Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Sind hier schwangere aus der schweiz ca. 20 jahre alt???

Sind hier schwangere aus der schweiz ca. 20 jahre alt???

14. Juli 2011 um 23:15

hallo schweizer mädels...
wäre schön wenn ihr euch melden würdet..am besten aus dem kanton züri...
freue mich über antworten...bin ende der 11ten ssw...

Mehr lesen

14. Juli 2011 um 23:26

Hiiiier
Bin 23 und komme aus Zug

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

15. Juli 2011 um 9:31

Auch kanton zürich
aber ebenfalls noch nicht schwanger...

15. Juli 2011 um 9:55

Auch ZH
Habe mich gerade angemeldet und hatte schon Zweifel ob ich je Gleichaltrige aus der Schweiz im Forum finden werde. Das war ja mal schnell

15. Juli 2011 um 10:12

Heeey guete morgen
Ich bi au us em Kanton Züri und 24gi... Ich hoffe, ich pass au na i de "20er Rahme" Leider sind min Maa und ich aber erscht am hibbele uf's 1. Chind, also au nani Schwanger....

15. Juli 2011 um 10:45

Sali 'hibbels'
wie lang sind ihr scho dra? ach so ja ich bin 23i, hoffe das ghört no zum 'um die 20'

15. Juli 2011 um 10:59
In Antwort auf nergis_12850154

Sali 'hibbels'
wie lang sind ihr scho dra? ach so ja ich bin 23i, hoffe das ghört no zum 'um die 20'

Ab de Monet
Mier send zwar scho siit es halbs jahr verhüüratet, hend aber nonig agfange, wil ich no am studiere bi

Hoffe, dasses guet und schnell klappt

Du?

15. Juli 2011 um 11:06

Am warte
aso bi mir isch's de 1. ÜZ, chan am Sunntig teschte! *Däumchendrück*

15. Juli 2011 um 11:19

@ym88: was studiersch den? oh wow, scho verhüratet?

@liamoon87: ui sunntig isch aber bald!! ich drucke ganz fescht düüme dases grad bim 1. versuech klappet hät, das wäri ja mega kuul

also drufacho laa tüemers eich scho sit ca oktober 10 - aber so richtig hibble und hoffe und warte tueni erscht sitem februar... mal luege wäns so wiet isch

15. Juli 2011 um 11:23

....
I bi zwor ned usem kanton zh sondern usem kanton sg aber bin 21 und ide 17 ssw

15. Juli 2011 um 11:44

@wunschkind + Starlight
Merci vielmal, na ja wer chli extrem viel Glück wenn's uf s erschti mal wür klappe, aber mer würid eus sooooooo riesig freue!

15. Juli 2011 um 11:49

Liamoon
es wäri genial wäns grad klappe würd ,) haltisch eus ufem laufende?
mit was häsch den vorig verhüetet? häsch igendwie uf e spezielli art de eisprung ermittlet oder händer eifach druflos güebt?

15. Juli 2011 um 11:55

@wunschkind
hehe DIE Gschicht isch chli kompliziert; am 17.6. hani s Implanon-Stäbli useneh loh! Well ich vor em stäbli eh scho en Chaoszyklus gha han, (und währed em Stäbli het me ja gar ke Mens) hani eifach mal mit ere Zykluslängi vo ca. 31 Täg grächnet und den so 2 Wuche um de errechneti ES gherzelet mit mim Maa..... also isch das ganze chli vage. Allerdings sind am So. die 31 Täg ume und vo minere Mens oder PMS isch na gaaar nüt da, das isch doch scho mal en "hoffnigsvolle" Afang!!! Aber ich halt eu sicher uf em laufende Tante Rosa sell eifach ned cho!

15. Juli 2011 um 11:58

@lia
das isch total spannend, ich hoffe das mit de 31 täg richtig gläge bisch huuiii ich drucke ganz fescht düüme

15. Juli 2011 um 12:00

Ja
23gi und ida 28.ssw

15. Juli 2011 um 12:27

@starlight
naja mol es wewechen döta und mol do und bi dier?
neii es wird es meiteli . min HA isch falsch gläga mitem outing.

15. Juli 2011 um 12:30
In Antwort auf corina_12543373

....
I bi zwor ned usem kanton zh sondern usem kanton sg aber bin 21 und ide 17 ssw

Bin
aus usem Kanton SG

15. Juli 2011 um 12:36

Ich
bin froh wenns bald do isch. chans chum erwarte . mues nurno paar sächeli klära mit mim AG. fahra jo jeda tag 2h hie und 2h zrugg, mag soo nümma. werda immer langsamer am morga und müed bini au viel. luega dasi so bis ende august chan schaffa und nocher duni den höra und warte bis baby chunt

15. Juli 2011 um 12:44

Nei
ich schaffa 80% also scho vor da ss hani 80% gschafft wills eifach sehr streng isch das hie und her pendla. meina ich stoh am 05.00 uf bin am 08.00 im büro und ca. 19.00 wider dahei. und dahei hani au no sacha zmacha hushalt halt . stressig das ganzi. und mina FA het gseit solangs kei grund git es arztzügniss zgeh chama bis an ET schaffa . nene wet mis chind nid im zug übercho . drum bis ende august got das no, den hani wenigstens no 1 monet zum chli "entspanne".

ja wemma da ganz tag dahei isch, wirds eim mite zit langwillig. ich wär die ganz zit am putze

17. Juli 2011 um 19:33

Vielen dank für die vielen antworten...
um es genauer zu machen wohne ich in der nähe von bülach in einem kleinen dorf...ca. 5 minuten von kloten entfernt...
ich würde mich total freuen wenn ich auch vielleicht jemand von euch persönlich kennenlernen kann...ich wohne noch nicht lange hier und kenne leider bis jetzt nur die freunde von meinem freund
ihr könnt mir gerne auch eine private mail schreiben...freue mich über jede antwort...

18. Juli 2011 um 0:21

Hallo
Ech wär de au no e Schwizeri Werde gli 23gi.
Be aber noni Schwanger. Ond chome us Luzern.

Lg

18. Juli 2011 um 10:04

Wir
wohnen zur Zeit in Winterthur. Ab Herbst 2012 dann in Zürich, Wiedikon

18. Juli 2011 um 10:27

@summerlove
ich wohn au 5 min. vo Bülach weg, allerdings i di anderi richtig.... (Eglisau/Rafz)

18. Juli 2011 um 17:05

Hallo ihr lieben....
danke , dass ihr euch alle gemeldet habt...mit so vielen hätte ich gar nicht gerechnet...haha
lasst uns doch eine kleine gruppe bleiben zum austauschen, und vielleicht lernen sich die einen oder anderen persönlich kennen...was haltet ihr davon...???

18. Juli 2011 um 19:11

Hey summer
falls du d hibbler au wotsch ufne, warum nöd? tönt doch guet so wies bis ez usgseht wohned die meischte chli binenand

19. Juli 2011 um 19:54

Ja sicher..
ihr seid alle herzlich willkommen egal ob hibbler oder kugellis....

19. Juli 2011 um 22:25

Hallo zämä...
Ha grad erfahre das do no meh schwiizermamis het starlight het jo scho mol werbig gmacht für euse thread..

Falls ihr lust hend chöntet mir eus jo au es biz zäma due ussert ihr junge mamis wend lieber chli under sich sii au kai problem

Die einte oder andere sind bi eus im "fred" scho es paar mol froh xii zum sich ustuusche

Chönd jo mol es feedback geh..

Schöne obig... Liebi grüess niggi...

19. Juli 2011 um 23:13

Hallo zäme
Chan ich nur bestätige bin au 20gi usem rhintal und mini chli maus isch 7 wuuche alt . S forum het mega gholfe . Sind alli fürenand do . Vorrallem schon mammas und noch kugeln

Übrigens herzliche glückwunsch a alli bald mamas

22. Juli 2011 um 18:02

...
Bi mir wirds es meitlii=)

12. Oktober 2011 um 9:16

Mir hend en thread
uf gmacht us lüt usm kanton sg und umgebig falls öppert intresse het zum mitschribe

12. Oktober 2011 um 10:02

Hallo ich bin 22gi und usem kanton züri. Bin zum zweite mal schwanger und jetzt bi 13 0. Meld di doch per pn wennd lust hesch dich chli usztusche oder susch hemmer au na e schwizergruppe

Frühere Diskussionen
Diskussionen dieses Nutzers
Muss ich das kleine in der 19 woche spüren????
Von: summerlove201
neu
7. September 2011 um 20:50
Lust auf mehr Farbe in deinem Leben?
wallpaper