Home / Forum / Schwangerschaft & Kinderwunsch / Schwanger aus der Schweiz da? ( zwischen 25+35j)

Schwanger aus der Schweiz da? ( zwischen 25+35j)

9. April 2013 um 13:55 Letzte Antwort: 10. April 2013 um 13:56

Sind auch Schweizerinnen hier?
Bin gerade in der 34 ssw und suche Gleichgesinnte.
freue mich au Antworten

Mehr lesen

9. April 2013 um 13:57


hier
ich bin 26 und mit dem 2.Kind schwanger
mein Sohn wird nächsten Monat schon 3 und ich bin gerade erst in der 8.Woche
woher aus der Schweiz kommst du?

Gefällt mir
9. April 2013 um 13:57


schau mal auf www.swissmomforum.ch
alles gute dir - liäbs grüässli usäm züri-oberland

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:00
In Antwort auf lilaweisskariert


hier
ich bin 26 und mit dem 2.Kind schwanger
mein Sohn wird nächsten Monat schon 3 und ich bin gerade erst in der 8.Woche
woher aus der Schweiz kommst du?


lilaweisskariert: bin auch mit dem zweiten Kind schwanger jedoch erst in der 6ten Woche

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:00
In Antwort auf rowan_12731448


schau mal auf www.swissmomforum.ch
alles gute dir - liäbs grüässli usäm züri-oberland

Hey
bin au vom zh oberland. danke für dä tipp

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:02
In Antwort auf an0N_1269165399z

Hey
bin au vom zh oberland. danke für dä tipp


dä glich Jahrgang hämär au no

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:02
In Antwort auf rowan_12731448


lilaweisskariert: bin auch mit dem zweiten Kind schwanger jedoch erst in der 6ten Woche


herzlichen glückwunsch
und du kommst aus dem zürcher oberland? ich auch

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:02
In Antwort auf lilaweisskariert


hier
ich bin 26 und mit dem 2.Kind schwanger
mein Sohn wird nächsten Monat schon 3 und ich bin gerade erst in der 8.Woche
woher aus der Schweiz kommst du?

Lilaweisskariert
Bin von Fehraltorf und du?
bi mir isches s erste. bin gspannt wie das neue lebe z dritt wird

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:03

Mignic
fehraltorf??? wie genial...
ich wohne in weisslingen davor hab ich in volketswil gelebt

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:04
In Antwort auf lilaweisskariert


herzlichen glückwunsch
und du kommst aus dem zürcher oberland? ich auch

Super
Vo wo sind dänn ihr gnau?
au verhüratet?

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:06
In Antwort auf lilaweisskariert

Mignic
fehraltorf??? wie genial...
ich wohne in weisslingen davor hab ich in volketswil gelebt

Ja echt?
mir händ vorher au in Volki gwohnt.

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:06

Mignic
ich glaub es ist besser ganz oben zu antworten, sonst übersieht man es...

ich bin seit 2009 verheiratet ich komme eigentlich aus Deutschland, hab 2002 einen Zürcher kennen und lieben gelernt und bin dann 2008 hierhergezogen

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:07
In Antwort auf lilaweisskariert

Mignic
fehraltorf??? wie genial...
ich wohne in weisslingen davor hab ich in volketswil gelebt


heeeey Ladys da müsst mär fascht mal än träff machä. ich bin nämlich au vo fehraltorf

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:08
In Antwort auf an0N_1269165399z

Ja echt?
mir händ vorher au in Volki gwohnt.


das ist echt genial...
mein Mann ist in Volketswil aufgewachsen in Kindhausen
wir haben nur ein Jahr gemeinsam dort gelebt und sind dann hierher gezogen, aber in Volketswil sind wir oft mein Mann hat dort mit seinen Brüdern die Firma des Vaters übernommen Plattenleger

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:08
In Antwort auf rowan_12731448


heeeey Ladys da müsst mär fascht mal än träff machä. ich bin nämlich au vo fehraltorf


hammer zufall

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:10

Danke für dä tipp
isch chli verwirrend gsi mit dänä Antworte...
Treffe wär cool aber ich gseh us wie ä kugle und zwar nöd nur am buch.... bin ufgange wie es chuechli. Händer whats app??

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:11

Oben antworten ist def. besser
mir händ erscht im Oktober 2012 ghüratä. sind aber scho 6 jahr zämä. oisi gross Lady wird im Juni scho 4i in fehraltorf wonäd mär sitäm Februar 2012. vorhär hämär in wetzikä gwohnt gha.

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:11

Bin
übrigens au sit 2009 verhüratet...
gahts dir mit schweizerdütsch z lese??

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:13

Gäll.
ihr kennet kei patty vo Fehraltorf?

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:14

...
isch mär au so gangä i dä erschtä ss +22kg aber bin sälber schuld gxi, han au "gfrässä"

i welläm eggä vo fehraltorf wohned ihr? mir im Vivaldi

whatsapp hani

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:15


ja kein problem, versteh es schon

mignic
ach wo, babybäuche sind soooooo toll ich seh auch schon aus wie im 4.Monat aber ich hab ja leider auch mit einem hohen Gewicht angefangen, da ich PCO bekommen habe...also Probleme mit den Hormonen und somit hab ich zugenommen ich hab auch whatsapp, aber weiss seit einigen Tagen nicht wo mein handy liegt

swiss
oh wie süss, schon 4?
die Zeit rennt echt, ich kann es auch kaum glauben, dass mein Sohn schon 3 wird...

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:16

Patty?
seit mär nüt, nei

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:16

Wo isch das i dä nächi?
mir wohnet am wildbach...
chömmer dänn mal go spaziere gah wänn mini chli da isch

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:17


einen patty kenn ich nicht, ich frag später mal meinen mann

in der letzten SS habe ich auch über 20kg zugenommen die letzten 10kg aufgrund Cortison und bettlägerigkeit...aber ich hatte innerhalb einigen Monaten wieder alles runter und wieder einiges drauf

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:18
In Antwort auf an0N_1269165399z

Wo isch das i dä nächi?
mir wohnet am wildbach...
chömmer dänn mal go spaziere gah wänn mini chli da isch

Ja das Gwicht
ha ebe au gfrässe wie blöd und au scho mit übergwicht id ss. Ich wird ständig gfrägt öb ich zwilling bechum. und mini schwägerin hät mich au usglacht

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:20

Mignic
ich würd mir da keine gedanken machen und der der eine schwangere wegen ihrem gewicht auslacht hat sie nicht mehr alle... als ob jeder gleich viel zunimmt

hast du denn schon einen namen für deine tochter?wirst du in uster entbinden?

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:22

..
lila: fangts jetzt scho a mit dä ss-demänz? ja gäll diä ziit ränt so schnäll, furchbar. erscht no bini schwanger gxi mit dä chlinä Lady ich han fascht 2 jahr gha, bisi diä 22kg wieder dunä gha han.

mignic: s Vivaldi isch grad i dä nöchi vom noiä chreisel (igangs fehraltorf wämär vo pfäffikä här chunt) wohnsch du i dä toblerone-blöck?

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:23


swiss
schön wärs mit der ss-demenz, aber mein sohn hatte da seine finger im spiel es taucht schon noch auf hoffe ich zumindest und ich bin so eine intelligente, die IMMER den ton aus hat anrufen bringt also nichts

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:24

Nee
im Zollikerberg da ich grad nebetdra im altersheim schaffe und ich somit vo dä Versicherig ufe gstuft wird.
Sie wird Alyssa Isabel heisse... naja falls dä Arzt recht hät dases würkli es Meitli wird

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:24

Spital uster vs. spital wetzikon
lila: häsch du din erschtä sohn in uster uf d wält bracht? ich han mini erschti Geburt z wetzikä gha. bin aber mitäm wuchäbett überhaupt nöd zfriidä gxi. ich han mich jetzt für d schwangerschaftskontrollä im Spital uster agmuldä. chan am 29.4 s erscht mal det hi.

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:26

Nei vis a vis
Sind Blöck mit rote und gruene Balkön

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:27

...
letschti hani mini natelhüllä gsuächt wiä äs gschtörts huän. han dänn dä chlinä Lady gxeit, dass sii än oschterhaas überchunt, wänn sii mini hüllä findät. sii hät gsuächt wiä verruckt und hät sii schlussändlich au gfundä

mignic: jööööh so än härzigä namä
bisch scho ready? händär alläs igrichtät?

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:27

Ich ha ghört
Uster seg no guet. Wetzikä hani kei Ahnig.
Bin zwar selber in Wetzikä uf d Welt cho

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:28


mignic
meine stiefschwägerin hat 2011 ihre tochter am zollikerberg auf die welt gebracht und war begeistert Alyssa ist ein wunderschöner Name

swiss
ich wollte in uster entbinden, aber da ich eine drohende Frühgeburt hatte musste ich ins Unispital Zürich, als dann klar war, dass ich woanders entbinden kann, hab ich in Uster angerufen und die wollten mir die Unterlagen schicken, ein paar Tage nach dem telefonat hab ich aber entbunden das USZ ist sooooooooo blöd...die in Wetzikon sind auch total unfreundlich, deswegen hoffe ich, dass es diesmal mit Uster klappt...das KSW ist meine 2.Option...

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:29

Uster ist echt top
ich bekomm da nur positive Rückmeldungen und auch als ich in der 1.SS Probleme hatte waren sie sooooo freundlich und lieb...und die Kreissäle, nicht so kahl wie in Zürich...einen riesiges rundes Bett in einem grossen Raum, eine Badewanne mitten im Raum und superschön eingerichtet

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:29

Alles Parat
usert ich... Ich han so schisss...
Zum glück hämmer viel möbel gschänkt becho suscht het das ja es vermöge kostet...
Und min Ma wet ja nur s bescht drum hämmer glaub alles und no viel meh als mer brucht

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:42

...
mignic: sindär mal im Margaretas bebeparadies in wetzikä gxi?? detä hämär ois sooo viel unnötigs ufschwäzä lah ä matrazä fürs babybettli wo 400 schtuz koschtät hät , super sugfähigi tüächli für under s chöpfli wo 50 schtuz koschtät händ (und vo dänä bruchsch ja mind. 2) diä machäd kassä mit dä Hormongschtürätä wärdändä eltärä

mär ghört ja eigäntlich vo jedem schpital guäts und schlächts. in wetzikä sind d gebärsääl au schön. han ä wassergeburt gha. wuuuunderschön ischäs gxi. nur leider nuchhär komplikationä und uf diä sinds im wuchäbett nöd igangä. sii sind ja äs schtillfründlichs schpital. detä wird aber schtillä zur qual!!! han mich ganz schlächt betreut gfühlt!! und uster isch ja sowiso nöcher weder wetzikä.

lila: wo machsch dini ss-untersüäch? häsch du än frauäarzt?

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:44
In Antwort auf rowan_12731448

...
mignic: sindär mal im Margaretas bebeparadies in wetzikä gxi?? detä hämär ois sooo viel unnötigs ufschwäzä lah ä matrazä fürs babybettli wo 400 schtuz koschtät hät , super sugfähigi tüächli für under s chöpfli wo 50 schtuz koschtät händ (und vo dänä bruchsch ja mind. 2) diä machäd kassä mit dä Hormongschtürätä wärdändä eltärä

mär ghört ja eigäntlich vo jedem schpital guäts und schlächts. in wetzikä sind d gebärsääl au schön. han ä wassergeburt gha. wuuuunderschön ischäs gxi. nur leider nuchhär komplikationä und uf diä sinds im wuchäbett nöd igangä. sii sind ja äs schtillfründlichs schpital. detä wird aber schtillä zur qual!!! han mich ganz schlächt betreut gfühlt!! und uster isch ja sowiso nöcher weder wetzikä.

lila: wo machsch dini ss-untersüäch? häsch du än frauäarzt?

Schiss vor dä geburt...
...verflügt dänn scho no. ich glaub wo ich sowiit gxi bin wiä du, hani au no schiss gha. irgändswänn gaht dänn diä schiss über i vorfreud und Ungeduld. ich bin sogar sowiit gxi, dass ich mich uf diä gränzerfahrig gfroit gha han äs isch äs eimaligs und äs wuuunderschöns erläbnis und äs chunt sicher alläs guät. diä erfahrig chan där niämärt meh näh.

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:46

Nei det simmer nöd gsi
Han aber genau s gliche au ghört. Mer händ teils Sache vo 4my Baby, teils vo Pro baby und paar sache us dä Kinderbörse Sunneschii in Pfäffikä. Det häts echt schöni sache wo usgseht wie neu. Jetzt hani mir grad en Steri bstellt. Zum glück en günstige.

Gefällt mir
9. April 2013 um 14:48

Geburt
Ja ich bin eifach froh dasi weiss das min Ma sofoert springe wird und ich im Zollikerberg würkli selber chan entscheide was ich grad möcht... Schlussendlich isch trotzdem es absoluts Wunschchind... Isch amäl nur schad gits soviel wo niedisch sind...

Gefällt mir
9. April 2013 um 15:08

No än chlinä tipp
händär än wasserfeschtä molton für oisäs bett?? das isch diä beschti aschaffig womär gmacht händ. han nämlich dä blasäschprung im bett gha. znacht am halbi elfi... woni eigäntlich han wellä schlafä und min maa ä haidoku luägä. das wirft er mir hüt no vor, dass er diä nöd hät chönä luägä

ou nei, giz viel nieder? das isch ois zum glück erschparrt bliibä.

Gefällt mir
9. April 2013 um 15:17

Danke
das hämmer au gmacht. hand ebe erst grad neui matraze kauft. ja leider zwei wo nöd chönd schwanger werde

Gefällt mir
9. April 2013 um 15:25


das isch trurig, dass diä nöd chönd schwanger wärdä und uf diä eint siitä scho au chli verschtändlich, dass sii sich nöd riiisig chönd froiä mit dir. aber glich, irgändswiä müänd sii ja ihräs läbä glich wiiterläbä. äs wird wahrschindlich immer wieder frauä i ihräm umfäld gäh, wo schwanger sind.

Gefällt mir
9. April 2013 um 15:32

Hey
treffemer eus morn am 2i wieder
lilaweisskariert isch glaub au nüm online

Gefällt mir
9. April 2013 um 15:47


ja war offline, hab mit meinem sohn muffins gebacken

mignic
neid ist echt nicht toll..ich kenn es aber...ich hatte nach der Geburt meines Sohnes 3Fehlgeburten und es tat immer wieder weh wenn ich eine Schwangere gesehen habe...aber bei mir war es kein Neid, sondern eben der Schmerz, dass ich eigentlich längst mein Kleines im Armen halten könnte... ich hoffe diesmal dass alles gut geht...aber bei den 3Fehlgeburten konnte man auch nichts sehen, also grad mal eine Fruchthöhle, jetzt konnten wir ja schon das Herz schlagen sehen

swiss
ich bin in dübendorf bei meinem FA der ist echt top am donnerstag muss ich aber in winterthur in die kinderwunschklinik, hab ja mit hormonen stimuliert, also keine künstliche befruchtung, sondern lediglich mit medikamenten den eisprung unterstützt. am donnerstag ist die 1.untersuchung in der kinderwunschklinik, war aber seit bekanntwerden der SS schon 3mal bei meinem arzt in dübendorf und darf nächste woche wieder hin

babysachen
kauft ihr bzw habt ihr alle sachen in der schweiz gekauft?
wir haben eigentlich gar nichts hier gekauft, sondern eben an der grenze...

Gefällt mir
9. April 2013 um 15:54

...
bin am schaffä und darum scho schriibwüätig. ich schaffä mo.-mi. diä reschtlichä täg bini nöd so viel online, da hani andärs ztuä

lila: mmmhh wänn chömär go Muffins ässä cho? oje das tuät mär leid mit dinä fählgeburtä. d dümä sind gaaanz fescht druckt, dass dasmal alles guät chunt

babysachä: mir händ alles i dä schwiiz kauft gha. vieläs händ mir scho wäg gäh, will ich eigäntlich keis zweits han wellä. afangs das jahr häts dänn d wändi gäh und dä chinderwunsch isch plötzlich wieder uftaucht was mir no händ isch s babybett und d wickelkomodä. än maxicosi wird numal än noiä chaufä (isch mär wichtig, nöd dass dä scho än Unfall gha hät oder so). dä chinderwagä wärdät mär aber occassion chaufä (dä brucht mär ja nur so ä churzi ziit) und voralläm muss er i mis Auto inäpassä. min Fiesta isch nöd grad äs platzwunder ufs babychleidli shoppä froii mi jetzt scho d chleider ab grössi 98 vo oisärä Lady hani wieder agfangä uf d siitä tuä

Gefällt mir
9. April 2013 um 15:56

Süss
das du so was mit deinem kleinen machst.
Wir waren mal in Singen, mussten aber herausfinden das es nicht unbedingt günstiger war aber eben wir kennen uns auch nicht aus.
Na Frauen wie verbleiben wir?

Gefällt mir
9. April 2013 um 16:05

Hallo Misko.
Vo wo chunnsch du?

Gefällt mir
9. April 2013 um 16:18

Cool
diä viele zuefäll. ja ich wirde im sept 30 i und bin grad i dä 34 ssw. mag langsam nüm warte bis das chline wunder da isch

Gefällt mir
9. April 2013 um 16:33

Also,
bi eus isches es meitli. Mer händs welle wüsse. Ich wär total falsch glege, afang ss bini fescht dävo überzügt gsi das es en bueb wird... Ich schaffe no halbtags weg mim Rugge.. Ha sit ca 20 ssw rechti Rugge schmerze. Susch das übliche Sodbrenne und ich bin glaub gegeüber mim Ma recht nerfig...Dä chline gahts aber guet und das isch d Hauptsach

Gefällt mir