Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Wir sind die Schweizer Kugeln&Mamis Denise im Endspurt Vol.18

Wir sind die Schweizer Kugeln&Mamis Denise im Endspurt Vol.18

13. Mai 2011 um 13:19

E chlini SchwiizerTruppe vo Mamis&Kugelis neu au mit ere Hibblerin, hend sich gfunde und sind e igschworeri Gmeinschaft!
Mir helfe uns mit Rootschläg und sind für jede doo!
Nüd isch falsch, nüd isch piinlich, mir si offe und e bunte Huufe!

♥Neuzuegang isch immer Herzlich Willkomme, bitte mir(gorgerous) euri Date zueschicke per PN♥

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

##,............,#**#,.,#**#,
.##.... .....,,#####..........#
...##....,#.... ......#....//....#
....###*.....#...... ....((....#
......'''#................ ........#
.........''#......#........... . ..#
.............''##;........#... ..#,
. .................#........"##" ..#,
..................#........... ..... . .#,
..................#.....#..... .... .. ...#
..................#.....#..... ...... ...#,
..................#.....#... ........ ....#
.................####..#### ####..

Unseri Mamis

dualmom(Sabrina,29 Joor alt us Sulz bi Winterthur)
Kinder: mit de Amy♀,03/2005 und em Meo♂ ,10/2008
Insiderli 29.09.2011♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

gorgerous84(Niggi,26 Joor altus Langwiese ZH)
Mit ihrer Jill Enola♀, gebore am 8. März 2010 uf die 14.13 Uhr, 49cm chli und 3430g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

85ela (Manuela, 26 Joor alt us Thayngen SH)
Mit ihrem Julien Jay♂ , geboren am 09. April 2010 uf die 11.54 Uhr, 50cm chli und 3760gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

chuetta(Marianne, 31 Joor alt us Bülach)
Mit em Flurin♂, gebore am 13. März 2011 uf die 16.41 Uhr er isch 50cm und 3605g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★#9733★★

sopiehnchen84(Sophia, 27 Joor alt us Thalwil ZH)
Mit ihrer Ronja♀, gebore am 7. April 2011 uf die 9.01 Uhr. Sie isch 49cm chli und 3375g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★#9733★★

Nerazero83/Corinne(28 Joor alt us ZH )
Mit ihrem Jaron♂, gebore am 21. April 2011 uf die 19.57 Uhr. Er isch 53cm chli und 3560gr schwer♥♥♥

Unseri (no) Kugelene

☼Zuckersuess20/Denise(us Heerbrugg SG)☼
ET: 25. Mai 2011
♀Es wird es Meidli♀
★★★★★★★★★★

☼fabi1351/Fabienne(26 Joor alt us Zug)☼
ET:24.06.2011
♂Es wird e Bueb♂
★★★★★★★★★★

☼dualmom/Sabrina(29 Joor alt us Sulz)☼
ET:29.09.2011
★★★★★★★★★★

☼shannie84/Jeannine (26 Joor alt us Oetwil am See)☼
ET:07.10.2011
♂Es wird e Bueb♂
★★★★★★★★★★

☼starlight203/Katie(20 Joor alt nöchi Züri)☼
ET 08.10.2011
☉Es isch (no) es Ü-Ei☉
★★★★★★★★★★

☼ursina78/Ursina(33 Joor alt us em Uri)☼
ET 10.12.2011
☉Es isch (no) es Ü-Ei☉
Dreiht 2✯✯ im Herze
★★★★★★★★★★

☼Wuschelina/Tanja(30Jahr alt us SH)☼
ET 12.01.2012
☉Es isch (no) es Ü-Ei☉

Mami wo zuewachs wet

ღgorgerous84/Niggiღ
Hibblet emene Gwüschterts für Jill sit afangs 2011 endgege
❀Mir drugge Düümli❀

Unseri Hibblerin

☼wunschkind87/Stefanie(23 Joor alt usem Tösstal ZH)☼
Sit em Oktober'10 am baschtle
Mir drugge Düümli

Special Gäscht

youngmom90(Sabrina,20 Joor alt us Frauefäld TG)
Mit ihrem Alessio♂, gebore am 9. Januar 2011 uf die 4.59 Uhr er isch 49cm gross und 3510g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★

Brischi(Prisca, 32 Joor alt, us Züri)
Mir ihrne Zwilling dr Vivien♀ und em Liam♂, gebore am 28. Oktober 2010 , Vivien uf die 8.14 Uhr, dr Liam 8.16 Uhr♥♥♥

Vermisst werden:
Motzchiste/Alex, cristina2773/Cristina, Chnorzli/Steffi, jasmine/Jasmine
wir hoffen euch geht es gut?! Wenn dr wieder regelmässig döggelet nimmi euch zrugg uf dlischte

Fähler, ändrige oder "erwiterige" bitte mir mälde.
Wird im neue Thread den ergänz oder verbesseret!

VIEL VERGNÜEGE

Mehr lesen

13. Mai 2011 um 13:56

Danke niggi
Wow ich stoh ja da druff ein kline hoffnigsschimmer dases doch bald so wiet isch . Etz het mis meitliiii brav uf dich gloset .. Gell?

Verzell wie hesch gha i de ferie?? Bisch schön bruun wordeee???

Wow i ha sooooo lust uf omelette mach mi etz mol uf de weg .. I söt milch u nutella ha

Bis gliiii und nomol danke ha u freud

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

13. Mai 2011 um 14:16

Du niggi u sophia
Sinder die lethste paar wuuche vor et au so müed gssiii? Ich chönnt nur no umeligge und schlofe .. Und langsam hani s gfühl das au da de grund isch dases nöd vorwärts goht. Was meinet ihr dezue?

13. Mai 2011 um 18:54

Tanja
Oo sry ha gmeint heg das mol glese gha shick mir das per on den chanis im nexte fred ändere!

Denise bitte bitte gerngsheh!!
Jo ferie sind supi xi und bruu bini aso au shös gfühl nüm so bleich dur gegend laufe hihi
Hmm mûed? Weisses nümme! Cha au si das din körper sich uf geburt vorbereitet und er dini kraft sammlet..
Shick mir doch mol no dini natelnummere den chash mir shribe wensi da ish und ich cha de neui fred mache!
Hesh du au fb? Weiss gar nid obi di sho ha! Falls joo shicks mir per fb pn!

Ursi aaaa cool da ish doch herzig

13. Mai 2011 um 19:05

Schööön
Danke niggi und welcom back!

@denise: mh a spezielli müedigkeit magi mi nit erinnere.eifach totali erschöpfig.und de tag dur bevors isch los gange het mir nix gschmeckt ka.ha zwar hnger und lust ka aber ha alles chli gruusig gfunde.

@ursina: jö gäll isch faszinierend!

@ss-mode: also mir sind d hose immer zlang gsi c&a het übrigens au kleider.so uf de summer lat sich ja au einiges mache mit normale kleider.

@ronja: sie wachst soooo mega!gester woni sie ha in kinderwage gleit ischs mer mega iigfahre.jetzt füllt sie ihn scho schön us.ide erste wuche het sie no ganz verlore gwirkt drin.
Haha und sie het en knutschfleck ufem ärmli will sie so dra gsoge het

@mamis: het öper vo oi die pille nacher gno womer mitem stille cha neh?ha next Mo nachuntersuech.und ab denn juhuu!de mussi min fründ nüme nur aluege.hend ois aber scho d taktik zwäg gleit,dass d ronja erst muss trinke sus milch ich ihn no volle!hihi...

Hui nebed mir hets lebendi guetzli...!liged so prüssiä ide schale nebe mir und die knisteret so.scary....

Schöne abig!
Sophia

13. Mai 2011 um 19:41

Ursi
Duu lustigi naihsh selber? Hoopppla ich chent das nid

Sophia jo ich ha 4 mt lang cerazette gno ish di einzig wot darfsh neh sovil ich weiss nochem stille hani ohni problem chöne di alt wieder neh aa und die minipille muesh glaubs dureneh aso nie pause und no chli mensfrei

13. Mai 2011 um 22:31

Pille
sophia, soviel mir isch gits nur cerazette wot dörfsch näh wäred em stillä, wie d niggi au gseit hät. ich hät no 3 pack, ich han diä gar nid vertreit han dauerbluetig becho. mir händ eifach mit kondom verhüäted. und etz wieder mit em nuvaring.
wiä gohts bi dä ronja mit em soor?

ursina kompliment wennt der sälber sachä nähsch.

niggi welcome back. hoffä häsch au wieder mol ziet zum was machä .

13. Mai 2011 um 22:37

Mued
denise ich han au viel gschlofä gha vor dä geburt. gnüsses no solangt chasch . weisch jo nid wies nachher isch.

guät nacht all mitänand

14. Mai 2011 um 6:50

Guete morge
Gopffridli ish dafrüeh wo jill es gfühl het si muess ufstoo aber egal min maa darf liege bliebe da ich hüt mit mine wiber go znacht esse und morn den cha uspfuse...

Manu jooo klar hani ziit obwohl du glaubshes nid chum dahai springt mini next wuche us allne nöht halleluja echt aber ich ha sicher no ziit den wensichs gleit het! Ezfotden polterobig und hochziite aaa bi eus im fründeskreis ui ui ui

Coooorinneee uui hesh en shlechte shlöfer? Du armi.. Ich cha di soo guet verstoo ha au so einigha.. Cha dirabem 4te mt esbuech empfehle wie kinder schlafen lernen oder so noch dem ishes e biz besser xi!! Aber wener mol dureshloft ish das we esgshenk nur du selber chash de gar nüm wels din kôrper nüm gwöhnt ish!
Ich ha aso vil brüelet di erst ziit wens ums shlofe gange ish

Shös tägli eui allne...

14. Mai 2011 um 10:13

Guete mooorge!
Ach mis mädel macht wieder sache mit mir... Ich sitz da mit soooo volle brüst und nachdem sie eini nit mal ganz gleert het tut sie lieber chli wiiter schlafe.all mini weck-trickli hend nit funktioniert.und das jetzt 3x die nacht.trotz brüst-usstriche mitte ide nacht bini fast gschwumme im bett ir eigene milch.ich bin da am tue und mache damit ich einigermase troche bliib und si schlaft eifach.isch doch schön...jetzt wird de überschuss abpumpt da hilft alles striiche nüm.so chani wenigstens de mal weg weni chli en vorrat ha.ich glaub nüm dra dass sich das iipendlet.die macht doch immer wider so schüüb...

@verhüetig: ui dauerbluetig tönt aber nit lässig.naja mir sind ois ja au noni einig wie weiter.gümmele tümer scho nit so gern.

@ela: de soor hemer zimli im griff mitem tee.putze ihre jede morge alles weg und jede morge isches weniger wo wider chunt.

Sooo mini hübschi het suurs joghurt ide windle wie de mittermeier so schön seit.ebe solang sie d windle schön füllt darf sie trinke eie sie wet da luegi gern selber wie ich zschlag chume.

Schöne tag!
Sophia

14. Mai 2011 um 16:29

...
Ursina wür au früehner go luege.bin au sehr früeh gsi

@corinne: chani verstah,dass es nit eifach isch gsi für dich.wür mir glaub nit andersch ga.bin wirkli froh trinkt sie so guet und da nimmi also einiges in kauf defür.ha jetzt grad ide migros so en bh zum überzieh kauft ohni träger und nix (mir hend dene früehner top gseit ka....) so wirds mir ide nacht villicht biz bequemer.

Ich probier hüt öpis feins znacht z koche und hoffe uf chli tv-kuschle mit mim maa.wemer pech hend wet d ronja nit schlafe und wenn ich pech han schlaft er ufem sofa ii weg de viele früehschichte im moment.ha ihn jetzt mal is bett gschickt go vorschlafe.hoffentli nützts...

Machets guet!
Grüessli sophia

15. Mai 2011 um 14:52

@ursina:
-also ich finde s'Namensbuech nüme. Aber es heisst Vornamen aus aller Welt. Isch würklich es guäts.
-Spital aaluege würdi au besser frühener als später. Ussert du häsch kei Wahl wohi du gah wotsch...
-usbildli: hani welle go aaluege aber es muen anschienend zerst freigschalte werde.

@schlaf vor de Geburt: bi de Amy bini immer Fit wie en Turnschuhe gsi, bis zwei Wuche vor ET. Mann, ich ha nur na gschlafe! Bim Meo ischs die gsamti SS so gsi. Immer müäd!

@me: mir sind usem KH wieder di hei. Üsä 2 3/4 vollturbo Rambo muän s'Bei ruhig halte und sitze sitze und namal sitze... Chönd eu ja vorstelle wie streng das isch . Wenns schlecht lauft die nächste 6-8 Wuche, wenns guät lauft, nur zwei Wuche. Aber ich ha x Termine woni eigentlich het sölle erledige nächst Week, und jetzt muäni id Ortopädie... id Physiotherapie... wow! Ha mi gester also namal ganz gnau gfräget warum ich no es dritts wot/ha welle. Ich bin nid gmacht für KH mit Chind. Ich ha jedesmal voll Krise und Panik wenni is KH muen. Immer angst die wöllet mi und s'chindli phalte und so... naja, jetzt sind mir die hei...

@baby: ich gspühre s'Baby immer nanig.

15. Mai 2011 um 19:47

Baldrian
Ich würde sagen nein! Ich schlage einen mittagschlaf vor um den mangel zu beheben.

15. Mai 2011 um 21:29

Huhu
Aaa meld mi au mol wieder...
Hüt nu chli en hängi tag gha! Jill het 3 std mittagsshlif gmacht herrlich xii..

Sabrina ui nei das ish nid guet wegem insiderli.. Hesh im FA xeit? Ish aber alles in ordnig??
Uui und din arme bueb hoff mol für di das es nur 2 wuche sind! Kind chönd jo nid stillsitze und den no solang..

Ursi ich wür we sabrina seit eher au zu nei tendiere aber de onkel google cha dir sicher helfe!

Sust hender es shös weekend gha??
Ich bin sit mur wieder dahai sind nume am umewushle und züg mache.. Am fr mit 2 mamis uf de spilpi jee jill het 2.5 std im sand gspielt mit all dene chind hasi amel fast nûmme xeh
Mega sweet... Und hüt mol wieder es omi go bsueche die hend au alli freud gha vorallem etz wensi lauft hihi

Soo ihr liebe ich haus is bett bi voll kaput ha gester sho wieder usgang gha

pfuset guet...

15. Mai 2011 um 22:07

Huui
Mis mädel het jetzt grad innert knapp zwei stund drü mal id windle gschisse.aber voll!!!! Haha! Aber jetzt muss ich glaub mal go wechsle vorher het de papi beidmal.

@sabrina: wünsche dim bueb gueti besserig und guetj usduur oi allne.und hoffe dis insiderli meldet sich bald mal!

@niggi: jöö het sie freud cha sie jetzt ume spaziere? >ela jetzt muss de julien de luege dass er ihre nache mag

Guet nacht allersiits!

15. Mai 2011 um 23:06

Baldrian
also ich wür au sägä nei und wür dir au empfehlä aneliggä wennt chansch.

@sophia ich glaub dä julien brucht nochli ziet, bis er lauft. er isch jo au 1 mt jünger wiä jill . es presiert jo nid, mir händ jo kenn stress.

@sabrina hoffä das sich dis insiderli bald meldet. dim sohn guäti besserig!

guät nacht alli

16. Mai 2011 um 9:42

Corinne
Da jill au so shlecht gshlofe het hetsi bi eus im bett gshlofe.. Hasi aber immer is bettli vo ihre da wo nebet eusem gstande ish ine due und wensi cho ish ( wosi de entli pfuset het) hani si zu eus gno! Bis in 4 te mt und den hani e umgstellt gha uf shoppe den hani ihre de grad im bett geh und nüme usegno und noch de ferie si ish den so 6mt xi hetsi bi ihre im zimmer gshlofe aber ebe bi vom 4-ca 10 mt jedi nacht minimum 10x ufgstande go de nuggi geh und erst den hani das buch entdeckt !! Meinige sind seeeewhr vershiede was das abelangt! Und vo det aa ishes besser gange irgendwen hetsi ide nacht kan shoppe meh welle nu no nuggi
Jo und ez pennt si dure juhuu..

Zur zit hetsi zwar de 5i tick wieder weish immer das ca 5 ish kurz ufstoo nuggi ine witershlofe!

Corinne wet dir kai angst mache ich weiss was du duremachsh.. Losh jo de hushalt liege und liesh hi wener shloft mini het zum glück uu vil am tag gshlofe den hemner eifach als verchehrt gmacht!!
Irgendwen gits en liechtblick! Meh seit jo au dases ersti jahr dezue da ish zum lerne shlofe!!

Wener den moldurepfuset chash du nid welldin körper das nümme gwohnt ish und vorallem wel angst hesh seg was passiert hihi

16. Mai 2011 um 12:52

Jeee corinne
Ha grad hüenerhuut mega shö!! Bis froh nur so kurz und nid we ich 36 std da bish den aso fertig! Vorallem ohni pda respect ich wet glaubs bim zweite wieder eini vorallem hoffi ufe normali geburt das wer sho shö...

16. Mai 2011 um 16:21

Liebe geburtsbricht
Bin etz gad no giii strumpfhösli pyjamas und sooo gi poste .. Majjj i chönnt dumm und dämlich geld usgeh . aber dank de sophia danke nomol

Hani etz s nötigst . Bim coiffeur bini au nomol gsiii und etz chas los goh . Hoffe uf vollmond mol gugge

Min schatz het gester bevor mir is bett sind plötzli gsait am 16. Chunnts i gspüür da .. I ha emfall kai sekunde gschlofa .. Weg ihm und hüt morge seiter schatz wetsch ned biz gas geh isch de 16. .. Irgend wie herzig aber i cha jo nöd s start knöpfliii trucke oder wer het den de gheimi tipp uf lager sex hemo jo e jede tag ..

Wie hets de rest?
Niggi schöne usgang gha?
ursina hesch besser chönne schlofa ?

16. Mai 2011 um 19:57

Geburt
also bi mir isches so schnell gangä dases kei pda gäh hät, nu süsch es schmerzmittel. da hät aber bi mir au scho wunderbar klappäd. hoffä dases bim zweite denn au so isch .

min ma isch gschäftlich weg bis am dunschtig, dä chli vermisst dä papi au scho .

@ denise es git no so en drink wo wehe fördernd si söt, häsch dä scho probiert?

@ niggi häsch din usgang voll gnossä am sa?

@ mamis wiä lang händ ihr no milch gha nach dem ihr ufghört händ mit stillä?

16. Mai 2011 um 20:01

Schoppä
es git vo bimbosan so zuäsätz, gits evt au vo aptamil (isch allerdings ersch ab 4mt glaubi). wür mich mol informierä obs da nid au was git für frühäner.

16. Mai 2011 um 20:52

85ela
Meinsch du de wehecocktail mit ritinusöl und cognac? Ojjjeeee

I wart etz uf mis wunder mag ihre jo ned dezwüschet pfuschee .. Aber i wür alles geh zum si i mine arme z halte

Hüt het mo eini gsait gnüsses will mami bisch no e wieliii u da stimmt .

Siehe da denise wird schläuer

16. Mai 2011 um 21:13

So mädels
Asooo min usgang ish bäumig xii!! Vorallem wend im club mol darfsh rauche! Haha ha shö blöd gluegt wodi ander ade bar seit mir darfet rauche si heget eifach kai äshebecher.. Es het jo en grosse gha

Hmm ich hoff weiss no wer wa gshribe het!

Manu aso ich ha kai milch gha nochem abstille!

Ursi (ich glaubs du hesh gfroget) aso ich ha mit de pda nümme chöne laufe wells mi zlang uf einere siite liege loo hend und mir somut es linke bei iigshlofe ish voll doofs gfühl xi vorallem wens der de topf drunder due het min maa immer müesse mis linge bei hebe zum awinkle haha!!!

Corinne wegem shoppe hmm ha gar nid mitbecho das nid stillsh! Hey den chunt dis ersti bierli oder süessgsprütze demfall super
Ähm probier mol zwüshed dure mit fencheltee zum ziit usezôgere! Ev heter au nume durst??
Bim stille reguliert das brust! (huere krass die natur)

Denise uuu ich het respect mit dem cocktail! Ich ha mir de tee gholt es git so en krütertee wo au wehefördernd sii set aber ebe ha au 1 wuche vor geburt so en spleen gha dasi ez was mache muess und brocht hets jo nix si ish den cho wo FA xeit het!
Und ebe gnüsses echt no!!
Wo sophia gshribe (oder corinne???) weiss nümme aber irgendöbber vo dene 2 ish mega lustlos xii ich glaubs corinne! Hihi ha ihre det sho xeit muesh luege ez gats loos und voila recht gha
Aa und falls den no en nestbautrieb hesh ich wür sust mini wohnig abüte zum putze hihi

So ich hoff ha niemert vergesse!!!

16. Mai 2011 um 21:55

Coktail
denis genau der hani gmeint. bi der kollegin ischs am nächstä morgä los gangä .
also mini wohnig/hus würi au no abühtä .

16. Mai 2011 um 22:25

Wehenhemmer
Ja bi de amy isch au so gsi, die hend mir wehehemmer geh und immer behauptet es seg jetzt weniger schlimm, aber aagfühlt hets sich unveränderet!

Pda: hani weder bim erste na bim zweite gha. Und es gaht. Vertraue i sich selber, chraft und de stolz es gschaft zha. Es paar vo mine chraftpfiiler.

17. Mai 2011 um 13:55

Nestbaubetrieb
Nö danke für die guete agebot .. Aber i mue bi mir schooo und ha amel kai book grossartig go fegge.. Aber mir wohned jo nonig lang dooo.. Git ned viel zum entrümple..

Zum glück..

Niggi a den qualmesch du ??
I freu mi uf redbull, zigiiii ...
Aber erst wenni nüme still.. Will scho e halbs johr wenns klappet ..

Und den fangi au nüme ganz a .. Rauchet alli dooo ??

Soooo bi üsisch totehoseeee
Schriebet mol

17. Mai 2011 um 15:12

Nei
ich rauchä au nid. han ca 1 1/2 johr keis redbull meh gha, und den wieder eis probiert. das hät ganz komisch gschmöckt .

17. Mai 2011 um 15:44

Denise
Jo ha dummerwis nochem stille wieder agfange!! Naja selber shuld
Ich ha grad zwei raubtier im sandhuufe und freu mi sho wenis den so volle sand wieder ide whg ha
Aber si hend e shiessfreud..

17. Mai 2011 um 19:41

Hallööle
@corinne: merci für de GB! isch ja würkli au schnell gange.zum glück han ich nit us de badwanne müsse,ich heti also au nit gwüsst wie no use cho und heti mi au zimli degege gwehrt.ha ja nit mal meh d händ vo de stange gno zum s chöpfli aalange

@denise: haha hani di zum shoppe verfüehrt muss morn au no ga bruche unbedingt träger-bodies in grösse 56 aber im H&M hets letzt mal die grössi nit gha,migros het keini...muss jetzt no in c&a.und mir de nit de kopf verdrülle la vo all dene herzige sache
säg mal,ich rauche ja selber nit,aber wie muss ich mir das vorstelle wen du nacher nüme ganz afangsch rauche???

@ronja: sie fangt aa lächle sit paar tag probiert sies amel.es artet denn meistens no ines gähne oder sus ine grimasse us,aber sie üebt fliessig und mir schmelzed immer schier.

hüt isch grossmami-tag gsi.hend abgmacht mitem fründ siner muetter.ha en wiitere tag überstande.weiss echt nit,warums mich so stresst...hend abgmacht,dass sie am halb12i da isch und de gömer go esse und de no go spaziere (is seleger moor falls es öperem en begriff isch).mir hend uf di halbi extra alles bereit gmacht,damit mir grad chönd ga wenn sie chunt,will ha mit de ronja scho bald grechnet und ha nit no wele de lang da hänge..de isch sie doch e viertelstund z spat cho.im auto (sie isch vore uf MIM platz gsi will si cha ja nit hine sitze.fühle mi immer chli verdrängt.aber ha defür nebe mim schätzli chönne sii,isch mer au recht gsi) - also ebe im auto seit sie jaaa sie heg halt no telefoniert und denn heg si no müsse go tanke und denn heg sie denkt gat sie über d autobahn damit s auto mal wider chli dure gruesst wird und denn seg si halt noime in stau cho.si heg eh nit gwüsst,ob ich nit vilicht eh no am stille seg oder soooo.hallooo??de cha sie doch alüte und frage.ich cha mich eich immer sehr guet uf en abgmachti ziit richte,trotz stille.und denn im park,min fründ vorus mitem wägeli,denn si und denn ich (isch grad sehr schmal gsi det).er het wele es föteli mache und ich frage,sell ich wägele de chasch du fötele.er macht en schritt uf d siite zum mich ane la,de macht sie eifach eine füre an wage und lauft demit wiiter.ohni mich aluege oder frage oder irgendes wort.wo d ronja chli später biz gmuderlet het,seit sie "da chunt jetzt de grad de gross hunger,glaubs mer" (d ronja het im restaurant vorher nit so de huufe trunke gha)AAAARRGGHH ich het sie am liebste aagfahre,vo wege sie sell nit immer so besserwüsserisch tue.mini mam seit NIE so sache.bi ihre tönts denn eher nach "ou het sie echt hunger?" oder so.sie fragt mich au immer,wie ichs mache oder wie ichs gseh oder so.schliesslich kenn ich mis baby und cha iischätze was sie het und brucht.letzt mal het sie (also schwimu) mim fründ bim wickle zuegluegt und ihm gseit "musch immer vo vorne nach hine putze",heilandsack!das weiss er doch.aber mängisch gat halt so eifach nit alles weg,er striicht ihre ja nit d schiisi is schlitzli.er het ja nit reagiert aber mich hets sooo gnervt.hüt het mi eh alles gnervt.alles was sie gseit und gmacht het,wie sie gschmöckt het (so nach wc-raumduft-spray) und alles.fühle mi ganz blöd debi,will eigentli hanis immer so guet mit ihre gha.und weiss au nit ob und vorallem wie ich mis problem mim fründ verklickere sell.hoffe das leit sich wider bi mir.bevor sie es komisches gfühl überchunt.
ah und denn s stille...bini im restaurant am stille mit de decki drüber.au sie het nit eifach dra gseh.stat sie uf und luegt mir unders tuech.heee!!und de fangt si a verzelle,sie heg damals zwenig milch gha und die mit ihre im zimmer so viel und die heg nit wele stillle und sie heg nur wele brüele und seg doch guet wemer so viel milch heg blablaba...ich bin wirkli froh chan ich stille aber findes wirkli au nit eifach mit so viel milch.was ich eis durnässt bin oder für schmerze überchum wenn d ronja länger nit trinke wet!stah täglich under de dusch zum usstriche und all zwei tag pumpi gar ab.sie verstaht das überhaupt nit,dass mir das au problem macht,sie het eifach es trauma vo damals, irgendwie.hani s gfühl...

sorry ha grad müsse frust ablah...

liebi grüess
sophia

17. Mai 2011 um 19:55

du armiii )
Aber weisch sophia du lebsch zum glück mit ihrem sohn und ned mit ihre

I has mit de schwiegereltere gar ned guet . Besser gsait sie kennet mi ned mol . Cool gell

Jo i wird denn eifach ab u zue es zigarettli vo min schatz klaue u mini 5 min ufm balkon gnüsse. Cha seb no guet . Ohni voll süchtig z werde.

Niggi isch doch ned schlimm e sucht muemo jo ha ..

Chunnt mo gad in sinnn i ha vor de ss schoggi gesse wie wassertrunkee und etz hanis nüm so gern . Ger kain glust isch noch de ss wieder alles wie vorher ?!

Ouuu sophia isch mir gad no was in sinn cho nimsch am beste nur bargeld mit u karte losch dihai .. Babysache chammer ned wieder is gstell henkeee vo wo hesch anard s puke glernt oder devo erfahre?

Sooo i ha biz e steche im buuch so ungwohnt . Tuet aber ned weh soooo weh dasi mir chönnt sege es sind wehe .. Gang etz go badee ..

Liebs grüessliii
Denise mit Aleyna inside

17. Mai 2011 um 20:17

@denise:
warum kennsch sie denn nit?jaaa zum glück leb ich mit ihm und weisch wie gern!
schoggi hani ide ss also au viel weniger bis gar nüm gesse.die lust isch aber wider cho (zum glück hani keini da,sus wäri jetzt grad uf d idee cho haha )
@pucke: hani im spital en zettel übercho wos beschribe isch http://www.eltern.de/baby/0-3-monate/pucken.html
da gsehsches au nit schlecht.ich has biiizli andersch gmacht.uf youtube finsch au vieli filmli.has mitme flanell-tuech gmacht vo de migros.ich machs sit letzt Do nüme will si isch am morge doch immer frei gstramplet gsi.jetzt passt ihre aber au s schlafsäckli scho wo ich han.drum bruchi d trägerbody will das isch eis mit lange ärmeli dra.ich glaube das pucke het ihre jetzt aber ide erste ziit wirkli sehr gholfe.
@corinne: pucksch du de jaron au no immer?übrigens: gester ide geburtsaazeige isch au en jaron drin gsi wo z richti isch uf d welt cho ronjas gsehni inzwische au an alle ecke und ende

18. Mai 2011 um 11:36

Uuh mädels
Gester hender aber alli voll romän inetextet haha!!

Sophia ebe das mit dinere shwimum sobald ronja älter ish chunts besser! Ich mein da theater wo ich gha ha ui ui ui

Denise du frechi de name go sege aber we gest sho gsimset hammer shöne name hihi ez müemer den nume no es gwicht grössi und ziit ha

Ursi weiss nüm was töggelet hesh sry

Busenuckler.... Frog doch eifach grad id rundi was wüsse wetsh???!! Sind da e offeni rundi....

Me juhuu sölli eui öbis sege?? Aaa muesses doch mol no öberem sege muemi sho zrug hebe dasis nimertem vom kollegekreis seg!
Het hüt mini täg sölle becho und ish no nix in sicht kai buchweh naja ev chuntsi no.. Wer mir glich ha no polterobig vo de kollegin endi mai..

18. Mai 2011 um 11:52

Frage
Hani doch no mini frag vergesse??

Gat öber vo eui ad famexpo???

Guete zeme..

18. Mai 2011 um 12:27

Famexpo
ich bin am 28.a dä famexpo...

niggi meinsch es hät igschlagge ?

18. Mai 2011 um 12:34

Vaterschaftsurlaub
Cha da sie das mim schatz kai vaterschafturlaub zuestoht?!

18. Mai 2011 um 12:57

Vaterschaftsurlaub
De isch nanig obligatorisch. Ein tag isch gsetzlich, eifach für geburt. Meh nid!

18. Mai 2011 um 13:03

Famexpo
Bin scho zweimal gsi, bruche nüt und gange so am stress usem weg.

Stress: ha grad en stressbolze im mittagschlaf. Er isch tätschmüed mag aber nid schlafe , ich wür aber guet schlafe wenn er endlich wür höre mit täubele.

18. Mai 2011 um 13:05

Wuschelina
Ich has minimum na gar nie gspührt. Ha am fritig fa und luege denn was de seit

18. Mai 2011 um 15:13

Girls
Nid sovil shribe.. Ihr chentet amel am mitwuch weni am shaffe bi e pause mache haha

Das mitem vatershaftsurlaub ish jo sho beantwortet!!

Manu gang am fritig uuu shit chunt mir grad in sinn dasi den jo abgmacht ha und shaffe muess dumm haha grad mit mim maa rede!!

Igshlage kei ahnig ends wuche wüsset mir alli meh hehe

18. Mai 2011 um 20:59

Hmmm
Oke aso soo wortwörtlich hetet ihr mich ez au nöd müese neh mit de pause

Wünsh allne e gueti nacht..

19. Mai 2011 um 8:14

Es wer dunstig
Hauet drii in eui taste haha

Jo ursi ihr sind super haha shribt grad nimert meh

So mini mens ish noni da!! Aaaaaber si chentet au morn cho! Ha noch de FG immer 27 tageszyklus gha und usgrechnet mit dem hetets gest sölle cho und mit 28 täg morn! Ez warti mol easy bis am samstig!!
Has no nie so glasse xeh we das mol und wen hets nu mit eimol *piep* glanget haha naja mach mir gar kain stress

Sust we gats allne so?

Juhu mis shwimami chunt ez den muess mi mol no alege aber hasi selber iglade welsi jill laufe wet xeh.... Den chani 2 std lang no chli hushalte in rueh

19. Mai 2011 um 10:53

Aaaaa ich liebe mis sofa <3
Corinne wow sho en monet virbi jooo die ziit rennt aber au ish doch erst no wiehnachte xii voll krass!!!
Hehe ich putze ebe gern ez hani no di 4 mashien wôsh ob woni no muess warte dasi den nr 5 no cha inegheie!! Aber lieg sho ufem sofa bi so müed voll krass!!
Jill ish im bett und shwimam wieder gange hehe

Ursi jo machet mir e big party nume ebe ich hoff eigentli irgendwie sho das no chömet ish jo polterobig next wuche und wenn niggi nid trinkt wüssets alli wasi eigentli ha welle vermiede voll dumm!! Well has dasmol soferns so ish solang we mögli wele gheim bhalte aber das ish so nid möglich zzzzz ez warti mol uf morn..

Bis spôter und en guete den ich pfuse ez..

19. Mai 2011 um 11:53

Niggi
ich han trunkä und bin im europapark gsi woni schwanger gsi bin, will dä tescht negativ agäh hät und am julien gohts guät! musch hald im mass trinkä!
en mittagsschlof hät ich etz au gern, mun aber goh schaffä .

im mom hät min chli ä phase wo er immer 4i 5i am morgä wach wird , er schloft aber denn nomol bis am ca 9ni. hoffä diä phase isch bald verbi .

@ursi da goht uh schnell verbi....

19. Mai 2011 um 17:19

Manu
Ich ha bi de jill am weekend fr und samstig becheret we es loch und am di hanis gwüsst aber ich cha den ebe nid trinke wenis weiss da loot mis gwüsse nid zue aaa ish doch echt doof!!

Ursi jo guet de familie chashes jo au sege mini mum hets au grad gwüsst und min maa het mir eifach es telefon ufghänkt de frech haha nich 5 min heter den zrugglühte und sich erholt gha haha

19. Mai 2011 um 23:08

Dringendi frag
Bin chli verwirrt.ha jetzt die pille afa neh,die c-sowieso.mini fa het gseit ich seg abem erste tag gschützt.ide packig stat nach 7tag!was hends oi gseit ka??niggi...?ela...?

@corinne: en monat vergat sooo schnell und cha der docg wie e ewigkeit vorcho,als wär er scho immer da gsi gäll

Guet nacht alli zäme!

20. Mai 2011 um 6:55

Sophia
Uii nei kai pille shützt abem erste tag! Die hormon sind den jo gar noni idim körper!
Es sind minimum 7 täg.. Aso das het mir mini FA bis ez immer xeit egal welli dasi gno ha!!
Ha sogar bim umstelle zu de normale pille die erste 7 täg gwartet ish jo wieder es anders hormon

Haaaijaja mini tochter het jo sho es gfühl mir hend jede tag luut ihre 06:.. Irgendöbis tagwach muessi uubedingt umstelle dasi am obig am 8 wieder is bett gat!

20. Mai 2011 um 8:58

Guätä morgä mitenand
@ sophia ich wür au sägä mind 7 täg verhüähtä. ich han etz verpasst dä nuvaring usä znäh, und sogar bi dem fall seit mini fa nomol verhüähtä mit kondom.

@ niggi du gisch jo au homöophatie mittel dä jill, han etz ä ganzi kinder apotheke vo omida, da gits au no es buäch derzuä. findi no guet.

20. Mai 2011 um 9:11

Manu
Aaa das ish cool jo mit chind het meh au esau riese apothek dahai ubglaublich!
Es best findi immer no arnica da würi nümme hergeh

20. Mai 2011 um 11:42

Apothek
jo das stimmt, isch extrem wast alles bruchsch. diä omida apothek hät 20 verschiedeni sachä drin und isch gad ä ideali grössi für d wickeltäschä .

20. Mai 2011 um 13:09

Jaa
Denn tüemer doch no biz gümmele

So ich haus jetzt ab nach grindelwald bis am suntig juhuu!

machets guet mädels!

Frühere Diskussionen
Diskussionen dieses Nutzers

Natural Deo

Teilen
Wir machen deinen Tag bunter!
instagram

Das könnte dir auch gefallen