Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.23

Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.23

10. Oktober 2011 um 7:57

Guuuete mooorge
Katie no dahai?? De 11.10.11 wer sust au no cool und hetsh no biz ziit zum de tüpfe und es wer glich nümme solang

Amina jo gell ha au immer welle en nöche abstand vo so 1 1/2 jaar aber etz bini mee we froh das zwei jaar dezwüshed sind.. Jill verstoot den vilmee..

Jeannine we ish dini nacht xii?? Joo gell mengmol het me tonnewiis kinderkleidli! Söttsh mol oise keller xeh xehsh nur pampersshachtle gfühlti hihi

Ramona we ish mit de übelkeit??

Rest we ish oies weekend xi? Meega kalt worde hani gar nid gern

Ich ha hüt id ikea welle mit de mum und ihrer rasselbandi etz wirds aber nix drus naja au egal etz wird halt putzt

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

Mehr lesen

10. Oktober 2011 um 8:16

Good morning
@jeannine Ja das mit de chleidli kenni...vorallem di erste grössene 56, 68, 74 chunsch tonnenweise über aber chasch nie alles ahlege Ich han zum teil fürd sina uh herzigi summer sache im 56 becho..da sie aber im dezember gebore isch chani die sache natüürlich unmöglich bruche Ich han alles i chistene ta, ahgschribe und versorgt...villich isch ja baby nr.2 au wieder es meitli und susch kenni denn mal öper wo es meitli bechunt!

@Niggi Oh nei so schad dassd nöd id ikea chasch gha...bis etz ischmer noni schlecht, bin aber au erst ufgstande Wer so toll wenns langsam bessere würd...bi dir?

@Kathie Wie gahts oi? Hets go laufe mitem Hund was bracht??

@all Wie gahts eu????

Liebi Grüessli und en schöne, nöd allzu verregnete Tag

10. Oktober 2011 um 9:03

Kathie
Hüt bisch ET+2 gäll? Ohje du armi..wo ich über de termin gsi bin hanis schier nüm usghalte..han eifach welle dass das chind jetzt chunt! Und denn isches ja bi ET+4 da gsi..
Das isch sicher e gueti Idee wege de Akupunktur...ich hoffe au dasses vorher losghat...

Machs guet, denke ah dich

10. Oktober 2011 um 9:05

Morgee
Ramona ha grad müesse lache, bin am 8.15 an pc ghockt und han welle schriebe denn hed aber d céline brüeled und jetzt gsehni dass genau am 8.16 gschriebe hesch... Gits doch ned hei

Niggi, mini nacht isch ok gsi, all 3h uf und denn isch sie grad wieder igschlafe nachem schoppe
. Ou schade wegem ikea, ich gang hüt defür is conforama (hemmer all chli en möbelchaufruusch?!)

Katie, ja nei hät chönne schwöre dasses losgange isch bi dir, hesch so nüt meh gschriebe . Ja die sölled dir hüt überall am buuch chli nadle stecke

Wo isch au de rescht? Gahts eu guet?

10. Oktober 2011 um 9:19

E frechheit
Ich het doch uf ego sölle id ikea gaa haha next option ish den de do muess den am 2 eifach wieder da sii da ich no FA ha juhuuuu

Katie ii welle ikea gash?

Jeannine aaaa wet au pöstele haha

Ramona hüt sprich bis etz ishes mir supi gange ish mir nüm sooovil shlecht! Nur mim maa segi das no haha so hani no e usred wegem sex! Boooah so kai bock ha voher sho nie gross bock gha aber etz

Haha

10. Oktober 2011 um 9:52

@jeannine Gits würklich nöd so öpis...hahaha
Ah schön denn gahts mitem ufstah wenn sie gad wieder ischlaft...denn chasch au wieder go pfuse..ich han zwar amigs mega müeh zum wieder ischlafe und du?

@niggi Jaaa ich vertstahn di guet..bis vor churzem hani das au sehr oft als usred bracht willi eifach nuuuul bock gha han! Er isch wüki ufem trochne gsässe...aber ich ha eifach nöd welle, chan di also guet verstah. Aber bi mir isch jetzt Lust wieder cho...ich glaub das lit eifach a de hormonelle Veränderige i de SS. Ich han zb bi de ss vo de sina jede tag sex welle...ich weiss nöd wieso aber ich bin eifach dauernd geil gsi und e kollegin vo mir het zb i de ss gar nie welle...so isches halt verschiede Bin gspannt wies dasmal isch...im mom isches eifach normal.
Aber super dasses dir nüm schlecht isch...susch au kei beschwerde??

10. Oktober 2011 um 10:38

Gugus
Hoffa es got allne guet

@ katie: bi jo gspannt wenns entli losgot

@ jeannine: wow da isch jo super all 3h i ha wider a nacht ka bis am 3 ischi am brüela gsi weiss nid ob sie so buchweh het

11. Oktober 2011 um 0:19

ha nur kurz wele säge,d ronja wär de jetzt also au am zahne.ha immer uf roots gschwollnigs zahfleisch gluegt und das het sie nit.nachdem sie aber gester so komisch brüelet het hani mal gnauer gluegt und mer gseht zwei wiissi flecke schimmere und ich gspührs au eindütig.bislang nimmt sies recht locker bis uf bizli brüele und bizli roots fudi.hoffe das blibt so.muss jetzt no biz ihr zahnloses lächle gniesse das wird NIE MEH so sie
hüt het sie zwische 8h und 19h genau mal e halb stund gschlafe isch aber immer sehr zfriede gsi.

@katie: in gedanke fest bi oi! ganz ufgregt hihi....chunt imfall alles guet.nur nit la nervös mache.

so de rest weissi grad nüme.ziit zum schlafe

11. Oktober 2011 um 8:07

Katie? Na ume am chugle?
Niggi? Babycheck alles io?

11. Oktober 2011 um 8:25

Han
FA erst am do gib den sho grad bsheid

Wo kuglet katie??

Sry bi grad biz im stress meld mi later nomol

11. Oktober 2011 um 9:24

Good morning
@kathie Ach so isch das mitem ET...es ghat sicher gli los Die nadle hend sicher was bracht...Wie gahts dir denn so?

@nadja Besseri nacht gha?

@sophia Willkomme im Club der zahnende Babys
Wie laufts mitem schaffe?

@niggi Wie gahts dir?

@me Han gester de besti Tag sie langem gha was dÜbelkeit betrifft Bin positiv gstimmt, dasses langsam es Endi nimmt...

11. Oktober 2011 um 9:26

Hoiet
@kathie, i hoff darfsch glii entkugele. Gniess es no rueh di us pfuus. Koch vor lueg nomop dini liebste film

@niggi, iiiich bi sooo gspannt uf din FA termin bisch den 8 oder 9ssw?

@me, katastrophe dä vollmomd i bi froh wenns dure isch!
Und es wer supi wenn mr e wuche wiiter wäre zyt zieht sich wie kaaaaugumi

11. Oktober 2011 um 9:30

läbäszeiche o eus!
gaht eus guät, aber isch immer was los, au wemmer sich vornimmt nüt z mache...

am raik gohts wieder besser, isch wohl eifach s ischüsse vo de zähnli gsi wo ihm so weh gmacht hät, hoffe das denn s dürebräche nümä so schlimm wird si!

jo und süsch bini jetzt aktiv bi dere trage und stillgruppe debi, helfe dete jetzt biz bim neugestalte vo de rümlichkeite und da no äs projekt planet isch für nächst johr hani mi dete grad au na "ibinde" loh... macht voll spass!

wiä gohts eu?
@katie, nur de muät ned ufgeh, goht sicher au bi dir bald los und du chasch din prinz i de arme ha! falls mer eus nümä schriibet, wünsch i dir e tolli geburt, mit wenig schmerze und das es nöd sooo lang gaht!

@sophia, schön das d ronja ned so fest schmärze hät bim zahne, hoffe äs bliibt so! jaa, s zahlose lache muä mer no voll gnüsse!

öhm... sorry, de rest weiss i nümä, ihr hend wieder soo viel gschriebe und mis hirni isch wiä äs sieb...

11. Oktober 2011 um 9:51

Ramona
Aaaa schö muesh luege etzgats den ufwärts mir gats aso supi hihi merk fast nix mee dasi shwanger bi selte mol no chli übel es chunt und gat

Amina ide 9 ssw bini abem do krass sho im 3te mt den unglaublich we die ziit vergat haha morn obig bini sho 1 wuche rauchfrei chunt mir viiil länger vor

Zahne allne chind und vorallem mamis starki nerve ihr arme.. Mini het das suverän durezogeaber me we 12 zäh gits glaubs nid sit si 1 xi ish hets keni me geh chömetsicher au wiederall mitenand

Vorvollmond ich ha au voll kacke pfuset man man sust gspüri de nie

Soo muess langsam go lasagne mache hmmmmmm

11. Oktober 2011 um 10:02

Niggi spinnsch du eigentlich???????????????????? ?
Da so vo feine lasagne go schribe....wet au Mun hüt au gad alles go poste dassi eini chan mache...mhhhhh

@fabi Schön dass dir so gfallt i dere gruppe und dim chline wieder besser gaht

@zit Ja die lauft uhhh huere brutal! ich bin morn scho im vierte monet..chas chum glaube

11. Oktober 2011 um 10:11

@ramona, hey super mit de übelkeit hoff sbliebt esoo dümmli drugge

@niggi, aso i hetti au gern es stück! Ich liiiiieb lasagne

@zyt, hey nei spinnet dr zyt seklet nid si deeehnt sich emel bi mir

@fabi, cool das öpis gfunde hesch wo de chasch mache, di beschäftige dir spass macht

11. Oktober 2011 um 11:12

Haha
Joooo ha mol usprobiert mit hackfleish und det dri hani no rüebli und zucchetti grafflet!

Bechamelsauce hani au müesse selber mache bi gest in coop gloffe well mis auto kan wank gmacht het und ha helfti vergesse! Etz mol luege we die wird!!
Hihi müend nur sege due sho koche für oi mach das gern

11. Oktober 2011 um 13:21

böööh het öper en tip wie schneller nöchst wuche wird? ich halts iwie nid us... i versuech mr kei kopf zmache und doch studiere immer wieder und frog mich sache... schlimm
ablänkig hani jo eig. dehei, aber sbliebt glich zviel zxt zum studiere hei nei, es isch nid emol, dass ich unbedingt wet sw si sondern eher: es wird eh nid klappt ha und wieso au jez bini den gli i de iinistigsphase und ob me do ächt symptom het und wen ja welli, wenn dääg chömme, wie wird de nechst zyklus ect ect. ich ha jo scho neui stäbli bstellt welli mit dr tante rächne... aber es isch glich... es suurt im kopf schlimm wirklich hass mi grad selber defür... sorry fürs jammere

11. Oktober 2011 um 20:16

@amina Ohje nöd verzwifle...ganz fest ablenke und versueche so wenig wie möglich dradenke... ich weiss das hilft der nöd würklich. Hoffe zit vergaht gli und du chasch teste damit klarheit hesch.

@niggi Isch guet worde dlasagne? Mach morn au gad eini

@ursi Oh shit du armi...nei ha das nie gha...hangt denn das mit de ss zäme? Han nur hämorrhiden gha und das isch scho scheisse gsi. Ohje ohje hoffe gaht dr scho chi besser...

@corinne Jöö du armi...ich hoffe es gaht euem schatzi bald besser...das isch huere streng aber super chan din maa dich chli ablöse.

@kathie Uihh shit du armi...das würdi au gar nöd verträge. Meistens chunts halt ned guet wenn mer als paar mit de eltere zäme wohnt. Mach di nöd fertig...sie isch wahrschinlich eifach igschnappt. Wen ich dich wer würdi mal mitem fründ rede...er sell doch mal mit sim mami rede und ihre sege dass sie das nöd bringe chan. Voll scheisse vo ihre! Ich hoffe ihr findet sehr gli e wohnig damit er in rueh chönd starte als familie Fühl di gedrückt...und lahn di nöd fertig mache!

11. Oktober 2011 um 20:20

muss au schnell ego-poste...

hüt wieder go schaffe und d ronja het wider de schoppe verweigeret.zum glück isch er ide nächi gsi und isch de zu mir cho.han zwar grad abpumpt ka aber isch gange.sie verschmäht eifach plötzlich d pulvermilch!!!ich merke richtig wie sies grusig findet und spukt.jetzt het sie HIPP,er het jetzt no pröbli gholt mal luege obs ihre besser schmeckt.und wenn nit?¿?¿?mussi ja wider höre mit schaffe!und de bini au no nit pünktlich usem lade cho will sich gwüssi mensche en dreck scheret um öffnigsziite und wo ich hei chume isch mini tochter am brülle wie am spiess...gat so eifach nit...
chume mit dir go brüele katie.und bring der de öpis zesse mit,was du wetsch!sind ja kei zueständ du armi.

->corinne schriebe der nacher weg next wuche

so hani grad müsse los werde.chum nacher hoffentli no zu biz meh z schriibe

11. Oktober 2011 um 20:46

Corinne
Jooo nei du bish au id ikea haha mir hetet oisjo gest grad all chöne det treffe! Wer ish etz au no gange katie? Hihi

Ramona joo lasagne ish guet cho ha no müesse mc inehaue und sitem 5 woni gesse ha fühli mi shlecht haha super aber ohni mc gat nix mee

Katie hoooppplaa das got jo gar nid du armi! Ev de grund warum de bueb noni cho ish wel dis unterbewusst si das merkt das was nid stimmt! Aber jo züglet so shnell wes gat!! Wiiichtig! Hesh nid vores paar mönet mol no whg agluegt gha??
Du bish jo die wodehei ish und din fründ und wens baby da ish chas entweder no shlimmer werde oder ev au besser

Sophia uuui jo das kenni am 18.30 si wellet no en vertrag haha min standartspruch sry es system duet nüme hihi
Wegem shöppele duesh doch au apumpe oder? Das verweigeret si au? Aber si isst jo sho brei etz oder? Wevilmol duesh den no shöppele?? Sprich stille??
Du dini sis macht doch be m-budget mit! Wohnt si idem hotel?? Und ish mikrowelleprofi? Hihi
Falls jo wohnt si miteme alte shuelkolleg zeme

We gats im rest?

Mir sind hüt im plättlizoo xi! Jill het darfe pony riite und geissli füettere! Etz ligi tot ufem sofa mit mim mc inside haha gang aber etz den id haja morn mol wieder shaffe

Amina uuui du armi *druckdifest* hoff dis tüf ish nümme allzu shlimm! Kenne das soooo guet den redsh dir extra ii nei das mol nid dasmol chas nid klappet ha und so 10% unterbewusstsi seit glich mol das mol ich ha das monet für monet gha und det wo ich eigentli uf mens gwartet ha han wieder welle pille nee (langi gshicht und wegem maa) hets buuum gmacht!
Thja und ich wart immer no ufs juhuuui bi shwanger gfühl hoff den am do chunts den endli den weissi au das als ok ish ev ishes au nur selbstshutz..

So buech und bett rüeft

11. Oktober 2011 um 22:36

So en trottel!! Gahts na? So redt mer doch nid mit ere churz vor et stehende frau. Und wenn, din fründ het sölle debi sii. Sich uf dich allei stürze isch feig! Punkt!!!!

12. Oktober 2011 um 2:25

Hallo zäme

Katie, das isch ja mega scheisse was da bi eu deheime ablauft wür mi au mega belaschte. Die fründ söll jetzt luege dass da bald e neui wohnig ane chund, das sind ja kei zueständ. Hoffe so dases bald losgaht!

Corinne, jöö de arm jaron, hoffe die nacht gahts chli besser. Wie lang gaht das eigentlich bis es zähnli fertig dure drückt hed und dusse isch?

Ursi, ui da hesch ja grad echli action gha, gahts der aber guet?

Niggi, heyyy jetzt hesch denn din termiin morn jippi, weli ziit muesch gah? Dànke denn ganz fescht a dich!

Sophia, Amina und ramona, sorry weiss jetzt grad nüme waser gschriebe hend meld mi morn nomal!

Nadja, wie gahts mit dinere chline muus, schlaft sie chli besser?

Wünsche allne no e gueti nacht und bis spöter

12. Oktober 2011 um 3:18

@kathie Wie gahts dir???

@niggi Gahts wieder besser? Hesch din mc raclette gholt? Joa da glaubi, freui mi au scho uf morn Du hesch erst am dofa oder??

@sophia Oh die phase het sina au mal gha Bi ois hets aber müesse gah willi nöd eifach han chöne ufhöre schaffe Han scho chi schiss gha was wenns nöd gaht etc. Mir het denn mini hebi gseit wenn sie gnueg hunger het trinkt sie denn scho...han gfunde das tönt huere härt aber es isch denn au wüki so gsi. Aber es git glaub scho au chind vo de schoppe verweigeret...isch mega schwirig. Wie gahts suscht so mitem schaffe?

@jeannine Keis problem, mer chan sich nöd alles merke Alles guet bi oi?

@all Pfuuuused guet, ich hasses sit paar wuche bini jedesmal wenn dsina wach wird i de nacht nachher so hellwach dassi nüm cha penne. Sie isst und denn schlaft sie graf wieder i...gaht kei 5minute aber ich bin denn mind. Zwei stund lang wach Ich hasses...

12. Oktober 2011 um 9:54

@Ursi Ohje du armi Ich hoffe es gaht dir gli besser. Ish sicher guet wennd zu dim mami chasch...

@all Sorry han shnell e dringendi frag. Ich han etz irgendwie gad voll en schwächeafall gha Bi ide chuchi gstande und plötzli isch mer ganz anderst worde...schlecht, trümlig und eifach ganz komisch. Han den müesse i de chuchi an bode sitze willi gad denkt ha ich brich susch zämme...etz liggi ufem sofa und trink en tee. Isch mer immer na huere schwummrig und komish Ish das normal od was denked ihr? Han no ah isemangel denkt?

12. Oktober 2011 um 12:08

Guets tägli
soo i bin widermol do

@ursina: oha das isch sicher unagnehm... gell die netzlihosa sind bequem, chöntma sich dra gwöhna has au denkt ka im spitol, gseht total unsexy us aber mega bequem

@katie: oo je.. tönt jo gar nid guet. wohnen ier den zäma mit de eltera? bi etzt gar nid so drus cho

@niggi: menoo i wet doch au lasagne. i han no nia eini selber gmacht .. sötti mol probiera

@jeannine: we hets dini maus? het sie kei problem mitem buuch?

@me: jaa die chlini ayleen bringt üs mengmol zum verzwiefla. sie het halt die blöda buuchchrämpfli und das bloget sie halt. die nacht hani chli besser chöna schlofa WILL mier bim fründ übernachtet hend und sini schwöschter ida nacht gugget het wenn sie brüelet het, somit hend mier einigermase mol chli chöna schlofa . han etzt agfange da schoppa mit fencheltee zmacha und meh flssigkeit neh, aso das ganze eifach dünner macha. fuda bruscht trinktsmer fascht nümma . sie brüelet den we veruggt willsera worschinlich zlang got bisi satt isch (got natürli ada fläscha für sie scho ringer) naaaja sust duni den halt ganz umstella uf schoppa will das brucht sooo viel nerfa wenn so vollni brüscht hetsch und sie brüelt we am spiess ada bruscht, und das aller bescht sie vertschloftmer den eba gad au no noch ca. 2 min trinka ada bruscht.. hehe sie weiss etzt scho wasi will. aptamil und that's it .

12. Oktober 2011 um 13:08

Aaa herlich mol wieder am pc
jeannine mini süess.. jo morn am 14.30 gange am morge aber zerst id ikea muess no dringend nomol so es absperrgitter ha für jill dasi ez ebe chan türe uf mache und kinderabteilig duresueche haha
aber gönd mit zwei autos den chani nämlich voher abdampfe und jill goht den mit de mum hai und si het si quengelig haha

ramona schön we du im andere treath werbig gmacht hesch für eus das hani au scho aber de isch irgendwie igschlofe haha.. aso wegem schwächeafall wo ich FG gha han im Feb hani au immer so schwindelafäll gha woni han müesse absitze aso nöd das da was mit de FG zuehet aber wegem schwindel isch huere müesam xii.. letschte do hani das au gha ide migros rekord broche und innert 15min wieder dusse xii us de migros miteme volle wage haha
lueg das trubezucker ide nöchi hesch und sobald das da merksch eine nee das isch wegem zucker gheit der de kreislauf zeme!

ursi uuui seg nüd du hesch do jo was müesse operiere du armi irgendwie isch mir das zwüsched dure gheit sorry.. hoff dir gohts schnell wieder guet und so bisch nöd allei wend chasch zum mami isch doch au schön und si wohnt jo glaubs nöd wit weg vo dir gell?

katie joo findi aber guet daser doch hinder dir stoht und gluegt het scho mol wege wohnig.. ev chönter scho im nov zügle wer doch cool.. und jo blieb solang wet chasch im spitol demfall.. bimene KS chasch bis zu 7 tag bliebe und mir het me xeit wend vor de 12.00 gebärsch zellt das als erste tag und noch de 12i erst de nögsti tag

nadja wohnsch du nöd mit dim fründ zeme oder hani mi do verlese? das hani nöd so grafft??
weg de lasagne mega eifach chaufsch bechamel sauce und machsch eifach e bolognese sauce no.. den duesch bolognese sauce id form den lasagne blätter den bechamel und den das ganze nocheinmal und am schluss chunt bechamel zoberst und käs drüber fertig bi 180 grad ca 50 min in offe und e voila en guete haha mache mega viel so sache selber we schinkegipfeli, spätzli isch mega eifach

sooo ich sött doch mol no schaffe muess bis am firobig no mis zügs durebringe sust chani den nöd hei goo haha

12. Oktober 2011 um 14:51

Haha katie
jo es zeiche isch sicher guet xii aber hesch em storch au grad xeit er söll no zu de amina flüge ussert er isch grad ufem weg vo sh uf basel xii haha

12. Oktober 2011 um 15:03

Hey kathie
De storch het lieber ich gseh
Ich ha nonie soo e storch gseh user im basler zoop

12. Oktober 2011 um 15:04
In Antwort auf kalinka2011

Hey kathie
De storch het lieber ich gseh
Ich ha nonie soo e storch gseh user im basler zoop

Aaah ich hass
Mit em iphine bi dra cho. Ich setz mi hüt zoobe a laptop und cha uf euch ihgoo

12. Oktober 2011 um 15:14

Ursi: lah dich vo dim mami verwöhne und alles alles gueti!

Katie: arme storch! . Toi toi toi, dass bald los gaht und du bald e uuszieht häsch vo de schwi(ri)gi !

Me: ich ha ganz e tolli brustentzündig. En drüsekanal isch verstopft gsi. Und welks a dere siite isch wo d'naya eh nid gern trinkt hät d'hebi mitemne nädeli müesse steche und guusle*auaaaaaa*. Anstatt usruebe ich joggel, bini mit de family id ikea, de rest für wiehnachtsgschenkli go poste. D'amy macht chrütersalz( hämer gläsli brucht) und de meo macht badesalz. Defür liegi jetzt mitere hungrige naya und emne quarkwickel(igggittt) uf em sofa. Mis fress-seckli brucht doch beidi siite . Hoffe, d'milch ide zweite siite gaht nid zarg zrugg .

Zahne: mir hend vo de bahnhof-apothek( isch so zäge de markename) s'zahöl gha. Es biz uf bagge schmiere und fast guet. Het besser gnützt als osa. Und bim rote fudi hani und wirdi au jetzt wieder aprikoseöl näh. Isch nüt chemischs, muesch s'fudi nid aalange sondern chasch es druff tröpfle lah.

Suscht? Kei ahnig, ich freue mich immer ufs lese, wot au antworte geh, aber chum ufem antwortbutton, isch s'hirni leer

Bis bald

12. Oktober 2011 um 22:53

Halloo
Niggi, duesch denn sofort brichte nachen FA gäll und falls es ned vergissisch frag doch no weg de ss-vergiftig-afälligkeit,, nimmt mi echt wunder

Katie, aso wenn das keis zeiche isch mit dem storch

Sabrina, hoffe das mit dinere brustentzündig heilt schnell wieder ab trinkt sie süscht aber schön?

Ramona, das han ich au gha, bin sogar mal churz zäme klappt im gschäft (öppe im 4. Monet), wie d niggi gseid hed truubezucker immer debii ha. Ich bin det voll underzuckeret gsi (zum glück hemmer en sanitäter ide abteilig). Hoffe gaht wiiterhin so guet mit de übelkeit

Nadja, jaa die hösli vom spital sind voll genial, han mir denn grad no paar gstibitzt für deheime, ich böses ). Mit de céline laufts sowiit guet, aber d buuchchrämpfli sind au wieder chli stärcher worde, isch scho voll zum verzwifle gäll?!

Hüt hani s erscht mal churz müesse brüele für paar minute, bin so kaputt gsi, will sie de ganz tag ned recht gschlafe hed, bi zu nüt cho.. Aber hed guet ta und jetzt isch au wieder alles ok... Meh news gits eigentli ned..

Wünsch eu e gueti nacht

13. Oktober 2011 um 8:37

Guete morge zämme
@Ursi Wie gahts dir? Ich hoffe chli besser...

@nadja Oh mann die buchkrämpfli sind echt ahstrengend und nöd schön Ich hoffe de chline Ayleen gahts gliii besser. Susch fühlsch dich wohl i dinere neue Rolle als mami?

@Niggi Machs guet hüt bi dim FA-Bsuech Villicht macht ja s`chline scho chli purzelbäumli ufem US Gnüss es...

@Kathie Wie gahts dir? Hät sich dSituation dihei es bitz beruhigt? Ich hoffe ihr findet bald e Wohnig! Ja das sind doch bedes gueti Zeiche..morn hesch ja ET, allzulang chas sicher nüm gah

@sabrina Ohje du armi e kollegin vo mir het mehrmals e brustentzündig gha Und au müesse ufsteche...sie het au gseit seg sehr schmerzhaft! Ich hoffe es gaht der scho besser! Hesch au fieber??

@jeannine Jöö das muen au mal sie gell..ich han derfahrig gmacht dass es besser isch wenn mer mängisch churz chli brüelled anstatt das ganzi i sich ine zfresse! Wie gahts der hüt?

@me Jaa denke au dasses demfall so isch! Merci allne fürs schribe...gester isch eifach en katastrphale Tag gsi! Han mi de ganzi tag völlig beschisse gfühlt! Bin nur ufem Sofa umeglegge und ischmer meeeeega schwummrig gsi! Am abig isches denn so witergange inkl. übelkeit Naja de hütig Tag wird besser!
Sina isch im Moment au huere ahhänglich...isch mega herzig aber au ahstrengend...sie will di ganzi zit vom mami umetreit werde

13. Oktober 2011 um 11:06

Mir gahts wieder besser. Fieber hani dank früheerchänig kei becho. Ha gester immer appumpt, jetzt aber scho s'sersti mal wieder gstillt.

Katie: und hät de storch gnützt und du bisch mami?

13. Oktober 2011 um 19:08

Huhu
Soo schaffs au no

Aso es herzli shlot und meh het sho bei und ärmli xee mega herzig sogar herztönli ghört! Xeht allessuper us am 17 chani wieder gaa no eeeewigs

Jeannine jo meh ish afälliger uf ss vergiftig si testet etz da was und ev muessi so aspirin nee oder wa!

Sabrina we gats dir? Ui das mit de brustentzündigt tônt joo meeega shlimm!!

Katie ui morn alles gueti und machet oi en tolle tag.. Mir hend au jahrestag gha und en tag later ish jill cho

Ramona übelkeit?? We gats??

Em reste we gats??

Jill ish hüt bi de mum uf dehose usgrutsht und sau dumm uf de rand vo de stägge gheit ez hetsi en riese bebe am bagge! Mi maa wird au grad wieder spinne wener jill xeht und morn no shwimu! Haha juhee ish jo nur mis kind het au mir chene passiere

13. Oktober 2011 um 19:30

Juhuuuuuuuu
Niggiii uf genau de Positivi post vo dir hani gwartet. Ich freu mi soo für dich, ou wott au grad wieder schwanger sii aber ebe isch no schwierig ohni maa . Ach das isch ja kacke weg de afälligkeit janu aber wenigschtens isch mer chli vor gwarnt..

Soo muess de schoppe go parat mache...

Jetzt chund alles guet niggi

13. Oktober 2011 um 19:43

Danke jeannine
Joo aber es juhuuu gfühl fehlt immer no irgendwie! Ha zwar etz es foti und es jo au xeh aber irgendwie chani den erst ufatme am 17.11 bim erst trimester test! Gat no eeewigs nomol 4 fast 5 wuche

Naja etz nimis mol easy etz weissi mol das als guet chunt bis etz

13. Oktober 2011 um 20:51

Meld mi au mol wieder
@niggi freu mi für dich das alles guät isch. minä hät hüt au zwei bühlä becho ider chrippä.

@jeannine häschs etz wäg dä buchchrämpfli mol der mam shoppä probiert?

@ursi hoffändli gohts der bald besser.

@ramona wiä gohts dir?

@sabrina gohts der besser das diä chli scho wieder trinkt a der bruscht?

@all hoffä goht eu guät. weis leider nüm alles, isch so viel gschriebä wordä .

@me das am julien besser gangä isch am do isch er am fr id chrippä. min ma isch am fr dihei im bett gsi und am sa frühäner vo der schuähl hei cho, wills ihm so dräckig gangä isch. ich merk all mini chnochä vom iihrumä . etz hämer hüt, morn und sa eröffnig mit 10%. d chundä händ s gfühl si müssäd gad wieder dä lade ruhmä nach 7 1/2w gschlossnem gschäft .

hät öper en tipp? min chli macht im mom es riesä theater wenns ums schlofä goht und schreit wiä am spiess .

13. Oktober 2011 um 20:52

Katie
De name ish super gfallt mir au guet
Aaa und jo ihr hend jo erst ûbermorn jarestag hihi shö am weekend gönd go fein esse oder so das chönder den langi ziit nüm

We ish eig wohnig xi wot bish go aluege?

Corinne danke denk etz au positiv

13. Oktober 2011 um 21:29

Guete abig
@niggi wow supi freut mi Mir chönd etz zäme warte..min nechste termin isch au erst am 7.11 wieder Ich het die wuche selle sergebnis vom ersttrimestertest becho..bi shüt hends nanig ahlglüte wenni morn nüt ghöre denn lüti nomal ah!

@kathie Jaa hey wie isch dwohnig gsi zwald? Isch ja blöd die stimmig bi oi dihei..isch sie de tag dur ume oder schafft sie?

@manuela nei ha leider au kein tipp, mir hend grad chli sgliche problem mit de sina Jede abig theater...
Macheder es ritual?

@jeannine Wie gahts bi oi?

@sabrina Schön gahts der besser

@all Wie gahts oi? was mached oi schätz?

@me Hüt morge ischs mer wieder recht scheisse gange und am mittag isches besser worde! Heieiei was sones hochzit chostet isch ja unglaublich nur scho ring...ich find eifach kei schöni ring wo bezahlbar sind, öpper en tipp???

13. Oktober 2011 um 21:36
In Antwort auf luuumpi89

Guete abig
@niggi wow supi freut mi Mir chönd etz zäme warte..min nechste termin isch au erst am 7.11 wieder Ich het die wuche selle sergebnis vom ersttrimestertest becho..bi shüt hends nanig ahlglüte wenni morn nüt ghöre denn lüti nomal ah!

@kathie Jaa hey wie isch dwohnig gsi zwald? Isch ja blöd die stimmig bi oi dihei..isch sie de tag dur ume oder schafft sie?

@manuela nei ha leider au kein tipp, mir hend grad chli sgliche problem mit de sina Jede abig theater...
Macheder es ritual?

@jeannine Wie gahts bi oi?

@sabrina Schön gahts der besser

@all Wie gahts oi? was mached oi schätz?

@me Hüt morge ischs mer wieder recht scheisse gange und am mittag isches besser worde! Heieiei was sones hochzit chostet isch ja unglaublich nur scho ring...ich find eifach kei schöni ring wo bezahlbar sind, öpper en tipp???

Hehe ajjj sit ihr am texte... I chum da voll nöd mit) hehe mues also sege bin ja no jung (20gi) aber do bini "liecht" überforderet...:-P ah jo weri den bea... isch mer nix besseres ihgfalle als spankyta... Und jo ebe us bern und ider 26 ssw.. Wie ischs eu den so gange um die ziit?? Bin jetzt sit 7monet dur am erbreche... Ud han seeehr viel chrempf;-( mues also sege..hehe soo streng han mer das ned vorgstellt...

13. Oktober 2011 um 21:56

@sina jo hämer. z nacht ässä, kuschla, spielä oder büächli luägä. den mol windlä, pyji, schlofsack, shoppä im bett und gschichtli losä. das immer öpä um di halb 8t. ihr?

@katie wiä isch d wohnig gsi? wers no was?

@bea im mom wird echt viel texted, chum au nid immer nachä .

@sophia wiä laufts eigendli bi dir?

13. Oktober 2011 um 22:01

so,lang isches scho wider her.also es gat zwar aber ihr sind immer so flissig

@ursina: ui du armi das muss ja sehr unagnehm si.hoffe du erholsch dich guet!

@sabrina: zum glück gaz dir besser!ha zum glück immer vorher scho gmerkt wenn öpis nit guet isch gsi.3x im tag mini brüst uf roti flecke checkt.

@niggi: freut mich für dich dass alles guet isch!und mach der kei sorge wegem fehlende juhui bi mir isches ja so gar nie würkli cho.also ha mi ja immer gfreut aber bin nie so euphorisch gsi

@katie: ja säg was isch mit de wohnig?hoffes fest für oi dass es bald klappt.dass ihr wenigstens wüssed wenn und ob ihr öpis hend.denn chönd ihr oi doch scho biz freue und es endi isch in sicht.

@jeannine: du tapfers mami!biz brüele isch doch absolut okay und würkt tatsächli wunder!

@ramona: du armi,hoffe gat nüm die ganz ss so wiiter!

@nadja: cha dir wegem büchli leider au kei tipp geh wohned din fründ und du denn eich nit zäme?oder hani was falsch glese...?

@verhüetig: ihr hends ja mal no gha weg verhüetig nach de geburt.also ich ha au d cerazette gno.aber ha grad hüt beschlosse dassi da ab sofort ufhöre.grundsätzlich hani sie scho vertreit aber ha sehr empfindlich uf stress reagiert und ha de immer biz bluetige ka.das heisst ich ha sit ich wider schaffe dauer-mens inkl beschwerde.gat so also gar nit.und bis zum nexte chind weti jetzt nit no wider e anderi pille neh.zumal ich ja au no stille und denn eh nur die gat.und für die viiiieele mal vo mir chönd kampfkuschle chömer au gümmele.

@fabi: so lässig hesch öpis gfunde wod dich so engagiere chasch!

@uns: gester hemer privat-schwimmkurs ka also isch sus eifach niemer cho.und d ronja het fun ka wie immer.
puuuh ich het nit denkt,dass s lerne esse soooo schwierig isch!!! wär sooo mega froh wenn sie endli biz freud am brei wür übercho aber sie schiint total uf mini milch fixiert z sii.das mitem pulver gat eifach überhaupt nüme was seli nur mache???hüt hani vor luuter stress scho wider fast nix meh chönne abpumpe!!vorläufig hani scho no en chline vorrat mit miner milch aber chume natürli nit nah mit pumpe.und er cha ja au nit immer mit ihre zu mir cho.ich meine das isch eifach au en stress für ihn.er git sich mega müeh mit ihre und macht das au mit jedem mal besser.er muss sich selber eifach no biz meh zuetraue.hüt abig woni bi vom schaffe cho het er scho znacht gmacht gha für ois.
mit de ronja ihre zähnli gaz sowiit guet.also kei grossi beschwerde *holzaalange* gester hani ihre es rüebli id hand druckt wo sie het chönne druf ume chätsche.ab wenn darf/chan mer eich riiswaffle oder so gä?frage mi ebe ob sie villicht lieber de brei uslaht lieber richtig isst...

liebi grüess

13. Oktober 2011 um 22:24

Div.
Ehering: euis ischs au so gange, entweder nid zum zahle oder nid gfalle. Cha dir kein tipp geh ussert spare!

Brustentzündig: ich bin selber au erstunt. Ha gester de rest vom tag nur abpumpt, hütmorge i aller müedi nid dra denkt das na chönt weh tue und gstillt. D'hebi hät mir ebe au grate ich sölli trotzallem stille, aber nene , ich bin kein total spinner!

Niggi: woooooaaaaaa, so schön, man das freut mi grad mega. die foif wuche sind schnell ume. Häsch euis ja na. Mir lenket di scho ab!

Katie: du machsch es ja ganz spannend! Wotsch eus plage? Mir wartet gspanne und du zieschs id längi...

Ursi: du findsch d'surfbretter bequem? Ich ha na mega viel, orginal verpackt! Wotsch?

Theater am abig: ritual, ritual, ritual. Ruhig aber bestimmt sege wie es lauft( vor em toibele) und das es kein grund git zum briege. Denn alles so durezieh wie gseit. Wenn briege; ei minute brige lah und 20sek zum chind. Wichtig; au wenn s'chindli na brieget nach 20sek weg gah. Denn 2 minute warte und wieder nur 20sek bim chind verbringe... Eifach jedes mal ei minute länger warte und würklich nid länger bim chind sii. So lernts allei iischlafe ud weiss doch das es nid allei isch und s'mami jederzyt ume isch. Und ebe, vorher erchläre wies lauft.

Hm, suscht? Schlecht sii? Mir hät nüt ghulfe, ha es öl kauft wo d'übelkei het sölle wiche lah, hät appetit verursacht, aber mir ischs ja ab sämtliche lebensmittel schlecht worde... Also für katz!

13. Oktober 2011 um 22:29

@sophi; ojee wie alt isch den din sunneschin?? Mir hemd das problem au hüfig gha... Schaffe sit 4 johr inere kita mit chind vo 2 monat- chindergarte... Hend do au so einiges müesse usprobiere... evt hilfts wen si im babysitter isst und nid im trip trap.. Oder si mal selber lo esse lah also jo mit hilf echli und halt vilich die chli mol e chli la brüele lo...;-( duet meega weh aber mengisch bruchts würk fast 1-2 teg...;-( verhungere duet si nid!!! Isch unmöglich uf die ziit.! und wen si den merkt das si ja doch hunger hetti, nimt si den scho Brei versuechs mal emel bi üsne kidis hets was bracht!! aber ebe weis halt ned wie alt si isch...?!

@85ela hehe jome mues sich echt chlii ahstrenge und vorallem
Mit dene neme... wie isch eig din richtig name? und du bisch in weler ssw?

13. Oktober 2011 um 22:57

Bea
d ronja isch 6monat.probiere sit zwei monat ihre de brei schmackhaft mache.am afang nur sporadisch,aber jetzt probieris täglich.sie nimmt mer eifach kei ganzi portion.sie hets au noni so dusse mitem esse,schiebts no immer wider use.sind amel höchstens zwei esslöffel voll wo sie nimmt.das langet ja nienet hii zum e milchmahlziit ersetze.has au scho mit diverse brei versuecht.aber sie findet all nur määäässig.mir hends probiert im babysitter,ufem schoss,im sitzli... selber esse isch no z früeh.sie wet amel eifach au es schäleli ide hand ha aber weg dem isst sie nit besser.bin 3jahr nanny gsi aber ha voll kei erinnerig meh wies damals gange isch.aber glaub nit so schwierig.
ui bisch aber au no e armi!de katie da gaz ja glich.wie gaz der denn sus so?körperlich?seelisch?

@ring: frage grad d kollegin,sie hend d ring vo noime wo du für s paar zahlsch nit pro ring.wend ja jede ring zahlsch isch de für d frau eifach immer soooo mega tür!und sie hend mega schöni!oisi sind usem dörfli vom loco d'oro.kenne de goldschmied det.aber mir hend sie "nur" us silber und ohni gravur wele und hend je 550.- (eigentli 650.-).weiss nit wie d priise in andere gschäfter sind. ah jetzt schriibt sie grad.heisst "charme" im shoppi spreitebach (www.charme.ch)

so jetzt seti endli a mim guggegwändli wiiter mache gopf...bzw a dem vom maa.mis hani ja inzwische de kollegin gä damit sie mer hilft willi sus nit fertig werde.mami sii,hürate,wider afange schaffe und au no gwändli mache...mannmannmann....

13. Oktober 2011 um 23:00

@sabrina Jaaaa mir werded scho na en schöne ring finde wo zahlbar isch Ich gib eifach nöd 5000.- füren ring us

@sophia Mir het müetterberatig grate wenns chind de brei nüm will eifach immer und immer wieder probiere...Het sies denn schomal gässe oder vo afang ah nöd welle?

@me Chönd ihr mir mal verrate wieso manne immer so fridlich schlafe chönd wenn mer lämpe het und ich ligg wach und bring keis aug zue??

13. Oktober 2011 um 23:02

Omg
mir tünd ja so d täpe weh...bin grad wider inere "angry-bird-phase"!und de hani hüt no so e grossi schweri kiste müsse hei schleppe.aaah s lebe git einem was mer verdient het...und ich ha mir glaub jetzt zum nähe es gläsli wii verdient so gspühri de villicht au mini händ nüme so fest.
machets guet ihr liebe!

14. Oktober 2011 um 4:25

Morgeee
Manuela, bin leider nonig dezue cho de mam schoppe z poschte, aber hans scho no vor. Buuchchrämpfli sind inner nochli da aber isch chli besser

Katie, ja verzell wie isch d wohnig gsi?

Niggi, das huere warte gäll, aber de erscht schritt isch überstande, s herzli schlaht! Positiv denke

Ramona, bin zwar ned verhüratet, aber han damals mit mim ex fründschaftsring kauft, mer hend überall glueged aber isch alles sautüür gsi, im kurz ade bahnhofstrass heds denn aber meega viel uswahl gha (extra en eignigi abteilig nur für fründschaftsring) mer hend denn 200 und 250fr zahlt mit gravur. Klar du suechsch kei fründschaftsring aber ich glaube de kurz isch no zahlbar und hed e grossi uswahl au a hochziitsring (jedefalls de ade bahnhofstr).

So pfuuse jetzt nochli isch e strenge tag gsi, d céline hed nie so richtig guet pfuused

Bis glii

14. Oktober 2011 um 8:51

Guete morge mini liebe girls
uuui ez isch do zwei tag ruhig xii und ez isch grad explodiert da inne hehe schön schön

sophia aso wegem esse im DM gits so biscuit wot ihre chasch geh die löset sich uf wens mit sabbere in berührig chömet somit chasi sich nöd verschlucke und jo immer wieder probiere.. wa gischere den? herdöpfel, rüebli??? due doch mol no chliege mit aromat würze den hets mini gno aso mini het ee alles gesse aber ebe probiere probiere probiere..

manu wegem schlofe jo we sabrina xeit het so würis au mache sust tramplet er dir uf dir ume well mit 1 1/2 weisser den scho gnau wo de hase durelauft zum glück chani mini inelegge und pfuset und das theater hani scho hinder mir

sabrina uui schön gohts dir wieder bizeli besser mit dinere brust und danke für dini liebe wort joo ich texte eui ez den do di nögste 5 wuche zue haha

ramona jo wege de ring hani dir gester jo per whats app scho gschriebe.. und warum hender gsstritte? hoffe es isch wieder guet? ich chan den amel au nöd pfuse aber das sind nunmol manne mir fraue sind halt det dure sensibler

jeannine we isch dini nacht xii? biz zum pfuse cho? jo mini FA het au xeit ich chöng scho in 2 wuche nomol cho zum luege aber es chengi den au sii das es nüme schloot oder no schloot und 3 wuche spöter nüme si isch en rechte realist hehe aber easy ich xehs positiv solangi kei bluetige ha schlots eifach hehe

katie joo uuubedingt no chliege go umeluege und au e wohnig wo dir den au gfallt inkl laag.. sust bringts jo den nüd.. oder ihr müend scho wieder zügle..

soooo hau mi ufs sofa go mini serie luege so voll in rueh da jill bi de schwimu isch juhuuuu und den sötti dringend mol hinder mini wösch haha bis spöter ladys..

Frühere Diskussionen
Diskussionen dieses Nutzers
Noch mehr Inspiration?
pinterest