Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Wir sind die Schweizer Kugeln&Mamis Corinne im Endspurt Vol.16

Wir sind die Schweizer Kugeln&Mamis Corinne im Endspurt Vol.16

13. April 2011 um 14:46

E chlini SchwiizerTruppe vo Mamis&Kugelis neu au mit ere Hibblerin, hend sich gfunde und sind e igschworeri Gmeinschaft!
Mir helfe uns mit Rootschläg und sind für jede doo!
Nüd isch falsch, nüd isch piinlich, mir si offe und e bunte Huufe!

♥Neuzuegang isch immer Herzlich Willkomme, bitte mir(gorgerous) euri Date zueschicke per PN♥

♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫

##,............,#**#,.,#**#,
.##.... .....,,#####..........#
...##....,#.... ......#....//....#
....###*.....#...... ....((....#
......'''#................ ........#
.........''#......#........... . ..#
.............''##;........#... ..#,
. .................#........"##" ..#,
..................#........... ..... . .#,
..................#.....#..... .... .. ...#
..................#.....#..... ...... ...#,
..................#.....#... ........ ....#
.................####..#### ####..

Unseri Mamis

gorgerous84(Niggi,26 Joor altus Langwiese ZH)
Mit ihrer Kleine Jill Enola♀, gebore am 8. März 2010 uf die 14.13 Uhr, 49cm klei und 3430g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

85ela (Manuela, 26 Joor alt us Thayngen SH)
Mit ihrem chline Julien Jay♀, geboren am 09. April 2010 uf die 11.54 Uhr, 50cm chli und 3760gr schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

KleinerLöwe(Shirley, 22 Joor alt, us Dornach)
Mit dr Kleine Talesia Amina♀, gebore am 1. August 2010 uf die 7.34 Uhr, 50cm klei und 3130g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

Motzchischte(Alex, us Züri)
Mit ihrer Kliine Tochter♀, gebore am 23. Dezämber 2010 , 53cm lang und 3860g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

cristina2773(Cristina, 23 Joor alt us St. Galle)
Mit ihrem Kliine Santiago Romeo♂, gebore am 26.Dezämber 2010, er isch 48cm klei und 3240g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

Chnorzli(Steffi, 28 Joor alt us St. Galle)
Mit ihrem Kliine herzige Schatz♂, gebore am 6. Januar 2011, 50cm klei und 3620g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

jasmine(Jasmine,21 Joor alt us Wallis)
Mit em Kliine Nathan♂, gebore am 16. Januar 2011 per Not-KS, er isch 52cm gross und 3660g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

chuetta(Marianne, 31 Joor alt us Bülach)
Mit em Flurin♂, gebore am 13. März 2011 uf die 16.41 Uhr er isch 50cm und 3605g schwer♥♥♥
★★★★★★★★★★★★★

sopiehnchen84(Sophia, 27 Joor alt us Thalwil ZH)
Mit ihrer Ronja♀, gebore am 7. April 2011 uf die 9.01 Uhr. Sie isch 49cm klei und 3375g schwer♥♥♥

Unseri (no) Kugelene

☼Nerazero83/Corinne(28 Joor alt us ZH )☼
ET. 25. April 2011
♂Es wird e Bueb♂
★★★★★★★★★★

☼Zuckersuess20/Denise(us Heerbrugg SG)☼
ET: 25. Mai 2011
♀Es wird es Meidli♀
★★★★★★★★★★

☼fabi1351/Fabienne(26 Joor alt us Zug)☼
ET:24.06.2011
♂Es wird e Bueb♂
★★★★★★★★★★

☼shannie84/Jeannine (26 Joor alt us Oetwil am See)☼
ET:07.10.2011
♂Es wird e Bueb♂
★★★★★★★★★★

☼starlight203/Katie(20 Joor alt nöchi Züri)☼
Vorussichtliche ET 14.10.2011
☉Es isch (no) es Ü-Ei☉
★★★★★★★★★★

☼ursina78/Ursina(33 Joor alt chunnt us em Uri)☼
ET. Endi November'11 afang Dezember
☉Es isch (no) es Ü-Ei☉
Dreiht 2 ✯✯ im Herze
★★★★★★★★★★

Mamis wo zuewachs wend

ღgorgerous84/Niggiღ
Hibblet emene Gwüschterts für Jill sit afangs 2011 endgege
❀Mir drugge Düümli❀
★★★★★★★★★★

ღKleinerLöwe/Shirleyღ
Hibblet wieder im Mai'11 für es Gschwüsterts für Talesia
❀Mir drugge Düümli❀

Unseri Hibblerin

☼wuschelin/Tanja(30 Joor alt us Wilchingen SH)☼
Sit em Feburar'11 am baschtle
♪Mir drugge Düümli♪

Special Gäscht
youngmom90(Sabrina,20 Joor alt us Frauefäld TG)
Mit ihrem Alessio♂, gebore am 9. Januar 2011 uf die 4.59 Uhr er isch 49cm gross und 3510g schwer♥♥& #9829
★★★★★★★★★★★★★

Brischi(Prisca, 32 Joor alt, us Züri)
Mir ihrne Zwilling dr Vivien♀ und em Liam♂, gebore am 28. Oktober 2010 , Vivien uf die 8.14 Uhr, dr Liam 8.16 Uhr♥♥♥

Fähler, ändrige oder "erwiterige" bitte mir mälde.
Wird im neue Thread den ergänz oder verbesseret!

VIEL VERGNÜEGE

Mehr lesen

13. April 2011 um 14:49

Juhuuu
min fred sich fertig noch zwei versüech und de liebe shirley per whats up.. uuui neeei und den hets grad no wer neus geh..
schicksch mir dini date bitte ich due di es nögsti mol uf liste sooorrry
man man ha ich ez bastlet haha en sau knorz aber hej ich has gschafft!!!

coool isch es dis ersti kind???

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

13. April 2011 um 15:06

Gopf grad nach mim gb!
Sell ich ihn jetzt nomal da dri kopiere?

Aber gratuliere dir niggi!hesch super gmacht!und danke fürs überneh!

13. April 2011 um 15:18

mus aso säge häsches sehr schön gmacht
mini date hani dir per PN gschickt

für mich isches s erschte chind ja, falls du (Niggi) mich gmeint häsch (es schniedet immer ei siete vo de bieträg ab, den fähled paar buechstabe, weiss drum nöd ob du mich gmeint häsch)

13. April 2011 um 15:20

Steffi
jo han dich gmeint.. und has xeh danke aso uf jedefall wirsch bim nögste druf sii isch ez grad dumm gloffe

und sophi sooorrry ez hani grad ziit gha bim schaffe hihi
joo kopieren doch nomol do dri dasen alli xend sooorrryyy

13. April 2011 um 15:22

danke schön

13. April 2011 um 15:27

Bitte gerngscheh steffi
tanja het scho gschriebe wege dir nur hanis mail erst nohr glese..
hesch irgendwelchi hilfsmittel wegem ES oder weisch wend de hesch?

13. April 2011 um 15:35

hou den simmer beidi zlangsam gsie
nei han kei hilfsmittel, ich han en sehr regelmässige zyklus vo 28 bzw. mängisch 29 Täg (bins mir am ufschriebe) und gange den amigs in eisprungkalender go gügsle vo urbia... alles anderi würd mich glaub wahnsinnig mache nime eifach no folsüri als vorbereitig.... zyklus hät au erscht grad wider agfange, mun mich also no gedulde bis ich s nächst mal chan hoffe

13. April 2011 um 16:02

Ursina
Danke schön, chume vilicht druf zrugg wäns den gar nöd gaht im moment möchtis no ohni viel schniggschnagg versueche, sus wirdi ganz stigelisinnig

13. April 2011 um 16:23

Aso
do weret mir wieder bim ASO haha
han eigentlich welle früene goo und ez isch den scho bald füfi naja au egal..
hmm aso die teststreife hani ez au ufbrucht aber hey steffi wend so en schöne zyklus hesch den würis au nöd neh.. gspührsch den du din ES? ich han immer de halb tag esau zieh..

bisch du verhürotet?? scho lang zämä?? jo jo ich weiss ich bin neugirig haha

boooaaa bin ich doch stolz uf min erste fred de erst versuech isch jo wohl voll id hose haha aaa han grad no en fehler xeh naja pech xii corinne gisch chliege gas den chani en neue mache

macht scho no spass isch aber glich no en saukrampf aber mit chli üebig hanis den au voll drinne hihi

13. April 2011 um 18:18

Corinne
Wow cool bald bald gats loos juhuu

Aso ich ha da ez grad glese du hesh FB und seish nix nanai gat gar nid hihi bi stinkfrech bi de sophi go gugge und si het aber grad 3x corinne we ish din afangsbuechstabe vom nachname??
Den chentsh mir grad dini handy nr shicke und wen de pfüdi da ish au es sms den chani grad en neue fred mache wa meinsh??

Ursi steffi hender au fb? Den hani mol es xicht dezue hihi

Soo endli dahai no kurz de jill was esse geh und den gat die sho bald ii ihren chline knast go pfuse juhuuu

13. April 2011 um 18:38

Corinne
Has dir gshickt!! Grad xeh das du gern sebastian fitzek lisish de ish super gell

Dir au shöne obig hihi

13. April 2011 um 18:44

Mal e frag
Bitte zerrised mich jetzt ned ide luft aber ich bin jetzt 14 4 und hans immer nonig gschafft ganz ufzhöre rauche obwohls mer meega sorge macht und ich sones schlechts gwüsse ha aber nachem ässe oder weni viel stress han chanis eifach ned sii la.. Ischs paarne vo eu au so gange? Und hed irgend öpper en tipp wieni die schiss sucht chan bekämpfe? Mit angscht mache und horror gschichtli isch mer aber au ned ghulfe.. Chönt wäge dem suscht scho ständig hüle

13. April 2011 um 19:00

Jeannine
Aaaaa du au bi FB?? haha

Ich ha bi de jill bis hmm im sept graucht schwanger xi sit 1juni aso ca 4te monet..

Ich ha niemeh e ganzi zigi graucht meistens so paar riis und den sicher 4 std pause und immer längeri pause! Vorallem au den immer eini meh wegloo.. Bisi no eini gha ha..
Defür hani noher wieder agfange weli irgendwie gar nani bereit xi bi zum höre und mich all trimmt hend drum rauchi ez au wieder!
Stat mir aso den nomol befor aber den definitiv fertig hehe

Hesh du whats up?

13. April 2011 um 19:09
In Antwort auf zilla_12166708

Jeannine
Aaaaa du au bi FB?? haha

Ich ha bi de jill bis hmm im sept graucht schwanger xi sit 1juni aso ca 4te monet..

Ich ha niemeh e ganzi zigi graucht meistens so paar riis und den sicher 4 std pause und immer längeri pause! Vorallem au den immer eini meh wegloo.. Bisi no eini gha ha..
Defür hani noher wieder agfange weli irgendwie gar nani bereit xi bi zum höre und mich all trimmt hend drum rauchi ez au wieder!
Stat mir aso den nomol befor aber den definitiv fertig hehe

Hesh du whats up?

Ok denn hoffi mal ich schaffs au ide nögschte täg ganz z höre. Chan da ned per PN schicke bi nur per i phone online momentan, ich han whats app .. Due mi doch uf FB adde denn schrieb der mini Nr. -> jeannine huwyler

13. April 2011 um 19:18

Corinne
Danke viel viel mal, duet guet das z ghöre vo wo us ZH bisch denn du? Stadt?

13. April 2011 um 19:30

Booaaa
Ich bi nid allei! Corinne rauch au gern haha und als raucher bish grad abgstempflet hihi

Jeannine ich hoff du bish da ez xii

Du kennsh jo de pädi meier? Haha sooo geil..

13. April 2011 um 19:49

Niggi
Hihi ja han miem patrick ide gliche firma gschaffed gha d wält isch chliii

Corinne hmm ja das isch glau ned uf de gliche site bisch ja scho im endspurt hani gseh ) wott auuu

13. April 2011 um 19:50

Corinne
Ich dush es bierli gege en süessgsprütze hihi
Wend stillsh überleishs dir aber echt zweimol den xehsh de wurm und den shlofsh du nid hihi
Aso nimm aa du wetsh stille oder??

Hesh au whats ap??

13. April 2011 um 20:07

Corinne
Weg beidem den muesh no biz warte mit süchtele

Joo fetz mol dini nr here haha

I love whats up

13. April 2011 um 21:53

huii ihr sind ja voll fliessig am schriebe!

@teststreife: wie du seisch, han so en schöne zyklus und wott mi nöd wahnsinnig mache

@eisprung: hm, aso ich hanen eich immer gspürt, au voll schmerze gha, aber letscht monet zum biespiel hani gar nix gmerkt

@fründ: aaalso ich bin sit zwei jahr mitem fründ zäme beziehig fühlt sich aber aa als wäred mir scho sit mind. 15 jahr zäme händ au vo afang aa zämegwohnt... verhüratet, nei nonig ,)) hoffe doch bald ufem atrag, aber ebe, das lieht nöd i mine händ

@Ursina: hou so frisch schwanger, gratuliere wänn chasch s erschte mal zum FA? oder bisch scho gsie? vor luuter immer bide ,dütsche, läse hani kein plan wie das bi ois lauft ,)

@Corinne: danke, mir bastled a ostere wider

@facebook: Niggi, weli steffi häsch gmeint? ich han gseh es hät ez zwei

@Rauche: danke das ihr so offe gschribe händ, bin au e raucherin, ich hoffe dasich den chan ufhöre sobald ich pos. testet han, das dörf mer ja sus au niemertem verzelle

wünsche allne e gueti nacht

13. April 2011 um 22:27

Ursina
oh je, hät den die stv nöd gwüsst was das für medis sind, häsch ihre ja sicher gseit wasd musch nee, voll doof dassi dir so angst gmacht hät

wie meinsch Kater? häsch e chatz dihei? aber das isch ja keis problem oder? hei ei ei die ärzt...

13. April 2011 um 22:55

Steffi ala wuki
Diiiiich hani gmeint!! Frau chnorzli hani sho

Lebet eigentli di alt iigsessene shwizer feministinne no?? Meh ghört so rein gar nix meh

Naja hauptsach ihr sind xund und munter und eui kiddis au..

Corinne bi wieder dahai ha den intensiv bimene schluck adich denkt..

Rauche: phuuu ez bini nümme alleige we voher da bini froh das ihr bitrette sind aber nid nur wege dem au so! Wer jo sust voll tote hose,.

Soo mädels wûnsche allne es guets nächtle ich shlof mol eis

13. April 2011 um 23:29

hehe suuupi, also ja ich han au FB
was händ ihr den gmacht, sind ihr dete eifach mitenand befründet oder schriebed ihr dete au? blicke da nonig so ganz dure wie wo was ,)

guuuuuuuuuuuuuet nacht allne

14. April 2011 um 7:36

Guete morge steffi
Joo au det wird ab und zue no kommentiert

So we gester kei corinne und kei jeannine meh gshribe hend hihi hend schnell whats applet...

Alles ganz easy.. Cool schick mir mol din nochname.. Den suechi dii...

Aaaa bi scho am überlege wasi zmittag koche söll ha vo de kollegin de 3 jöhrig bueb über mittag und freu mi mega.. Tja ez nur was kochi?
Any ideas?

14. April 2011 um 7:54

Corinne
Joo ish supi xi gester haha ha au intensiv adiich denkt..

Ohaaa viel spass bim putze het sust au no e whg zum putze.. we gross ish eui whg?

Soo gang mol da fein düftli wo vo de jill her zumir chunt putze...

14. April 2011 um 8:31

Wunderschöne guete morge mitenand
Niggi ich schicke dir min name per PN übere söttisch mi nöd finde den würd ich dich den sueche

wünsche en guete start in tag

bis spööööööööter

14. April 2011 um 9:16

Guätä morgä mitenand
@ ursina also wenn mer am afang dehinder bliebt bi dä chatze goht das scho, han jo drei und es klapped mitlerwilä super.

sinder all au im fb befründet? hoffendli wird da innä nid ganz tote hose

wünsch eu en schönä tag...

14. April 2011 um 9:25

Manu
Nix tote hose solang ich min senf no dezue gib und weni den halt e ego unterhaltig für..
Morn halb 5 5 bringsh mir din chline gell??

Bi dooooooooo

Ursi jo das ish echt kacke vorallem wemes brucht ish jo den schädlicher fürs baby wens dir ohni medis shlechter gat..

Steffi gang grad kurz an pc

Oo man ez hani grad awz gluegt gopf ish das spannend? Luegt au öber???

14. April 2011 um 9:30

Steffi
Jooo es git ca 10 wo so heisset haha
Ha dir min name per pn gshickt mich gits nu eimol und ha es gliche foti drin..

Manu danke für de hiiwis

So jill wickle juhuu man man het die eis gsch****

14. April 2011 um 9:32

Manu
Joo bi dir has grad xeh has kopiert und nid gluegt..
Dues im neue fred ändere.. Sooorryy

14. April 2011 um 9:34

Niggi
jo so um di 5i, ok? dä chli hät gad voll dä schi.... . er hät glaub chli z viel chuächä verwütscht am week.

14. April 2011 um 9:44

FB
-> machi hüt abig gell

Niggi & Manu -> lueged ihr oi gägesietig uf eui chind? das isch ja kuul

14. April 2011 um 10:12

Steffi
Jooop ish guet

Ou manu de loosh dahai nimm nur de julien hihi nei nei au da füdli wird suber putzt..

Corinne kai angst ich töggele überall uf whats ap gofem und fb und nebet bi no emails hihi bi chli unterforderet mit eim kind glaub drum uuubedingt es zweits..

Sooo mini gat ez den in mittagsshlof und ich due we corinne au no biz hiiliege..

Jeee jill het hüt sicher 5 shrittli gmacht voll herzig

14. April 2011 um 10:25

Uuui nei voll action!
Guete morge!

Boah das lauft da ja voll!!

Also erst mal welcom steffi und jeannien! (sind glaub zwei neu nit meh odr?)

@GB: ich tue ihn hüt nomal ine sobald ichs mal an compi schaffe.

@alk: während dr ss hani wirkli kein tropfe gno obwohl mer seit mal es gläsli wii seg ok.jetzt bini voll am stille und ha d hebamme (ah ja steffi-chnorzli,het mer no verzellt,dass ihre gschriibe hesch ) gfragt wie das mitem alk isch.sie het gmeint abundzue es gläsli seg ganz in ordnig allerdings ev besser bier,will es seg nit de alk wo am chind problem chönnt mache sondern die gäärte truube.ha inzwische scho mal es cüpli ka und mal bizli rote und si het nix reagiert.

Grüessli
happy sophia

14. April 2011 um 11:40

Ursi
Joo mir hends glaub def im dez gha und im märz ish si cho! Aber nur well de FA xeit het ev müemer si hole da ich jo verdacht uf ss-vergiftig gha! Aber si ish brav drinne bliebe!!

Sophi shôô vooo dir zlese.. Joo meh seit jo sekt/litchi regt de milchiifluss aa. Ha wo ich no gstillt ha mol es halbs gläsli litchi gha und den gstillt ich depp jill hets den nid so toll gfunde und ha den glese meh muess zerst stille den trinke wels direkt is bluet gat! Meh lernt nie us

Corinne mis kugeli het euen böbeli ein oder zwei näme? Oder seish da nid? Aso de name wird jo nid xeit

Mädels frage: am fr hani de ES gha am mo und mi voher hemmer sex gha und ez ish mir sit gester dauer übel.. Es cha jo gar nid si das ich chent azeiche ha? Wer jo vil zfrüeh oder? Brüst spannet au aber ganz minim..
Mach mir jo eigentli ke hoffnig finds nur komish??!! Gester so ca am 3 hets den norloo..
Falls da ss übelkeit ish oder die sich so afühlt guet nacht am 6 ich ha bi de jill ebe nix gha drum kenni da nid..

Soo mach mol es mittagsshlöfli aso probiers

14. April 2011 um 12:18

@niggi
Also oise sex isch paar tag vorem ES gsi.das wär jetzt bi dir au wenis recht ha verstande.di gspannte brüst hani de e wuche später übercho.

@sekt: ha au gfragt wenn trinke (vor oder nach stille) und sie het gmeint das spiili kei rolle.da giz halt au soooo viel meinige!

14. April 2011 um 12:29

Sophi
Jo voher aa de meinsch es chent vorem ES sho iigshlage ha?? Den würs no hii cho wer jo ez sho de 10 tag vom mentig usgrechnet! Ich xehs jo den ob mini mens am fr inere wuche verbischneid oder nid! Denks zwar sho
Am liebste wetis ee erst so im 4te monet wüsse hihi

Cooorinne jo jo ich bi ebe au e lustigi (phuu schmöcket ihrs?? Eigelob stinkt)

Aso si ish den voll unruhig xi und quengelig het au buchweh gha hani es gfühl gha und bim zweite mol hani zerst gstillt und den trunke das ish super gange.. Ha jo au nur 4mt gstillt aber das het voll passt fûr beidi.. Ha ebe au am polterobig welle suffe
Und mini brüst wieder für mich ha.. Ha grad ca 6 wuche noch geburt fitness gmacht und bi froh etz kei hängetitte ha!!

14. April 2011 um 14:23

Ursi
Min maa und ich hend e büechli gha wo jede sini näme inegshribe het den hemmers afange ussortiere. Das bim meitli als zweits e enola git das segi sit 10 jahr und da en er au toll gfunde het ish die sach klar xi..
Jill hani isomene frauegshichtli heftli wo ich ufem wc glese ha gfunde joa und bim bueb hets en jamie dylann geh

Corinne uf de name vo dir bini bös gspanne juhuuuuuuuuuuuuu

So ez gangi den id stadt bruch neui büecher

14. April 2011 um 16:51

*nerv*
Jetzt hani grad no d FA-assistentin am tel ka und sie fragt wies mit stille gat und wet mer no ratschläg erteile.gopf,säged all was anders!ich lose eifach uf mini hebamme und nit z letzt no uf mich selber und uf d ronja!sie macht wohl grad es schüübli und brucht chli meh als ihri 3std.probieres eifach amel uf 2std use zögere weg mine brüst aber was sell ich gross go warte wenn sie wirkli hunger het und de au voll zieht?!milch hani also gnueg.und d nacht hemer nachwievor mit 6+4std gschafft.

@corinne und all wo wend stille: lönd oi nit viel drii rede bzw verunsichere!!!es werdet all chli was anders verzelle.zuelose,Ja säge und selber entscheide was devo mer guet gfunde het.drum bini au froh gsi,bini nit so lang im spital gsi mit dene viele hebamme und meinige.ich ha gwüsst wasi will und all hend immer drii gredt *ärger* und corinne, z horge d stillberaterin isch e mega lässigi und liebi.chli e älteri.

@niggi: di wiibliche sämli sind ja biz resistenter und chönd au paar tag i dir drin überlebe seit mer.also de ES abwarte.zwar heissts nit grad soooo lang aber bi mir muss es au so gsi si.oder min ES het sich biz verschobe ka.ha ebe grad paar tag vorher wiisheits-zäh zoge und drum nit recht gmerkt.drum weiss ich au wenn mir z letzt sex hend ka,

14. April 2011 um 16:59

Mist z früeh weg
Ebe will nachem zäh zieh hemer nüm.

So jetzt bini grad drus gheit,weiss nüm wasi no ha wele säge.die blöde chline taste da...

Ah doch öpis no: weiss grad nüm wer das gseit het wegem nit verhürate sii und uf de aatrag warte...ha das au so gseit ka und also im 7.monat eine übercho wür mal abwarte was sich no ergit.mann macht sich während de ss au viiiiel gedanke und sorge um d zuekunft!

Liebi grüessli
sophia

14. April 2011 um 17:36

Und nomal öpis
Sind ja scho all im fb aber git viel sache woni det nit wet öffentluch mache drum wirds also sicher nit ufhöre da! aber wasi denkt ha: mer chöntets villicht nomal mit de ch-gruppe probiere aber nur für föteli???also ohni gross drii texte.wet i mis profil nit zu viel föteli vo ihre tue aber wür oi doch gern meh zeige.isch mal so en gedanke gsi...

14. April 2011 um 18:04

Und scho wider ich
nomal min GB für alli wo ihn verpasst hend will die flinki niggi grad de neu thread gmacht het.und wenn jetzt grad wider en neue set cho weg de corinne lahn ichs denn also siiiiii

Die eine werdets chli mitverfolgt ha am mittwuch bini ja scho sehr unruhig gsi.ide nacht bini de nomal id badwanne weg de schmerze und woni ha wele use cho hani s erst mal so es zwicke gspührt.de isch 23.30h gsi.ha de chli abgwartet,d wehe sind sehr verschiede stark und unregelmässig cho bis am 1h.kurz vorher hani schomal in spital aglüte und sie het gmeint ich sell sicher warte bis es regelmässiger chäm.ha min fründ mal gweckt und gseit,was los isch und ha gmeint er sell aber no chli schlafe wenns gat,was er au gmacht het.ich bin use go dvd luege und ha schön ufgschriebe wenn e wehe isch cho.jaa abem 1h sinds de scho 8minute gsi.ha min fründ definitiv usem bett gholt,aaglüte dass ich jetzt sicher chume,die letzte sache zäme packt,s rättli no verpflegt und de simer gfahre.er isch no go parkiere und ich bin scho ufe.obe usem lift use cho hani grad nomal ad wand glehnt e wehe la verstriiche.sie het mir erklärt,sie hängi mich jetzt nomal e halb stund as ctg,untersuechi mi de und de wird entschiede obi nomal sell/wet hei oder blibe.ich ha für mich scho denkt neeeei miiiich bringeder da nüme weg!und das huere ctg het nit wele ufhöre und eeendli isch si cho untersueche!mumu verstriche het si ganz überrascht festgstellt.het mir aber doch no abote,nomal hei z gah,sie gäbi mir medis wo ich d wehe nit so fest gspühre wo de körper aber trotzdem wiiter schafft.nenee,d sophia blibt aber sicher.sind de is geburtszimmer cho,zum d infusion lege hends extra öper vo de anästhesie la cho und de hani ebe das mittel übercho und ich ha no chli chönne döse.ha aber trotzdem jedi wehe gmerkt.irgendwenn nach de 4i het si nomal mumu agluegt und isch scho 8cm offe gsi,was sie nomal überrascht het.sie het mi gfragt weg de pda und ich ha gseit eich lieber nit und si het gfunde,sie glaubi au nit,dass ichs brüchi,das gäch so zügig voraa bi mir.und de ischs los gange.bin gstande,mini ärm mim fründ um de hals gschlunge und er het mi ghebt under de ärm dure.bi jedere wehe bini mitem usschnuufe id chnüü abe und er het mi gstützt.bin also mega stolz uf ihn,wie er mir het gholfe.irgendwenn het sich aber min rugge zwische de wehe nüm entspannt und si het vorgschlage es bad z neh.währetem iilaufe het si mi massiert.usserdem het si de store ufe la und s fenster ufgmacht,isch am dämmere gsi und hend de zwische de wehe de sunneufgang überem zürisee chönne gniesse.
Am 6i bini id badwanne gstiege und nüme use cho.det hani zwischedure wider biz chönne entspanne.mumu isch inzwische scho ganz offe gsi.das het si anschienend am schweissfilm erkennt wo ich uf de oberlippe ha gha.hebamme-weisheite sie hend mi immer wieder gfragt,obs d fruchtblase seled sprenge.ha mi sehr lang gweigeret aber kurz nach de 7ni woni eich scho presswehe ha gha aber doch nit recht ha chönne presse hani de igwilligt.ha de aber doch no fast zwei stund presst.zwische dure bini immer wider für paar minute igschlafe vor erschöpfig und wenns wider isch los gange hani denkt oh nei bitte bitte bitte no chli meh schlafe!und mängisch hani chli frustiert dra denkt,dass mini muetter mich mit 3pressewehe het uf de welt gha.irgendwenn isch de moment cho woni gseit ha,das baby passi doch nie das dure.ah ja und ha scho sit längerem use gfunde gha,dass es schön gäbig isch,richtig z schreie bi de wehe.entsprechend und au weg de galle wo mir immer wider isch ufe cho hani die letzte tag no halsweh gha am schluss bini chli verzwiiflet,woni amel gmerkt ha wie sie wieder hindere rutscht.vorem letzte mal presse bevor de chopf isch dus gsi hani denkt es verriist mer s becki.und plötzlich isch de chopf duse gsi!sie hend de grad scho müsse abnable will d nabelschnuer vorem hals isch gspannt gsi.und e minute später isch si ganz dusse gsi und ich ha si usem wasser zu mir ufe chönne neh.ich ha die ganz ziit nur widerholt mis baby,mis baby und de hani gfragt wies heisst und all lueged mich fragend aa und ich was isches jetzt würkli!! und ab denn bini wider hellwach und topfit gsi!si het mit grosse auge ume gluegt.und woni am usstiige bin gsi,het si scho zum papi dörfe.nachgeburt isch erst ufem bett use cho.d ronja inzwische wider bi mir und während ich bin gnäht worde (stufe II) het d ronja scho afange nuggele ade brust und het das fast zwei stund gmacht.min fründ isch go zmorge organisiere und de hemer biz gesse und gege mittag hemer uf d station gwechselt.han zwei klasse fraue im zimmer gha.
Am namittag isch scho viiiel bsuech cho und all sind schwer verliebt in si.die erst nach tisch chli streng gsi.aber i de zweite nacht hani si s erst mal pukt und si het en nuggi übercho.sie wird glaub nit es nuggi-chind.mängisch het si eifach es suug-bedürfnis und de wet sie ihn en moment und de isch wieder guet.
Sit mir dehei sind schlaft immer wunderbar.chunt s erst mal nach 6std und de wieder nach 4std.de tag dur het si 3std-rhythmus.und schlaft au gaaaanz viel.

FAZIT zur wassergeburt: es isch ja nit plant gsi,aber cha mir jetzt nachträchlich nix anders vorstelle.ha mi eifach viel besser chönne entspanne zwische de wehe.

@corinne: ich würs uf jede fall probiere,aber sie werdet dir au no säge,dass du musch use wenn d herztön vom chline schlechter werdet.am beste gasch ohni z viel vorstellige det hii.chasch überhaupt nit vorussäge was dini bedürfnis werdet si.au wenns schlussendli en kaiserschnitt git,sie werdet ihri gründ ha wenns zu dere massnahm griffet.ich ha mir eifach gseit ka,ich la mache was nötig isch für d sicherheit vom baby und vo mir.und so bini relativ entspannt gsi.wenn der no chli vo de station sell verzelle und so,eifach melde.schick der no mini nummer im fb.

Sooooo das isch min roman.uf all andere gangi baldmöglichst au no ii (ha nur denkt,bi de corinne weiss mer ja nie wie lang sie no zum lese chunt )

Liebi grüessli
sophia

14. April 2011 um 18:05

bin da am ego-schriibe hahaha

14. April 2011 um 18:08

Sophi bin au da
Aso ich ha jo no mit ovus testet die hend di und mi sho azeigt es letsht mol nur am ES tag und ich ha de ES gspührt ich nimm mol aa das isher xii..

Wenn ôber drus chunt mit ovus ha foti gmacht

14. April 2011 um 18:11

Sophi
Bi nid gstiege was gnau mache wetsh weg de fotis??

Und wege FB ich shrib det au nie here we da.. Da chani als sege wani wet und fb kennet mi jo alli au vo de umgebig!
Vorallem weni wieder shwanger bi den chanis eu sege und im kollegekreis wetis nani sege und trotzdem chanis sho es paarne sege..
Und falls es wieder nid klappt sprich ich verlürs den sind ihr au anderst druf findi..

Sophi jo voll am ego untehalte.. Hihi

14. April 2011 um 19:12

Katie cool
Gratuliere

Corinne wegem lese ich lies am liebste thriller und psychothriller..
Kennsh cody mcfadyen oder karen rose absoluti top favorite

Het nimert ahnig mit ovu tests??

14. April 2011 um 19:25

Ursi
Du hesh doch au testet mit ovus oder??

14. April 2011 um 19:42

Corinne
Bentley seit mir nix jo simon b hani es neui glese verwesung mitem david hunter det muessi no uubedingt di erste 3 ha!! Oder andreas franz findi no supi aaa es git sovil geili büecher ha au e halbi bibiliothek dahai voll dure

14. April 2011 um 19:45

Ursi
Ha ebe am mo agfange und det sho biz shwache strich de di biz me und mi voll fett denn do biz schwach fr hani nüme ha aber gwüsst ich sötten den ha! Ha au uf de linke site es zieh gha!! Oder e iinistig??

Letsht mol hani au 5 täg voher agfange und so weni usgrechnet ha so hani au den fette strich gha! Drum hetsmi damol so verwirrt!

Obwohl de zyklus natürli vershobe cha si da es ja di erst mens xi ish noch de FG
Aaaaa chum nüme drus

Frühere Diskussionen
Diskussionen dieses Nutzers
Teste die neusten Trends!
experts-club