Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Schwangeri und Hibbelndi us SG und Umgebig Teil 2

Schwangeri und Hibbelndi us SG und Umgebig Teil 2

30. November 2011 um 16:19

Mir sind 4 glücklichi Fraue us St.galle und umgebig. Mir freuet üs über zuewachs zu üsere Gruppe.
Mir diskutieret mitenand, fieberet mitenand und redet über alli sörgeli und Ängst..

2 vo üs hend bald scho s glück zum ihri engel ide arme zhaa.. .

i wünsch eu allne ganz e schöni advensziit und nocher schliessli ganz schöni wiehnachte

Da sind mir :

Nick:Liviamax
Name: Livia
Kinder: 1 Junge Maxim 29.01.2010
ET: 3.12.2011
Outing: Junge

Nick:zjmba
Name: Sabrina
Kinder: 0
ET: 26.12.2011
Outing: Mädchen

Nick: Schlummimaus
Name: Manuela
Kinder: 1 Junge 5 jährig
ET: 25.06.2012

Nick: Lovely
Name: Vanessa
Hibbbeln ab Frühling 2012

Wer auno wil mitschribe isch Herzlich Wilkomme bi üs... Schiket mir doch eifach euri date per PN...

Mehr lesen

7. Dezember 2011 um 19:14

Jo isch chli streng so en geburtstag
also i ha mi entschide zum no warte wil min FA wür mi am fritig ned selber operiere und i het lieber wenns gad er wür mache
also mueni am fritig nomel as CTG ( mueni jetzt jede 2ti tag) und nocher lueget mir am mentig wenn das mir di chli hollet... wie gohts dir = het sich bi dir öppis tue ?

Gefällt mir Hiflreiche Antwort !

8. Dezember 2011 um 9:43

Danke vil mol
Ha en super tag gha.
ouu immer no nix? Wenn muesch du wider zum doc? also mini chli het am mentig e gwicht vo 2292 gha und gester het si scho 2362 gha also si isch am zueneh und da innerhalb 2 täg

8. Dezember 2011 um 12:48

Ouu soo schööö
wünsch dir nume s besti und e schöni ziiit mit em...

18. Dezember 2011 um 1:39

Sie isch mami sit em dunnstig, 15.12. D lea het en tag vorem ks spontan innerhalb vonre stund d welt erblickt

24. Dezember 2011 um 5:39

Sooo
Ha mol churz zit gfunde zum mi melde de geburtsbricht schribi sobald i mol meh zit han.
Es isch alles super gange sind sitem sunntig au dihai. Dä lea und mir gohts super. Wie gohts dir livia? Vanessa alles in ornig?
Wünsch eu ganz schöni wiehnachte fiiret schön und gnüssets

24. Dezember 2011 um 5:40

Ajo
Si isch 44cm und 2350 gramm schwer gsi. Si het en kopfumfang vo 31 ghaa

24. Dezember 2011 um 11:06

Danke vil mool
Für mi chämt niemeh en ks in frog es isch s schönst gsi woni je erlebt han. Min maa und i hend üs nurno aglueget und d träne sind gloffe. I wür die erinnerig niemeh welle misse. Alli seget es segi so schlimm tägi soo weh usw aber i has ned als schmerz empfunde es isch würkli wunderschö gsi. Han au noch enere stund kuschle mit mim schatz und üsem engel gad chöne go dusche. I ha di ganz geburt ohni schmerzmittel gha und au noher kai brucht. S ainzig wo mir würkli weh tue het isch s naihe gsii und noher ufs wc goh. Aber da isch alles vergesse weni üsen engel alueg. I han au noch de geburt gsait da wird sicher ned s ainzig chind blibe
Gaaanz schöni wiehnachte

Sabrina mit lea 9 täg alt( die zit vergoht wie im fluug)

31. Januar 2012 um 8:17

Livia
Wie gohts dir? Alles guet bi eu?

31. Januar 2012 um 12:00

Uii
Jo hoffe au das sich da schnell leit.
Üs gohts eig. Super nur das di chli e nachtüle isch. Si het scho meh wie 4 kg si nimmt uh schö zue=)
Het din chline buchweh?
I tue jo stille und gib ere s aptamil pre ha und si het nur 1 mol i 2-3 täg d windle voll obwohl si wie e wahnsinnigi amel druckt. Gib ihre jetzt flatulex und milchzucker aber es isch ned besser kensch das au?
Si isch immer am obig vom 18.00-2.00 wach und het di ganz zit hunger. I weiss langsam nüm wa mache. Si trinkt de schoppe aber ned lär schloft 10-30 min und het wider hunger i cha si i dere zit au ned wecke funktioniert ned. Hesch du en tipp für mi?

31. Januar 2012 um 17:02

Bullpoid
Hends mir gsait döri nur geh wenn de stuehl hart isch.
Jo da isch genau da wo si het ez hani endli mol en ahaltspunkt juhuii... Ha ez gad gfunde das me s dreamfeeding degege cha mache mues i gad mol usprobiere... Danke vil mol.
Jo suss passt alles. Da mitem flügergriff und alles hani au scho probiert fencheltee usw.
Hesch du eig au fb oder so?

31. Januar 2012 um 18:48

Wa hesch
Als profilbild dinne?

31. Januar 2012 um 21:00

I hoff hesch
D afrog überchoo

31. Januar 2012 um 22:47

Joo
Isch no intressant hihi
Jo bin in sg ufgwachse. Bin zum scherrer und zum lehner it schuel. Uii da isch e schlimmi zit gsii hihi
Hesch übrigens uhh schöni föteli vo eu dinne

31. Januar 2012 um 23:00

Ajo
I gib ihre pre will ihre s stille allai ned langet.stillsch den du voll?

31. Januar 2012 um 23:02

Da chani nur zrugg geh=)
Jo de scherrer uii de isch schlimm gsii. Het am morge am 7 bni scho e fahne ghaa

31. Januar 2012 um 23:02

Di andere
Zwei seget mir nix

2. Februar 2012 um 21:11

Da isch schlimm joo
I ha ez mol umgstellt ufs apamil comfort mol luege obs was bringt.
Weisch du wieni de tag nacht rhytmus chan umstelle? Si isch e richtigi nachtüle und de tag verschloft si

3. Februar 2012 um 0:37

Hei ihr
Aso wenn i dörf würd i mi eu sehr sehr gern aschlüsse! I bi us em schöne (veschneite) Wyfelde im Thurgi!

I bi 23gi, ha en chliine sohn und würd mi gern mit anderne mamis chli ustusche...

3. Februar 2012 um 4:17

Jo klaar
Mir freuet üs immer überzuewachs wie alt isch den din sohn?
Also churz zu mir
Bi us thal, 22gi verhürotet und am 15.12.2011 mini erst tochter uft welt cho. Sie isch mis erste chind.

3. Februar 2012 um 9:59

So früe
Scho wach? Oder hesch no müesse stille?
Aso min Luca isch am 10. Juni 2011 uf dWelt und etz scho stolzi 8 Monet alt!

I waiss i ghai etz do chli us en rahme, aber i hoffe da stört eu nöd allzu fest!

Zu diner frog weg em tag-/nachtrhytmus aso i vesuech de luca amel ganz gezielt am nomitag usem bett zhole! Wel je länger er denn schloft desto weniger müed isch er am obig... Denn mengmol mach en müed, i dem i a di frisch luft gang oder tue spile mit em und sus, tue dini chli bade, bim luca hilft da wunder!

Sus chasch nard nöd viel mache, dini chli isch jo no ganz chli! Mit de ziit pendlet sich denn da von elai chli musch nu luege... Aber sus schloft si scho guet znacht?

Ps: wenn ehr no me wänd über mi wüsse froged nur! Bin nid schüch!

3. Februar 2012 um 10:29

Da isch doch glich
Mir nemmet di glich gern uf isch doch au e schös alter 8 mönet.

Jo am tag chani si ned wach bhalte si schlooft immer gad ih bi allem. S bade macht si irgendwie glich au fit isch uhh komisch.
Jo di chli het gad hunger gha drum bini wach gsi hihi
Han jetzt gester s erst mol s aptamil confort usprobiert und i ha s gfühl gha si het überhaupt kai buchweh meh gha. Het au am 10ni scho gschlofe=)

3. Februar 2012 um 23:41

Tusch
Denn du gar nöd stille oder eifach zuefüettere? I ha bis er ca 6 wuche alt gsi isch voll gstillt und denn am obed ein schoppe ge, damit soca 6 h ide nacht pfuused! Het au supper klapped!

I ha übrigens au sconfort müesse ne, wel er au immer buchweh gha het und bi bis am schluss u zfride gsi! Etz mittlerwile (ab 6 monet musch jo denn s2 ne) nimm i nuno HA2 und Abigfläschli und isch au super... Min zwerg het aifach mega e empflindlichs mägli gha! Und luut mim KInderarzt sötteds mit ungefähr 3 mönet alli schöppe veträge... Chan i etz zwor nöd bestätige, aber jo vilicht du jo denn scho!

Jo 8 mönet isch es lässigs alter! Er het aifach scho chli me lebe als no mit 2 mönet! Er krüched, stoht uf und lauft a de möbel entlang! Isch aifach ganz lässig! Aber i seg der, musch es mega gnüsse etz, si werded so schnell grôsser und mit jedem bizli wos me chönd chli unabhängiger! Er will selber schoppe trinke, nüme umetrait werde sondern selber krüche...

Und i muess em immer hinedri sekkle, sus het er immer naime de kopf agschlage! Oder ruumt was us!

Oh je... Da mit em schlofe tönt nöd ganz eifach... Aber i bi zueversichtlich, dass sich da no ipendlet... Schloft si de tag dur ime helle ruum oder dunkel? I ha gmerkt, dass de luca viel länger schloft am nomitag wenn i drollläde abeloh... Und wens offe sind weniger... Wie wenn er denn waiss, he es isch tag i mu wach si...

Liebi grüessli und pfuused guet!

4. Februar 2012 um 9:19

Mol i tue si stille
Aber nu jedes 2 mol ihre langet das eifach ned si het s gfühl si mue ase vil ufholle. Bide geburt isch si 2350gramm gsi und ez isch si 7 wuche alt und het scho über 4000 gramm.
Gester het si vom 23.00 bisam 5i gschlofe und den het si hunger gha i ha si denn gstillt und erst am halb 9i het si dä schoppe welle woow
Si het au kai buchweh nix ghaa juhui ha s gfühl da bringts schoo.
Si schloft am tag im helle und erst z nacht im dunckle.
I freu mi riesig uf die zit wo si chrücht. Sit wenn gisch den du brei? Und wie hesch dämit agfange? Und mit wa?

4. Februar 2012 um 9:28

Ajo ha no
Dä schoppe vo mam kaift anti kolik. Mit dem trinkt si scho vil besser wie mitem avent. Ez het si no 15-20 min für 120-150ml. Bim avent het si amel e stund oder no länger ghaa

9. Februar 2012 um 0:34

Wie gohts eu?
Üs super sit mir da confort hend isch alles genial ide nacht schloft si 6 stund denn stilli si 20 min und den schloft si nomel 4 stund.
Wa mir aber au ufgfalle isch sobald si öppert anderst als min ma oder ich si ufem arm gha het brüllt si dä ganz obig. Jetzt sind mir chli am beobachte ob da würkli vo dem chunnt isch uh komisch het da öpper vo eu au gha.
Ab wenn hend ihr eigendli breli gfüetteret?
I han ez hüt no us de apothek de büchli tee vo hipp gholt und en spray wo homeopathisch isch für d verstopfige. Aber si het jo schomol kai buchweh meh und vorgest di ganz windle voll gha und da ganz allai und hüt juwah bis in rugge ufe hihi=)
Vilicht isches eifach so das si nu all 2 täg mues. Sobald sich das ipendlet het baui s flatulex und de milchzucker mol langsam ab.
I wünsch eu ganz e gueti nacht

19. Februar 2012 um 11:27

Juhu
Blähige versopfige buchweh alles isch wäg
Wie gohts eu?

25. Februar 2012 um 10:32

Guete morge
Ihr liebe...

Sorry dass i mi scho so lang nüm gmolde han... Min Nick spinnt irgendwie... I cha mi nuno so eimol ide wuche amelde und denn ghai i wider use wenn i neime was wott schribe! Meld mi denn glaub mol mit me neue Name a!

Wie gohts eu so? Hend ehrs alli rechte?

Und nimmsch immer no s'confort? Gohsch es amel au zKonstanz go hole? Det kosts imfall num 12 euro aso gad emol dHälfti... Und het ers immer no rechte?

Mir gohts guet... Ha gad chli streng gha i letschter Ziit... Mit hend de chli spatz tauft letscht sunntig und gschaffed hani gad au huere viel und etz bini gad scho wider uf em weg det ane... schaffed ihr nard au?

Zu mim schatzeli: de macht gad wahnsinns fortschritt! Er lauft de möbel entlang und etz vesuecht immer öfters freihändig zstoh... Es isch so läss zum zueluege... Was chönd eui spatzis scho? (ok jo i waiss si sind no u chli, aber au die süesse shatzis lerned schnell)

Hend ihr eu scho mol gedanke ob und wenn jo, wenn ihr es zweits kind wönd? I ha im moment gad chli angst, dass i gad scho wider schwanger bin, bin scho 4 täg überfällig und so es paar ersti azeiche hani au scho...

Naja mol abwarte und tee trinke...

Liebi grüessli und i vesueche mi mol öfters zmelde!

27. Februar 2012 um 21:24

Soo bi au widermol am pc
üs gohts super danke und dir ?

I nimm immerno s confort isch genial echt... i chaufs mom no ide migros und noher sobalds de babymüller is sortiment nimmt bstellis dötte. da isch imfall e super siite au d pampers sind döte vil günstiger
Mini chli het e neui agwohnheit am tag dur schloft si maximal 2 stund und isch suss permanent wach und am obig goht si am 9i is bett und schloft bisam morge am achti
si isch echt en meega sunneschii

jo ich schaffe ab mitte april wider 100% und duu ?
chan di chli aber zum glück mitneh D:

Jöö uhh herzig isch scho schö zum luege wies alles lernet gell D:
Mini chli lachet scho de ganz tag und zablet wie wild und findet das uhh lääs
cha si chum meh stille wil weretem stille loht si immer wider los und mue lache es isch sooo herzig D:

also weg de chind het am liebste e ganzes huus volle
nur leider vermagsch das ide schwitz ned
uii hesch scho en test gmacht? chämts den ungünstig?
also min maa und i hend üs geiniget mindestens zwei hend mir aber i wer scho für 3 oder 4 hhihih
und das aber au erst öppe i 2 johr s nögst

schöne obig mitenand und freu mi vo eu z ghööre

28. Februar 2012 um 13:47

Jo guets
Mörgeli!

Gell windle und schoppezügs isch allgemein meega tüür ide schwiiz! Mir hend ebe sglück dass mer nu e viertelstund uf konstanz hend und det kosts nu halb soviel!

Oh jöö! Musch nu luege etz chasch jede tag mitvefolge wie si öpis neus cha! Und bim luca isch ab do wo er sich het chöne drülle brutal schnell gange... Sit em sunntig vesuecht er etz sogar freihändig zlaufe! Klappt zwor noni aber iwie mueme jo lerne gell!

Wow denn hesch e liebs schätzeli! Denn chunsch jo mittlerwile zu richtig viel schlof!

Was schaffsch denn du? Resp wo? Schön wend di chli mitne chasch...
I schaff etz teilziit, im vekauf! Ha ebe gfunde gar nüm schaffe wotti nöd wel i aifach no en tag ha will, woni dSandra bin und nöd 'nur' mami! I merk au dass mer da richtig guet tut...

Nai ha noni testet, ha denn am samstigobig no mini täg becho, aber etz isch scho wider fasch fertig... Isch chli komisch
Unpassend chani so nöd sege, mir hend eigentli ersch ab mitte 2014 e zweits wölle wel min maa etz no e wiiterbildig macht und sdenn aifach besser würd passe... Aber wenns eis git, denn nehme mers klar!

Hend denn ihr eui chli 'planed' gha?

Liebi grüessli und e tolls tägli

7. März 2012 um 13:48

Unnd? hesch dä test gmacht?
Üsi chli isch e wunschchind gsi. Ha im dezember d pille abgsetzt und im märz bini schwanger gsi =) bi dir?
Jo aso i het scho gern no e zweits

Jo de schloof tuet uhh guet. Ez cha si scho de chopf bewege=) es isch so schö zum luege wie schnell si lernt
Wie gohts dir?

7. März 2012 um 14:20

Wow supper!
Isch jo mega schnell gange! Üsen isch aus es Wunschchind, nur halt so ca 3 johr zfrüeh! min schatz het ebe bis in märz letscht johr no gstudiert und eigentli hete mer vor de chind no welle 2 johr dur dWeltgschicht reise! aber es het denn trotz pille es baby ge und für üs isch klar gsi, dass mers 'bhalted'! isch au e gueti entschadig gsi! Er macht üsers lebe aifach besser!

Han letscht wuche mol testes und de isch negativ gsi, und morn tueni denn nomol (FA het gsait i söll), und sus mueni denn zu ihre go und si untersuecht mi denn mol zum luege was do kaputt isch!

Mir gohts sowiit super, bi viel am schaffe gad im moment und drum au immer chli müed aber jo was sölls! Dir gohts au guet?

Au kuuhl! Da isch mega gell! Musch nu luege, etz cha si denn scho gli luut lache und sich drülle und alles!

Min zwerg het am samstig di erste schritt ganz elaoge gmacht und denn isch er selber dermasse veschrocke dass er vor luter gad umghait isch! gad wider e neui bleuele am kopf... Freu di au uf da!

Aso du i muess wider go schaffe! Gnüss dis tägli und din chline sunneschii!

9. Juni 2012 um 23:54

Grüezi ihr
Gits eu no?

10. Juni 2012 um 9:42

Joo
Sicher
Es schribt nur niemert meh wie gohts dir?

10. Juni 2012 um 9:44

Hesch den du
Facebook oder soo?

11. Juni 2012 um 14:30

Eigentli
Jo scho schad! jo hani! Du au?

11. Juni 2012 um 15:11

Joo und wie
Schik mir doch e pn mit dim name vom fb und wa dast ufem profilbild hesch

11. Juni 2012 um 22:20

Ich wör au gern mitschriebe
Bin zwor usem Thurgau. Was heisst pn?

11. Juni 2012 um 22:32

Privat nochricht
Heyy hoii

Vezell emol echli vo dir?
Also i ha im dezember mis wunderbare töchterli übercho mitlerwiele isch si scho halb jöhrig

Bin glücklich verhürotet und wohne in thal vo wo chunsch du?

11. Juni 2012 um 22:34

@ halbkreis
Wie isches eigendli witer gange? Bisch schwanger?

24. Juni 2012 um 20:17

Niemert
Meh ume ??

16. Juli 2012 um 11:46

Huhu wie gohts eu ?
Het eis vo eurne chind ned gern obst gha ?
wa chönti do für öppis anders geh ?

Frühere Diskussionen
Diskussionen dieses Nutzers
Noch mehr Inspiration?
pinterest

Das könnte dir auch gefallen