Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Wir sind die Schweizer Kugeln&Mamis welcome Jaron Vol. 17

Wir sind die Schweizer Kugeln&Mamis welcome Jaron Vol. 17

22. April 2011 um 8:44

E chlini SchwiizerTruppe vo Mamis&Kugelis neu au mit ere Hibblerin, hend sich gfunde und sind e igschworeri Gmeinschaft!
Mir helfe uns mit Rootschläg und sind für jede doo!
Nüd isch falsch, nüd isch piinlich, mir si offe und e bunte Huufe!

♥Neuzuegang isch immer Herzlich Willkomme, bitte mir(gorgerous) euri Date zueschicke per PN♥

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

##,............,#**#,.,#**#,
.##.... .....,,#####..........#
...##....,#.... ......#....//....#
....###*.....#...... ....((....#
......'''#................ ........#
.........''#......#........... . ..#
.............''##;........#... ..#,
. .................#........"##" ..#,
..................#........... ..... . .#,
..................#.....#..... .... .. ...#
..................#.....#..... ...... ...#,
..................#.....#... ........ ....#
.................####..#### ####..

Unseri Mamis

dualmom(Sabrina,29 Joor alt us Sulz bi Winterthur)
Kinder: mit de Amy♀ ,03/2005 und em Meo♂ ,10/2008
Insiderli 29.09.2011♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

gorgerous84(Niggi,26 Joor altus Langwiese ZH)
Mit ihrer Jill Enola♀, gebore am 8. März 2010 uf die 14.13 Uhr, 49cm chli und 3430g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

85ela (Manuela, 26 Joor alt us Thayngen SH)
Mit ihrem Julien Jay♂ , geboren am 09. April 2010 uf die 11.54 Uhr, 50cm chli und 3760g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

KleinerLöwe(Shirley, 22 Joor alt, us Dornach)
Mit ihrer Talesia Amina♀, gebore am 1. August 2010 uf die 7.34 Uhr, 50cm chli und 3130g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

Motzchischte(Alex, us Züri)
Mit ihrer chline Tochter♀, gebore am 23. Dezämber 2010 , 53cm chli und 3860g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

cristina2773(Cristina, 23 Joor alt us St. Galle)
Mit ihrem Santiago Romeo♂, gebore am 26.Dezämber 2010, er isch 48cm chli und 3240g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

Chnorzli(Steffi, 28 Joor alt us St. Galle)
Mit ihrem chline herzige Schatz♂, gebore am 6. Januar 2011, 50cm chli und 3620g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

jasmine(Jasmine,21 Joor alt us Wallis)
Mit ihrem Nathan♂, gebore am 16. Januar 2011 per Not-KS, er isch 52cm chli und 3660g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

chuetta(Marianne, 31 Joor alt us Bülach)
Mit ihrem Flurin♂, gebore am 13. März 2011 uf die 16.41 Uhr er isch 50cm und 3605g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

sopiehnchen84(Sophia, 27 Joor alt us Thalwil ZH)
Mit ihrer Ronja♀, gebore am 7. April 2011 uf die 9.01 Uhr. Sie isch 49cm und 3375g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

Nerazero83/Corinne(28 Joor alt us ZH )
Mit ihrem Jaron♂, gebore am 21. April 2011 uf die 19.57 Uhr. Er isch 53cm chli und 3560g schwer♥♥♥

Unseri (no) Kugelene

☼Zuckersuess20/Denise(us Heerbrugg SG)☼
ET: 25. Mai 2011
♀Es wird es Meidli♀
★★★★★★★★★★★★★

☼fabi1351/Fabienne(26 Joor alt us Zug)☼
ET:24.06.2011
♂Es wird e Bueb♂
★★★★★★★★★★★★★

☼dualmom/Sabrina(29 Joor alt us Sulz)☼
ET:29.09.2011
★★★★★★★★★★★★★

☼shannie84/Jeannine (26 Joor alt us Oetwil am See)☼
ET:07.10.2011
♂Es wird e Bueb♂
★★★★★★★★★★★★★

☼starlight203/Katie(20 Joor alt nöchi Züri)☼
Vorussichtliche ET 14.10.2011
☉Es isch (no) es Ü-Ei☉
★★★★★★★★★★★★★

☼ursina78/Ursina(33 Joor alt chunnt us em Uri)☼
ET 10.12.2011
☉Es isch (no) es Ü-Ei☉
Dreiht 2 ✯✯ im Herze
★★★★★★★★★★★★★

Mamis wo zuewachs wend
ღgorgerous84/Niggiღ
Hibblet emene Gwüschterts für Jill sit afangs 2011 endgege
❀Mir drugge Düümli❀
★★★★★★★★★★★★★

ღKleinerLöwe/Shirleyღ
Hibblet wieder im Mai'11 für es Gschwüsterts für Talesia
❀Mir drugge Düümli❀

Unseri Hibblerin

☼Wuschelina/Tanja(30 Joor alt us SH)☼
Sit em Feburar'11 am baschtle
♪Mir drugge Düümli♪
★★★★★★★★★★★★★

☼wunschkind87/Stefanie(23 Joor alt usem Tösstal ZH)☼
Sit em Oktober'10 am baschtle
♪Mir drugge Düümli♪

Special Gäscht

youngmom90(Sabrina,20 Joor alt us Frauefäld TG)
Mit ihrem Alessio♂, gebore am 9. Januar 2011 uf die 4.59 Uhr er isch 49cm gross und 3510g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

Brischi(Prisca, 32 Joor alt, us Züri)
Mir ihrne Zwilling dr Vivien♀ und em Liam♂, gebore am 28. Oktober 2010 , Vivien uf die 8.14 Uhr, dr Liam 8.16 Uhr♥♥♥

Fähler, ändrige oder "erwiterige" bitte mir mälde.
Wird im neue Thread den ergänz oder verbesseret!

VIEL VERGNÜEGE

Mehr lesen

22. April 2011 um 8:57

xend ihr sternli oder viereckli? aso immer wenn öber neus une chunt? chume nüme drus aber erstoht immerhin mol

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

22. April 2011 um 9:40

Hey niggi gseht alles tip top us

Haste schöön gemacht

22. April 2011 um 10:34

Niggi
Das isch ja teaming gsi, ich schriebe de corinne grad mini glückwünsch und du schlüssisch de fred

22. April 2011 um 10:39

Sabrina
Joo voll has au grad xeh..

Phuu bini froh xeht alles supi us..

Ihr sho any osterplän??

22. April 2011 um 13:01

Niggi
also ich gsehn d stärndli au.

22. April 2011 um 13:05

Also
bim iphone gsehts no glich us wiä vorher, stärnli und zahle. bim pc gseht mer nu stärnli....

22. April 2011 um 13:17

Phuu
Bi ich froh das die sterne da sind hehe

Aaaa we geilo ish das wetter? Eifach de hammer

Bi grad voll fett am sünele solang jill schloft si het voher no bös shlimm de tötz ade balkontüre agshlage die arm bi gspanne wesi usseht noher

22. April 2011 um 14:18

Ursi
Nei voll ned ich lisme au wiene gstörti

22. April 2011 um 14:27

Lisme oder nähe
ich finds au nid altmodisch, aber lisme chani nid würklich, bin sit zwei jahr amene poncho für die gross dra.. bi aber so langsam dass de poncho fertig isch wenn s'dritt in chindi chunt...

22. April 2011 um 14:41

Ursi
Hanere grad geh arnica kügeli aber es xeht recht übel us die arm!!

Hmm lisme chani nid aber neihe dueni gern ha alli vorhäng selber gneuht und bi mega stolz druf hehe

22. April 2011 um 21:38

Bin kaputt
Sie het hüt chli en schrei-tag,ganz ungwohnt für mich.und sie isst wie e wildi.die nacht wird ich wider pralli möpse becho,hoffe sie macht de au chli so witer sus bini de e armi.

@corinne: bin hüt mitem schiff a oi verbi gfahre.hoffe es lauft alles guet!

@lisme: ich ha au glismet!schüeli,e plätzli-decki,chäppli...gnäht hani nix.obwohl ich ja schniiderin wär.ah doch s näschtli für de stubewage.

@arnika-chügeli: hani hüt au wider kauft für mich.mir het ja ends ss d hüft so weh ta,dass ich mir scho fast überleit ha id badwanne z brünzle nur damit ich mich nit setze muss.ha mi aber immer no ufs wc quält.ja und jetzt tut si mir ebe wider (oder immer no?) so weh.nit grad soooo schlimm,dass ich mich nit ufs wc wet setze aber liide doch ziemli.ha vo de hardcore-chügeli becho und tuet also scho recht guet.hoffe s git sich wider chli.mag so au d ronja nit lang ume träge und so.bin als hinkebein unterwegs

So,fertig gjammeret.jetzt mussi go schlafe.de rest vode familie schlaft schliessli au scho.het glaub no was wele säge aber fallr mer grad nüm ii.

Guet nacht all zäme!
Sophia

23. April 2011 um 8:06

Juuuten mooorgeeennnn
Weiss zwar noni ob de morge guet ish da jill mol wieder bi eus pennt het und am umechrüche xi ish ide nacht! Vil pfuset hani nid naja..
Defür gats hüt obig in usgang und ich freu mi riiiiiesig juhuuuuu
Ish ebe so e spezielli party und ich ha nimert gfunde womit chunt und jo gester hetsisch anerbote ez gangi mit 3 kollege hihi ha aber brav min maa gfrogt juhuuu

Sophia we gats dine brüst? Sinds explodiert??? Oder noni?? Hoff din tag wird bizli besser weder de gestrig?!

Ich muess am 11 no an flughafe go mini familie wieder hole... Juhuu

Und ish jo sho fies minmaa pennt sho de zweit morge witer und ich lueg de jill naja er stoht morn morge ganz sicher uf da diskutiere nid und am mentig nomol

So muess jill wickle bis spöter ihr liebe

23. April 2011 um 22:16

Ursina
Was für en rechner isch das?
Also ich find das schön wemer sim baby cha sache nache was sind das für hobbys wo du nüm chasch mache und warum?oder hani öpis falsch glese ka?

@uns: mini brüst hend de hüt abig no e heissi duschi brucht zum uslaufe aber isch nit so tragisch gsi.bin ja am Do no bim kia go d salbi hole fürs soor und ha sie also hüt afange bruche.ha s gfühl ka mini brudtwarze tünd viel meh weh und de ronja isch glaub au nüm so wohl.

Ich liebe de BabyBay(s bettli)!!!!ich cha miner prinzessin zueluege bis mir d auge zuefallet... und de huscht immer wider es engels-lächle über ihr schlafends gsicht und ich muss mi richtig zäme neh sie nit immer welle z verknuddle

@mamis(die wo no ume sind ): wie lang isch bi oi d wuchebett-bluetig gange?wird bi mir jetzt immer bruuner und fangt chli unagnehm a schmöcke.isch das echt normal?

Liebi grüessli und guet nacht!
Sophia

24. April 2011 um 9:21

Ostersunntig
@corinne: sind ihr im Familiezimmer?

@nähe: ich ha mal für de Meo en Schlafsack gnäht, und für d'Amy es Blüsli. Aber ich chum halt würklich eifach mega selte dezue.

@hüt: min Maa hät Frühädienst und so hani d'chind ganz allei... Aber sie sind grad am Sunntigs-TV. 20 minute die Sendung mit der Maus und den minimum 30 Minute spile. Also 45-50 Minute ganz für mich. ich muän glaub go Augebrauezupfe. Wenni scho mal zyt ha *juhuiiii*

@sophiechen84: Wenn de Usfluss schlecht riecht, am Fraui aalütä und erchläre... Lieber eimal meh tel als eimal zwenig. Bi de Amy hani fast gnau 3 Wuche und bim Meo hani fast 6 Wuche Usfluss gha. Aber ebe gäll, wenns stinkt, ischs immer negativ!!!

24. April 2011 um 21:19

Sabrina
S tut jetzt scho fast nüme.also blüete wie au schmöcke.lüte de sus am Di a wenns mi immerno fest dunkt.
Oh hesch au so en maa mitme ganzjahres/24std-job?
Guete deal mit de chind mitem spiele mir hend immer müsse mittagsrueh mache.eifach e stund für ois im zimmer spiele.wirdi au so iifüehre wenn de mittagsschlaf nüm aktuell isch.

@ursina: git ja au anderi schöni sache z mache.bisch demfall au sehr e kreativi

@uns: hend nachre eher strenge nacht en schöne tag ka.sie trinkt langsam wieder normal.nur mini brustwarze liidet inzwische sehr.wahrschinli au chli in mitleideschaft zoge vom soor und denn durs suuge...sind knall-pink.behandles eifach mit de soor-salbi vo de ronja und salbei-tee.het öper sus no en tipp wie ich da über d rundi chume??bin froh wenn sie en rhythmus vo 3-4std het und de grad bim erste mal asuuge grad richtig trinkt.so gaz einigermasse mitem schmerz.
Oh gester isch ja no lustig gsi.het sie gschlafe und zum verwache het sie sich de afange strecke.debi ischere es fürzli ab und sie zuckt zäme und isch hell-wach! Ich ha so müsse lache,mis baby verschrick abem eigene pupser haha

Morn gaz s erst mal zu de schwimu.brunch mit de schwägerin.hoffe s taucht de nit no plötzlich die ganz familie uf.zwei vo ihre schwestere wohned im gliche dorf und erst eini het d ronja gseh.naja mir werdets gseh...was isch das eich für es phänomen mit de schwimus?ich ha sie uh lieb und sie het mega freud a de ronja aber im bezug uf si vertrau ich ihre viel weniger als zb miner mam.sie stat au immer über ihre und seit "oh mis baby" debi ischs doch gar nit ihr baby!wieso nervt einem so züüg plötzlich?sie heg de ronja zu ostere es hàsli kauft.es sigikid.vom gotti het si au scho es sigikid-häsli hoffe s isch nit s gliche.eigentli seti sie ... gseh ha...

Hach mer wird ganz eifach zur löwin als muetter mer kämpft geg alli widrigkeite haha

Wünsch oi en schöne abig!
Grüessli
sophia

24. April 2011 um 22:04
In Antwort auf marie_11973589

Sabrina
S tut jetzt scho fast nüme.also blüete wie au schmöcke.lüte de sus am Di a wenns mi immerno fest dunkt.
Oh hesch au so en maa mitme ganzjahres/24std-job?
Guete deal mit de chind mitem spiele mir hend immer müsse mittagsrueh mache.eifach e stund für ois im zimmer spiele.wirdi au so iifüehre wenn de mittagsschlaf nüm aktuell isch.

@ursina: git ja au anderi schöni sache z mache.bisch demfall au sehr e kreativi

@uns: hend nachre eher strenge nacht en schöne tag ka.sie trinkt langsam wieder normal.nur mini brustwarze liidet inzwische sehr.wahrschinli au chli in mitleideschaft zoge vom soor und denn durs suuge...sind knall-pink.behandles eifach mit de soor-salbi vo de ronja und salbei-tee.het öper sus no en tipp wie ich da über d rundi chume??bin froh wenn sie en rhythmus vo 3-4std het und de grad bim erste mal asuuge grad richtig trinkt.so gaz einigermasse mitem schmerz.
Oh gester isch ja no lustig gsi.het sie gschlafe und zum verwache het sie sich de afange strecke.debi ischere es fürzli ab und sie zuckt zäme und isch hell-wach! Ich ha so müsse lache,mis baby verschrick abem eigene pupser haha

Morn gaz s erst mal zu de schwimu.brunch mit de schwägerin.hoffe s taucht de nit no plötzlich die ganz familie uf.zwei vo ihre schwestere wohned im gliche dorf und erst eini het d ronja gseh.naja mir werdets gseh...was isch das eich für es phänomen mit de schwimus?ich ha sie uh lieb und sie het mega freud a de ronja aber im bezug uf si vertrau ich ihre viel weniger als zb miner mam.sie stat au immer über ihre und seit "oh mis baby" debi ischs doch gar nit ihr baby!wieso nervt einem so züüg plötzlich?sie heg de ronja zu ostere es hàsli kauft.es sigikid.vom gotti het si au scho es sigikid-häsli hoffe s isch nit s gliche.eigentli seti sie ... gseh ha...

Hach mer wird ganz eifach zur löwin als muetter mer kämpft geg alli widrigkeite haha

Wünsch oi en schöne abig!
Grüessli
sophia

Haha isch sie ab ihrem eigene fürzli verschrocke .. Ha mirs gad versuecht vorstelle.

Duu da mitm sille hört sich jo mega kompliziert a.. Hesches dir so vorgstellt ?! Oder bisch verschrocke ?!
mach mir ebe au so mini gedanke ..

Mini aktuelli situation : bi hüt morge am 2 id badwanne will ich glaub wehe gha han . Isch no schwierig wenns no nie gha hesch . Weisch ned wie wehe gnau sind . Aber es het weh tue wie als obi mini täg han , sooo richtigiii krämpf . Chasch mir nöd versueche die z beschriebe ?!

Hesch du wehe gha vorwehe? Und ab wenn ??

Schön gohts de ronja u em jaron soo guet .. Und glaubiii dases e schöni ziit isch . Ha mi über mini mögliche wehe uu gfreut ha denkt sooo kumiii dem au biz nöchrr

Schöne obet

24. April 2011 um 22:53

Ui denise
Richtigi wehe wäred aber grad no biz früeh oder.weiss jetzt nüm was du gseit hesch wegem senke...mir het das damals ziemli weh ta.wie menskrämpf ebe.aber die richtige wehe hend sich au so agfühlt.hörts de wider uf bim bade?
Also s stille isch grad en chrampf im moment wills eifach weh tut aber ich denk das muss nit allgemein so sii.ich gib jetzt au no nit grad uf,wet unbedingt probiere wiiter mache.da sie ja gnueg bechunt und kei problem het bim trinke,stah ich das jetzt eifach dure.hoffentli wenn ich dich wär würis uf jede fall probiere.milchiischuss wird e bombe sii und au s suuge bis sich d nippeli biz dra gwöhnt hend.aber finds halt gäbig wild nix vorbereite musch

25. April 2011 um 0:15

4 wuuche isch doch nüm viel ..
Hesch den nie wehe gha vorher??

Jo vielicht sinds senkwehe bö kai ahnig.. Sie sind bliebe au nochm bade .. Aber etz zbs hani ganz liecht biz aber isch no schwierig

I wart bises höllisch weh tuet ..

Hmm jo will au unbedingt stille .. Isch praktisch und s best .. Aber tönt echt no ufwendig .. Und wender brüst nocher so weh tüend .. Super

Poah bi uuuu müed guet nacht

25. April 2011 um 8:47

Guete morge
Soo mich gits au no..
Bi jo am samstig im usgang xii.. Hammer geil xi am 00.40 hani so uf uhr gluegt und denkt ez muessi de hei und bumm hets gmacht und es ish uf 1x 4i xii hehe schlussendli bini am 5i is bett gheiht.. Den gester am 10 ufgstande e std spöter an brunch vo mim maa sinere site und gest noch de 7 wieder dahai xii.. Ha aber am 9 scho pennt bis am 8 hihi aber es het so guet da und ish soo geil xii hihi

Denise we gats dir mit de wehe?? Hoff hesh chöne shlofe? Sust lütsh mol in spitol aa lieber 1x zvil ishgshider...

Sophia und we ish din tag xi gester und dini nacht?? Weg de brustwarze.. Wens unerträgli ish chash stillhüetli neh und sust quarkwickel mache das duet schwellig küehle muesh sust mol google weiss nid gnau we da machsh

Me jillmacht riese vortshritt voll krass.. Ez chame uf de bobbycar sitze und abstiege und meh lauft vom einte zum andere ort noni so guet aber es chunt immer besser ha huere freud juhuuuuu

Sooogang ez id nägel und den go brötle zu de mum.. Bis later und gnüsset no de ostermentig..

25. April 2011 um 9:12

Guätä morgä
also so stillhüätli sind genial . ich han z pralli brüscht gha nach dä geburt, den hät min chli nid chönä trinkä dank em stillhüätli hani den chönä stillä . nach ca 2-3 mt hani ohni gstillt, isch den au super gangä.

@ denise bi dä kollegin isch diä chli 4 1/2 w z früäh uf welt cho. goht allnä guät .

25. April 2011 um 9:35

Wow i han e nacht hinder mir ..

Renn sitm 4 i all ufs wc .. I ha definitiv nix meh i mim körper .. Sory für de egopost .. Aber es isch eifach übel .. Une und obe isch alles usecho nüme schön.

I ha jo garnix falsches gesse.. Und ha die ganz ss no nieeee kotzet und das etz am schluss..

Bi richtig apisst ! Ha zwor kai wehe meh gha aber defür da..

25. April 2011 um 12:30

Mäntigmittag
Schöns Tägli Mitenand

@min Maa: ja er schafft bi de Kapo ZH. Fulltime! WoW!!!!!!!

@wehe: wenns bim Bade stärker werdet am KH tel. Aber ganz ehrlich gseit, wenns los gaht isch mini eiget Erfahrig: d'Frau wird super Ruhig und de Maa chunt is ghetz Richtigi Richtigi Wehe wirsch nid verpasse, au wenns die ersti Geburt isch. Häsch en Sitzball? Hock druf und tue verschnuffe... Nützt viel! Bade damit di entspannsch... ussert du fühlsch dich nid wohl.

@hüt: mir müänd mit de grosse go üebe schwümme und go skate. Gester hät sie eus bim skate s'ganzi Quartier voll gschowe, als würdet mir sie misshandle!!!

@stille: he gebet au nid so en seich aa. Stille isch mega schön und mega praktisch
Nach mega langer Zyt. Därfsch eifach nid ufgeh und hol dir hilf wenn s'gfühl häsch es klappi nid recht. Im KH häts ja meistens 24h e Hebi wo mag helfe! Ich ha bi de Amy kei Hilf brucht und ha 7 Mönät duregstillt. Es isch mega guet gsi und hät für eus beidi gstumme. Bim Meo hani denkt, ich siebesiech schaffi das scho, nach 2 1/2 Monät hani gstresst ufgeh und aafa schöpele. Am Schluss hani es schlächts Gwüsse gha und es leers Portemonaie.

@me: ich warte ufs erste trittli vom minimum. Jetzt wirdi nervös und cha de Hebi- Termin am Mittwuch chum abwarte und ha heide Schiss das es heiss" kei Herztönli". Bi scho siit 8 Wuche nüm bim FA gsi. ich weiss ich weiss, dummheit straft, aber bi de erste beide isch immer alles super gsi, hani denkt es sig nid so notwendig. Usserdem verträgi min FA nüm und wärend de SS wechsle isch nid so mis ding. Ich bin det dure e treus. Ha bi allem müä... Coiffure... FA.... Zahni.... obwohl ich jetzt grad muä säge dasi also nid mit allne drü nid zfride bin nur mit em FA.

25. April 2011 um 22:36

Ja es wird besser
Ursina: ja es wird besser, siit 2 wuche ischs mir nüm schlecht!

26. April 2011 um 7:19

Guete morge
Huhuuu

Denise?? Bish no da??? Oder liehsh sho im spitol?? Hmm mol luege sust chani den no vor de ferie en neue fred mache...

Sabrina hesh es pünktli bis ez no nie gspührt? Wa seit den dis herz wend da seish weg de herztönli? Wieso bish de letsht monet nümme gange? Muesh degrad brichte gell

Ursi joo dasgat echt allesvorbi bish jo glaubs erst 9 wuche oder?? Ish absehbar nur no ca 3 wuche

Sust shöni ostere gha? Mir sind gest bi de mum xi go brötle voll cool xii...

26. April 2011 um 7:33

huhu
Jooo bin nooo dooo bi aber im spitol gsiii ..cha mengisch scho sie dass vor de geburt sich de mage leert .. Aber bi mir isch jo echt abartig gsiii.. Und ha kai richtigi wehe gha .. Seget senkwehe.. Ufjedefall isch hochbetrieb gsiii im spitol. u viel schwangeriii heget öpis abrr keini wiel zum gebäre bliebe , het d hebamme gmeint i het jo scho wölle bi abrr uf dem bett gläge u ha denkt i hetis nöd gschafft voluter k.o wie ich gsi bin. Etz mueniii amhalb 11 i zu mim arzt u denn mol luege . wie henders???

Allivoll schön s wetter gnosse und ich glägge wie e totiii muuus

Was machet ihr?!

26. April 2011 um 7:58

Scho 5. monat
Poah .. Wie die ziit vergoht . I schaff jo als coiffeuse und was mir die chunde alles verzellt hend .. Frechheit ! Muesch gar nöd lose bisch gsund und denn klappet das schooo. und i ha mir immer gsait da sind lüüt woo eifach nur iversüchtig sind. loh dir d schwangerschaft nöd versaue ..

Bi scho ganz nervös vom arzt termin .. Er seit immer jooo me chas sich au ibilde ... und goht amel voll nöd sooo uf diii ii .. aber damol nöd mit mir

Niggi : wenn hesch den ferie??? Bisch wieder schön am bastle?!

26. April 2011 um 8:18

Huhu
Aaa denise no da supi
Hehe aber ish guet bish in spitol lieber 1x meh..
Gish den bscheid waner meint gell bini den gspanne..

Katie shick mir din neue et no per pn den xenis grad und vergisses nid!

Gang am samstig id toscana und muess no sovil mache! Hend det ebe es feriehüsli..
Aber 2 wuche ohni eu und facebook schlimm das halti glaubs nid us haha

Kollegin het no xeit das si es ipad mitnimmt und mir e italienishi sim kaufet den chani ab und zue glich mol guxsle

Aaa bi so müed jill ish sit 2 std wach die gheii noher nomol is bett muess den no id stadt go büecher für ferie poste und den mit de kollegin go spatziere..

Aa katie loo di echt nid veruckt mache vo so sache we denise seit voll iversüchtig!! Mini schwögeri het zum bispil riese shadefreud gha weg minere FG nur welsi nid cha shwanger werde ish viiiiil zdünn und jo ausho 33 naja biden gspanne obs mol no iishloot binere..

Aaa glaubs denise het gfrogt jo mir sind immerno dra ha ez grad mini mens fertig und mol luege obs de ferie klappet! Weiss zwar amel nid obi doch es zweits wet mit mim maa da er praktish nix macht!!

26. April 2011 um 8:27

Guätä morgä alli
@ katie als was schaffsch du? wa isch den das für ä chefin? da seit mer würkli nid!

du weisch am beschtä was du eu chasch zuätrauä, los eifach uf dis gfühl!

ich schaffä im verchauf, wärend dä ss hani
innerä grossä filliale gschaffäd. mir händ den als ss müssä so es formular unterschriebä, was mer nüm machä dörfäd. nach dem ich das formular unterschriebä han ( bin i dä 9.w gsi ) han ich immerno alles müssä machä , ich han mich nach dem ich immer so buchweh gha han wäg dä arbet afo weigere zum gwüssi sachä machä, bis mich ad kasse gsetzt händ . wenni scho mun unterschriebe haltis au ih, es intressiert jo niemer wies dir goht.

26. April 2011 um 8:31

verdammti huere fb und co suchtis )
Ich bi gnau gliiich trei amel schiiir ab wenni nöd chan gooo abchecke was do ine lauft ..

Aber gnüss dini ferie und glaub s babyyy chunnt nonig gad .

A schö tuuuue pröble .. Alli manne helfet nö.. Oder wenig

26. April 2011 um 8:38

Niggi
da mit em gedankä wäg em zweite chind kenni. mach mir amigs au so gedankä, wenn min ma au wieder mol gar nüt macht .

bin nächst wuchä au i dä feriä, soferns nid no is wasser gheit . bin au scho am plane , mir (min brüäder, julien und ich ) gönd min vater go bsuächä, er wohnt in wuppertal d.

26. April 2011 um 8:40

Denise
Min ish aber echt schlimm..
Weni amel wieder uf de tish klopf gats für 1-2 wuche supi und den ishes wiedwe vorbi chas jo nid si.. Wend am we was wetsh mache heissts grad nei shisst mi aa! Jill ish ez den 14 mt und bis ez chani aa einere hand abzelle wevil mol er mitcho ish go spaziere!!

Naja mol gucken..

Denise hani dich au uf fb??

26. April 2011 um 8:58

Hoff mine hilft denn e bizliiii .. Aber etz gest woni chrank gsiii biii hetter au no s gfühl gha weiss gott wani no alles söt mache .. Aber ebe da sind manne .. Und mine isch jo sogar nooo en usländer ha nix degege aber da merksch megaaaaa..

hanen jo selber usgsuecht ...

Nai glaub ned .. Denise wildhaber findsch miii

26. April 2011 um 9:14

Denise
Es git öbe 7 mit dim name..

Min findsh nicola rohrbach es foti vo de jill mit nuggi und sunnebrülle

26. April 2011 um 10:01

Katie
min name isch manuela studer .

sind ihr erz all im fb mitenand befründäd?

@ niggi also das vo dinerä schwögeri isch also echt s aller letscht! isch das evt au wil si nid gotti isch? diä spinnt doch!

26. April 2011 um 11:47

Manne
Wenn ich ez afo als ufzelle chani grad en neue fred ufdue!!

Aso wens höch chunt wird de teller vom tish id kuchi treit aber nid mol id mashine gstellt!
Leeri pet, bierfläshe ect nid mol entsorgt!
Putze due ich tanja und wäshe das ish au oke
Denn nimmt me was füre versorgts aber nümme!!

Joo und bi de jill wener am weekend ca 2 std uf si luegt heter es gfühldaser de ganz tag glueget het und somit nix meh muess mache!!

Geile maa oder????

26. April 2011 um 12:37

Hoiiii mädls

Bin zruck vom arzt .. Hetti jo etz nooo die wuuche sölle schaffa.. Er het mi etz aber gad voll krank gschriebe. Bi wohrschinliii aifach voll krank magedarm schüttelfrost .. Und tue mi etz biz erhole . Bi zwor gad no im gschäft gsi .. Ha alne kunde müesse alüte isch e riesr züg .. Jo nuuu etz gohts halt nur no um mi und mis

Bakterie hani im urin i söt viel me trinke ..aber isch klar ha jo kai biz flüssigkeit i mir sit gester und u en harte buuch aber d herztönliiii super! Etz fangi a mitm epi-no da wird mir was ..

Zumthema männer .. S einzig wanner macht isch vielicht mol e wösch laufe loh .. Ansonsten cha d maschine voll si s zimmer dreckig .. Ohni bitte betty macht er nix . Und wenn i min ruebe tag ha chaner de grösst motzi si will i nix tue ha.. Aber wie scho gseit do isch au d nation no biz de grund ..

Juhuuu etz simer alli bi fb..

En guete

26. April 2011 um 13:29

Tanja
Joo er weisses aber ha amel es gfühl es ibtressieren nid!
Er wet au am weekend sini ziit für sich den gangi meistens mit de jill use und er wet sho au es zweits nur bini mir nid sicher ober weiss was uf ihn zuechunt voll schlimm!!!
Naja nimms ez mol vorzue und sust müemer eus den mol freiruum geh! Mir sind halt au erst 2 jahr zeme...
Am sam gömmer jo den id ferie und er het sho akündet das er den 2 wuche entspane duet und nix mache will das git mir wieder ferie so toll freu mi ez sho

Denise uui jo duesh di guet uskuriere und luegsh dir guet immerhin ish sust alles ok ish doch shö was ish din fründ den füre nationaltät??

Soo muess ez au no biz hiiliege ha jill is bett gworfe..

26. April 2011 um 15:51

Halllloooo
hoppla da isch wider was gange...

@baby-näme: mir hend au scho gwüsst,dass es e ronja git bevor ich schwanger bin gsi.de buebe-name hemer de scho au chli länger brucht bis mir ois sind einig worde.

@denise: isch guet gasch jetzt nüme go schaffe.tuesch dir jetzt chli sorg gäh.villicht bringsch ja din maa doch no dezue dich chli z verwöhne.

@manne: also mine isch ja chli en spezielle wenns ums putze gat.er het amel vorher s bedürfnis wider suuber z mache.staubsuuge und abstaube macht sicher er.für de rest hemer jetzt abmachid,dass ich halt chli zueständig bin.aber wenis mal nit mag mache us ziitliche gründ oder chräfte-mässig,denn hilft er mir scho.und mit de ronja hilft er (bis jetzt ) au no flissig mit.tuet si meistens wickle,am morge mussi ihm eifach amel ane lege was er ihre sell alege.oder mal go beruhige wenn sie d windle voll gschisse het und de au no uf de wickeltisch brünzlet.s tönt de immer sehr lustig usem zimmer use.er isch also schwer verliebt in sie und hilft viel,au ide nacht wicklet er si.usser er het früehschicht,denn la ich ihn schlafe.
niggi,das gat ja gar nit vo dim mösiö!dass mer en teller id maschine stellt wird sogar oisi ronja sobald wie möglich lerne das wär ja s mindeste.und dass er nit gern mit oi mit chunt findi ja echt schad.ich muss mine im moment no richtig dezue bewege öpis für sich z mache.jetzt isch er zb grad e rundi mitem töff gange,nachdem ich ihm gseit ha er sell doch no das wetter nutze und ihm 10x versichert ha,dass das okay für mich isch.

@me: mine brüst und s stille werdet wider besser.de soor bi de ronja isch ja eich ziemli weg und mini nippeli erholet sich au langsam wider.brucht halt eifach chli geduld.de ronja stosst au d milch nüme uf und sie het wider ihre 3std-rhythmus (meh oder weniger).hüt chani s erst mal die eint brust gä ohni dass bi de andere brust grad d milch uslauft.wenn das so wider gat bini ganz happy,de pendlet sich das langsam ii und ich cha min verbruuch vo still-ilage afange reduziere.
hüt simer uf de üetliberg.mir wend oise hochziits-znacht det obe mache und denn au det schlafe.sind jetzt mal go d rüüm aluege und so.juhuu wenn er zrug isch mümer ebe no chli wiiter plane.bzw für d trauzüüge alles zäme stelle,da si ja denn vieles übernehmet mit organisiere.
ou und oise osterbrunch gester...ha ja no gseit ka,ich hoffi da chäm nit die halb familie!aber mini vorahnig het sich bestätigt.ursprünglich wäred mir nur z'5. gsi (ich,fründ,schwimu,schwägerin und ihre maa).det isch de aber für 7 ufdeckt gsi.si heg no überraschigs-gäst!ich scho denkt ou nei...isch de cousin vo mim fründ und und sini fründin gsi.d ronja het pennt und pennt und pennt.hend d schale vom chinderwage ufe gno und si het ihre friede ka und mir hend gmüetlich gesse.irgendwenn hets gheisse,s chäme de no meh überraschigs-bsuech. die sind de grad cho wo ich is zimmer hindere bin go stille.no ihri schwee mit maa und sohn.ihri schwee isch de kurz go klopfe cho und het hoi gseit und ob sie dörf cho luege.ha ihre gseit,ich chäm sus lieber nacher mitere use.sie het das guet verstande und het wider d türe zue gmacht.kurz druf chunt d schwimu ine.obs gat.ha gseit "s'gat so" und si fangt a ume wusle,ob ich chüssi well,ob si sell de store abe la und und und...ha gseit,nei s tüg eifach weh wie die sau (d ronja het immer wider ufs neue agsoge ka,ich armes ding) und ha ihre de au gseit,ich wär grad lieber chli allei.si hets mir glaub nit übel gno.ich denk für d müettere vom maa ischs halt au immer no chli schwieriger,si chöndsich nit glich drii bringe wie jetzt mini mam.det störts mich überhaupt nit,wenn si debi isch wenn ich stille.letzt wuche wo d schwimu isch da gsi und ich gstillt ha hine im zimmer isch si cho frage ob si dörf luege.ha de schlecht chönne nei säge.s het mi au nit direkt gstört und ha au verstande,dass sie gern möcht luege.aber ich merke au,wie unsicher sie isch mit de ronja im verglich zu miner mam.gester het sie sie ufem arm gha und öper het öpis vo ihre welle und de meint sie "musch schnell warte muss d ronja erst abgäh" (also es isch nur drum gange go z zeige wo öpis isch).guet,isch mir natürli scho au lieber sie lauft nit mit ihre ume wenn sie sich nit sicher fühlt.aber mini mam isch da viel selbstverständlicher.

soooo d sophia het wider en riise roman vo sich gä und weiss nit mal meh ob sie uf alles iigange isch wo si mal het vorgha.aber muss jetzt mal chli wiiter mache.het jetzt au en ewigkeit duret,das z schriibe,wenni immer wider ganz verzückt mis töchterli beobacht im stubewage

liebi grüessli
sophia

26. April 2011 um 16:59

Ursina
warum wirsch du nit stille?
ich ha eich kei problem ide öffentlichkeit z stille.also ich tuen eifach es tuech drüber.und ich glaub au nit,dass sie jetzt immer wet cho luege.es isch öpis mega intims und ebe,irgendwo verstani au warum sie als gross

muetter het wele gseh wie sie trinkt.hach ja mir werdet gseh wies chunt.next Sa gangi mit ihre an früehligsmärt.min fründ chunt traditionellerwiis nit mit.nit will er nit möcht aber chunt eifach immer no was anders dezue.nimme d ronja im ergo-baby (oder im tuech) mit,stürze mi da nit mitem wage is eventuelle getümmel.und de han ich si bi mir und s git hoffentli kei grossi diskusione.villicht verkrampf ich mich jetzt da au viel z fest....sie wet ihre aber de unbedingt tigerfinkli chaufe.scho jetzt.sie het immer gseit wenn sie mal enkel het,well sie dene tigerfinkli chaufe.die sind natürli cool aber bin sus immer chli misstrauisch,was sie ihre echt sus no so uf d idee chunt z chaufe.bi miner muetter chani in etwa abschätze,was sie so mitbringt.aber hoffe eifach immer,schwimu bringt nix blöds hei und ich muss es denn doch irgendwie bruche.

whuhuu nacher la ich de papi s erst mal für en moment allei mit de ronja.ga no zu de kollegin go sache hole (milch-pumpi und ebe oben genanntes tuech) und muss no mim häsli wo bi mim ex lebt go d zäh schniide.hoffe sie schlaft de so schön wie jetzt.er chunt amel chli ines züüg wenn si z lang brüelet und verliert chli d geduld.also lat sie de eifach schreie.aber ich finde immer wenns so chli sind chasch das eifach noni mache.denn macheds das noni us terrror.und grad bi de ronja chasch eifach druf ga,dass sie öpis het wenn sie brüelt.er nimmts de amel au persönlich,het s'gfühl sie brüeli wege ihm.debiiii....was er sicher no muss lerne,sind chli ruhigeri liedli.er singt uh viel für sie,mega herzig.aber wenn sie so brüllt,sind die wilde lieder eher nit so agseit.ihm fallet de irgendwie immer nur so die lüpfige sache ii.

tzzz ich la mich da scho wider ablenke bin eich am sache notiere für d hochziit.aber das mit dere iiladig isch so e sach....

sophia lässt grüssen

26. April 2011 um 18:02

Halloo zäme
@ursi wägem buuch, also ich han um die 9ssw au s gfühl gha de buuch gseht mer irgendwie guet und d lüt lueged scho mega, aber sisch glaub glich chli en blähbuuch gsi(au ohni das drum und dra) aber ich han ghört dass sich da scho früeh alles chli nach ufe verschiebt vode gebährmuetter, und jetzt bini ide 17wuche und han s gfühl da wachst gar nüt
Und weg de medis.. Isch mer ähnlich gange, han au viel panikattakene gha früener, denn hani es medi übercho und sisch eigentli wieder weg gange. Woni schwanger worde bin hani aber am chind z lieb mal probiert ufzhöre und han bis jetzt au kei attackene meh gha (holz alänge). Jedefalls verurteil ich dich ned wege dem, cha der guet nahfühle und hoffe au das ich das irgendwie guet meischtere.. Mir schaffed das scho

Lg jeannine

26. April 2011 um 19:53

Manne und Name
@Maa: Min Maa hilft mega viel, wär er än fuule Sack wäri nid mit em Dritte schwanger... Es isch en heide Unterschied ob eis Chind oder zwei... und bi drüne chani nanig mitschwätze... Wenn min Maa doch mal s'Gfühl hät Hushalt und Mami sii segi Pipifax nim ich mir ein Tag uszyt. Gange go Shoppe, id Massage oder id Manicure. d'Chind lahni ei Nacht vorher ganz spaat is Bett gah und luege dass garantiert muff sind. Dänn hät er mini Arbete für de Tag na zerledige und motzt bestimmt für de Rest vom Jahr nüme. Macht er us trotz mini Arbete nöd, gits eifach kei Bettaktivitäte meh. Ich has erst Drü Mal müässä mache. Und es hät sich jedes Mal glohnt.

@Name:
Meitli>> Jil oder Lyn
Bueb>> Ryo, Tay oder Las... cha sich bis zur Geburt na 100 Mal ändere, im Gegesatz zu de Meitliname.

26. April 2011 um 20:12

Uuuu
Ihr sind wieder flissigi schribendi bienli xii..

Wegem stille jo das muess jede selber wüsse aber es ish es unbeshriblichs intims gfühl

Sabrina jee heissts soferns wens e meitli wird ev jil?? Coole name gell? Aber mit einem L??

Manne jo ich ha en riese pasha dahai find das uu shlimm und ha zur ziit au grad so es tüf wa ihn abelangt und kai lust meh und nix ish grad chli e dummi situation!
Weni mit ihm redt den dueters immer so abe.. Aber würkli glücklich bini nid im moment! Muess immer uf viles verzichte well er am obig wieder nid hai chunt wegem gshäft naja...

Gang glaubs ez den is bett bi müed lange tag xii

27. April 2011 um 4:22

Ursina
Ja das verstani so.wie d niggi seit,muss jede selber wüsse und wenn du dir dss so iirichtisch isch das doch guret.

@katie: (ich glaub mind. du hesch gfragt...) ga z grüenige an märt.die hend immer im frùehl und herbst eine.

Boah ha d ronja am 9ni is bett ta und si het bis jetzt am 4i gschlafe!!guet sie hets au nötig gha.idere stund woni bi weg gsi het sie de papi uf trab ghalte.seg die ganz ziit am blööcke gsi.nacher hend de fründ und ich s erdt mal wider zäme en film gschaft z luege sit de geburt ohni iizschlafe

Juhuu hüt giz bsuech vo de ela!

27. April 2011 um 6:28

O maaaan.
Guete morgeeeee

Ligge im bett u bi natürlich scho wieder s forum am abklappere... Hend scho 10 oder 11 maiglöggliiii ihres
Im arm . I wird etz scho hibbelig .. Und ha jo no 4 wuuche ..

Egal isch u schö eigentli hetti die wuuuche no söllle schaffa.. Aber ebe bi jetz jo 100 % krank gschriebe. im moment blibt flüssigkeit obe dinne aber unne ned( sorry) u unagnehm ..

Was machet ihr no ???

A niggi du hesch glaub gfroget min schatz isch vo serbie aber en albaner .. Voll integriert und mini grösst liebiii .. Obwohl i mengisch jo au was z mötzle han .. Hihi

Schlofet ruhig nooo .. Bis gliiii

27. April 2011 um 7:18

Denise
Schloofe???

Shö wers quäl mi ez den grad usen bett und gang go schaffe!! Pffff gar kai bock!!
Hoff dir gats bald biz besser?!

Sophia ui shö lang pfuset... Seish ihre en gruess wer jo eigentli au mitcho aber ebe muess worke..

Sooo bis later

27. April 2011 um 12:15

Ursi
Du hesh sho firobig hehe ich hock nur dumm ume chli game uf fb und sust nix ztue ich hasse da!!!!

Jo wer cool xi weg de kleidli aber mini het gr 86 ich mach amel so es inserat bi eus ide zitig wer shenkt mir! Ha sho es paar cooli kleider becho ish halt sho sau tür vorallem wachsets jo we gstört!!!

27. April 2011 um 16:42

Tanja
Ich weiss nid mol warum ich go shaffe bi hüt??!!
Bi vom 9 nume umeghocket und ha nix ztue gha meh we gamet und chattet hani hüt nid und am halbi 3 hani gfunde da chas nid si und bi hei sust shaffi jo sho bis am 5

28. April 2011 um 8:57

Guete moooorgeee
Wie henders wie isch eui nacht gsiii ??!

Wow i bi hüt morge gad em shoppingwahn verfalle.. Tragetuech und jenstes gugus hani bstellt.. Obwohls über s iphone no schwierig isch hoff passt denn alles.

Fascht hetti e hengematte postet .. Prisca oder wer het ihri wella verkaufa?!

Was giz bi de kugle neus??

Und de mamas? Soo lueg etz no biz tv .. Sind jo eh no alli am pfuuuse..

Wer het erfahrige mitm epino?? Irgend wie isch mir das sooo unsymphatisch.. Aber söt mol afange .. Tipps u sooo erwünscht

28. April 2011 um 9:42

Denise
Mini nacht ish au supi xii defür hetsi mir ez grad anderst bluemeerde usegheit uf de bode und nochs dem ich ihre 3 mol xeit ha und weg due ha hets paar uf finger geh!!!
Ez ish si stinkig hihi söllsi nu lerne!!!!!

Wa ish epino??? Kenni nid?! Nimmt mi jo den wunder obi noch de ferie sho en neue fred mache cha

Frühere Diskussionen
Diskussionen dieses Nutzers
Lust auf mehr Farbe in deinem Leben?
wallpaper