Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Schweizer Mamas, Kugeln oder Hibblerinnen hier?

Schweizer Mamas, Kugeln oder Hibblerinnen hier?

24. April 2014 um 13:16

Bin eine etwas einsame Mama von einem 2 Jährigen Jungen und mit Kinderwunsch Ich komme aus der Schweiz und suche ein paar Ladies zum plaudern, Freude und Sorgen teilen und vielleicht irgendwann auch mal treffen

Freue mich!
Lg
Nouasmom

Mehr lesen

27. April 2014 um 12:58

...
Heey
Bisch den scho am hibble oder musch nochli warte?
Ich dörf leider erst im 2015 afange, weis gar nöd wieni so lang no warte söll aber zerst staht im juli no mini hochziit a

Ich chume vo züri und du? Wie alt bisch?

Liebii grüess

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

27. April 2014 um 13:57
In Antwort auf kiwu90

...
Heey
Ich dörf leider erst im 2015 afange, weis gar nöd wieni so lang no warte söll aber zerst staht im juli no mini hochziit a

Liebii grüess

Hallo!
Also ich han ja scho en 2jährige Sohn! Ich möcht scho länger es zweits und im herbst fangemer den ah üebe münd nochli warte weg de wiiterbildig vo mim maa wo im nächste Summer fertig isch! Ich chume au us nöchi züri! ich bin au scho ganz ungeduldig. Denke sicher jede zweiti taag as schwanger werde aber das schaffi jetzt no 6 monet. Muesdi ja..

27. April 2014 um 13:58
In Antwort auf kiwu90

...
Heey

Liebii grüess

Vergesse
Oh schöön hochziit! Han au im letzte juli ghürate

27. April 2014 um 14:32
In Antwort auf bengta_12345281

Hallo!
Also ich han ja scho en 2jährige Sohn! Ich möcht scho länger es zweits und im herbst fangemer den ah üebe münd nochli warte weg de wiiterbildig vo mim maa wo im nächste Summer fertig isch! Ich chume au us nöchi züri! ich bin au scho ganz ungeduldig. Denke sicher jede zweiti taag as schwanger werde aber das schaffi jetzt no 6 monet. Muesdi ja..

..
Danke viel mal

Bis im herbst gahts doch au nüm all zu lang.. Das schaffsch du scho
Wet so gern au scho früehner afange aber min schatz fangt im september zerst e neui arbet aa, und det wemme no luege wies lauft usw.
Wie alt bisch du?

Lg und en schöne sunntig

28. April 2014 um 8:07
In Antwort auf kiwu90

..
Danke viel mal

Bis im herbst gahts doch au nüm all zu lang.. Das schaffsch du scho
Wet so gern au scho früehner afange aber min schatz fangt im september zerst e neui arbet aa, und det wemme no luege wies lauft usw.
Wie alt bisch du?

Lg und en schöne sunntig

Ich bin
Innere Wuche 24 und du? Ja muesd no 5 Monet warte :P natürli isch nüm so lang aber wür trotzdem scho gern jetzt ahfange ja das verstahni bi dim maa. Wenn hender den vor ahzfange?

Schöns tàgli!

28. April 2014 um 12:16

Ich bin
Innere Wuche 24 und du? Ja muesd no 5 Monet warte :P natürli isch nüm so lang aber wür trotzdem scho gern jetzt ahfange ja das verstahni bi dim maa. Wenn hender den vor ahzfange?

Schöns tàgli!

..
Ich wird im september 24ii... findi schön gits au da ide schwiiz fraue, wo jung mami sind/wend werde.. Ha sgfühl ich bi die einzig da wo en kinderwunsch het und hürate wet..!! Han leider scho so viel blödi kommentär müsse ghöre willi 23i bi und hürate wet... Hesch au scho sache müsse slose?
Mir fanged im april a, aber ebe min plan ischs scho ihn überrede und chli früehner afange

28. April 2014 um 13:06
In Antwort auf kiwu90

..
Ich wird im september 24ii... findi schön gits au da ide schwiiz fraue, wo jung mami sind/wend werde.. Ha sgfühl ich bi die einzig da wo en kinderwunsch het und hürate wet..!! Han leider scho so viel blödi kommentär müsse ghöre willi 23i bi und hürate wet... Hesch au scho sache müsse slose?
Mir fanged im april a, aber ebe min plan ischs scho ihn überrede und chli früehner afange

JA
Ich han au einiges derfe ahlose, bzw. es verstahts niemert.. ich han vor de ss vieli kollegine ga aber das het sich sit em baby gänderet.. die chönd halt alli nüt mit chind ahfange und demendsprechend au mit mir.. will wenns baby no chli isch und du stillsch chasch/wotsch nonig so viel use..
weisch ich bin gern es jungs mami und ich bin au gern verhüratet.. es chans ja jede mache wiener wott.. oder sett chöne..
uh April da musch ja würkli nochli warte..

30. April 2014 um 13:09

JA
Ich han au einiges derfe ahlose, bzw. es verstahts niemert.. ich han vor de ss vieli kollegine ga aber das het sich sit em baby gänderet.. die chönd halt alli nüt mit chind ahfange und demendsprechend au mit mir.. will wenns baby no chli isch und du stillsch chasch/wotsch nonig so viel use..
weisch ich bin gern es jungs mami und ich bin au gern verhüratet.. es chans ja jede mache wiener wott.. oder sett chöne..
uh April da musch ja würkli nochli warte..

..
Heeey... Sorrry, ha eigentli scho lang gantwortet aber irgendwie ischs ned abgschickt worde

Jaa ufall fäll findi, dass i so situatione im lebe merksch wer din wahre fründ isch...
Ich probier au das ned zfest a mich anezlah.. Eiifach ned lose
Derfi fröge, isch dis erste kind gwollt gsi?

2. Mai 2014 um 9:37
In Antwort auf kiwu90

..
Heeey... Sorrry, ha eigentli scho lang gantwortet aber irgendwie ischs ned abgschickt worde

Jaa ufall fäll findi, dass i so situatione im lebe merksch wer din wahre fründ isch...
Ich probier au das ned zfest a mich anezlah.. Eiifach ned lose
Derfi fröge, isch dis erste kind gwollt gsi?

Ja das isch
Leider so.. gwollt ja, plant nei

5. Mai 2014 um 23:27

Hallo
Ich wohne auch in der Schweiz (Kanton Zürich) , bin aber eigtl aus Deutschland.
Wir fangen in ca.5monaten auch wieder mit dem üben an...ein letztes mal wir haben bereits 2 Söhne, der große wird diesen Sonntag 4 und der kleine ist fast ein halbes jahr alt.
Ich bin 27,seit 2009 verheiratet

16. August 2014 um 14:59

..
Hey wie gats dir? Gits scho neui news? Lg

16. August 2014 um 17:41

Hoi
Ich bin 27, gebürtige Deutsche und wohne auch in der Schweiz Kanton Solothurn.

Ich habe einen 9 Monate alten Sohn und bin jetzt im 4. Übungszyklus für Kind Nummer 2.
Ernst wird es aber erst so in 10 Tagen.

Frühere Diskussionen
Teste die neusten Trends!
experts-club