Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.23

Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.23

26. September 2011 um 13:06

Vaterschaftsannerchänig: nei muesch de name nid ha.

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

Mehr lesen

26. September 2011 um 15:21

Vaterschaftsanerkennig
Würdi unbedingt no vor de geburt mache..nach de geburt isches vieeeel komplizierter und ufwändiger

26. September 2011 um 16:23

Sabrina ursina
Danke vielmal weg de taufchleidli, würs gern mal gseh. Muess halt jetzt luege wenn dasmer die taufi wennd mache. Wie gross sind denn d chleidli, will sie isch ja no so chlii im moment (im 50gi schwimmt sie nochli aber dänke no ca. 2wuche und denn passts perfekt..

Niggi a wieviel polterabige bisch du ide letschte paar mönet gsi? Gfühlti 20stk?

26. September 2011 um 16:33

Ha vo de hebi es schaffiverbot becho und es absoluts liege... Nur so chöng das chind cho... Ich söll endlich mal entspanne.

Taufchleidli: foti wird bald gmacht... Aber ich glaub es sind 62

Ursi: pass uf dich uf!

26. September 2011 um 19:11

Spaziere scho, aber bi mir isch es es hinderher seckle, putzte, wäsche, choche.... Eigentlich chunts glaub uf entspanne aa!

26. September 2011 um 19:29

Hihi katie
uf dim neue profilbildli gsehts us als wür de fisch dich in buuch bisse

@ramona: ui ja das isch scho chli heftig so mit diner fründin.

@vaterschaftsanerkennig: wer da inne het das eich alles müsse mache?wer isch noni(oder nit) verhüratet? mir hends au vor de geburt gmacht isch viel gäbiger so.

@niggi: schön fühlsch di besser!was hesch au du z züri gmacht?scho wider usgang?

@sabrina: durehebe,bis zum termin sinds ja doch no 3tag.hend ihr denn d grosseltere nit ide nächi?dass di biz chäntsch verwöhne la.

@ursina: so chunts guet mit de chärtli jede tag paar mache und ja,heb der würkli sorg gäll!

@jeannine: isch jetzt gange mitem tuech?ha denkt chänt der ja sus selber es filmli mache

sooo bi ois lauft de countdown.de letzti ledigi mäntig.jetzt gaz de id guggeprob.mini schwe isch da zum luege.und mini zwei schätz ... pfuuse,muss de no luege dasi de gross no use bring.
morn go s chleid hole
und am Mi isch babyschwimme agseit und d schwimu wet ja unbedingt cho luege sie chunt jetzt biz früehner de sell sie mit ihre und ihrem sohn no go spaziere und ich cha putze.und s truurige isch ja no,dass ich sie nacher bruche zum det ane cho will ich keis auto ha denn.bäääh so abhängig si vo ihre passt mer gar nit...

so,maa go wecke...

schöne abig!
sophia

26. September 2011 um 19:56

Hallo

@taufe, mir hend unseri nid taufe loh. Hette gern, aber sind beidi nimm in dr kirche

@geburrskärtli, i muess mit scham sage, dass unseri keini het... Mir hens vorbereitet aber da unseri ab dr dritte nacht fast 24stund gschraue het simmer zkaputt gsi

@wehe, jooo do sott me entspannt si. Drum bini immer schön id wanne
Öper het no gfrogt wege GV und wehe, mir hend aber 2 daag vorher... Het glaub nid gnützt und wenn spaziersch eher wenn scho vorhande hesch....?

@uns, nix neus... Mausi lauft mittlerwiile. Mega ungwohnt

Soo jez hauis au acho wieder bi nur ufem sprung

27. September 2011 um 7:35

Mooooin moooin
Sabrina shö lige gell ou jee das ish eifacher xeit we gmacht mit 2 chind und maa und huushalt....

Sophia bi binere kollegin xii ish supertoll xii... nix usgang und vorallem nid am miitag

Ursi cool chunsh vorwärts ishdoch shö soselbergmacht.. Stellshes den is fb wenn dis baby daa ish? Wets au xee hehe

Amina we gatsdirsoo??

Katie bi dirauals so wiit in ordnig? We gats dim rippli??

Nadja sho hei dörfe?? Wenn mol ziit hesh chensh mir e pn shicke mit de date vo dim prinzessli?! Shick dir aber grad no e pn uf FB

Wo ish corinne und denise?? Lebet ihr zwei no??

Jeaninne ich ha kain polteri gha sophiahet ihrengha aber ich ha das jaar 3 gha und es het glanget...

Ramona we gats dir und dinere übelkeit?

Vaterschaftsanerkennig hemmer au voher gmacht oder neei hends de glaub gar nüm müesse mache well mir 5 mt spöter ghürote hend! Ich weisses gar nümme

Taufi weissi leider au nid mini ish nid tauft chost nur wieder en hufe geld und all wend chogo esse hehe

Gester hani erfahre das eini vom kollegekreis au shwanger ish und 1 tag vor mir termin het sho no witzig aber irgendwie au shief.. Da mir so e supertolli clique (ironish gmeint) hend gits den wieder vo ihrer site und de andere so en konkurenzkampf drumbini froo weni so guet we nix me mit dene ztue ha! Tönt biz doof aber naja..

Sooo etz chani glaubs ufstoo mir ish jo hüt morge mol wieder anderst übel xii ui ui ui

Und den gats ab id hot stone massage juhuu

Shös tägli eui liebe :-*

27. September 2011 um 8:12

Guete morge....
@Sabrina Demfall gueti Entspannig Lahsch di vo dim Maa verwöhne...Tuet sich öpis??

@Ursi Woow dHelfti das isch ja scho mal mega suuper

@Sophia Ja ich finds au krass und ha bis hüt nüt vonere ghört. Es schint ihre egal zsi...Jetzt wirds ernst hää?? So schöön Gligli bisch verhüratet...

@Nadja Ich hoffe oi gahts guet

@Niggi Isches denn e gueti Kollegin vo dir? Scheisse die Übelkeit Bi mir isches wieder recht heftig di letschte Täg!

@Kathie Wie gahts dir?

@Taufi Mir hend sie Taufe lah..und sind nachher mit öpe 25Lüt is Resti go ässe. Mini Eltere hend ois s'Ässe zahlt und somit gschenkt. Susch chunt das scho immer sautüür...

@Vaterschaftsanerkennig Mir hend das au müesse mache und nach de geburt denn de vertrag uf de vormundschaftsbehörde unterschribe...dasmal mümmer nüm will mer ja na vorher hüratet

@enstpanne oder laufe. Ich weiss au nöd wases jetzt bringt...ich persönlich ha sgfühl die chind chömed eifach wenns wennd egal was mer macht Aber wenn denn dwehe da sind denn isch laufe guet...Mich hends im spital gschickt go laufe damits vorwärta gaht. Und nachhere halb stund sind wehe so fest gsi dassi nüm ha chöne laufe...

@me Scheisse! scheisse! Scheisse!!! Ich sett go schaffe uf di 11i aber mir isch wieder sooo kotzübel, ich ha echt kein plan wieni das schaffe sell!!!! Mini Ärztin würd mir es Zügnis mache für di ganzi Wuche aber ich fühl mi so verdammt mies debi willi scho zwei wuche gfehlt han Han es mega schlechts gwüsse

27. September 2011 um 10:49

Huhu
@niggi: oiri babys chönd denn "krieg der knöpfe" mache oder so

@ramona:wüssets denn im gschäft das du schwanger bisch?oder mit weler begründig bisch krank gschribe?

@ursina: ou ja wet de au es bildli!

@hochziit: bin eich nit nervös hani denkt aber träum defür die ganz ziit jetzt.de ronja machi vore as chäppli no organza-rüscheli ane und das isch noni frtig und hüt nacht hani träumt es wär für mich und ich hetis agleit no mit nàdeli drin.muss mi sofort dra setze...vorher bini ihres jäckli go hole woni us siide ha la lisme gseh uh süess us.
säged mal,selli für d chind no seifebläterli bsorge??es het det so e mega betonwand wos chönd mit strasse-chriide drufmale und jetzt het mini mam no d idee weg de bubbles ka.sind viel chind unter 2 und frage mi obs de für d eltere nit z stressig wird wills münd debi sii sind vieli chind aber vom alter her sehr verschiede drum hemer ois gege speziells kinderprogramm entschiede wär biz kompliziert worde...aber seifebläterli wäred schono schön.mer cha sie ja sus eifach für en moment ane tue,wenns uf de dessert münd warte oder so.

so muss go nähe.

machets guet!

27. September 2011 um 11:44

Geburtsvorbereitend: ich trinke de geburtstee, sött luut hebi mega nütze. Ich wär vo euis chugelnde di ersti gsi und jetzt wirdi di letscht sii. Bin hüt e kollegin go psueche, baby hebe und schwätze. Mega herzig! Babygirl chum use, es isch schön da usse!

Taufe: amy; hend mir ide chile gmacht, het eifach nid ganz gstumme für euis. S'ässe hämer bi de Schwiegi im garte gmacht... Isch super gsi!
Meo; de pfarrer isch zu de schwiegi is huus cho und mir hend di hei tauft! Es isch soooooo meeeeeegaaaaaaa schön gsi! Viel persönlicher und schön intim! Leider hät de pfarrer ghört und mir hend kein andere passende gfunde, drum tüemer au nid taufe.

27. September 2011 um 11:46

@kathie Ja ich kenne s`itinerol b6 und han dragees wie au zäpfli probiert...gnützt het keis vo bedem Ich bin ab morn 11+0 also 12ti wuche...hoffe es bessered langsam. Das isch doof wege dine rippli. aber hey 1.10.11 wer wüki es cools datum...duume sind druckt

@Sophia Ja sie wüssed dassi schwanger bin..also min chef und die engste im Team. Ich han sit wuche 5 immer wieder mal gfehlr oder während de arbet müesse ufs wc renne...da chasches nöd lang verheimliche. und mir isches wohler gsi wenns es wüssed als wenn ich irgend e blödi usred muen erfinde Ich finds e cooli idee mit de bubbles

@Ursi Ja ich verstahn das, isch nöd jedermanns sache sis chind im fb zeige. Aber ich würd mi natüürli au über es foti freue Mun di gad mal uf fb go sueche und hinzuefüege

@me Han mi für hüt abgmulde...am Do wer de nechsti Tag woni schaffe. Etz luegi wies mer gaht..wenns gaht denn gahts und wenn nöd denn halt nöd! ich chas au nöd ändere...bi de sina hani au am afang viel gfehlt und nachher denn defür bis wuche 36 gschaffed

27. September 2011 um 15:50

ufem weg go s chleid hole juhuu bin ja so gspannt!

27. September 2011 um 17:18

Jö sophia do werdi grad au nervös

27. September 2011 um 18:49

Hey sophiaaa möcht s chleid denn au gern gseh, stellsch paar fotene uf FB? Hans imfall gschafft mitem moby wrap obwohl sones filmli vo dir wär sicher no amüsant gsi

Corinne, mini chlii hed au so buuchchrämpf wie de jaron damals, was hed bi ihm am beschte gnützt?

Danke nomal weg eune agebot vo de taufchleidli, ich muess mal luege wenn mer d taufi mache wennd, denn gsehnis wäg de grössi

Ramona, mach der ned zviel gedanke wegem fehle im gschäft, du bisch schwanger und d lüt söttet wüsse wie elend dass eim da chan gah..

27. September 2011 um 20:41

Guätä obä.
@jeannine super dases gschafft häsch mit em tuäch. obwohl das filmli sicher no amüsant gsi wär . wenn der julien amigs buchweh gha hät han ich im der bauwehtee vo hipp gäh, der dörf mer ab em 2.mt gäh.

@sophia häsches endli chönä hei näh? isch en gmüätlichä obä gsi am sa.... gnüss dini ziet nochli mit em ledigä name.

@ramona isches gangä mit em schaffä?

@niggi immerno so viel los bi dir? bisch etz beschwerde frei?

@ursi chunsch jo gad chli vorwärts mit dä chärtli.

@sabrina chasch di hoffendli chli schonä und relaxä. häsch der wehe coktail au scho usprobiert?

weis leider nüm was alles gschriebä worde isch

27. September 2011 um 21:02

@Ursi Uihh grad eso, denn isches besser wennds eso machsch und di chli schütze tuesch. Ja dwahrheit isch amigs am beste...denn weiss de chef au was los isch

@Sophia Schön

@janine Ja hesch recht, ish halt mängmal schwierig! Mer macht sich glich en chopf Ich han sina amigs id flüger-position gno und es chriesisteiseckli...oder warm badet. Hoffe isch gli besser...

@manuela Nei han mi müesse abmelde bim schaffe. Isch leider nöd gange Wie gahts dir so?

@all Pfused guet und hebed oi Sorg. Ich mun is bett, mir isch wieder so flau im mage Ich mag langsam nüme, das macht mich soooo fertig!!!!

28. September 2011 um 6:47

Guede moorge
I muess grad bitz jommere

Mim maa si wegger goht immer um die 6.00 ab und das den im 7-9minutetakt bis am halb 7ni.... ich wird wach er schnallts ame gar nid!
Und nebe dra fangts bebephone ah.... Normal grad eso das wenn er got....
I letzster zyt no wärend er do isch.... Ich gang immer ihri milch(ohni milchpulver, mit wasser) go gä und denn bitzli striichle und si pfuust nomop 44-60min.... Aber hüt.... Nur well är sone sauuuu meiss muess mache! Er nimmt kei rücksicht, riist kommode uf, nuschelet mega im zeug, nimmt dr schlüssel meega luut ewäg und und und ich hass es

Sorry für das unnötige egopost

28. September 2011 um 9:03

Bi total im stress
I chumm zu nix vergiss zum teil sogar zessa und ufs wc zgo. Die chlii trinktmer eba nid recht fuda brusch etzz bini am pumpe, stille und shoppa ge.. Das isch so ufwendig. Da chliine goz angseh fum buuchweh guet sie het so chrâmpf, weiss zum teil fasch nid was macha wenn sie den so fescht brüelt.

Foteli fum schätzli sind uf FB has endli gschafft ina zgugge

28. September 2011 um 9:03

Ich bin na da! Punktlandig wäri schön. Trinke tee und mag en nüme gseh!

Cocktail: nei hani nid probiert. Ich cha so sache nid trinke, ich chotz... nur scho bim gedanke dra.

Ich bin grad biz durrenand: maanne: sägs dim maa das er muen liesliger sii! Das isch ja grad mega frech vo ihm.

28. September 2011 um 9:14

Guete morge
ramona also jo si isch mol e sehr gueti kollegin xii vo mir aber eusi clique isch sehr speziell und immer so es hindedure geschnorr das chani den gar nöd ha! we gohts dir hüt? und hey isch au egal wens dir nöd guet goht den blibsch dahai muesch sicher nöd uf di andere luege seit dir shclussendlich doch nimert danke!

katie mir gohts immer mol ufe mol abe hüt isch mir mol nöd schlecht defür chönti grad ufem bürostuehl ischlofe haha

sabrina ojee du armi chan so guet nochfühle wetsch di wohrschinli eifach mol wieder normal bewege

amina jo voll seg ihm das hallo das goht jo gar nöd nur well er den muess ufstoo und findet es seg tagwach müend jo sini fraue nöd au ufstoo sondern chönt no bizeli liege bliebe ich denk das bi mim au immer.. obwohl mir hend zimmertüre no offe und si ghörts nöd immer aber glich.. isch zwar amel schön wensi verwachet und er no do isch er macht ihre den immer de ovi shoppe und bringtsi mir is bett..

ursi jooo wet den au es mms uubedingt haha weti den scho xeh wesi usxeht.. und das mitem FB verstooni vorallem wens ums kind goht wot muesch schütze.. aber die hesch jo hoffentlich nüme idim fründeskreis oder? sust chash jo den au eis do ufelade den xemers au

sophia und passt das kleidli? hehe wuhu no de letscht mittwuch unverhürotet cool haha muesch luege nervosität chunt sicher au no

manu jooo set mi dringend melde gell haha sorry aber irgendwie isch echt immer de tüfel drin bi eus voll schlimm.. vorallem wenn min maa amel no ferie gha het und mir zwar nur e wuche fehlt regnets do immer wieder termine ine voll schlimm...

nadja juhuu gange grad go luege soo cool ... oje gisch ihre sust mol bizeli fencheltee und jo au so chriesisteisäckli bringets echt voll hoffe es besseret bald du armi.. schicke dir viel kraft..

jeannine we gohts eu so? gohts bizeli besser? abxeh vom buuchweh du armi und den meisterisch das no allei echt huet ab..

sooo do ufem pc het me soo schnell en roman gschriebe schlimm sorry girls haha
ich han letscht nacht troimt ich segi nüme schwanger ha hüt morge grad müesse en test mache aber de zeigt immer no zwei strich aa zum glück bin voll paranoia haha aber ab morn bini den 7 wuche genau det hani es letscht mol FG gha aber ebe entweder es bliebt oder nöd aber hoffe scho dases da mol bliebt..
soo sött mol no chli schaffe han bis ez nüd due haha

schös tägli ihr liebe

28. September 2011 um 9:29

Guete morge
@amina Uihhh ja unbedingt sege er sell ruhiger si

@kathie Ja das hani au scho ghört und hoffe sehr dass es bi mir au eso isch Heeeeyyyy supi wege dim Buch vorallem fallt eim vieles gad wieder chli liechter...

@nadja Isch ja verständlich Wünsche oi ganz es schöns igwöhne..und mun di nachher gad uf fb go sueche, wet di chli au gseh

@Sabrina Uah ich chönt so züg au nöd neh Gaht sicher bald los... Di letschte Täg sind eifach müehsam...

@niggi Ohh neee das hassi...huere hineume schnurre Bruchts voll nöd...aber di meiste Lüt sind ja so. Mir gahts solala...gester Abig isches wieder uhhh huere schlimm gsi Hüt isches nöd schlecht..mun na is gschäft ahlüte und sege öbi morn chume...weiss gar nöd wasi söll Ich weiss scho dassi mir kei gedanke mache mun aber weisch irgendwie merkt mer glich das all gnervt sind devo und denn chunt s`schlechti gwüsse automatisch. Ich müsst ebe au Sa und So schaffe...weiss voll nonig wasi mim chef sege sell
Hey das chunt sicher guet..positiv denke Wenn hesch fa?

@me Juuuuhhhuiiii hüt 11+0 12ti SSW..etz hani denn die drüü mönet gschafft!!

Schöne tag oi allne

28. September 2011 um 10:31

Ramona
ich ha min erste FA leider erst am 13.10 aso morn in zwei wuche das goht jo echt no eeeewigs.. aber naja den bini den grad 9 wuche..
hoff es goht schnell ume haha isch scho mega schwer wend nöd weisch ob alles guet isch oder nöd.. aber seg mir halt solang mir immer mol wieder schlecht isch easy den muesses jo wachse haha..

hmm ich wür ihm ehrlich sege das du chunsch und es probiersch aber fallses nöd goht den gengisch wieder heime.. wellsch ihm det ninets das verstohter sicher..

aaa mich gurkts au voll aa zum schaffe hocke do nur umenand am chliege internetle und bring nix schlaus stand haha

28. September 2011 um 12:51

@niggi Ja das gaht bi ois ebe nöd..will mir jewils elleige schaffed. dh wenni gahn und denn dete bin uns nüme gaht denn chans guet si dasses na öpe zwei stund gaht bisi öper organisiert han Voll doof...ich seg ihm ich muens vorzueh neh...ich gsehns am morge wenni ufstah. entweder gahts oder ebe nöd! mein gott isch nunmal so..chas au nöd ändere Mich nervt mis schlechte gwüsse....
Ja verstahn di guet...solang uf de ersti termin warte isch doof und gaht ad nerve aber defür gsehsch denn au scho vieeeeel meh Ich han am 7.10. wieder, Ersttrimestertest. Bisch nachli vorwärts cho mit schaffe??

@Corinne Ja isch mer eifach immer wieder zimlich schlecht Hoff das het bald es Endi..Wie gahts dir?
Wegem brei..ich hans a de taufi eso gmacht...de brei ines tupperware da und i de mikrowelle voll heiss gmacht (so dasses zheiss wer zum geh) und denn alufolie drum gwicklet. öpe drüü, vier stund spöter wo sie de brei becho het ischer gradöpe i de richtige temperatur gsi Und susch nimmsch na heiss wasser mit dassen na bitz chöntsch ufwärme...

28. September 2011 um 13:57

Corinne
min senf wegem brei hani dir jo scho töggelet per whats up hehe

juhuuu han mega froid weli do alli smilies han per pc

ramona joo wuhuu voll cool wet au scho so wiit si we du.. hesch scho bizeli es büchli? weviel hesch bi de Sina zuegno?
jo wür ihm au sege muesches vorzue nee künde chaner dir jo schlecht bisch jo im muetterschutz voll praktisch.. nee bi do meh am maile und FB als dasi schaffe haha aber das isch glich isch jo familie betrieb schaffe hüt ee nöd bis am 5 spötistens am 4 gangi haha voll de aschiss

28. September 2011 um 15:01

Hallo!
@amina: mir hend hüt morge s gliche problem ka.obwohl mine sich eich immer sehr müeh git und d sache au immer am abig scho bereit macht.hüt het er wele ihri zimmertüre zue zieh damit er sie nit weckt,het allerdings nit gseht dass no en papiersack devor gstande isch (hani det ane ta damit sie offe blibt) und ja denn isch sie nacher au wach gsi.münd ois jetzt au e lösig überlege will sie au nüme so tief schlaft denn.wür ihm also unbedingt au öpis säge.

@katie: so lässig!bisch am grosse tag scho wider es stück nächer cho

@uns: mis chleid isch mega!und jaaa klar tuni de s eint oder ander föteli druf und au d ronja wird e hübschi werde
am Fr het er no frei und ha ihm gseit,ich weli am Do scho alles bereit ha und de mit ihm in zoo am Fr bis ich mini haar ga go mache.ich ga ja de zu mine eltere go schlafe und er zu sim trauzüüge.

ui und ha grad no es sms übercho,dass hüt s babyschwimme nit statfindet.scheisse...jetzt het doch d schwimu wele go luege cho.jetzt muss min schatz eifach no biz länger mit ihre go spaziere.wet sie hüt nit da bi mir ha.muss jetzt de putze und muss no mini bei epiliere....ha eifach z tue.und er isch hüt abig mit sim trauzüüge ufem junggselle-tauchgang.

so muss wiiter mache

ah ramona: ich has am chef au mega früeh gseit ka wili au nit so flissig bi gsi wie sus und ich ihm e erklärig ha wele abgeh.

liebi grüess

28. September 2011 um 17:44

Hallo zäme
@niggi Ja verstahn di..ich wer au gern so eis, zwei wuche witer Ja es het ganz e chlini wölbig..die gseht mer aber nur wenni nackt bin. Aber ich denke ich wird wieder eher früh es büchli ha..bi de sina het mer im vierte monet scho guet gseh dassi ss bin! Bi de sina hani insgesamt 15kg zuegno..aber eig alles innerhalb vo 6mönet wieder weg gha! Und du?

@Sophia Oh schön...bin mega gspannt uf dis chleid

Min chef isch sehr verständnisvoll gsi....

Schöne abig oi allne..

28. September 2011 um 20:50

Guätä obä
@ramona das goht jo gar nid, wür mit ihm drüber rede.

@corinne das mit em schlofä kenn ich das isch etz no bi mim chli. wenn mir usä gönd bevor er schloft, schreit er wiä am spiess ...

@amina ich wür au ehrlich sägä wies isch. bi mir händs den gmeint ich söll mich krankschriebä loh sig für beid besser .

@niggi jo isch jo meischtens bi dir so ..... hoffä es goht der guät. das mit dä ss chunt scho guät.

@sophia freu mich scho uf eu. sind sicher ganz hübschi .

@ursi verstoh di au nur zu guät das dis chind schützä willsch. drum han ich au nid all zu viel fotenä im fb vom julien.

@me der julien isch gad voll am zahnä, etz chömäd d baggä zäh . er isch voll quengelig. mun zwar sägä das er mit em zäpfli doch super schloft, zum glück.

meh weisi leider nüm, isch so viel gschriebä worde

28. September 2011 um 21:02

@manuela
Hesch mich und damina verwechsled

28. September 2011 um 21:04

ohhh, sry vor luter probierä alles z merkä

28. September 2011 um 22:01

Na ein tag zur punktlandig!!! Und nei, keinerlei aazeiche dass bald chönti losgah.

Ich bin mir fb würklich am überlege. Denn würdi au bildli chöne luege. Aber min maa nervt sich scho ab em forum... Chanen viellicht so zwenig bediene ! Mal luege.

Breili: mir händ notfalltäg gha. Grad wenn d'möglichkeit nid geh gsi isch zum warm esse häts halt mal en tag nur früchtebrei und petite beurre geh. Defür es biz meh, damits au glanget hät.

Hürate: häsch d'unterschrift scho güebt?

Taufe: shanie: du seisch wenn d'fotos vo de taufchleidli aktuell sind?

28. September 2011 um 22:58

Soooo
min abig isch au gschafft.han mi no mega gnervt ab de schwimu.nachem spaziergang isch sie denn doch no mit ufe cho.stat denn so da " ou ha eich gar nüme wele ufe cho.ah aber weni grad da bin,ha no wele säge,han de jetzt es neus sofa kauft".letzt mal woni bi ihre gschlafe ha,hani ihre ebe vorgschlage,dass sie oises gäste-bettsofa cha ha will mir ois ja neu wend iirichte und ichs eich schad finde,das weg ztue wills guet und bequem isch und ihr bettsofa isch e zuemuetig gsi.sie het de gfunde ah ja lueges gern a.ich bin de wahrschinli erst mal chli root agloffe,isch mer de biz vorcho als heti sie sich verpflichtet gfühlt oder so und ha de gmeint "ja aber..." und sie nenei seg au für die andere (also ihri tochter).tues de jetzt aber zu mine eltere.die hend ja jetzt schliesslich es zimmer leer.aaach ich hürate ja nit sie...
bin de eh no ziemli durenand gsi wills schwimme usgfalle isch und ich eich plant ha ufem heimweg go güggeli hole für de znacht und jetzt hani no müsse go ikaufe und ha kei idee ka wasi sell mache.bin ide migros gstande und het am liebste biz brüelet will alles so über de huufe isch gsi.wohl doch biz nervös und am rand...

@sabrina: hesch denn bi de andere zwei vorher amel gmerkt dass es losgat?also im nachhinein ja wahrschinli scho aber hesch de scho vorher denkt ou jetzt isch andersch?ich ha das ebe gar nit gha.bin scho mega am ume müede gsi und eifach d nase voll gha und de ganz tag kei appetit aber ha i dem moment nit chönne säge,dases weg dem isch.
weg de unterschrift...hm jaa ha mal en versuech unterno aber bin noni sicher wie mache.isch ja au egal
wegem FB: chum doch au tusch alles guet schütze und so.und musch luege,wends hesch gat er de sicher au über dies profil ine go schnüffle.macht mine so,immer biz schimpfe drüber und wenis offe ha gater au go ume luege.

@ela: haha han au no denkt,da hesch was verwechslet!freue mi au hoffe ihr hends bald dure mitem julien.ich ha ja hüt vo de schwimu no zwei chline zahpaste becho (e lillyfee und e captain sharky) für ihri erste zähnli.naja,mir hend nonit besproche was mir für sie wend bruche aber ich tendiere zu elmex

@niggi: hesch din tag überlebt?wie und wenn werdet ihrs eich de jill biibringe?

@corinne: en meeega roman isch da cho vo dir ja ha mal no öpis gfragt ka...glaub was du mitem jaron machsch wenn du schaffsch,ob er die ganz ziit ide chrippe wird sii.

@nadja: bisch denn scho allei dihei?niemer wo dir hilft choche oder so?

so weiss grad nit meh...gan glaub is bett

schlafet guet mädels!

29. September 2011 um 8:01

Sophia
Ui ui jooo denk immer dra du hürotish ihn und nöd sii! Heti mini schwimu ghürote wäri etz ufem fridhof mich am chere
Joo bi den gspanne juhuuu uf eui fotis nume no 2 tag bi gspanne
Manu gash demfall au? Shick mol esfoti am sam hehe
Joo seg de jill no nix bis am 13.10 und den duenis ihre mol erkläre si hetgrad en riese shub hinder sich und verstot etz echt alles wat wetsh vonere und fot au aa als norbabbele huere herzig

Manu uui echt de julien shloft nid selber ii? Wa mueshden det blibe biser pfuset? Da werde horror bi froh hemmer etz so egueti eifachi shlöferi.. Endi joor chunt si den isgrossbettdasi sichdra gwöhnt und so im märz den au no is ander zimmer

Sabrina wuhuu stichtag du armi aber hey etz ish ende in sicht no aller allerhögstens 2 wuche joo chum au zuFB ich bi süchtig genauwe noch oi chash jo echt als shütze...

Ramona ich ha 17 kg zuegno und ha noch 1 1/2 jaar 20 kg weniger gha ha aber mega kämpft defür und de buch ish etz noni wegbringen eifach nid weg

Soogang ez go probiere badzimmer putze hoff es keertmi nid grad weni es putzmittel shmöck

29. September 2011 um 9:15

@manuela ohjaaa das zahne isch ahstrengend. Was gisch ihm denn für zäpfli??

@sabrina Duume sind immer na druckt Und denk dra irgendwenn gahts au bi dir los

@sophia Ohhjee vo schwiegermami chani au es lied singe Aber ebe du hüratisch gottseidank nur ihn und nöd di ganzi familie. Mir hend kei kontakt meh zu mine schwiegereltere

@niggi ja de buuch isch sones thema...mine isch au na schwabblig. Scho nöd schlimm aber straff oder flach isch öpis anders... naja ich glaub mer chan halt nöd alles ha...traumkörper und chind laht sich irgendwie nöd veribare. Ich wet dasmal eifach nöd meh we bi de sina zueneh...Viel spass bim putze

Schöns Tägli oi allne...

29. September 2011 um 9:52

Ramona
Uuui ke kontakt mee? Wa seit den dinfründ?? Und ad hochziit chömets au nid?

Joo dasmol cha ich nid we bi de jill nur fuul umeligge wasi eigentli no guet find und ich gang 1x ide wuche go shwümme und sobald es zweiti daa ish wird abtrainiert

Sooo no kurz gzsz gugge und den witer putze und wäshe wens mi sho mol packt und guet gaat

29. September 2011 um 10:17

@niggi han der per fb zrugg gschribe

29. September 2011 um 10:25

@kathie
Bi mir isches immer na da leider aber grad nüme so heftig wie au scho. Wie gahts dir?

29. September 2011 um 12:24

Guete tag mitenand!
ich ha jetzt alles fertig *uff* das heisst,de schmuck ide längi no apasst und au s fuetter vom täschli no abe gnäht.das hani nüme so wichtig gfunde,heti ja niemer gseh wie das ine drin us gseht aber jetzt isches gmacht und das isch guet so.fehlt nur no mini bei z epiliere wasi für d hochziit bruche isch scho fast alles bi miner mam.und de rest packi jetzt no.

29. September 2011 um 13:16

Immer na alles ruhig

Katie: weisch min grosse hät am 3. Oktober au na siin dritte Geburri. Und ich ha eifach kei lust dass sich zwei Chind de spezielli Tag müend teile! Wenns na e Wuche gaht, c est la vie, aber so stönd d'chance uf en doppelgeburri halt scho no höch!

29. September 2011 um 13:45

Zäpfli
@ramona entweder paracetamol zäpfli oder den( chamomile) vo omida.

@niggi mun luägä obi überhaupt zum fötelä chum . freu mi au scho uf d fotenä im fb....

@sophia etz isches bald sowiet. gnüsseds no und nid stressig.
mir händ d elmex zahbürste mit der zahpastä.... hät au guät abgschlossä im k-tipp . git jo so es app für ufs natel .

@sabrina das chani verstoh, findi au nid gad toll. und gseh jo wies isch bi mim ma und schwiegervater ......

@me es fähled glaub no ca 6 zähndli bim julien und da immer öpä 2 mitänand chömäd, gohts hoffändli nüm lang.

no es schös tägli

29. September 2011 um 15:54

Ich ha Hemde vo mim maa gnah, ufchnöpfe, stille, zuechnöpfe.

29. September 2011 um 17:07

Katie
ich ha hemd mitgno aber mir isch gar nit wohl gsi demit.ha öpis brucht wo mi biz zäme hebt.musch ja s shirt nit ganz abzieh. s hemd isch mer de au immer hange blibe weni mi im bett ha wele drehe.am beste biz e uswahl mitneh und din fründ cha der bi bedarf no meh bringe

29. September 2011 um 18:32

Halloo mitenand
Uiiii ihr schriebed sooo viel ha d helfti scho wieder vergässe

Sophia, hani scho gseid dases klappt hed mitem moby wrap? Bin voll begeischtered gaht tip top. Gseht eifach zum gröhle us will sie so chlii isch aber es hebt alles . Heyyyy ich wünsch dir vorab scho e super hochziit, gnüss es, es söll ja eine vo de schönschte täg i euem lebe werde

Katie: ich han gar kei ziit gha zum irgendwas schlaus iizpacke für de spital.. Die normale t shirts hends aber au ta, eifach ufezieh und asetze , hey bisch scho nervös? Es nöched

Sabrina, danke ich meld mi sobald ich weiss wenn ich die chlii taufe wird. Druck der d düme dases no vorem 3. Losgaht!

Danke für de tipp corinne, han jetzt hüt sones buchweh öl vo weleda und fencheltee kauft.. Ich hoffe es nützt, isch ja ned zum zueluege wenn s eigne chind so chrämpf hed

Nadja, ich liide mit dir, genau so gahts mir au, aber hey nachere wuche gahts irgendwie bizli besser hani s gfühl gha, zumindest gwöhnt sich de körper bizli dra..

Ursi, sorry bin selber e chli e chaot und chan der leider grad kei tipp gäh weg de verwäschne sache, aber irgend es mami da ine hed sicher en guete tipp

29. September 2011 um 19:00

Hallo
ui ihr sit fliessig

@buuchweh,blähige, aso unsers müüsli het drei monetskolike gha und mir hän wirklich AALLES versuecht. Flatulex chani empfähle, velofahre mit ihrne bei, kümelöl buuchmassage, kirsisteiküssi, fliegergriff mitne umelaufe, mit em fiebermässer fiin is fudilööchli und chli kreisli lost ame au bitz luft use und ebe fencheltee zwische duure....
fürs stillende mami, fenchelkümeltee, oder uf kümi umebiise, so drei bis vier stück und das dreimol am daag und suscht luege nix blähends ässe und trinke

aber bi kolike, wenns den so si sotti chame fascht nix mache

@zahne, ohje mir bechöme au grad, mol schlimmer mol weniger.... mir gän ame no S' viburcol, das isch pflanzlich und supi. mefenacid wens gaaaaanz ganz schlimm isch, aber vorher es viburcol und die vo de omida sind au no gued ( scho erwähnt worde )
osa kügeli chani au no empfähle

@hochzyt, ui e wunderschöne daag wünschi! wird sicher super und swätter macht glaub au no mit! muess sicher speziel si wenn stöchterli scho uf de welt isch und dhohczyt miterläbt

@hemli,shirt,spital, ehm ich ha wiiti grossi shirts vo mim maa gha, i has eifach ufeglüpft bim stille. isch imemr super gange. nix mit uf und zue knöpfe. baumwulle isch mr am liebste gsi

@fründschaft, ach ich ha au sone tolli "kollegin"... die het ihres läbe so nit im griff, isch 28ig und wet dringend es bebe aber ihre frümd isch zum devolaufe und si... jo vo ihre vömer gar nid ah. woni noni sw gsi bi ( jez as mami rede mr gar nid devo! ) ischs mr glich gsi.... aber sit ich sw gsi bi schwafflet die züüg zämme und verzellt liegene do bechunnt me würgreiz....
dr kontakt isch seeeeeehr verhalte!
ich bät das ich NID mit ihre wird schwanger si

@me, aso wenn mol öper evt uf mim profil gsi isch, ich ha e grinsesmile am ziestig uf em CB digi ovu gha... aber ich zwiefle a dem ergebniss und glaub nid das ich en ES gha han... spiel tkei rolle mr werdes gseh in 12 daag mir isch es so was vo glich was use chunnt

sooo jez gangi no go regionoochrichte luege

tschauet und sorry dasi nid uf alli ihgang!

29. September 2011 um 19:19

Guete abig mitenand
Wooow hend ihr en huufe gschribe

@sophia Ich wünsche dir denn es wunder wunderschöns Hochzit falls mer sich nüm list

@ursi was denn für medis? Leider hani au kein tipp...bi mir würdets im abfall lande

@manuela chamomilla hani au...nützed aber nix

@janine wie gahts oi bedne??

@kathie Ich han au normali shirts mitgno...hani mi am wöhlste gfühlt Suupi dasser dvaterschaftsanerkennig no gmacht hend

@sabrina Oh verstahn di mega guet, das wer ja wüki chli doof. Ich han am 20.12 ET gha und so sehr ghofft dasses nöd a de wiehnachte losghat und prompt isch sie am 24.12. ufd welt cho...Het mi am afang gstresst und etz arrangiered mir ois demit und macheds besti drus

@ all Ich hoffe han ah alli denkt Mir isch gad ned so guet...han mega buchweh und ligg im bett Bin am tee trinke und hoffe es wird besser...

Schöne abig oi allne

29. September 2011 um 20:13

ja niggi schick de storch witter

@nerazero, uiii jo ich verdrags au nid so schlooflosi nächt. bi uns si bisserli die erste 8 au ziemli in abstand vo 1-2 wuche cho und mir hend praktisch i zwei monet alli 8 gha... und sither hämmer en stopp gha und die hindere löhn sich jez mega zyt.

ich wünsch dir viel kraft udn das dr schloof die nacht darfsch nohole

29. September 2011 um 20:17

Corinne
Ui hoffe hesh di besser nacht.. Gib ihm sust mol es zäpfli han au viburcol we amina xeit het die sind supertoll vorallem pflanzebasis und au wend zögerish ihm duets besser.. Er lidet weniger.. Ich ha no isa gel gha weiss aber nid ab wen das dadarfsh gee.. Mini het au erst mit 10 mt grad 4 stk becho

Sophia wünsh oi en supertolle tag sofern mir ois nüme leset..

Jeannine ouje vil kraft..

Ramona gueti besserig lig grad ufem sofa und es gat mr ca glich we dir

Ursi warum wends medis absetzte?

Sabrina uui joo hoffe au dases minimum nid am 3 chunt!

Sry girls min kopf und mini gedanke sind bi cobra 11 min traumaa 1 std im tv wuhuuuu shöne obig zeme

29. September 2011 um 20:33

Guätä obä.
@niggi jo er brüeläd und schreit wiä am spiess wenn mer usä lauft, aber nur am obä. loh ihn etz amigs schreiä. will gern das ers lernt zum ischlofä am obä, will es brucht nervä....

@corine ich han ihm amigs chügeli vo similisan oder osagel gäh. der chinderarzt hät gmeint wenn das nüt nützt zäpfli gäh, das mer au mol ä ruhigi nacht hät. er chunt je nach dem es omida zäfli über (homöophatisch) od paracetamol.

@me der julien hät hüt der ganz tag nur quengläd und isch immer wieder umgheit. das isch viel so wenns ihm nid guät goht. etz hät er no ganz es rots füdli und fieber gha. hoffä es isch bis morn weg, süsch dörf er nid id chrippä und ich chan nid go schaffä. das wür mega ä diskusion gäh im gschäfft

schönä obä no

29. September 2011 um 20:45

Ursi
Weg de pflegeprodukt ich ha als chli durenand und due chli teste was fein shmöckt am afang bruchsh jo eigentli nix zum bade sust übertönsh nur de feini babygruuch.. aber ebe eifach chli pröble git jo überall so müsterli.. Ich hashampoo vom coop my baby heissts glaub und vo hipp zum bade und iicreme das findi no guet aber ebe penaten hani au gha und sust vil vershides

Weg de binde kauf allways di blaue und violette di blaue gönd fast ringelume und sind super für nacht und di violette für de tag und wend nid so fest usfluss hesh di dunkelgrüene.. Sind halt shô dünn und hend flügeli dases hebet..
Han imner unterhose und binde und den nomol paar unterhose das me flügeli nid xeht und das ganze stabiler ish! Bi ebe voll de bindetyp.. Haha

Aaa no wegem tishi mitnee (ish grad werbig mis hirni funktioniert wieder)
Ha au was engs gha und so hängertishis vom maa.. Aber ebe mee chasichs vom maa no sache bringe loo!! Und still bhs die findi super im c&a gits sind recht günstig

29. September 2011 um 20:53

@binde, ich ha mir e pack vom spital mitgä loh und noher het mir mini hebamme no zwei packige broocht molfina, au so richtigi surfbretter aber i bi froh fsi über so diggi bindene den es het mini noht polsteret

@pflegeprodukt, mir hän hauptsächlich nur nivea. Finds am sympatischte und fiechttiechli nimmi au no penaten aber nur sensitiv sust hemmer e wunde po

@ela, guedi besserig dim chliine

Pfuuset gued

Noch mehr Inspiration?
pinterest