Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Weiss jemand was von...??

Weiss jemand was von...??

19. September 2007 um 10:44 Letzte Antwort: 20. September 2007 um 13:24

Halli Hallo Ihr lieben!!

Weiss jemand von euch was von jaara?? Hat sie ihr Baby schon bekommen??

Liebe Grüsse von Mir und Alisha Outside (22.8.2007)

Mehr lesen

19. September 2007 um 10:53

Hallo du!
Also gestern Abend war sie noch hier im Forum und da war sie noch SS!

LG Sunnymummy 37. SSW

Gefällt mir
19. September 2007 um 10:56
In Antwort auf liisa_12865952

Hallo du!
Also gestern Abend war sie noch hier im Forum und da war sie noch SS!

LG Sunnymummy 37. SSW

Hallo
Ach so!! Danker dir! Hab ein Thread gemacht für sie aber sie hat es wohl noch net gesehen!!

Lg

Gefällt mir
19. September 2007 um 10:59

Hi hi
gestern war sie noch da.

Gefällt mir
19. September 2007 um 11:24

....
Ah sehr gut... dann muss ich sie hal suchen

Gefällt mir
19. September 2007 um 15:40

Huhu jaara
Hei das isch de schön ghört me di mau wider.. Ha vil a di dänkt, aber nie gfunge !!

Ou gäll isch es schöns gfüehl so chöne zruggzehle !! nume no 13 Täg.. d`Zit vergeit ja mega!!

Dr Muus geits prima.. Si isch es mega schätzeli! Si eh üs die letschte 3 Nächt la düreschlafe! Denn het si immer vom 12 am Abe bis am halbi 7 gschlafe! het mega guet da !!

Und dir und dim Buuchbewohner?? Alles ok?? Bisch närvös??

Megaknuddel und muntsch vo mier und dr Alisha

Gefällt mir
19. September 2007 um 15:42

Darf
ich euch mal fragen, was das fürn Dialekt ist??
Sieht irgendwie "lustig" aus...
Cleo*Freitag ET*

Gefällt mir
19. September 2007 um 15:43
In Antwort auf halina_12903749

Darf
Cleo*Freitag ET*

Huhu cleo
Ja das ist schweizerdeutsch

lg

Gefällt mir
19. September 2007 um 15:45
In Antwort auf halina_12903749

Darf
Cleo*Freitag ET*

Also respektiv
Berndeutsch... Auf meiner sprache bärndütsch *lach*

Gefällt mir
19. September 2007 um 15:45

Okay
jetzt bin ich wieder etwas schlauer
Danke für die Info

Gefällt mir
19. September 2007 um 19:50

Hallo jaara
ach tut es mir gut, meine muttersprache mal lesen zu können!!!! Bin schweizerin, lebe aber in D und hier machen sich alle Leute lustig.... weil ich so komisch langsam spreche (sagen sie!).....
Alles Gute
Stéphanie

Gefällt mir
19. September 2007 um 20:24

@ jaara
Was hesch de gha?? Isch ders de nid so guet gange?? Mir ischs öppä 1 Wuche nach der Geburt vo de chlinnä nid guet gange ha der Baby Blues gha! Plötzlich het der Buuch gfällt, schtüpfe vo de chline eifach alles! Aber zum Glück isch das wider verbi und ig ha mi guet gfange ! Ha zersch gmeint bechiem de öppä depressione wiu ig würkli all abe gränet ha, we ig di chlinni ha agluegt vor luuter fröid gränet.. Eifach immer am hüüle gsi ! Aber das isch jetzt verbi ! Das abe zelle a das ma mi no guet erinnere ( isch ja no nid so lang här *grins*)! Da motiviert und macht mega chribbelig! Mini Muus isch 4 Tag später cho! Ha aber am 19. wehe becho den bi ig is Spital und die hei mi wider heigschickt wiu si gseit heig sig no unregelmäsig (all 10minute ha ig wehe gha) Denn ha ig nid meh chöne schlafe, ha mega schmärze gha bi praktisch nur no i de badewanne gsi ha nidemal bemerkt das mer Fruchtblase plazt isch wiu ig so vil am Bade gsi bi! Den am 22. bi ig am Abe am 7ni is Spital den het si mi welle hei schicke wills CTG gschpunne het den ha ig gseit nei ig göng nid meh hei ig cha nid meh heig ke Kraft! Denn het hebamme mir gseit ig söll mitcho i chön ga Bade i meersalz und siehe da 7Sund und 34 Minute später isch die chlinni da gsi!, Da wott mer no öper sägä sig unregelmässig *gröhl*!

Bisch scho fescht närvös?? Wo duesch u entbinde??

Liebs grüessli

Gefällt mir
19. September 2007 um 20:46

Huhu
Ja das isch e sehr asträngendi Zit gsi! Ha kei Kraft und nix meh gha! Aber jetzt ischs zum glück verbi ! das du nid närvös bisch Ig bi wie uf Nadle gsi und ha ou immer während der Geburt gfragt wie lang geits no bis die chlinnii da isch... Die hei no e sach mit mier gha *gröööhl*! Ja ha ou nid gwüsst das Meersalz so deftig wirkt (nämel bi mier)Die het mi eifach dri gsteckt den isch der MUMU no bi 2cm gsi und den plötzlich ichs ruck zuck gange und den uf 9,5cm!! Isch mer ou nöii gsi wiso das dass so schnäll gange isch!!
Ou antroposophisch das tönt de guet und gmüätlich!! Isch das de speziell!??

Alo süessi de gniess der Abe no mit dim Schätzi und heit nech org!!

Liebe gruess vo Mier und dr Alisha

Gefällt mir
19. September 2007 um 22:00

Ja lueg au da
ez hani denkt i gah mal go luege ob de chline ihres inside scho gschlüpft isch, hehe und da gsehni dich gat uf de erste siite! wow!

hey i gratuliere eu megamässig zu eurere alisha!!!!! isch es hammer erläbnis gäll?

üse strampelfritz isch am 1.9.2007 uf dwelt cho! sie hend am 31.8. am 12.30 igleitet, shet sich denn aber erst am 21.05 öpis tah..am 00.25 isch de chli strampel denn da gsi! en Robin hets gäh...

ha am dritte tag au de babyblues gha, aber de positiv, ha brüelled will alles so schööön und süess gsi isch...ha nu min chline agluegt und de sind träne cho...voll schlimmm! ha das ab und zue jetzt au no! wonsch eigentli immerno in klote?

so, de chli wot wiedermal mampfe, im spital hendsen der kleine vampir gnännt willer mich fast usgsoge het..leider hani chli zwenig milch und muess no naschöppele, aber hauptsach de chli isch gsund!

bis bäääldee und ganz e schöni ziit mit euere prinzessin!
bisous

jaara dir en megamässsige kusssssss und natürli de lou chli übers köpfel streich...oh ne, hm, da langi anen verbotne ort ane, ok ich streichle ihre chli übers fudi und de rugge, hihiiiii
*ha di lieb*

Gefällt mir
20. September 2007 um 13:05

Süessiii
üs gahts ganz guet! bi ja die letschte 4 Täg vercheltet gsi, das isch recht müehsam, vorallem hani ja de chli nid welle astecke und selber hani nid so viel kraft gha..mit chli weniger schlaf git das nid so e gueti mischig, me vertreit denn amis nid so viel...aber de robin isch zum glück en liebe gsi!

er het zwar ez geg de abig ane so doofi krämpf, nonig fest und i hoff sbliibt eso...die 3 monatskollike sindja nid so de hit, hoff nid dasers no fester überkunt
aber isch u herzig ez fangt er a so grüsch vor sich herzgäh könnten fressä! und de hani bim laufgitter näbeddra so glöggli ufghänkt, ez merkter das wener dhand chli wiiter useschiebt döt lütet...hihi..jede tag was neus

ez göme de no sersti mal i dmüettereberatig, mal güggsle, cousine kunt no mit zur unterstützig..de gsehni de leon au wieder emale...
jaja, de männerclub, louuuuuhuuuuuu wo bliiiiiiiiibsch????? mei, freu mi sooo uf sie! das glaubsch gar nid! denke fängs jede tag a dich und hoff dases so schön wirsch ha wie ich am 31.8/1.9.

busselknuddelquiiiiiieeeeeeetschhh

Gefällt mir
20. September 2007 um 13:24

Ouh das wär was!
chasch dich sooo schlank mache? hehe, ha dföteli gseh i dim album! gigaaaaaaantisch! unglaublich, nimmtmi ja wunder wie dini chli usgseht! man man! vorme monat ischs bi mir so wiit gsi mit hibble und ez bisch scho du dra

weisch was schönst isch mit dene glöggli? die ha ich no uf geburt gschänkt übercho, ich has anschinend gliebt als baby! die het e frau usem dorf glissmet gha, sind soo was vo herzig! und smami het die extra ufbewahrt, vor 6jahr heme die am flo aneghänkt gha und jetzt hets de robin! sie hets no biz müsse flicke aber ez gsehnds wieder us wie neu! ha soooo freud! bi halt scho e nostalgischi, hihi

aso im spital hani so en fötzel müsse usfülle wo a dmüettereberatig gaht und die nämed den anschinend kontakt mit eim uf, bis jetzt hani aber no nix ghört..sie hendme no e liste geh mit sötige bi üs ide nöchi und i ha ez denkt i gang eifach mal zdübi verbi, dcousine isch au döt gsi und find sie guet..me hettet ja no eini in brüttiselle, aber obi ez döt oder zdübi gang kunt ufs glich use..und zdübi isch gatno migros näbedra, de kani no go poste...es git eifach gwüssi termine wo die agstellte döt sind zum wäge und messe, die mueme wüsse, aber me ka glaub würkli eifach verbii gah...teilwiis mume halt warte will no anderi müettere döt sind, aber de kuntme chli is gspräch...

mensch ha gest nacht vo eu und de wohnig träumt!! ha träumt das din amore die wohnig gar nid het welle und du völlig knickt im spital ghockt bisch..voll schräg niiiid????? ich vergiss ez das ganz schnell wieder, wills totale humbug isch! blödi träum, die knönd eim amis scho en streich spiele..

so ez mussi aber under duschi, dreckspatz ich
bis later!!!!smack

Gefällt mir
Diskussionen dieses Nutzers