Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.23

Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.23

6. Oktober 2011 um 20:55

@jeannine
Scho wieder glichzitig gsvhribe, langsam machts mer angst

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

Mehr lesen

6. Oktober 2011 um 21:01

Ramona
Sägs ned unheimlich schlaf guet und mal luege ob mer das morn wieder schaffed

6. Oktober 2011 um 21:12

Danke du au...hehe jaa gebemer sbeste

6. Oktober 2011 um 21:21

@katie, hoffe gaht dir bald besser und das äs bald los gaht, denk viel a di!

@ursina, schönä Name! I has immer so schwär gfunde än Meitli Name z finde... Buäbänäme hend mer äs paar ka

@jeannine, has ned mitbecho, wieso das du duäsch abpumpe?!? Welld immer unterwägs bisch und äs schnäller gaht zum schöppele?
I ha am Afang au abpumpet ka, will de Raik nur immer a einere Brust drunke ka hät und i di ander brust ha welle "aktiv" bhalte... jetzt ha i min Gfrüürer voll MuMi und au immer wenn mer irgendwo hi sind, will i mi irgendwiä nöd traut ha zum stille ect. tja... und jetzt still i praktisch überall... äs isch mir so glich worde und bis jetzt ha i noniä was negativs ghört wenn i mi zruggzoge ha zum stille... und es git au so "Stilltüächer" wo mer sich cha um de Hals "binde" und de chli de vor Blick ect. gschützt isch....
Ach det i de Gruppe cha mer au mit Stillproblem cho, d Leiterin isch Stillberoterin und eigentlich isch äs so ä art stillträffe

@ramona, hoffe gaht dir bald besser! Schlaf guät und erhol di schön!

sooo... i luäg jetzt MINI liäblings Serie no... "Bones"

6. Oktober 2011 um 21:31

@fabi, supi das em raik sini beschwerde i griff hesch. Sisch scho bitz e liiedigi zyt mini bechunnt hinteri zehn 4stk aber si machts super
Hey isch jo cool, dass freud mi hetti au gern i mim alter meh aschluss

@shannie, freud mi das es mit em Rivella klappt. Shäns viel nid gärn, ich has zwar gern has aber gnueg trunke in dr stillzyt bim nöchste den wieder
Danke fürs Glück wünsche

@kathie, ohjee hesch ächtsch e magedarmgschicht? Oder halt scho ahzeiche das es richtig endi got.
Hoff das es sofort hört nach dem gebore hesch Du heschs dänk vorerst au gseh schwanger zsi

@ramona, ohjee und du bisch au sone bloggti
Und den duesch dr immer no es gwüsse mache wegem schaffe. Bringt doch nüd, wenn wähle chönnsch hettsch es au anderst

@ursina, wow e hammer name, gfallt mr

Pfuuset gued ladys

7. Oktober 2011 um 6:35

Oh je....
@ fabi schön dast aschluss gfundä häsch.

@ jeannine gsehsch es klapped, nur nid under druck setzä loh.

@ willkome stalynka?

@ ursi etz chunsch am endi nöcher bi dä chärtli .

@ me ich dänk der julien hät ä gripp. isch wieder ä churtzi nacht gsi. im mom fühlt er sich eher chalt als heiss a. min ma hätts au gad no verwütscht, und ich müsst eigendli go schaffä. weis gar nid wasi machä söl. ihr wüssed jo wies isch wenn d manne chrank sind, weis gar nid obi ihn chan allei loh mit em chlinä .....

7. Oktober 2011 um 7:29

Guede moorgääähn
I chönnt usschloofe, jedoch sit mi maa und die chlii gange sind.... Bini wach

@manuela, ohjee wünsch dine herre guedi besserig! Jez hesch es chind meh dihei, ich hass es wenn min maa chrank isch. Ebe wells immer so dient as ob si kurz vorem sterbe sind.

Wünsch dr e paar nerve und das dr daag schnell dure goht.

7. Oktober 2011 um 9:52

Morge
Ha nur churz ziit...

Katie, ich find noah au mega herzig aber ghörsch halt scho viel... Elias isch doch au no biblisch findi au herzig aber ghört mer halt au öfters..

Fabi, ich due amigs abpumpe will die chlii mängisch gar kei geduld hed ade bruscht.. Han ebe so blödi flachi brustwarze

Hüt wär min ET und geschter voreme monet isch sie cho

Soodeli muess mi parat mache, mer gönd zum chinderarzt uf die 11i

Bis glii

7. Oktober 2011 um 10:14

@katie
ja, i ha gfrorni MuMi me cha MuMi bis zu 3 täg im chüälschrank lagere und de bis zu 6 mönät im gfrürer ha. s verlürt zwor äs paar stoff durs gfrüüre, aber seg lut hebi immer na besser als Pulvermilch was d Abwehstoff agaht... (also nöd das i was gege pulvermilch ha oder so, bitte nöd falsch verstoh!)
i weiss gar ned was i mit dere MuMi werd mache... s ganze gfrürfächli isch volle... i glaub i wird de eifach d breili demit mische, hät eini usem gvk au gmacht ka

@jeannine, ha s ähnliche problem a de einte brust und d lösig isch bi eus: s Stillhüätli, vo afang a... de raik chunt süsch gaar kei milch über us de brust, will er 1. z ungeduldig isch wenn er hunger hät und 2. will er d brustwarze gar ned do is muul cha neh und asuge, isch viel z flach...

@rest, danke eu fürs dra denke wiäs echt am raik goht!

sooo.. i muäs na schnell suge... am mittag muäs i zum schwiegervater will mis auto neui "Winterschüäli" montiert bechunt

7. Oktober 2011 um 12:59

Soo wieder zrugg...
Fabi, ja mit de stillhüetli hani zerscht au gstillt, hed super klapped, denn hed mini hebi gmeint ich sölls ohni probiere wills denn d milch meh aregt (da ich ja chli problem han weg zwenig milch) aber ich glaube jetzt nimis denn au mal wieder füre

Heyyy ich bin hüt ja mit de céline bim arzt gsi, und sie isch doch sage und schreibe 3400g und 47cm das isch 1kg i 10täg!! Bi fascht vom stuehl gfloge, sie wird no en sumoringer, sie isch genau voreme monet mit 1840g und 42cm uf d welt cho... Ich glaub das ... dem milchpulver, die reinscht kaloriebombe

Wünsch eu ganz es schöns tägli

7. Oktober 2011 um 14:38

Guguuus
sooo i bin widermol doo

jeanine: was gisch du für en schoppa? i dun dayleen au no schöppela will sie zum teil eba nid recht fuda bruscht trinkt und zum teil het sie nid gnueg fuda bruscht.. den gibera eifach no en schoppa wenn sie zwenig het .

katie: oo i bin so gspannt wenns bi dier losgot

bi üs laufts tiptop, am obet wird die chlii immer fit lueget uma we veruggt u herzig. hüt simmer bida müetterberotig gsi und den hend sie sie gwooga.. etzt het sie 3310 und isch aber immerno 45cm.. mich dungts aber dasi gwachse isch site geburt und sie isch jo bida geburt scho 45 cm gsi.

ja eba das cheibe stille lauft bi mier au nid so we ich will. zum teil trinkt sie super fuda bruscht und zum teil brüellt sie we veruggt vor hunger und trinkt eifach nid fuda bruscht und den machera halt en schoppa... am afang hani no pumpet aber das magi etzt echt au nümma macha will das soo en mega stress isch, bisch zerscht a halb stund am probiera mit stilla und sötsch nocher pumpe und den no da schoppa geh brrr . hoffa aber dasses bald besser got willi gern stilla wür.

aso zum teil vermiss ich mengmol zschwanger sie, aso nid falsch verstoh aber im buuch isch s'chindli so sicher und gschützt gsi und etzt isch sie uf da welt und i han eifach nu total schiss um sie. we isch das eu gane wonner gad frisch mama gsi sind? i han zum teil voll die kriise und bin total überforderet obwohl ich eigentlich da glücklichscht mensch sött sie mite ayleen und min fründ hilftmer au wonner chan mite chliine. voll die komische stimigsschwankige... schlimmer as ida ss .

we goz eigentlich da frischkugle? niggi? kei problem mit ss übelkeit und so?

oo wasi no ha wella froga betr. verhüetig.. we hend ier noch da ss verhüetet oder werded ier verhüet`? die im spitol hend mer mol a rezept geh für pille ceracette (oder so) aber wet eba nümma so hormon zügs ne

7. Oktober 2011 um 15:04

@fabi Danke vielmal Ja das mit de MuMi isch e gueti idee..han au scho vo vielne ghört dass sies in brei misched. Wie gahts am raik?

@amina Wie gahts dir?

@manuela Gueti Besserig dine zwei Schätz

@kathie Ich find Noah en mega schöne Name füren Bueb. Und de Meitliname wo mir würded neh wenns eis git isch au zimli oft vertrete..er gfallt mir soooo guet! Chan au sie dass etz en name nimmsch wo nöd selte isch und nechst jahr heisst denn jedes chind eso
Freut mi dasses dir wieder besser gaht

@jeannine super dass di chli so super zuenimmt! Susch au alles guet?

@Nadja Das mit de verhüetig isch sone sach...ich han au kei hormon welle und denn hesch eifach ned sehr viel uswahl. Spirale (was der nöd empfehled wenn na meh chind wetsch) oder kondom...mir hend ois für kondom entschide und wied ja weisch bini wieder ss wills eimal (!) grisse isch. Ich machmer nachem zweite chind spirale...
Das mit de stimmigsschwankige isch glaub au normal

@stille Ich chan au nöd gross en Tip geh..bi mir hets eifach relativ guet funktioniert. Ich han wenni sgfühl gha han es gaht nöd eifach immer wieder ahgsetzt bises wieder di nötigi Milch produziert het...und rivella trunke

@me Bin bi de FA gsi und alles bene...am chline gahts guet. Es het wie verruckt umeturned und mer hend nackefalte fast gar nöd chöne messe Aber krass wie mer scho alles super guet erchennt het...beinli, ärmli etc...Lade denn bi glegeheit mal sultraschallbild ufe..
Wege de übelkeit het sie gseit ich sell etz namal zwei wuche dihei blibe und ufhöre mir soen druck und stress mache...wenns denn nöd gaht denn schribt sie mi na länger chrank.
Ah und de sina ihres zweite zähnli isch am duredrucke

7. Oktober 2011 um 17:23

Sooo...
.. euses Auto hät jetzt wieder "Winterschüäli" a

@ramona, am raik gohts wieder äs biz besser, schloft z nacht wieder besser dank de Zäpfli, aber me merkt schono das er am zahne isch... naja...
da isch cool das mer di gfrore MuMi für de Bei cha neh, will wegwörfe würd mi doch reue...

@wuschi, hoffe das äs dir bald besser goht... am Afang isch mer eifach na super uusicher und me wot jo nüt falsch mache ect. aber du wachsisch sicher schnell i dini Mamirolle inä

@jeannine, mini Hebi hät mer au gseit ka i söll am Raik s Stillhüätli abgwöhne... has de 2 Wuche versuächt... ABER de Raik hät nöd schö trunke, und immer nochem stille no hunger ka und i ha ned welle zuäfüätere.... und jetzt isch euses Stillhütli euse begleiter.. isch mer egal was d Hebi seit, de Raik chunt so gnuäg milch über und isch z friede! Und d Milchbildig cha mer au anderst arege!

muä go z nacht choche, ha gar ned gseh das äs scho so spot isch...

7. Oktober 2011 um 20:00

Liebi girls
Oder eher shribwüetigi fraue..
Cha mir per iphone nid als merke...

Jeannine wow da nimmt si aber zue dini celine sho krass 1 mt uf de welt ish si.. Haha wer weiss ev hetsh etz imner no klönet und kuglet hey und das mitem stille chunt sho guet.. Ha au stillhüetli gha und ich has ghasst! Den irgendwenn hets mir jill vonelai weggshlage und het ohni trunke glaubs so mit 3 monet wow das het den weh due mit dem zug wosi gha het

Fabi hehe has au immer igfrore ide aventbecherli ha das supi gfunde aber ha zum glück selte apumpe müesse! Bi mir immer we e kueh vorcho das mit dinere stillrundi findi jovoll cool.. Ich bi e de komunikativ mensh und haha ich wüsst nid wohi ich chemt weni no me mamis kenne wür! Es gotti vo de jill ish ev au shwanger und nomol e kollegin (hetsichs pflanze loo) und beid jo chönt dengo spatziere! Hehe ha im gottivo de jillxeit sicha gern mitcho mit de kollegin aber irgendwie hani fast kai ziit sust..

Nadja ich glaubs du bishes xi.. Ha au cerazette gha 4 mt gno und den normali pille daiden ufghört ha mit stille..

Amina we klapperet störch??

Ursi we lebsh du so mit dinere karton invasion? Baaaald chönder zügle juhuuui

Katie we gats dir so? Biz besser mit de übelkeit? Sprich mit allem du armi.. Ha hüt grad denkt uuui dringend en neue fred nötig aber sobald din bueb da ish und ich dini date ha wird gänderet!!
Und noah gfallt mir au supi hehe

Ramona we gats dir so? Übelkeit?? Du hesh du sho en buuch aso xeht me sho was??

Me mir gats wieder biz besser nur no biz tempi es bizli übel und müed haha aso merk nid gross dasi shwanger bi ish me we e gripp
Wuhuu und den hani ufghört rauche *eimolumichumetanz* sit vorgesterobig jiipiii ha gest und hüt keis graucht und esgat vooooll easy vil besser we bi de jill.. Gest het de kolleg eis graucht womer sind eis go trinke ha nid mol es verlange gha alles e kopfsach juhuu bi ich stolz haha

Soo gang glaubs is bett bi müed und ha do so esguets buech pfuuset guet au die nachtshwärmer mit ihrne babys wo hunger hend.. Hoff ha nimert vergesse..

Aaa molcorinne cool mitem job gratuliere ish jo voll super

7. Oktober 2011 um 20:23

Gugügs
Nadja, ich gibere s beba HA 1 was gisch du? Das huere pulver isch mega tür

Niggi, wie lang hesch du sones taubheits gfühl gha bim buch une nachem KS? Ha ghört chan bis zumene jahr ga?!

Ou mann cha mer grad so wenig merke meld mi susch ide nacht nomal nachem schöppele

7. Oktober 2011 um 20:30

Jeannine
Joo so 3-4 monet sicher ha au etz no so komishs gfühl uf de einte siite vo de narbe! Det wosi am slechtiste verheilt ish!

7. Oktober 2011 um 21:04

Jeannine: i gib ihre aptamil pre, sie het da im spitol au scho ka drum hani gad mit dem witergmacht ja gell mega tür i zahla au für 400g 15.--. Got recht is geld.

Niggi: gueti besserig wünschi dir no... I glaub es got scho nemis a gripp uma..

7. Oktober 2011 um 23:16

Verhüete
Warum sött mer d'spiralle nid iisetut? Ich ha sie nach jedem vo de erste beide drinn gha und bin jetzt stolzes Mami vo 3 chind. Und ich ha kupferspiralle gha.

Stille: ich bin es absoluts stillmami, aber die aafangszyt isch ja voll de Horror! Rechts suget sie super, aber links, es zieht mer bis in chline zeche abe wenn die siite dra isch und ich sie nur scho sött aasetzte. Aber es wird besser!

Niggi: gratuliere zur nr-in! Supi gmacht!

Shoppepulver: ja die sind würklich meeeeega tür. Mir hend bi beidne s'bimbosan gnah. Und wenns bi de naya sowiit isch au das. Aber das isch en riese finanzposte, wo au viel nid dra denket. Wahnsinnig frech vo dene firme!!!!!!

Us: "holz aalange" d'naya schlaft super. Letscht nacht 6 stund am stuck, und das mit 5 tag . Jetzt muesses nur so bliebe!

Bis bald, passet uf eui uf!

8. Oktober 2011 um 3:13

@corinne Herzlichi Gratulation zum Job Super hets klapped... Wegem schlafe...mir mached oises ritual um di 7ni und zwar leggi ihre nachem wickle de schlafsack ah und mach läde abe im zimmer und stell s'nachtliecht ah...denn liggi mit ihre ufs sofa i ihrem zimmer und du entweder chli kuschele mitere oder verzell ihre na e gschicht, jenachdem au na stille. Denn legi sie is bett und sing ihre s'schlafliedli vor. Meisten fangt sie scho bim is bett lege voll ah brüelle...ich seg ihre denn das alles guet isch und sie dörf schlafe, gibere en kuss und gahm denn use. Lahn sie denn 5min brüelle und gahn wieder gi o luege...dh nuggi geh, küssli und wieder use...so machi das paarmal und wenns nöd gaht denn nimmi sie use und ligg mit ihre here bis sie schlaft und tuen sie denn schlafend is bett. Das klappt relativ guet...i de nacht isches zum glück keis problem. Sie wacht uf, het de schoppe und schlaft wieter...ohni brüelle! Ich weiss es ish nöd optimal und sie muen i ihrem bett chöne ischlafe aber ich chan mis chind nöd länger brüelle lah wie 5min, siw isch danach so duregschwitzt und völlig fertig! Sie tuet mir denn leid und ich nimm sie zu mir...ich glaube wenn ich dra blibe unds immer wieder versueche denn chunt das scho...ich gib ihre zit und so gahts guet für ois Wie isches bi oi??

@fabi Ja sie sind scho armi wenns am zahne sind Sina isch au grad dra..aber mer gseht de zah scho dureschimmere hoff ihr hend e ruhigi nacht

@jeannine Ja das pulver isch wüki sautüür. Han au s'aptamil...isch glaub stürste. Aber ich bruch ja nöd ao viel...ein bis zwei schoppe i 24h. Wie gahs oi so?

@manuela wie gahts dine manne??

@niggi Oh schönd gahts der besser. Ja dübelkeit isch scho na da aber ich han mir vorgna anderst demit umzgha...autogenes training und so Mini ärztin het gseit ich setzi mich so under druck da chas eim nur schlecht gha. Mun lockerer werde...und bin etz namal für witeri zwei wuche chrankgschribe...ich sell mich etz entspanne und uf mich luege. Ich hoffe es blibt so bi dir. Ja bitzeli gseht mers jetztt scho so langsam... Abem mittwuch bini vierte monet Und bi dir?

@sabrina Ich weiss demfall nöd...aber mini fa het mir gseit dspirale seg nöd so geeignet falls mer na chind welli wills chan dgebärmuetter verletzte unds danach eher mal zunere eileiterss chunt. Das hani au im internet scho glese...aber isch doch super wenn bi dir alles guet isch. Mich het das eifach bitz abgschreckt und drum hanis glah...nach de geburt vom zweite denn

@me Sooo ich pfuse etz wieter und wünsche allne e gueti nacht. Hoffe ha nüt und niemmer vergesse...

8. Oktober 2011 um 3:49
In Antwort auf an0N_1269687699z

@corinne Herzlichi Gratulation zum Job Super hets klapped... Wegem schlafe...mir mached oises ritual um di 7ni und zwar leggi ihre nachem wickle de schlafsack ah und mach läde abe im zimmer und stell s'nachtliecht ah...denn liggi mit ihre ufs sofa i ihrem zimmer und du entweder chli kuschele mitere oder verzell ihre na e gschicht, jenachdem au na stille. Denn legi sie is bett und sing ihre s'schlafliedli vor. Meisten fangt sie scho bim is bett lege voll ah brüelle...ich seg ihre denn das alles guet isch und sie dörf schlafe, gibere en kuss und gahm denn use. Lahn sie denn 5min brüelle und gahn wieder gi o luege...dh nuggi geh, küssli und wieder use...so machi das paarmal und wenns nöd gaht denn nimmi sie use und ligg mit ihre here bis sie schlaft und tuen sie denn schlafend is bett. Das klappt relativ guet...i de nacht isches zum glück keis problem. Sie wacht uf, het de schoppe und schlaft wieter...ohni brüelle! Ich weiss es ish nöd optimal und sie muen i ihrem bett chöne ischlafe aber ich chan mis chind nöd länger brüelle lah wie 5min, siw isch danach so duregschwitzt und völlig fertig! Sie tuet mir denn leid und ich nimm sie zu mir...ich glaube wenn ich dra blibe unds immer wieder versueche denn chunt das scho...ich gib ihre zit und so gahts guet für ois Wie isches bi oi??

@fabi Ja sie sind scho armi wenns am zahne sind Sina isch au grad dra..aber mer gseht de zah scho dureschimmere hoff ihr hend e ruhigi nacht

@jeannine Ja das pulver isch wüki sautüür. Han au s'aptamil...isch glaub stürste. Aber ich bruch ja nöd ao viel...ein bis zwei schoppe i 24h. Wie gahs oi so?

@manuela wie gahts dine manne??

@niggi Oh schönd gahts der besser. Ja dübelkeit isch scho na da aber ich han mir vorgna anderst demit umzgha...autogenes training und so Mini ärztin het gseit ich setzi mich so under druck da chas eim nur schlecht gha. Mun lockerer werde...und bin etz namal für witeri zwei wuche chrankgschribe...ich sell mich etz entspanne und uf mich luege. Ich hoffe es blibt so bi dir. Ja bitzeli gseht mers jetztt scho so langsam... Abem mittwuch bini vierte monet Und bi dir?

@sabrina Ich weiss demfall nöd...aber mini fa het mir gseit dspirale seg nöd so geeignet falls mer na chind welli wills chan dgebärmuetter verletzte unds danach eher mal zunere eileiterss chunt. Das hani au im internet scho glese...aber isch doch super wenn bi dir alles guet isch. Mich het das eifach bitz abgschreckt und drum hanis glah...nach de geburt vom zweite denn

@me Sooo ich pfuse etz wieter und wünsche allne e gueti nacht. Hoffe ha nüt und niemmer vergesse...

Halloo
Ramona, dasmal hemmers ned ganz gschafft mitem glichziitig schriebe, bin no am schöppele gsi wo du gschriebe hesch . Das machsch du ganz guet mit dim ritual findi, no länger brüele la chönti glaub au ned und bringe duets warschinlich au nüt...
Eus gahts guet danke, ab und zue hed sie nochli chrämpfli aber suscht isch sie ganz es pflegeliechts baby

Corinne, danke für de tipp mitem mam schoppe, gahne glaub so eine go poschte

Ursi wie gahts dir?

Katie? Alles i.o.? Isch jetzt doch nüt gsi mit mim tipp uf de 6... Aber hoffe gaht glii los.. Go go go!

Nadja, s Beba choschted 23.00 Fr. Für 750g, isch also billiger (falls mal möchtsch wechsle). Aber s gaht halt glich au is geld wenn mer soviel schöppeled

Sanrina 6h? Wow das isch ja genial, freu mi scho wenn mini das mal schafft.

Niggi, isch denn dini narbe ned ganz guet verheilt? Im moment isch bi mir eifach no en strich wo usgseht wiene huutfalte, mal luege wie die sich entwickled..

So ich schlafe mal wiiter

Winke winke

8. Oktober 2011 um 9:38

Gueta morga
Heieiei dayleen isch ida nacht wenn sie verwacht immer so zwüschet 1.5 und 2h wach.. Hasi gwicklet, gschöppelet ( will sie ada bruscht nia trinkt ir nacht) und sie het brüellt und brüellt... Buchweh het sie au nid ka will den duet sie andersch ... Zum teil echt am verzwiefla willi den nümma weiss wasi no söll macha.

@ritual: das findi aber super, musi glaubs au mol afange, mir hend nix speziells wommer am obet machen usser pijama alegga und stilla oder schöppela. I legg sie eba nur is bett wenn sie den au recht schloft sus brüellt sie eba au und verschloft gar nid.

@spirale: aso i ha scho kört dasme keini sött isetza wemma no kei chind ka het nocher ischs glaub jei problem me.. Aber i wet eh keini, chami nid so afründa mit dem gedanke das do una was dinna isch .

@ schoppa.. Ja da wer günschtiger, chama den eifach da schoppa wechsla? Will aptamil nimmtsmer echt guet und verzreits au guet drum hani nid scho wella wechsla. Bi au scho im laade gsi und die schöppa agluegt, git jo einiges. Fallser mol ins östrich gönd, chaufen döta babynahrig... Vieeeel billiger

8. Oktober 2011 um 9:59

Nadja
Oje das isch blöd wegem ned ischlafe, mini hed das au aber meischtens so geg de spöter namitag. I de nacht bruuchts sicher no viel meh nerve, hoffe chund glii guet! Wägem wächsle sötti keis problem sii, cha zwar sii dass sie es anders pulver weniger guet vertreit aber das müesst mer halt mal teschte, aber schade duets ned. Mini hebi hed mir no gseid wegem buuchweh, mer söll susch au mal 10ml meh wasser in schoppe due dases chli verdünnter isch, das machi jetzt eigentli immer und es gaht recht besser mit de verstopfig

Das wäg öschterrich oder dütschland muesi unbedingt mal mache

Wünsche allne es schöns tägli

8. Oktober 2011 um 10:04

Guede morge
do isch wieder viel viel fascht zviel gange =)

@ramona, supi das alles gued isch bi dim chliine. findi gued das dr din fa gseit het das de chli abefahre sollsch und dr kei drugg mache. sbringt niemerem was, denn es änderets jo nid. ich hoff das dini übelkeit noochlost

@stille, aso ich ha am afang au mieh gha. ha den es stillhietli becho, mini spootwuchebetthebamme( ich bi am 2daag nach de geburt heim und ha bis zum 10. lebensdaag e hebi bruucht) het mr supi ghulfe und tips geh, ha den innert 2daag das doofe stillhietli nümme brucht und sit ich gstillt ha, hani 1a stillbrüst, aso nippeli *lach*

aber das chliini bebes mieh händ bim süügele isch glaub normal oder?

@spirale/verhietig, aso wie scho erwähnt worde isch dspirale wird jo eh nid gsetzt bevor me gebore het oder es chind het. aber mir hend ja mindst alli 1ns oder bald
ich wür halt dspirale nid empfähle wenn me sich wieder eis wünscht mit KURZEM abstand. me zahlt jo glaub für 3-5joor, wo me si cha din loh und wenn me si nach 1,5-2 joor scho wieder usenimmt well me KiWu het, denn lohnt sich nid 330.- oder meh uszgä... mini meinig
ich ha sit dr geburt, nur zwei monet s evra pflaschter ga und das nach dem ich abgstillt ha... i dr stillzyt hemmer eig. gummi gnutz wenn mr gherzlet hend... und sit em dez'10 hemmer au kei mänteli me aber ich ha jo mini erst mens au erst am 21.6 gha

@kathie, noah gfallt mr au, aber wie alli sage und du au... es isch e meeeega mode name. und noe? ich hoff dir findet en name wo euch passt und das dini übelkeit weg isch

@nerazero, ich ha di name vergesse sooooorry
supi das dstell becho hesch. gratulier dr

@ischloofe, aso mini isch jo jez au scho jäärig gsi und si bruucht teils eifach dnöchi no... das heisst mir höggle i schaukelstuehl und dien ame bitz schaukle. teils pfuust si au elei im bettli ih, amigs nid. je nach dem. mittlerwiile ischs mr gliich. iwenn wird sis elei chönne und wenn si smami oder de papi bruucht den ischs eso
mir hän i dr 2. lebenswuche hämmer au afo rituale, babymassage, kurzes bad, stille, schloofe
und mir mache das hüt no, nur isch babymassage nümm sbade isch länger und nur jede zweite daag und stille isch ersetzt mit ässe und nachem ässe wird eifach bitz no "gsii" mit kuschle, spiele, oder mache was si will
am 19uhr isch meistens bettrueh

@niggi, supiiii das isch aber mega das nümm ruachsch
do chasch wirklich stolz uf di sii

@schoppe, ich ha jo afo zueschöppele oder ersetze well ich iwenn eifach nur no gstresst gsi bi, düür und dmilch retour isch... das isch endi januar februar gsi... ich ha saptamil1 gha.
me liest sooo viel über das ganze milchpulver züüg. eini sind überzooge vom Pre(was au gued isch ) anderi halte sich as 1,2,3....
ich find soll jedi so mache wie sis gued findet
ich bi zum biispiel gar nid soo überzooge vom Beba, obwohls im spital au das ge händ und mir das bis zum milchiischuss au no gha hend...

@me, ich bin jez aso doch erst und definitiv bi ES+2 ^^ aso endi monet chani meh sage ob die störch dohi gfunde hän... aber es isch mr SO glich! ich ha mi vom erste smilie so stresse loh und bi hibbelig gsi und jez... jez passierts oder nid und ich denk eher nid... mir hend 4-5daag vorem ES und en daag vorem ES und werde hüt, e daag ancher evt no *lach lach* aso soooo.... wen mr hüt möge sisch jo eig. au scho gloffe

wasi defür serste mol ha nachem ES isch das mir min brusthof bitzeli wehmacht, aso unagnähm isch aber das ghört schiins scho zu PMS, was me nach ES becho cha. krass krass

so ich wünsch euch trotz räge e schöns weekend bis deeeen

8. Oktober 2011 um 10:46

Katie
9.10.11 wer mit et gsi suuper datum . Hoffemer mol daser sich ufa weg macht. Trink mol chli zimttee das hilft au no. I dera nacht woni weha ûbercho ha weissi no dasi e ganze pack magebrot gässa ha und en zimttee trunke ha (nid bewusst, ha aber nocher gläsa das zimt wehefördernd isch )

8. Oktober 2011 um 10:50

Amina
Stilla: ja i ha eba angscht weni den zviel schöppela oder apumpe und mite fläscha gib dassi plötzli nümma fuda bruscht trinkt. Mitm stillhüetli hani au scho probiert im spitol het sie au gar nid gern ka. Am afang hens sicher müe, komisch isch zum teil trinkt sie und nocher wider nümma, zum teil vertschloft sie gad au uf ei chlapf isch no mega witzig do brüelt sie we am spiess ar bruscht und zack chasi gad schlofa

8. Oktober 2011 um 16:22

@nadja Aso dass mitem ritual isch wüki e gueti sach..sbaby gwöhnt sich dra dass immer de glichi ablauf isch und sett denn weniger müeh ha mit ischlafe
Oh du armi das isch mega streng..hoffe isch e usnahm gsi und sie schlaft hüt nacht wieder besser

@kathie Ja morn wer doch es suuuper guets Datum Drucke Düüme

@amina Ja wer doch schön wenns namal es chugeli meh git Drucke düüme

@ursi So geil e wuche frühner welle zügle En guete bim thaiesse...ich freu mi au scho wenni wieder mal so richtig chan esse wasi will und gnüsse ohni die übelkeit

8. Oktober 2011 um 19:13

Katie
Aso zuestimmig hesh sho mol vo dim mitbewohner daser morn chunt etz hoffet mir nur no es best und drucked dumme

Dank ere früenerigs fred mami bi ich au mol so gshid und ha alli smilies daaaaaaaaankeee

Ursi haha hesh welle zügle hüt du lustigi hihi dini bewohner sicher kei froid gha wend eifach bi ihne vor de türe gstande wersh

Amina uuui shloft dis müsli noni so allei am obig?? Joo sind alli gspanne uf ends monet chönt kugle bruche

De rest weissi nüm...

Aso wegem pfuse, mir putzet de jill zäh, leget ihre es pishi aa den gits no en milchshoppe di hine ii ihrem zimmer im grosse bett wosi sho au im shlofsack ish und nochdem gats ab is bett wosi de selber pfuset so noch 15-30 min je noch dem! Si gat so zwüshed 19.30 und 20.00 is bett wemer weg sind au mol spöter

Wegem shoppe pulver gönd uubedingt in DM die wo eine hend det chönder ussueche und es ish sooo günstig! Ich ha es adapta gha vom coop oder au drogerie well mini mum xeit het dassegi guet! Hami gar nie demit befasst tjaa wo ich xeh ha dasi für en pack 25.- zahl und die im DM stinkbilligs züg hend ish jill bald jöhrig xi den hani au nüm müesse wechsle! Joo wen mum seit ish guet mit 4 kind hani halt au agno es ish günstig naja bem zweite bini shlauer!!

Sooo hüt chunt shlag den raab juhuu und de buuch ish au voll mit fondue jeeepaaaa

8. Oktober 2011 um 21:46

Mal luege wasi zäme bechum...
muss am handy töggele will min maa de compi het mitgno

@niggi: suuuper drucke d dümli dass es durezieh chasch ohni rauche!

@katie: morn wär würkli es cools datum!wie au immer,wünsche guets dure hebe!wegem name...oise buebe-name - gian - wär au en mega modename gsi und mir hetet de gno.nehmed was oi gfallt

@corinne:gratuliere zum job!ui wirkli de jaron chrücht scho?!?bin grad go d ronja uf de bode lege woni das glese ha aber tzzz nützt nix sie chunt ja scho vorwärts aber eifach dur rugele und nit sehr zielorientiert haha

@ursina: wuhuuu du bisch ja die best z früeh wele go zügle!aliana tönt speziell hani no nie ghört aber gfallt mer.wie sinder da druf cho?

@stille: technisch hani zum glück au nie problem ka bzw d ronja.ha aber vo afang aa bis hüt au ide einte brust meh milch und da hani mit pumpe au nit chönne ändere.isch jetzt halt eifach so.mit de mengi schiints bi mir irgendwie eifach uf und ab z ga.hüt hani mitte im tag müsse go pumpe willi plötzlich so schmerzendi verhärtige ha ka.und das nachdem ich die letzte wuche immer eher biz kämpft ha um d milch.wenn da no öper drus chunt...

@amina: verstani das richtig ihr sind am hibble?viel glück au vo mir!

@schlafe: am abig nachem bettli ritual schlaft d ronja immer tiptop ii.de tag dur aber nit immer.da mussi amel biz denebe liege.denke sie brucht de jewiils vorallem s kuschle

@nadja:isch schön wenn de papi sich au engagiert gäll viel wert!wend de sus quasi zwei chind dihei hesch wär blöd.

@jeannine: jaaa das mitem bsuech isch scho biz es phänomen mir hend ja damals gseit ka wer wet cho sell zmittag bzw znacht bringe.

luege grad wetten dass... aber chume nit drus.warum isch denn de gottschalk doch da??? ha gmeint er heg ufghört???

@fabi: jetzt chunt din junge maa scho zähnli über isch ja wahnsinn!au de jaron scho.d ronja het no immer kei aazeiche.sie lat sich glaub mit allem biz meh ziit hani eich schomal gseit ka dass ich die glich decki ha wie du?die mit de pandas

@ramona:und glaub has s gliche stillchüssi wie du.hesches au usem bebeparadies z wetzike?

sooo jetzt sind mir d wort usgange...

schöne abig!

8. Oktober 2011 um 22:00

Sophia
Ja has au vo dete Womal rampeverchauf gsi isch...

Hey mach dir nüt drus wegem chrüche...meitli sind glaub bitznlangsamer Dsina isch etz 9 e halb Mönet.....und chrücht gar nöd. Sie rollt oder gaht ih ihrem wäggeli vorwärts. Es git viel chind wo gwüssi entwickligsschritt ganz uslönd...
Sitze tuet sie au nanig so lang...defür plapperet sie scho zimlich

@all wer luegt au supertalent?

@all Sorry fürd frag...hend ihr wenn ihr ide ss sex gha hend mängmal au so chi buchweh danach?!

8. Oktober 2011 um 22:10

Ramona
haha genau bin au mal bim rampeverkauf gsi!

ich has im nachhinein amel au nit so toll gfunde,so es spanne ka im buuch

8. Oktober 2011 um 22:35

Ah
s gliche body hemer au no (ha doch denkt ka sind zwei sache gsi woni glich ha) das mitem erdbeer-bärli.liebi die wickelbodys!

8. Oktober 2011 um 22:50

Chrüche
Grad hüt het mini Hebi gmeint ich sölli d'Naya drü/viermal täglich uf de buch lege damit sie ihre Chopf muen lupfe und somit s'Hirn meh aktiviert wird. Es seg erwiese das hüt weniger chind am plötzliche chindstod sterbit wege de ruggelag, das aber au immer weniger chind chöngit chrable wege de ruggelag. Chind wo chrable tächet seget im grobmotorische besser dra.

8. Oktober 2011 um 23:09

Haha
luegt no öper wetten dass...?de bully het jetzt am schluss aber 100% de chlii la gwünne so wie er no übere gluegt het hahaha

@chrüche: ha d ronja au vo afang aa immer biz uf de buuch gleit ka aber sie hets gar nit gliebt.jetzt wo sie aber selber hii und zrug cha isch sie meistens ufem buuch.und chotzt entsprechend viel.isch überhaupt nit so das es komisch isch wenn sies noni macht

@sabrina:wie isch s lebe mit 3chind?wie gaz eich de zwei grosse mitem neue schwesterli?

8. Oktober 2011 um 23:59

Mini grosse
machets guet. Sie verstönd nid ganz warums mich wärend em stille in ruhe lah söllet und warum luuts ume schreie bimene ein wuche alte baby nid so guet aachunt, aber sie machets guet. D'amy wür die chlibam liebstä an zeigitag vom chindi mit neh(natürli ohni mich) und isch es chlises, grosses mami. De meo küsst und verschmusset d'naya. Aber hebe isch immer nur für foif sekunde witzig...

9. Oktober 2011 um 8:33

Suscht mit drü...
Min maa het sich gester samstig en family-frei gönnt. Und ich bin mit drüne ga poste, ha gwäsche und ufgrumt... Kochet hani nüm, die chli häts nid lässig gfunde wenni sie anegleit ha. Und es isch verdammt streng!!! Vorallem wend die grosse garantiert nur denn öppis vo dir wenn wegem stille unabkömmlich bisch

9. Oktober 2011 um 8:44

Guete morge
Joo segs nid vo de katie ish so nix mee cho.. Wer jo e guets zeiche ev hetsi ihren bueb jo sho juhuu den gits bald en neue fred katie gish grad all date aa wens sowit ish gell aso do im fred ich suechs den do ine zeme

Sabrina uui jo chamer vorstelle das da nid lang lässig ish aber ish doch au herzig

Sophia din text hani gest obig glese und ich weiss leider nüm was gshribe hesh soorry!!

Corinne oje din arme bueb mit zahne ish e dummi ziit und si chunt imner wieder das ish es jo no! Mini het glaubs vormne halbe jaar es letsht mol zahnet und sit da ish nix meh gwachse

Ramona we gats mit de übelkeit? Findi guet das dir da kain stress me machsh.. Chunt wes muess

Me ich ha voll de kack hueste fühlt sich we de raucherhueste aa hihi etz woni nüme rauch und nid mol me en gedanke dra vershwend
Soo min maahet mi ez sho müesse dumm aloo gopf bi ich usgrastet magi nid verträge

Aaa jeannine mam produkt chunsh au im dm über mega günstig

Und ramona ich ha kei sex mee haha etz bini verkeltet und voher ishs mir übel xii aso gits ke sex! Sött sho mol wieder ich weiss aber dlust haltet sich bös in grenze

Shöne suuuntig oi allne

9. Oktober 2011 um 9:29

Guete morge
@sabrina Wow glaubi dass das streng isch, vorallem poste ame samstig Das isch scho ohni chind müehssm Aber super wie du das machsch...machsch du etz wieder dspirale? Wie schnell nach de geburt chamer die ine mache?

@corinne Ohh ihr arme Hoffe de zah isch gli da...sina isch au chli dra aber nöd so extrem dasmal Ja denkes au..jedes chind het sis tempo und ich find au hauptsach sie chunt vorwärts egal wie. Ich bin nie kroche und chan hüt au laufe etc

@niggi Ja bis etz gahts mit de übelkeit, hoffe es blibt eso...Ohje scheiss hueste Wünsch dir gueti besserig! Wieso het di din maa blöd ahgmacht?? Ja ich han am afang vo de ss au null bock uf sex gha aber lahn di nöd stresse...bi mir isch dlust vor 1-2wuche zrugg cho Vorher isch au es zitli nüt gloffe

@kathie Bin gspannt was bi dir lauft...jedefalls alles Gueti wenns denn losghat

@manuela Wie gahts dir?

@ursi wie gahts dir? Fertig mit de chärtli??

@fabi wie gahts oiem schatz?

Wünsche allne en schöne tag...

9. Oktober 2011 um 10:41

Guete Morge
Uii ich schriebe s erscht mal i dem Forum über de Laptop, susch machi das immer übers Iphone.. isch ja total ungwohnt Vorallem gsehni eui Biiträg ned nur de Hauptbiitrag vo de Niggi (aber han vorher mitem Iphone gläse)..

Ooooh Katie wo biiisch? Hoffe meldsch di glii mit guete News . Bide Oktobermamis uf Mausii.de hend bis jetzt 13 entchugled die letscht isch d Sina gsi hüt am Morge um die 7ni

Mam-Schoppe, ja mir hend sit neuschtem en DM da, und die hend ganz viel Mam Produkt, ich gahne mal go luege obi de Schoppe det finde und susch bstellen denn uf 4mybaby (danke für de Tipp Corinne).

Hey Niggi, scho nögscht Donschtig hesch din FA Termin.. jippiiie

Sabrina, super wie du das packsch mit dine 3 chline, ich wür glaub ufem letschte Zah laufe (oder wie gaht de spruch )

Ramona, ganz es herzigs Föteli hesch postet uf FB gefällt mir!

Denise was machsch du so? Scho länger nüt meh ghört..

Fabi was mached ihr bi dem sch... Wätter? Bisch ja viel go wandere mitem chline Raik.. die Ziit isch jetzt warschinlich langsam verbii

Han churz e Frag, wie isch das wemmer ufhört stille will mer kei Milch meh hed, muess mer denn glichso Tablette näh zum abstille, weiss das öpper? Corinne?

9. Oktober 2011 um 10:42

aaah.. jetzt hani grad gseh woni euri Antworte chan läse.. ich nuss müsst halt chli meh abescrolle

9. Oktober 2011 um 11:54

Jeannine
Hehe du bish e lustigi jooooo abescrolle muesh
Wegem abstille ich has so gmacht und immer grösseriabständ gmacht zwüshed stille.. Und weni amelgmerkt ha es git e verstopfig hanis under dedushi usegstriche! So ish super gange ohni tablette.. Und wend e sho zwenig hesh chash innert es paar täg abstille..

Cool ich liebeDM hehe git kanbessere lade

9. Oktober 2011 um 12:02

Hallo Hallo
@wuschilein, wie alt isch den dini chli? ich ha mega lang ga bis es sich einigermasse wirkich schön ipändlet het mit em stille. ich ha au nach bedarf gstillt. teils hani si NUR a de brust gha

@ursina, hehe hesch scho welle züügle? schön wärs wenn scho de 16. hüt wär
wie sichs bim thai gsi? ich iss jo gar nid gern so usländisch

@ramona, jo es wer scho mega schön. aber ich ha mr grad überleit, weisch wenni den so mied bi wie bi minere diva oder mit de übelkeit, denn wusslet do no sone chliine knopf ume wo wet beschäftigt werde... hmmm.

@niggi, schriebsch den du eig. hauptsächlich mit em iphone oder so? hehe hätti dir aso au chöne sage. ich schrieb au viel vom iphone und ha ali smilies.
nei mini muus wet nid wirklich elei, do isch meistens terror bis 60min nach ablege... mängisch klappts mängisch nid. total miehsam, drum wämer ihre das halt no gä, solang sis bruucht.

@sophia, jup das hesch du richtig verstande. min maa und ich "hibble". bi zwar iwie nümm so hibbelig. ich hibble me ufe ES zue... welli no kei richtige zyklus ha und drum dä mol usfallt oder ewigs goht biser chunnt.
aber ebe me chas jo nid fördere sondern spassiert wenns sott
sii

@sex i de ss, aso ich ha i de friehss praktisch keine ga und den gli verbot becho immer wieder. aber wenn mr mol gha hend, denn hani naher liichti wehe gha, aso en härte buuch
aber suscht magi mi nümm bsinne wies gsi isch

@chrabble, aso mini isch sehr schnell gsi. si het no vorem 8. moent krabblet =) si sich au scho frieh gsässe so mit 1/2 järig. aber defür het si bitzeli länger ga bis si wirkli vonelei los gloffe isch ^^ aso erst nachem geburi. aso no völlig i de zyt aber shend alli gseit: die lauft no vor 1j.

@dualmom, ui vo dem hani au scho respekt... stille und das die andere kinder, bezw. kind was vo einem GENAU den wänn
aber dini chli hört sich jo ooberschnussig ah

@nerazero, ich hoff das die zähnli gli gli duss sind und du wieder zu schloof chunnsch.

@abstille, ich ha au praktisch vo hüt uf morn chönne höre willi so wenig gha ha ufs mol. eifach agstetz und nümm wirkli lang trinke loh. vo daag zu daag e mohlzyt ( sind jo nur no 2-3 gsi ) usgloh. ich ha nidemol miese ustriche =)

sust hani grad nix zum döggle

9. Oktober 2011 um 12:13

Katie?????????

9. Oktober 2011 um 12:17

@jeannine aso bi mir klappts bis etz recht guet mit höre stille. Ich han au mahlzit um mahlzit ersetzt und im mom tuet sie na vorem ischlafe und am morge vo de brust trinke...han nie härti brüst oder so...etz wirdi denn de morge ersetzte und de abig lahni na...ha sgfühl det tankt sie ihri zuneigig und sie bruchts irgendwie vorem pfuse

@ niggi Was isch DM????????? Ich hol mis züg immer im müller, kennsch??? De isch huere super. I love it aber villich isch ja de DM na günstiger

@ursi Cool wie das mit oiem Name cho isch Und supi wege de chärtli...

@amina Jaa ich weiss genau wasd meinsch. Wenns mir amigs so übel isch weissi au chum wie de tag überstah mit de chline aber irgendwie gahts immer Meistens lenkt sie mich sogar devo ab... Chunt scho guet...

9. Oktober 2011 um 12:19

Halloo
Phuu mini chlii wet eifach nid schlofa, sie iscj gescht fum 23.00 bis 04.30 wach gsi, brüellt den wider voll fit und widr brüellt... Den ischi im 07.00 widr cho het den aber nochem shoppa gschlofa und etzt fum 09.30 bis vorher nid gschlofa, etzt schloft sie. Weiss nid ob sie swetter merkt? Oder wasi bloga duet keii plan .

@amina sie isch etzt 2.5 wucha

Katie?? Woo isch katie scho ida wehe

@niggi gell i hader mini date fuda ayleen per fb gschickt? Schö dases dir wider besser got

@ sex jaa da isch bi üs ida ss so a sach gsi, ha nia luscht ka uf sex ida ss. Aber ab und zua hemmer glich, aber keini 10mol die ganz ss dura. Gega schluss sowiso nümm da ich au immer buchweh übercho ha.

9. Oktober 2011 um 12:34

Amina
Haha jo es next molfrogi di weg de smilies ha mega froid dasi do ez all zur uswahl ha! Mini kollegin ish eifach super ii allem

Nadja joo dini date hani per fb, de sabrina ihri stönd irgendwo do ine im fred die gangi de go sueche, den no de katie ihri und den gits en neue fred endlich aber ebe

KATIEEEEEEE????? Wo stecksh?

Ursi nume no 1 wuche de chash zügle und jo am do FA juhuuuu

Ramona joodas ishdoch supi wen di sina ablenkt vo de ich has echt nur no selte meistens den weni lieg.. Und ha risig müeh zum was koche ussert als wa mit käs ztue het

9. Oktober 2011 um 12:37

Aaa ramona
DM ish spitze und joo müller kenni ich glaubs die sind ca glich tüür und sust ish ev de müller biz türer.. Het de au mega vil baby produkt?
Wa kostet so en karton windle? Im DM zahli fürs 5 16. irgendwas...
Und de müller hemmer de next in singen das liht nid grad am weg

9. Oktober 2011 um 12:41

@ramona, dass isch e ufsteller. I bi wirkli wirkli gspannt. Bi jedoch froh hani jez e bitz e bessere abstand as das mr hette welle

@wuschilein, jöööö!!! No so munzig

@niggi, chch den isch jo supi das du so tolli kollegine, oder die kollegin so toll iscg

9. Oktober 2011 um 12:49

@Nadja Ohje du armi...das tönt uhhh angstrengend Het sie kollike? Gäll isch schwirig zum sege...dsina isch di erste 6mönet fast jede abig uhh mega unruhig gsi (so vo 6i ah bis 11i, 12i). Han au nöd gwüsst was los isch...das het mi echt gschluched aber nach 6mönet isches ruhiger worde...ich hoffe bi oi gahts natürli nöd so lang. Aber nur zum sege es gaht glaub allne mal eso

@niggi das tönt suuper! Ich weiss etz gad nöd wasi zahle...glaub bitz meh aber na günstiger als migro etc...Gits denn die au i de schwiz? Und wenn ja weiss öpper wo im züri oberland??

@kathie Du machsches ja spannend

9. Oktober 2011 um 13:20

@amina Was hend er denn ursprünglich füren absrand welle?? Dsina wird erst 16monat alt si wenns chline chunt aber ich finds super

@kathie Ich druck der duume Irgendwenn chömed alli use...

9. Oktober 2011 um 13:35

Ui nei, chuum gahni mal go schöppele und chli hushalte schriebed ihr wieder soooo viel

Katie, disi Büebli chund scho no use.. er muess ober wott oder ned . Ja jetzt langsam gahts bi de Oktobermamis schlag uf schlag . Dörfi denn det Bscheid geh wenn du din chlii Schatz übercho hesch? (Soferns ned selber machsch )
Wie macheder das jetzt eigentlich wenn er hüt wür cho mitem Name? Hender da en Notfallplan?

Hey Mädels ich han vorher grad chli chleidli sortiert, han geschter wieder e riese Sack gschänkt übercho.. es isch eifach krass ich han ohni seich ca. 30 Strampler im 50/56, Bodys, Söckli und Chäppli au öppe um die 30.. ich muess mis Chind am Tag öppe 5mal umzieh das ich das alles chan alegge. Isch ja scho mega herzig, aber finds au mega schad dasi eh ned alles chan alegge.. wird denn warschinlich so Päckli mache für uf Ricardo. Und susch müenders säge (diei wo no am Chugle sind. Wener öppis speziells bruuched (warmi Jäggli, Body, Strampler) oder so....

Wir machen deinen Tag bunter!
instagram