schlafe.chasch de au dihei.hends mir au gä aber ha nüme hei wele und sie hend mi zum glück au bhalte wills ja de sehr rassig vorwärts gange isch.entsprechend het mir au leider das "schlafmittel"nüme würkli gnützt.isch mir jedefalls so vorcho.aber zwische de wehe bini immer schön wegdämmeret.

@rest: tut mer mega leid schriibi grad nit so viel aber hans mir selber grad biz müsse "verbiete" willi sus da mit mim züüg nit vorwärts chum und das mitem schaffe halt noni so optimal isch.bin sehr unglücklich mit de situation wür gern zum eint oder andere min senf dezue geh.chunt hoffentli bald wider besser.spàtistens nachem 11.11.11

und corinne: gönne mir gern bald mal wieder e pause mit oi zwei herzige! tut guet!

schöne abig oi allne!und viel kraft dir kathie!!!
liebi grüess sophia

20. Oktober 2011 um 1:10

Kaaaatiiiiiiie
Juhuuuuuuuu ganz viel glück!!!!! Das freut mi so für dich

20. Oktober 2011 um 2:10

Wooow kathie
Uhhh sooo schön Scho bi 8cm, wow huere rassig gange Mittlerwile hesch din Schatz bestimmt scho i de Arme

Bin ja gspannt vo dir zlese, wünsch oi e super geburt (hesch ja vermuetlich scho hinder dir ) und e super schönikennelernzit

20. Oktober 2011 um 6:10

Wow katie i bi die ganz ziiit am mit nervösle gsi woe etz heschessicher scho gschaft oder es fählt ganz wenig )) ich gratuliere

Gnüss dis und erhol dich guet

20. Oktober 2011 um 7:36

Kathie
Ooooh schöön!!! Und den scho bi 8cm dert bin ich am kreissaal zämmeschreie gsi und du bisch erst is spital!

Hoff geburt isch no gued und schön gsi. Gniess din(i) chlii(ni)

Frühere Diskussionen
Diskussionen dieses Nutzers
Lust auf mehr Farbe in deinem Leben?
wallpaper