Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.23

Wir sind die Schweizer Kugeln&Mammas Vol.23

19. September 2011 um 12:05

E chlini SchwiizerTruppe vo Mamis&Kugelis, hend sich gfunde und sind e igschworeri Gmeinschaft!
Mir helfe üs mit Rootschläg und sind für jede doo!
Nüd isch falsch, nüd isch piinlich, mir si offe und e bunte Huufe!

♥Neuzuegang isch immer Herzlich Willkomme, bitte mir(gorgerous) euri Date zueschicke per PN♥

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

##,............,#**#,.,#**#,
.##.... .....,,#####..........#
...##....,#.... ......#....//....#
....###*.....#...... ....((....#
......'''#................ ........#
.........''#......#........... . ..#
.............''##;........#... ..#,
. .................#........"##" ..#,
..................#........... ..... . .#,
..................#.....#..... .... .. ...#
..................#.....#..... ...... ...#,
..................#.....#... ........ ....#
.................####..#### ####..

Unseri Mamis

dualmom(Sabrina,29 Joor alt us Sulz bi Winterthur)
Kinder: mit de Amy♀,03/2005 und em Meo♂,10/2008
Insiderli 29.09.2011♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

gorgerous84(Niggi,27 Joor altus Langwiese ZH)
Mit de Jill Enola♀, gebore am 8. März 2010 uf die 14.13 Uhr. Sie isch 49cm chli und 3430gr schwer
Insiderli 25.04.2012♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

85ela (Manuela, 26 Joor alt us Thayngen SH)
Mit em Julien Jay♂, geboren am 09. April 2010 uf die 11.54 Uhr. Er isch 50cm chli und 3760gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

Kalinka2011(Amina, 24 Joor alt, us Basel)
Mit ihrem chline Müsli♀, gebore im Summer 2010 uf die 7.34 Uhr, 50cm chli und 3130g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

luuumpi89(Ramona,22 Joor alt us Tann in ZH)
Mit de Sina♀, gebore am 24.12.2010
Insiderli zwüsched 18.04-25.04.2012♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

sopiehnchen84(Sophia, 27 Joor alt us Thalwil ZH)
Mit ihrer Ronja♀, gebore am 7. April 2011 uf die 9.01 Uhr. Sie isch 49cm chli und 3375gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

Nerazero83/Corinne(28 Joor alt us ZH )
Mit ihrem Jaron♂, gebore am 21. April 2011 uf die 19.57 Uhr. Er isch 53cm chli und 3560gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

Zuckersuess20/Denise(us Heerbrugg SG)
Mit ihrer Aleyna♀, gebore am 28.Mai 2011 uf die 04.42 Uhr. Sie isch 51cm chli und 3570gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

Fabi1351/Fabienne(27 Joor alt us Zug)
Mit ihrem Raik♂, gebore am 20.Juni 2011 uf die 18.49 Uhr. Er isch 50cm chli und 2590gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

shannie84/Jeannine(27 Joor alt us Oetwil am See)
Mit ihrer Céline Soraya♀, gebore am 8.September 2011 uf die 1.35 Uhr. Sie isch 42cm chli und 1840gr schwer♥♥♥

Unseri (no) Kugelene

☼dualmom/Sabrina(29 Johr alt us Sulz)☼
ET 29.09.2011
♀Es wird es Meitli♀
★★★★★★★★★★★★★

☼starlight203/Katie(20 Joor alt nöchi Züri)☼
ET 08.10.2011
♂Es wird e Bueb♂
★★★★★★★★★★★★★

☼wuschilein/Nadja(23 Joor alt us Flums SG)☼
ET 09.10.2011
♀Es wird e Meitli - Ayleen♀
★★★★★★★★★★★★★

☼ursina78/Ursina(33 Joor alt chunnt us em Uri)☼
ET 10.12.2011
♀Es git es Meitli♀
Dreiht 2✯✯ im Herze
★★★★★★★★★★★★★

☼luuumpi89(Ramona,22 Joor alt us Tann in ZH)☼
ET: zwüsched 18.04 - 25.04.2012
☉Es isch (no) es Ü-Ei☉

☼gorgerous84Niggi, 27 Joor alt us Langwiesen ZH)☼
ET: 24.05.2012
☉Es isch (no) es Ü-Ei☉

youngmom90/Sabrina,Brischi/Prisca, Motzchiste/Alex,cristina2773/Cristina, Chnorzli/Steffi, jasmine/Jasmine,chuetta/Marianne

Wenner wieder töggelet sinder natürlich wieder ganz obe mit debii

Fähler, ändrige oder "erwiterige" bitte mir mälde.
Wird im neue Thread den ergänzt oder verbesseret!

VIEL VERGNÜEGE

Mehr lesen

19. September 2011 um 12:47

Hallloo
soo chuma au widermol dazua zum inagugge

kalinka herzlich willkomme

ursina oha sinds doch vorweha. aber eba solangs no kei uswürkig ufa MUMU hend isch das jo guet. duesch die chli schoona.

phuuu mensch... mis hirni isch au nümma so fit. weiss scho nüma was sust no gschribe worda isch.

hoffa es got allne guet.

kugle händ ier au immer wider weh? aso ich han zum teil mega komisch ruggaweh und so we periodaschmerza. sind worschinli senkweha.

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

19. September 2011 um 13:32

Danke
Dasi uf dr liste stand

Bi mir gits grad nix neus.
Am samstig simmer uf die 10ni go äntli fiettere bezw. Dkarpfe und den bim schwiemam hend mi maa und die chlii zmittagässe. I ha so kei hunger ga. Am 1ns mittagsschloof uf die zwei simmer go ikaufe & den no neui schiehli für sfröilein
Den hemmr e mega guede znacht ga
Backoofe herdöpfel, kei pommes! Und riebli mhhhm lecka
Gest simmer go vermicelle ässe bi de schwiegis und das ischs den au scho gsi

Swird gli spannend do inne

So ich haus mi ufs sofa, chli go kuschle

19. September 2011 um 14:03

danke für de neui fred niggi!
Freu mi scho druf zum irgenwenn mal wieder bi de chuglene z stah... vo mir us chönt d mens cho... ha so mens beschwärde und usfluss, chönt d wänd uf will eifach nix chunt, aber glich alli azeiche ha das bald chönt cho... voll doof!

mer gönd nochher gad no zu de mübe, zum mol luägä wiä viel de raik zuägno hät ect. sött ja jetzt de scho um di 6kg ume si... und am obig isch na s letschti mol Rückbildigsturne...

@nadja, i ha vo de 30ssw a jede tag weh ka... im rugge oder a de oberschenkel und i de 36ssw hät sich de entli de buch gsenk ka... ha zwor chum meh chönä laufe, aber äs hät guät duä ka

sooo.. i muä los, süsch isch de niämert me dete bi dä mübe

19. September 2011 um 16:59

Fabie: phuu min buuch isch immerno so hoch. Drucktmer mega ufs herz. Ha gescht obet so weh ka und gerzstecha

Katie: ouu da mite rippe isch u müesam das hani au immer wider mol weni tüf wet duraschnuufe stichts mega. Baa i wet dases langsam verbie isch. Warte jeeda tag dases los got

19. September 2011 um 19:36

Danke für de neui thred
Chan leider nur churz schribe...bin chli im stress Allne gueti besserig wo sich mit irgendwelchne beschwerde umeschlönd. Bi hüt bi de fa gsi...alles bestens. ET 18.4 Bin etz chrankgschribe wills mer immer so schlecht isch.

Sorry für de ego-bitrag!

Bis bald...

19. September 2011 um 23:23

Salüü
meeerci niggi!

durehebe chugle!

wet au zügle....also nei eigentli nit aber wet e grösseri wohnig

amina willkomme!

tanja no debii??

jeannine: bisch dihei gell?guets iigwöhne mit dim schatz!sie isch allerliebst

ursina....was hani au jetzt dir wider wele säge....

pfffff ich muss passe für hüt.lese scho mit aber ebe: hochziit in sicht ramona wenn hend ihr de termin?

so,dusche und is bett.oder nur no bett.min maa-in-spee (hihi) chunt de am morge früeh vode arbeit hei de mussi de eh ufstah und cha nit mit de ronja im bett ume rugele

hebet oi sorg,für einigi gaz nüme lang und mir fieberet alli mit oi mit

liebi grüess
sophia

20. September 2011 um 7:31

Mooorgee
booo i glaubs i han gad min schliimpfropf verlora sona schleimigs durchsichtigs dings mit chli bluet dinna (brünlich) hani ufem klopapier ka. han scho sit am SA brünlicha usfluss (han das au abklära loh segi nix schlimms worschinlich schaffis am MUMU) jaa und etzt eba hüt morga der schleim.. han ida nacht au weh ka (periodaschmerza und ruggaweh) goz echt bald loos?

sorry für der ego biitrag aber han das mol müsa loswerda

20. September 2011 um 7:46

Guete mooorge
Nadja uuui echt?? Jo das ish zimli sicher de shlimmpfropf xii aber hey mini kolegin het ah biz verlore und het den nomol 3 wuche gwartet aso nid veruckt mache loo.. De buch ish noni aber oder??

Katie uui nei so shlimm du armi.. Chönds nix mache? Vorallem falls rippli broche wer und wehe loos gönd ui ui ui

Sophia wow joo bald bish ghürote juhuuui gat jo echt nüm lang.. Warte den uf en bricht hehe oder muesi no en neuefred under hochziit mache hihi

Jeannine juhee endli dahai so shööö

Ursi we gatsdirso? Biz besser sit dich shonsh?

Ramona shaffsh du demfall no? Wevil prozent??

Amina we gats dir so? Und dim töchterli? Lauft si sho??

Aaa etz hani immer mega rugge wehghaam morge und dur dassenili bettflucht und hüt ish mir mol so richtig richtig shlecht xii kenn das ebe nid bi de jill ishes mir blendend gange naja solangs nur bi dem blibt ish easy

Shôs tägli

20. September 2011 um 8:30

@Sophia Wenn hüratisch denn? Scho gli oder? Mir hüratet am 3.2.12!
Wie gross isch denn oii Wohnig das wetsch zügle?

@Nadja Ui ja das tönt nach Schleimpfropf... Chan aber wied Niggi seit glich na bitzeli gah....aber isch sicher es Zeiche dasses am schaffe isch... So schön...

@Niggi Ja ich schaffe no 50%, nachher wetti nur na 20% wenns zweiti da isch. Du schaffsch nüme? Ich würd am liebste 2-3Jahr e Pause mache mit schaffe....aber das liebe Geld mir hend beid es Auto etc...aber jetzt e günstegeri Wohnig also chani guet uf 20% abe.
Oh schlecht...ich hoffe das isch e eimaligi sach gsi bi dir Ich has sit de 5te wuche und es isch de horror...de ganzi tag ischs mer mieserabel Ich bin ab morn bi 10 0, denn setts ja gliii bessere

Wünsche allne en wunderschöne Tag!

20. September 2011 um 8:31

Niggi
Hmm nee bim buuch mergi etzt nid daser aba isch. Ha eifach etzt immer wider es zücha. aabwarte und tee trinka .

20. September 2011 um 8:55

Ramona
Uui 50% nid shlecht und wer luegt de sina? Washaffsh den du??
Ich shaffe 30% am mi de ganz tag und am fr morge vo dahai us! Shaff ebe bi mim maa ide firma aber nur das mir decki nid uf de kopf gheit und ich mis eigeni geld verdiene
We ish de da mit de übelkeit? Hüt hanis eifach zoberst gha cha da si dases molno voll deftig chunt? Kennes halt echt nid
Wow sho 10 0 cool ich bi am do 6 haha halbziit

Nadja luegsh dir guet und shonshdi und lissish ganz vil im internet hehe so wür ich etz das mache

20. September 2011 um 9:09

Ja
Bi au scho im internet gsi sie segen wemma der verlüri chôns fu paar stund bis 3 tag go. Bida einta wenige au lenger. Naaja mol luega wenn sie sich ufa weg macht

20. September 2011 um 9:39

Nadja
Joooaber eifach nid vergesse es cha au no 3 wuche oder soo gaa nid das den entüsht bish das ii 4 tag no dahai bisch!

Katie uuui echt? Jo shribsh grad was de FA xeit het gell?? Aber geg de shluss böxlets nüm soo vil chunt sicher alles guet denk positiv

20. September 2011 um 10:49

Niggi: nene i loses uf mich zua cho . Schlussentli überträgi no .

Katie: uii nei, ja wür au go zeige go. Böses hundilein

Jeanine: oo sie isch jo dahei. Henner alles im griff?

20. September 2011 um 17:59

@kathie ah zum glück isch alles guet Wie gahts dir so?

@nadja Ja gäll gege de schluss vergitzlet mer schier?!

@niggi Ja es isch a de obere grenze mit 50%. So wies du chasch mache isch natüürli super. Ich schaffe inmer di und do de ganzi tag und eimal pro monet samstig und sunntig. So chumi uf 50%. Aber ebe wenns zweite da isch wetti uf 20% reduziere...Ja es chan sehr underschidlich si...git fraue die hend gar nüd und anderi chotzed vo morge bis abig. Ich has sit de 5te wuche dass mir jede tag vo morge bis abig so schlecht isch dassi sgfühl han ich muen chotze und chum de alltag chan bewältige, eifach hundeelend! Etz besserds langsam...aber es het zite geh da hani nüt abebracht und mich voll müesse zwinge zum ässe. Egal was ufem tisch gstande isch ich het am liebste chiesed!
Ich hoffe für dich dasses nöd hesch...und wenn scho denn segs nomal, han etz paar gueti tipps becho...

So ich wünsche allne en schöne abig, ich han am nami di alti wohnig putzt und bin kaput aber leider nonig fertig!

20. September 2011 um 21:05

Katie
Aaa zum glück ish alles ok ha dir den sust no es paar tips für iiversüchtigi hünd wens baby afot chrüche mini best kollegin het ebe au ein und het extra im hundepsycholog aglüte und sit det ish super

Ursi joo den hesh immerhin mol en virtel haha lieber du we ich! Bim zweite werdets uf ifolor gmacht fertig machi de nid lang!!

Ramona uui jo mol luege wes morn morge ish mit de übelkeit.. Wa shaffsh den du das au am weekend chash shaffe? Und wer luegt uf sina?

Phuu girls bi am ufhöre qualme und bi sooo stolz uf mi we wenig dases hüt xi sind nur 3 no 3 zvil aber voher ishes amel fast e päckli xii! Morn nimmi ganz vil frücht mit is gshäft den haui seb ine haha aber shaffi sho no! Machs jo fürs baby

Shlofet guet

20. September 2011 um 21:38

@ursina Das mit de alpträum kenni au...het bi mir schlagartig ghört nach de ss. Wow denn hesch nachli öpis vor dir mit de chärli Krass mit de nebewürkige...das würd mir au chli zdenke geh aber wenns vo de ärztin hesch isches sicher okey. Würds halt au nu im notfall neh oder susch frögsch namal nah...

@kathie jöö ja dad glaubi sofort. Gli hesches gschafft denk a das Ja es wird langsam besser mit de übelkeit...git täg die sind schlimmer und anderi die sind besser. Aber denke das wird gli verbi si...

@niggi Als receptionistin ime art altersresidenz...und under de wuche luegt mis
Mami uf sina und am wucheänd min schatz
Ohh das mitem rauche isch aber super Finds super wennds schaffsch zhöre (han vor de sina au zimli fest graucht). Ich weiss es isch mega schwirig aber ebe gsundheit vom baby gaht vor....Viel Nerve und Erfolg wünschi dir

Pfused guet Ladys

20. September 2011 um 22:14

Katie
Ja ich ha nägst week et. Und warum au immer, ich chum grad es biz panik über. Has ja scho zwei nal gschafft und weiss dassis au damal schaff, aber d'angst, jetzt chönts sooo viel länger duure, oder öppis chöng schief gah isch grad eifach riessig!

21. September 2011 um 8:21

Guete morge

@sabrina Ja das mit de panik chani nahvollzieh...aber du hesches scho zweimal gschafft also schaffsch es au na ea dritts mal Und eig seit mer ja es wird vo geburt zu geburt ringer...ich weiss dass muen nöd immer so si! Ich wünsche dir jedefalls viel chraft, glück und alles gueti wenns losgaht und vorallem wunderschöns kennelerne mit dim schatz

@kathie Uiii nei im ernst?? Bisch di ganzi ss am chotze gsi oder eifach schlecht? Du armi...wie haltisch das us?? Ich bin teilwis schier duredreiht willis eifach nüm usghalte han!!!
Wege de versicherig aso ich nimm ah du meinsch krankekasse? Sina isch i de gliche wie ich und dur das hemmer soen familierabatt aber sie het scho ihri eigni...

Allne en schöne Tag!

21. September 2011 um 8:44

Kathie
Ohje du bisch ja gar nöd zbenide...musch eimal breche und fertig oder mehrmals und ischs der permanet schlecht?

Uihh das isch echt heftig. Demfall hesch au nöd viel zuegno? Hey zum glück hesches gli gschafft!

21. September 2011 um 8:53

Guätä morgä
@welcome diä neuä

@niggi bi mir isch vo w 9-ca12 mega schlimm gsi mit chotzä, nachher isch wieder gangä.

@sabrina da chunt scho guät. wiä gohts der so?

@jeannine wiä gohts eu so? sinder eu am iläbä dihei?

@ursina diä 3/4 schaffsch jo au no. wiä gohts dir vo der schmerzä her?

@schlimmpfropf ich hanen ca 4-3w vorher verlorä....

@kk bi eus isch empfohlä wordä zum vorher versicherä. falls was wer bi der geburt chans schwierig werde nachher no ä versicherig zfindä . mir händ der julien separat versicheräd.

@all wiä gohts eu so? chuglenä, etz gits bald endspurt.....

weis leider nüm meh .....

21. September 2011 um 9:00

Nur kurz...
krankenkasse: ich wür denn das wenns gat unbedingt no vor de geburt id weg leite!!so chunsch nämli problemlos alli zuesatz-sache und so über wo du möchtisch.bi de geburt vo miner cousine hends no keini ka und sie isch mitme loch im herz uf d welt cho (nix schlimms aber het halt doch müsse operiert werde biz später) und de hends es mega züüg ka mit de kasse wills ihre nit all zuesätz hend wele gä und so.isch inzwische scho alles wies wend aber hesch ja nach de geburt eich anders z tue als di mit so sache ume schlaa

ramona: mir hüratet Sa inere wuche,am 1.10.11

so muss miner plaudertäsche go luege bevor sie da mit ihrem krach de papi weckt.

schöne tag!

21. September 2011 um 9:01

Ela
hemer grad s gliche denkt weg de kk haha

21. September 2011 um 9:40

sooo coool do hani mol wieder alli smilies juhuuu

sabrina, jo das schaffsch du aleg scho.. villicht hesch au eifach angst welt weisch was uf dich zuechunt chan jo au sii?

ramona jo han vor de jill au graucht und wells so schnell gange isch mit schwanger sii bini gar nöd so druf vorbereitet xii und han 10 mönet wieder agfange has gschafft afangs virtemonet aber das mol schaffis au no

katie du hesch di ganz schwangerschaft dure ??? uuui nei du armi aber de hesch nöd würkli zuegno oder?

kk we manu und sophia scho xeit hend uuubedingt voher mache befor das chindli doo isch noher het me gar ke ziit für so sache han jill bi eusere versicheret aber hend mitlerwile gwächslet.. bi de alte sind mir nöd mol stützstrümpf zahlt worde obwohl meh zwei im joor zguet het! hani grad gwechslet haha und ez chani für 4000.- im jaar id massage vol geil oder haha aber loo mir den scho no so en zettel vo de FÄ unterschriebe dasi wieder chan go han jo abartig ruggeweh! und schleeeeeeeeeeeeeeeecht

haha soo muess wieter schaffe sust chumi zu nüd

21. September 2011 um 11:46

Halloo mitenand
Ich ha mi au churz welle melde

Sisch meega schön die chlii dehei zha ABER ich bin voll am aschlag sie chund al 2 1/2 -3h ich han no so viel zum iirume wili ja erscht zügled han, ich chume ned zum ässe, schlafe, wäsche.. Es isch ziemli extrem grad han ja scho gwüsst dases streng wird, vorallem ohni partner, aber grad sooooo .. Phuu

Jedefalls isch die chlii eifach es absoluts gschänk!

Niggi ich liide mit dir, ich han dur de stress en riese drang z rauche und wirde ab und zue au schwach weni ehrlich bin.. Das macht mer denn grad wieder mega sorge wegem stille (( huere drecks züg..

Sophia, du hesch doch mal vo dem moby wrap gschwärmt? Han mer de ja au zue ta und geschter s erschmal uspackt, aber ich chume mit dem 100m lange band voll nöd z schlag. Hesch du au so müeh gha?

Katie, mach der kei sorge wegem gwicht, ich han ja mal no gjammered, dasi 3täg nach de geburt nur 2kg weniger gha han.. Und jetzt hani nach knapp 2wuche die ganze 13kg wieder dunne hätti nie dänkt

Sabrina, liid denn dis chline no in BEL?

Sorryy muess scho wieder wiiter, bin ja gspannt wer als nögschts uuschugled aber ich tippe mal ufd sabrina

21. September 2011 um 13:04

Di nägst
Ja das hoffi, mage ja scho siit wuche nüm und wenni jetzt au na überträge hani e perfekti kriese! Eimal pünktlich, eimal zfrühe und bim letschte mal na überträge... Nei nei, ohni mich!

21. September 2011 um 13:09

Katie
wooow ok 20 kg ich han 17 zuegno gha und eewigs brucht zums wieder weg mache haha aber ez isch au glich ez wachst de buuch jo wieder haha! han scho 1 kg zuegno super sach mol...

sexy mamma maaaan wet au het chöne so abneh we du! ou jeee du armi aber ez wohnsch doch ide nöchi vo dinere mam oder? cha si dir nöd bizeli helfe? jo gell mega umstellig zum alles meistere und debii wetsch eifach nur schloooooofe haha kenni zu guet.. und wegem rauche wens machsch eifach zerst stille den eis rauche.. und den celine solang we möglich usezögere...

sabrina jooo gisch den eifach bscheid wens do isch bi gspanne was ihr für en name hend hehe

aaaa mädels ich bin müed wet hei go schlofe normalerwis machi immer mis mittagschlöfli haha

21. September 2011 um 13:20

Ich bi mama
Min schatz isch hüt am 10.08 noch 10h wehe uf dwelt cho sie isch 45cm und 3130g und wunderschö.

Usfüerlicha bricht folgt no

21. September 2011 um 14:01

Herzliche glückwunsch nadja
Und e wundervolli kennelernzyt! Gniess di munzigsspätzlu, mini isch au 3130g gsi

Ha mr no dänkt das es bi dir chönnt los go, hesch jo sch dr SP verlore mit bluetfäde

Gniess die ersti zyt, si isch ganz ganz speziell

21. September 2011 um 14:07

Gratuliere

Oh mano i wet au wieder hihi

Niggi hesches mitm kötzlete??

Dualmom jo druck dir d dûmee..

Glob shannie?! Da haniii au ghaaa ha kuz nochm spitol nöd mol chönne dusche nix ischhh uuu streng gsii am afang ) aber besseret..

I söt unbedingt züg go erledige aber mis mädl pfuuuuset eifach . sooo herzig sie hets aifach total schön

Gruesssllliii

21. September 2011 um 14:25

Nadjaaaaaaa
Gratuliiiiere ganz herzlich! Sooo schöön und vorallem so überraschend

Alles alles liebi wünsch ich eu!

Denise, ich hoffe würkli dass das bessered aber ich vertrau dir mal...

21. September 2011 um 15:24

Nadja
woooow hammer soo cooooool
haha gest no di dumme sprüch es goht no ewigs und den gosch do so schnell klammheimlich go gebäre gratuliere ganz herzlich
doch nöd sabrina wo di next isch.. aaa ha grad gänsehuut haha cooool gnüsset eui ziit.. und stellsch foti uf fb gell haha

21. September 2011 um 15:26

Herzlichi gratulation
@nadja wow so schön! Alles gueti und ganz herzlichi gratulation! Gnüsses

@niggi Gahts mit de Übelkeit? Ich has sitem mittag au wieder zimli fest

@kathie Ja das isch übel mit dere chotzerei Die 20kg bringsch au wieder weg...ich han 13 zuegno und has etz gad dunne gha aber etz gahts ja scho witer...

@Janine bisch du elleierziehend?? Da glaubi isch alles no ahstrengender will kein maa une isch wo mal 2-3stund luegt. Ich chan au nur sege es gaht verbi...

@all schöne namitag

21. September 2011 um 16:16

Hiiillfeeee
Het ihrgend öper e handpumppiii am liebste zum uslehne oder halt günstig zum abkaufe!?

Gang i 2 wuuche 3 täg uf wien.. Die elektrisch zum mitneh isch scheisse schwer und mir z doof. Aber die handpumpene chammer niergens uslehne! Und für 3 täg willi kaini kaufe , aber i mue jo was tue mini brüst verjagts joo

Ohh man
I ha vo afang a gwüsst es isch aifach z früeh zum weg gooo.. Aber die liebe fründe hend kai nai verstandeee

Sorry für de egooo pooosstttt

21. September 2011 um 16:28

@shannie, schön bisch mit dinere chliinbe dehei. Ich ha dä stress trotz maa au ga und ha sau viel kilos abgno. Si het i dr nacht all 2srund söffle welle & den isch si 1stund wach gsi
Au wenn s nervt das noni 100% igrichtet bisch versuechs nebesach zloh oder das evt. Mol wer chônnt bäbele und du iirume. Du hesch au e strengi sach hinder dir mit ks? Oder uund bruuchsch au dzyt vom wuuchebett das isch, i mine auge, ganz wichtig! Los dir au die erste 4-6wuche zyt!
Stille klappt gued? Wenn glasse bisch den fliessts au gued

@übelkeit, ich ha ab de 7ssw übelkeit ga dasi nümm ha möge ässe. Ich ha zwar nie s'wc abrüllt aber sisch versch*** wies einem iängt wenns einem unwohl isch.

Itinerol b6 helfe, herdöpfel, ingwertee oder tablettli, grapfruit, natur joghurt & Rinderbrühe!
Meh hani au grad nid uf lager, frischi luft duet au no gued und entspanne zversueche

Toitoitoi das schnell verbii goht

@starlight, oder? Du heschs jo au ganz mies verwütscht mit dr übelkeit genau vor däm grauts mr

Soo jez gangi no chli go spiele und den gits gli znacht und bette das gli 7ni isch und madame pfuust

21. September 2011 um 16:29

Zuckersuess
Hmm i het eini aber bi mir fähle kleini teili drum bringt si nüd sorry

21. September 2011 um 17:25

Starlight
Kati oder? Has au nonie mit de näme
Amina heissi

Neinei bi nid sw, mir sind zwar sit em dez'10 ungschütze gv am praktiziere aber i ha fang 1 ES ga sit de geburt
Ha recht gwichts verlust und bruefliche drugg ga, drum kei wunder dasi zykluschaos ha und so chas nid gscheh aber i gsehs easy. Wenn anderi wieder wänn darf ich den

Jo i ha ebe bitz erbrechephobie ha au bi dr geburt dhebamme gfrogt ob viel miese und wos mr schlecht worde isch hani scho panik ga aber nix

21. September 2011 um 17:26
In Antwort auf kalinka2011

Starlight
Kati oder? Has au nonie mit de näme
Amina heissi

Neinei bi nid sw, mir sind zwar sit em dez'10 ungschütze gv am praktiziere aber i ha fang 1 ES ga sit de geburt
Ha recht gwichts verlust und bruefliche drugg ga, drum kei wunder dasi zykluschaos ha und so chas nid gscheh aber i gsehs easy. Wenn anderi wieder wänn darf ich den

Jo i ha ebe bitz erbrechephobie ha au bi dr geburt dhebamme gfrogt ob viel miese und wos mr schlecht worde isch hani scho panik ga aber nix

Korrigier
Katie ha s'E' verhesse nachem i, sorry

21. September 2011 um 17:38

nadja!! Gratuliere gaaanz herzli! soo cool gester na umegscherzt mit de niggi und hüt schnell entchuglet! Hammer!! wünsch dir ganz e tolli kennelärnzit und gnüss sie, sie werdet viel z schnell gross!

uhhh jetzt ha i schowieder alles vergässä... hmm mal überlegge...

@corinne; jein, bi eus isch ebe s Facebook gad offe sobald mer an PC goht, vo dem her bini nöd sooo viel wiäs usgseht im FB... eifach süsch am PC oder ha ihn vergässä abzstelle oder so... Aber bi do eigentlich eh meh chli ä stilli mitläserin, will i no imene andere fred debi bi und das chli strässig isch zum viel schriibe a 2 orte...
üs gohts tiptop, bi nur momentan seeehr viel dusse mitem raik, wells wätter sooo schö isch und i voll lust ha zum wandere und in wald z gah

@jeannine, uii, ja das tönt echt nach stress.... wenn mal en babysitter bruchsch, das mal chli chasch irume oder so meldsch di, ha ja ned so wiit! Häsch äs Tragtuäch? Ha au eis und träge de Raik eigentlich täglich min. 4 stund... ha am afang au problem ka mit binde, aber ha mir ä trageberatig "gleistet" und has mir zeige lah wiä binde ect.

öhmmm... de rest hani vergässä.... sorry.. ihr schriibät soo viel immer

21. September 2011 um 19:00

Fabi jöö danke das isch uu lieb, aber ich denke das sött sich scho iipendle nacheme ziitli aber go wägele mümer unbedingt mal en "tragtuechkurs" hani nonie ghört, wo gits so öppis und wie tür isch das? Weiss zwar gar ned ob die chlii scho det ine passt, isch ja ersch 44cm das chline hüüfeli

Niggi, ja mis mami hilft scho au aber irgendwie chani mi denn glich ned gross entspanne und mal aneligge..

Luuuumpi (ramona glaub?) ja bin elei erziehend, de vorteil isch das mer so niemert drii red säg ich mir immer

Amina dir hani au no öppis welle schriebe aber jetzt grad vergässe was.. Sorryy

Katie, ja muesch luege, wirsch sicher au no es septembermami

21. September 2011 um 20:03

Gratuliere!!!!
Oh mann, gsehnder denn wirdi doch na di letscht!

21. September 2011 um 20:17

Tragtuech
shannie, au bi friehli isch stragtuech no ziemli gued. Git, wenni mi nid tüsch glaub au e 'spezieli' bindi führ so chliini. Du chasch es jo soo binde das es gued stabilisiert isch. Mir isch es zkompli

@dualmom, au dies käferli chunnt no schööön entspanne. I ha am oobe vor dr geburt es schuumbad mit mim maa gno und no chli blödelet und puff 5std spöter fruchblose putt und nomol 5isch si doo

21. September 2011 um 21:36

Gratulierä
nadja doch no schneller gangä als dänkt häsch. gnüss diä ziet.

@jeannine bi eus chunsch i der mübe so elternbildungs zettel über, dört hätts so kürs drin.

@denise frög mol i dä apothek no. ich hät süsch no eini vo avent zum uslehnä, im fall der fälle.

sry, weis süsch nüm was alles no gschriebä worde isch

21. September 2011 um 22:15

Wow!
gratuliere nadja!das isch jetzt aber rassig gange,so schön!freue mi uf din bricht

@jeannine: mitem moby musch eich kein kurs mache.hesch au s büechli dezue oder?zum binde giz ja nit viel variante nur zum drii tue.wür die neh wods tuech flach umleisch (nit die wods so verkruglet).de hebsch der s ettikett vore ide mitti uf de buuch und fangsch a wickle.knüpfe tusches wider vore.da's elastisch isch und dini muus ja wirkli sehr chli isch darfs eng aalige.wends paar mal gmacht hesch gat das tiptop.

@corinne: ou ihr arme!!d ronja und ich sind au biz verschnupft aber zum glück nit so schlimm.bin aber hüt extra nit is schwimme,chönnt das für uf d hochziit nit no schlimmer bruche.wünsche oi gueti besserig!und au mit de zähnli - nacher henders hinter oi!
ja gäll nit ganz de 11.11.11 (wür nit ufgah mit de gugge) aber doch no lustig.da's en Sa isch gömer nach züri.apero denn z wetzikä und für de znacht gömer uf de üetliberg

@denise: mini isch leider au kaputt was machsch denn du z wien ohni mädel?aaah ich liebe die stadt!und im herbst isch sie meeega!

@fabi: isch doch super wend viel use gasch!solangs schön isch...ha für d ronja grad ski-aazügli bsorgt dassi grüstet bin für die kalte täg

bin hüt für d hochziit no 3paar strumpfis go poste.glaube ha langsam alles zäme.ha mi inzwische au für den duft entschiede.und ha en meeega schöne schirm gseh!!aber kostet 100.-!!!!luege de paar tag vorher d prognose aa und wenns nit so guet usgseht hol ich de.ich ha es jäckli,ha en grosse schaal,ha pocketballerinas...was bruchi echt no??

aaah ich muss go lige...sorry weni nit uf alli iigah.halt viel am laufe.

schlafet guet!
sophia

21. September 2011 um 22:42

Sorry chan leider au nöd uf alles igah

@sophia Wo in wetzike hender de apero?!? Freusch di sicher scho mega

@amina Echt?? Ich han au totali erbrechphobie Das isch unglaublich..,ich han jedesmal sgfühl ich bechume kei luft meh und verstief mi total. Nur scho wenns mir schlecht isch dreih ich komplett dure Ich fang ah brüelle, wird panisch und verlür beherrschig Wüki schlimm...hesch dus au so extrem?? Ich würd das so gern in griff becho...

@janine Ich finds guet, dass du das so positiv gsehsch Respekt vor jedem mami wo das so guet anebechunt!!

@handpumpi Ich han leider au keini zum uslehne

@tragtuech Ich han e keis gha willi sgfühl han es wer mir zkompliziert mitem binde (aber wahrshinli isches nach paarmal wüki easy ) Ich han de ergo-baby und bin mega zfride mit dem. Sina isch vo afang bis jetzt voll gern drin gsi

@zähnli Wow mit foif Mönet scho zwei...gaht fürschi bi oi Dsina het ihres erste erst mit 8 1/2mönet becho...und das isch s'einzige bis jetzt Aber jedes chind het ja sis tempo...

@all Wünsche ganz e gueti nacht, pfused guet. Ich han en üble tag gha hüt (meeega schlecht ischs mir)! Bin froh wenni endlich chan schlafe

22. September 2011 um 7:24

Guete moorge
Corinne wow cool sho es ersti bisserli sprich jo sho bald es zweiti has xeh uf fb huere herzig

Ramona hoff din tag wird hüt besser... Mir ish vorallem ide nacht weni ligg so flau im mage uu shlimm und am morge den am shlimmste naja ich denk de immer so gats em zwergli guet und wachset

Sophia uuui joo nümme lang krass den wird ghürote... Cool bish sho fest nervös??? Düendr au kirchlich???

Weg de handpumpi weiss au nüm wer corinne? Oder denise?? Ich ha au gmeint die cheng mee uslehne ide apothek! Ha mini vonere kollegin gha... Chenti dir notfalls uftribe aber manu und ich wohnet biz wiit weg...

Katie we xehts mitem name us? Hender eui entshiede??? Und wegats dir sust so?

Nadja we ish eui erst nacht xii? Wahnsinn eifach shnellhushhush go gebäre haha chas immer noni glaube aber freu mi riesig für eui und no mee uf de bricht....

Sexy mamma hoff hesh bizli chöne pfuse dienacht?? Und aso respect vor allei erziehnde mammas! ich ha am afang aso so noch 2 mt sooo vil brüelet weli ha welle shlofe und bi am 7 amel sho is bettdehet mi maa gluegt und den am 11 nomol gstillt und nomol pfuset aber hanie 4 std shlof ghaam stk und das bisi ca 9 mt alt xi ish .... Wet dir ke angst mache gell.. Verstoo di nursehrguet und bald fots wieder vo vorne aa mitshlofe...

Soo hoff hanimert vergesse..

22. September 2011 um 11:56

Mein geburtsbericht
6.9.2011, um 9.00 Uhr hatte ich einen Termin im Krankenhaus zu einem Vorgespräch für einen allfälligen Wunschkaiserschnitt (hatte panische Angst vor einer Spontangeburt und wollte mich informieren).

Ich war also im Krankenhaus und wurde von einer Hebamme erst mal ausgefragt über meine Schwangerschaft, vorherige Operationen etc. dann fragte sie mich wann ich meinen nächsten FA Termin habe, ich sagte ihr dann dass diese Termine eigentlich durch dieses KH noch gemacht werden sollen, da ich am 1.9. umgezogen sei und ich mein FA nun über 1 Stunde von mir entfernt sei. Nun gut - sie schickte mich also gleich aufs Klo um meinen Urin zu kontrollieren. Kaum gepinkelt und Becher abgegeben schaute sie etwas irritiert und meinte.. "Ihr Urin ist voller Eiweiss", ich meinte nur... "aha... ist das schlimm?".. sie wollte dann noch den Blutdruck messen (bei mir ist der immer sehr tief).. und dann schaute mich nochmals total geschockt an..der war sau hoch.. ich wurde dann zum US geschickt. Mit dem Baby schien jedoch alles in Ordnung. Dann kam plötzlich eine Oberärztin und meinte "Wir behalten sie mal hier für 24h zur Beobachtung". Bin fast vom Stuhl gefallen, mit dem hätte ich echt nicht gerechnet, hab mir noch den Bauch abgewischt und wollte eigentlisch schon "Tschüss" sagen..

Also blieb ich da und durfte jedesmal wenn ich aufs Klo musste meinen Urin in einem grossen Behälter sammeln zudem kamen die alle 2 Stunden meinen Blutdruck gemessen, der einfach nicht runter ging.

Am nächsten Tag gings so weiter und ich sehnte mich danach, dass es 15.00 Uhr wurde und die mir sagen würden, "so sie können nach Hause ist alles halb so wild" aber um so näher die Zeit rückte umso mehr dachte ich mir, die Werte sind eh immer noch scheisse also werden die mich sicher noch 2..3 Tage hier behalten. Dann um ca. 15.15 kam die Ärztin und meinte "Frau Huwyler, sie haben leider wirklich eine Gestose (SS-Vergiftung) wir müssen das Kind holen.. Ich dachte ich hör nicht richtig, ich war so geschockt und fragte Siedann wann sie es holen würden, und dann meinte sie "jetzt", und ich fing einfach nur noch an zu heulen.
Sie sagte dann "wir werden die Geburt jetzt einleiten mit einem Stäbchen.. blabla" keine Ahnung mehr. Und ich sagte nur "Neeeeeeiiin... ich will einen Kaiserschnitt bitte", sie schien über diese Äusserung eigentlich sehr erleichtert und sagte "Ok - ich klär mit dem Team wann wir sie dazwischen schieben können". So liess sie mich auf dem Zimmer zurück und ich heulte einfach nur weil ich so überrumpelt war...(Ich war ja 35 4). Irgendwann kam sie wieder und sagte mir dass es so ca. am nächsten Morgen irgendwann sein wird.. Wie sollte ich diese Nacht nun bloss überstehen?!?! Ich bekam dann gegen Abend heftige Kopfschmerzen und habe über 4 Stunden nach einer Kopfschmerztablette gebettelt, die mir einfach nicht gebracht wurde. Dann um 23.30 kam die Ärztin nochmals und meinte, dass sie das Kind jetzt holen würden, da Kopfschmerzen ebenfalls ein Zeichen dieser Gestose ist und dass das gefährlich ist blabla.. Toll, hab also meine Mama angerufen die dann auch sofort losfuhr. Ich wurde in dieser Zeit schön rasiert am Bauch (!) eine Infusion wurde angehängt und schon bald kam auch schon Mama (und die Welt war wieder halb in Ordnung). Ich wurde in den OP gefahren und meinte nur "Oh mein Gott hier sieht es aus wie in einer Metzgerei". Ich hatte keinerlei Angst mehr ich war einfach nur nervös und aufgeregt weil ich wusste ich halte gleich mein Schatz in den Händen (naja halten eher nicht aber ich würde sie endlich sehen). Dann setzte er mir diese Teilnarkose, was wirklich KEIN BISSCHEN weh tat (Blutnehmen tut mehr weh!). Es fieng an zu kribbeln und schon bald war ich taub unten und hörte auch schon "Schnitt".. neben mir stand eine Anästhesitin, die mir ständig die Hand hielt (die andere Hand hielt Mama ) es hat gerukelt und gewackelt aber mehr spürte ich nicht und dann so nach ca. 4-5 Minuten hörte ich ein lautes geschrei, MEIN BABY WAR DA! Ich musste heulen wie ein schloss Hund, sie brachten die kleine Céline zu mir und drückten sie mir an die Wange. Das war der schönste Moment in meinem ganzen Leben! Ca. 2 Minuten war sie so bei mir an der Wange und ich schluchzte. Dann brachten sie die kleine nach Hinten irgendwo und ich wurde zugenäht, habe sie aber immer schön schreien hören .

Céline Soraya kam am 8.9.2011 um 1.35 Uhr mit 1840g, 42cm und KU 31 zur Welt ist soweit wohl auf und macht Ihre Mama zum glücklichsten Menschen auf der ganzen Welt... (muss schon wieder heulen)

Und bevor ichs vergesse! Habt keine Angst vor einem allfälligen Kaiserschnitt! Ich hätte mir die Geburt nicht schöner vorstellen können! (Kopfschmerzen waren vor aufregung dann auch weg im OP )

22. September 2011 um 11:58

Ha no rasch min geburtsbricht unne ine kopiert, isch halt uf hochdütsch da ich de bi de oktobermamis ine postet han, ich hoff ihr verzeihed mir

Lise spöter no nah und meld mi wieder

:-*

22. September 2011 um 12:07

Geburtsbericht
Also i ha jo am 21.9. Am morga da schlimpfropf verlora, ha aber kei wehe ka nocher usser wasi scho sit 4 tag ka ha so brünliche usfluss. Den am mittag isch uf zmol en riisa schwall brünlichs bluet cho. Bi den mega verunsicheret gsi und ha sicherheitshalber im spitol aglüte woni den gad au ha chöna verbie. Guet bini ... und ha ctg gmacht isch alles guet gsi baby au alles i.o und das bluet seg das so genannte "zeichnen" das gebis um die 38. Wucha gern und müs abr nix heisse dases bald los got. Mumu isch au no zua gsi und sie isch fascht nid ana cho. Guet den bini wider hei das isch so am 16.00 gsi. Ha kei weh gar nix ka. Den am obet no fein kochet und gmüetli tv gugget und den hani so geg die 10.30 wella is bett. Bi den inakuschlet und so noch 5 min hani uf zmol en knall im buuch kört als wür nemis platz... Hei bin ich verschrocka segi eu. Ha aber nid denkt dases fruchtblosa isch will i bi trucha bliibe. Bi den no ca 5 min verunsicheret nebt mim tüf schlofenda schatz glega und bi den ufs klo woni mind. A halbe liter pipi gmacht ha... Ha den gfunda neee nemis isch do komisch und es schmöggt au nid noch urin. Bi den im bad gstande und mi gfrogt wasi söll macha... Bi jo erscht gad im spitol gsi... Ha kei wehe.. . Guet frogi mol min schatz "äm du i verlüreGLAUBS fruchtwasser" "hä?? Bisch sicher" "nei" haha we do zwei nichtsahnendi. Guet hani da hebi im spitol aglüte und sie het den gmeint chöni guet fruchtwasser sie mir söllem so innera stund cho und tescha gad mitneh wenns blosasprung seg döfi nid hei. Guuet ich immerno ohni wehe im huus umagschuenet min schatz het sich no gmüetlich rassiert willer gfunda het wenn stöchterli chem müser a hübscha sie . Ja und den uf ein chlapf hetsmer agfange zücha aber guet zum ushalte. Ufem weg is spitol ischs immer meh worda ha so abartig ruggaweh übercho. Wommer den döt gsi sind hani au regelmässig am ctg wehe ka aber au no zum ushalte, MUMU isch aber döt scho 1cm offa gsi . Guuuet den het dhebi gseit mir sôllen go laufe damit sie gsech ob sich no meh duet am mumu (isch übrigens öpa halb 2 ir nacht gsi) ha no so tablettli übercho wo da buuch sötten beruhige woni all 15 min ha eini müsa neh. Guet simmer go laufe und ha den au immer meh weh übercho aso wenn weh cho isch hani müsa mich nemwo alehna (meischtens a mim schatz der arm spatz het glaubs kei rugga meh ka nocher ) und veratme... Isch aber alles no ushaltbar gsi. Ja den simer sicher 1.5h dussa gsi am laufe und wehe am veratme. Den simmer langsam zrugg und er het sich gfrogt obmer etzt chönen hei oder nid (guet es isch jo au nonid klar gsi obmer hei chönn ) den hani nu gseit hoffa schwer nid dasi uma suscht 1.5h glaufe seg und weh ka heg. oba bida hebi MUMU 3cm tolll het sich aso glohnt und ha no nidamol fescht weh ka. Hetti das nu nid si easy gseit haha . Ctg aghengt und den hets agfange bi jedem weh hani min schatz müsa heeba und er hetmer müsa da rugga massiera, soo ischs guet zum ushalte gsi ja den simmer sicher bis am halbi 6 am wehe veratme gsi (mus sega min schatz het das super gmacht isch immer bi mir gsi und hetmi ghebt) underdessa hani aber scho sicher 3x erbrocha willsmer immer so schlecht wora isch. Dhebi hetmer den au a infusion gleit mit medi geg schlecht und geg weh... Mus aber sega dasmer die wehemittel nix brocht hend will dweh immer sterker worda sind. Boo und die hebi isch sooo lieb gsi die het dad gad au super gmacht. Hasi immer gfrogt obs no schlimmer werdi willi sus a pda well, bi nemli sooo müed gsi gar nid gschlofa nix. Den meint sie nene i mech da super. MUMU isch am ca. 7 scho uf 6cm gsi . Den hani denkt nee kei pda meh etzt. Hani das bis do gschafft den schaffi das au no. Gesagt getan gell . Am 9ni MuMu offa was??? Den meint dhebi nu so "jo den dümmer etzt gebähra" phuu und ich und min schatz luegen üs nu a. I ha nemli scho länger en meega druck uf mis gsäss ka as würi müsa gross macha,... Naja ischmer zu dem zitpunkt au voll egal gsi was alles chunt und was nid. Übrigens bini immer im bett gsi, ischmer am wöhlschta gsi uf da linka sitte. Ja den sin pressweha cho am afang nid so starka pressdrang nocher immer meh. I ha gar nid gwüsst we ligga mir het alles weh due. Dhebi hetmer sbei ghebbt und bi jedem weh hani mich an hals fu mim schatz klammeret und zoga haha drum der arm rugga . Den het dhebi uf zmol gseit sooo frau good etzt mus das chinli cho etzt dümmer position wechsla... Oooo nee bitte eifach nid bewega hani denkt... Lömi eifach siii . Zack zack nadja isch ghogget ufm bett und da vorder teil fum bett isch den so aba gange dasi dfüess ha chöna druf stella. So seg sbecki entspannt. Guuuet da pressdrang immer extremer worda. Ha immer tüf luft müsa hola und pressa das3x. Dhebi het mitmer gschnuufet und schö gseit wasi macha mus. Guet der pressdrang hani nid chöna umgoh es presstautomatisch. Dena hetma a biz fum chöpfli scho chöna fühla . Ha den au en spiegel übercho zums aluega. Und döt hani nomol all mini chraft zäma gno und nuno presst und prrsst den isch da chpf do gsi (sie hend en chline schnitt müsa macha willi sooo eng gsi bin) und den no eimol pressa und flutsch ischi do gsi . Phuuu und ich nuno erlichteret und stolz. Min schatz het nabelscjnuer duragschnitte und nocher hani sie uf bruscht gleit übercho. Sooo schön ischi . Weretem bini no gneit worda het aber nid weh due.. Ah jo nochgeburt isch au no cho mitnera pressweh aber au harmlos. Schatz het die chli mite hebi badet und agleit und ei stolz ka . Wunderschöna miment.

Aso mus sega alles in allem hani a super geburt ka würs wider so macha bim nechsta mol eifach nur genial .

De ayleen goz sowit guet sie het no chli buuchweh und chötzlet no ab und zua fruchtwasser drum trinkt sie nonid so fuda bruscht aber hüt morga het sis scho super gmacht.

Mir goz au guet ha chli ruggaweh und da damm duetmer haltno chli weh fum schnitt aber nid schlimm

Ayleen - 45cm - 3130g - 10.08 - 21.09.
Sie isch eifach nur schön und goldig

Frühere Diskussionen
Diskussionen dieses Nutzers
Teste die neusten Trends!
experts-club

Das könnte dir auch gefallen